Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (256. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.608
Cevap
137
Favori
1.300.901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 254255256257258
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramses2425

    arkadaşlar 47-48 bütçem var otomatik düşünüyorum.sizce 2010 1.4 tsi dsg passat mı? vti yarı otomatik 508 mi? motor,yakıt ve konfor açısından değerlendirmelerinizi ve önerilerinizi bekliyorum.

    Arkadaşım 3-5 daha ver thp tam otm. 508 al en güzeli eğer seni rahatsız etmeyecekse vti lerde güzel ama hem motor hem şanzıman thp ye göre zayıf. Fikir sormuşsun sana tavsiyem eğer thp alırsan 508 eğer thp ye gücüm yetmez dersen passat al.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ramses2425

    arkadaşlar 47-48 bütçem var otomatik düşünüyorum.sizce 2010 1.4 tsi dsg passat mı? vti yarı otomatik 508 mi? motor,yakıt ve konfor açısından değerlendirmelerinizi ve önerilerinizi bekliyorum.

    Arkadaşım 3-5 daha ver thp tam otm. 508 al en güzeli eğer seni rahatsız etmeyecekse vti lerde güzel ama hem motor hem şanzıman thp ye göre zayıf. Fikir sormuşsun sana tavsiyem eğer thp alırsan 508 eğer thp ye gücüm yetmez dersen passat al.

    Alıntıları Göster
    508 gibi sessiz forumun üyeleri merhaba... ya araç gümrükten geçti salı günü hala gelmedi bayii arıyoruz bizde bekliyoruz diyorlar... Bu kadar zormu ya bu arabayı tıra yüklemek... Bilmediğim başka işlemleri mi oluyor yoksa bu işin???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: c.uygun

    508 gibi sessiz forumun üyeleri merhaba... ya araç gümrükten geçti salı günü hala gelmedi bayii arıyoruz bizde bekliyoruz diyorlar... Bu kadar zormu ya bu arabayı tıra yüklemek... Bilmediğim başka işlemleri mi oluyor yoksa bu işin???

    Alıntıları Göster
    thp tam otomatik daha fazla yakar ama en azından o robotizenin saçmalığı yok diyosun yani
  • aldeg A kullanıcısına yanıt
    güncellemeyi nerede yaptırdınız ben 2 servise sordum 1,5 yıldır güncelleme yok diyorlar son güncelleme 2.2 deyip duruyorlar bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fxone

    güncellemeyi nerede yaptırdınız ben 2 servise sordum 1,5 yıldır güncelleme yok diyorlar son güncelleme 2.2 deyip duruyorlar bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler

    fxone, THP lerde kullanılan tam otomatik şanzımanda güncelleme olmuyor diye biliyorum. Güncelleme yaptıranlar Auto6R şanzımanlar. Navigasyon için ise en son geçen sene haziran ayında bir şeyler yazmıştı arkadaşlar. Oraya bakmanızı öneririm. Daha sonra tekrar güncelleme oldu mu hatırlayamadım. Bende navigasyon yok rahatım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramses2425

    thp tam otomatik daha fazla yakar ama en azından o robotizenin saçmalığı yok diyosun yani

    Tam otomatik çok daha seri ve sorunsuz çalışıyor. Fakat yakıt tüketimi az biraz yukarıdadır. Buna fazlasıyla değer bence. THP tavsiyesi sadece şanzımanla ilgili değil tabii. 1.6VTi ile 1.6THP performans açısından tamamen farklı motorlar. VTi 0-100km hızlanması 11,5sn iken diğeri 9,2sn. Hatta bende manueli var o 8,6sn ve bu değerleri pazardaki 1.6 araçlarda çok fazla göremiyoruz.

    Ayrıca, imkanınız varsa bütçeyi bir kaç bin daha arttırıp Allure donanım almanızı tavsiye ederim. Bir altı olan Active ile epeyce donanım farkı var. Sıfır alırken fiyat farkı da epeyce oluyor. Fakat ikinci elde daha makul fark oluyor ki, bu verilebilir bence...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalbaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ramses2425

    thp tam otomatik daha fazla yakar ama en azından o robotizenin saçmalığı yok diyosun yani

    Tam otomatik çok daha seri ve sorunsuz çalışıyor. Fakat yakıt tüketimi az biraz yukarıdadır. Buna fazlasıyla değer bence. THP tavsiyesi sadece şanzımanla ilgili değil tabii. 1.6VTi ile 1.6THP performans açısından tamamen farklı motorlar. VTi 0-100km hızlanması 11,5sn iken diğeri 9,2sn. Hatta bende manueli var o 8,6sn ve bu değerleri pazardaki 1.6 araçlarda çok fazla göremiyoruz.

    Ayrıca, imkanınız varsa bütçeyi bir kaç bin daha arttırıp Allure donanım almanızı tavsiye ederim. Bir altı olan Active ile epeyce donanım farkı var. Sıfır alırken fiyat farkı da epeyce oluyor. Fakat ikinci elde daha makul fark oluyor ki, bu verilebilir bence...

    Alıntıları Göster
    hayalbaz doğru söylüyosun allure diğerlerinden çok ama çok farklı duruyo ama işte iş bütçede tıkanıyo :) kadıköy taraflarında araba ekspertizi yaptıracağım bi yer var mı biliyo musunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramses2425

    hayalbaz doğru söylüyosun allure diğerlerinden çok ama çok farklı duruyo ama işte iş bütçede tıkanıyo :) kadıköy taraflarında araba ekspertizi yaptıracağım bi yer var mı biliyo musunuz

    Arabaya ekspertiz yaptırıp hem paranı hem vaktini boşa harcama en doğru yapılacak şey arabayı alıp bir kaportacıya gidip (eli yüzü düzgün biyere götürürsen fazladan şu boya kalınlığı ölçen cihazlardan varsa iyi olur ama bence olmasada olur zaten iyi bir boya ustası gözle kontrol sırasında her hatayı görüyor) boya değişen varmı yokmu öğren yeter ekspertiz adına yapılan diğer her kontrol fasa fiso zaten kimse gsranti vs vermek istemiyor yapılan işlem yine sadece boya kontrolunden ibaret oluyor alınan para 100-150 lira oluyor. Birde thp vti mevzuunda olayı tam otm.yarı otm. ekseninde değerlendirme zira motorlar arasında ciddi kuvvet farkı var buda beygir gücünden çok tork farkı bir arabayı asıl yütüten beygir gücünden çok torktur ve thp ler turbo besleme olduklarından çok daha vermelidirler aslında her ne kadar sakin kullanımda yarı otm. olmasının da avantajı ile vti'ler teorik olarak daha az yakar gibi gelsede günlük kullanımda turbolu thp verdiği performansa göre çok daha verimli olacaktır. Aslında bence en keyiflisi thp manuel allure olurdu ama sanırım türkiye sadece otm. geliyor. Tabi otm. vites yarı da olsa tam da olsa manuelden daha rahat.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ramses2425

    hayalbaz doğru söylüyosun allure diğerlerinden çok ama çok farklı duruyo ama işte iş bütçede tıkanıyo :) kadıköy taraflarında araba ekspertizi yaptıracağım bi yer var mı biliyo musunuz

    Arabaya ekspertiz yaptırıp hem paranı hem vaktini boşa harcama en doğru yapılacak şey arabayı alıp bir kaportacıya gidip (eli yüzü düzgün biyere götürürsen fazladan şu boya kalınlığı ölçen cihazlardan varsa iyi olur ama bence olmasada olur zaten iyi bir boya ustası gözle kontrol sırasında her hatayı görüyor) boya değişen varmı yokmu öğren yeter ekspertiz adına yapılan diğer her kontrol fasa fiso zaten kimse gsranti vs vermek istemiyor yapılan işlem yine sadece boya kontrolunden ibaret oluyor alınan para 100-150 lira oluyor. Birde thp vti mevzuunda olayı tam otm.yarı otm. ekseninde değerlendirme zira motorlar arasında ciddi kuvvet farkı var buda beygir gücünden çok tork farkı bir arabayı asıl yütüten beygir gücünden çok torktur ve thp ler turbo besleme olduklarından çok daha vermelidirler aslında her ne kadar sakin kullanımda yarı otm. olmasının da avantajı ile vti'ler teorik olarak daha az yakar gibi gelsede günlük kullanımda turbolu thp verdiği performansa göre çok daha verimli olacaktır. Aslında bence en keyiflisi thp manuel allure olurdu ama sanırım türkiye sadece otm. geliyor. Tabi otm. vites yarı da olsa tam da olsa manuelden daha rahat.

    Alıntıları Göster
    eyvallah kardeşim görüşlerin için




  • Arkadaşlar resimde gösterimiş olduğum bu ışık nedir
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çalar Çalmaz Çalan Zil

    Arkadaşlar resimde gösterimiş olduğum bu ışık nedir
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==
    vti yarı otomatik aracı olanlar yakıt değerleriyle ilgili verebilir mi lütfen!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tankss

    Arkadaşlar resimde gösterimiş olduğum bu ışık nedir
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    Arka taraftaki okuma ışığı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c.uygun

    508 gibi sessiz forumun üyeleri merhaba... ya araç gümrükten geçti salı günü hala gelmedi bayii arıyoruz bizde bekliyoruz diyorlar... Bu kadar zormu ya bu arabayı tıra yüklemek... Bilmediğim başka işlemleri mi oluyor yoksa bu işin???

    Hadi, olmadı mı daha
  • hayalbaz kullanıcısına yanıt
    çok teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ


    quote:

    Orijinalden alıntı: tankss

    Arkadaşlar resimde gösterimiş olduğum bu ışık nedir
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    Arka taraftaki okuma ışığı

    Teşekkürler hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ


    quote:

    Orijinalden alıntı: c.uygun

    508 gibi sessiz forumun üyeleri merhaba... ya araç gümrükten geçti salı günü hala gelmedi bayii arıyoruz bizde bekliyoruz diyorlar... Bu kadar zormu ya bu arabayı tıra yüklemek... Bilmediğim başka işlemleri mi oluyor yoksa bu işin???

    Hadi, olmadı mı daha

    yok hala yok artık sinirlerim bozulmaya başladı. dün 2 tır araç gelmiş benim ki yok :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c.uygun

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ


    quote:

    Orijinalden alıntı: c.uygun

    508 gibi sessiz forumun üyeleri merhaba... ya araç gümrükten geçti salı günü hala gelmedi bayii arıyoruz bizde bekliyoruz diyorlar... Bu kadar zormu ya bu arabayı tıra yüklemek... Bilmediğim başka işlemleri mi oluyor yoksa bu işin???

    Hadi, olmadı mı daha

    yok hala yok artık sinirlerim bozulmaya başladı. dün 2 tır araç gelmiş benim ki yok :(

    Alıntıları Göster
    Gecen sene yurt dışına çıkacağım için 2006 model Ford Mondeo 2.0 otomatik vites aracımı satmak zorunda kaldım (aracım çok temizdi ve çok memnundum). Ağustos ayında yurda döneceğim ve bir araç almam gerekiyor. Bu noktada yardıma ihtiyacım olacak. Peugeot 508 ile ilgili değerli paylaşımlarınızın tamamını okudum. Aracı çok beğendiğimi söyleyebilirim. Bu mesajı da bu nedenle bu foruma yazıyorum. Ancak bu Auto 6R ile ilgili olarak vites geçişleri sarsıntılı, kullanım zevkini çok bozuyor gibi yorumları da okuyorum ve tereddütde kalıyorum elbette.

    Temel olarak çok performanslı bir araba olsun isteyen bir sürücü olmadığımı belirteyim. Daha ziyade aracını sakin kullanmayı seven birisiyim. Ayrıca iki çocuğum var ve esasen genis, konforlu bir aile arabası almak istiyorum. Güvenli, oturaklı, yol tutuşu iyi olmalı aracın. Boyum uzun olduğundan tercihlerim hep D segmenti oldu. Daha önce 1999 Model 1.8 otomatik Passat ve 2006 model Ford Mondeo 2.0 otomatik vites araç kullandım. Marka takıntımın olmadığını söyleyeyim hemen. Ben galerici değilim. Aracı aldığım zaman en az bir 5-6 sene binmeyi planlıyorum aksilik olmazsa.

    Size yardımcı olması açısından düşündüklerimi aşağıda sıralıyorum. Araç seçimi konusunda fikirleriniz söylerseniz çok memnun olurum.

    Bütçe: 60.000 TL
    Vites: Otomatik/yarı otomatik
    Yakıt: Benzin/LPG - Dizel de olabilir ancak senede 7000-8000 km yapacagım için bilemiyorum.
    Yıl: 2010 ve üzeri
    Araç Tercihi: aklımdaki araçları tercihs sırama göre ve çekincelerim ile aşağıda sıralıyorum:

    1. Peugeot 508 Bu aracı yaklaşık 1-1,5 aydır inceliyorum. Çok hoşuma gitti herşeyi. İçi, dışı, tipi. Motor büyüklüğü harika. Vergisi az. Yakıt iyi denebilir. Otomobilden oldukça fazla iyi anlamama rağmen bu Auto 6R ile ilgili söylenen sarsıntı ve yığılma gibi problemleri anlamakta güçlük çekiyorum. Internette o kadar aramama rağmen bir video bile bulamadım. Yani burada Auto 6R kullananan arkadaşlarımız video çekse ve o sarsıntı ve yığılma problemini benim gibi merak edenlerle paylaşsa mükemmel olur. Türkiye'ye döndüğümde ilk iş bir test sürüşü yapmak olacak bu sıkıntıları görmek için. Eğer çok can sıkıcı bir problem değilse bu sarsıntı ve yığılma 1.6 VTI Auto 6R alıp bir de Lpg taktırarak binmeyi düşünebilirim. Böylece aracı alırken hem biraz daha az ödemiş solurum. Sarsıntı ve yığılma çok rahatsız edici değilse 1.6 eHDI Auto 6R almayı bile düşünebilirim o zaman. Eğer hakikaten can sıkan bir problemse bu durumda 1.6 THP Allure öne çıkabilir. Yakıt da bizi üzer mi bilmem. Zira, aracı oldukça yokuşlu ve dur kalklı bir trafikte kullanacağım.

    2. Honda Accord 2.0 Executive Accord'lara da bayılıyorum. Ayrıca lpg de rahatça ve sorunsuz takılabiliyor. Yakıtı bu şekilde bir yola koyabiliyorsunuz. Vergisi evet yine lüzümsuz yüksek. Ama çok güzel ve kaliteli bir araç her ne kadar temizini bulmak biraz zor gibi görünse de.

    3. Ford Mondeo 2.0 TDCI otomatik vites: Daha önceki aracım da Mondeo idi ve çok memnundum. Yine Mondeo almayı isterim ancak 2.0 olması ve gördüğüm kadarıyla şehir içinde 10 lt gibi bir yakıt tüketimi olmasının yanında vergisinin yuksekliği de bu araçtan caymamı sağlıyor. Zaten çok fazla km yapamayacak biri olmam nedeniyle açıkçası sadece vergiye 2000 TL odemek canımı sıkar.

    4.Passat 1.4 TSI DSG Passat da almayı isterim ancak hem benzinli oluşu ve okuduğum kadarıyla yine benzin sarfiyatının da çok az olmaması nedeniyle düşünceliyim. Ayrıca, DSG şanzumanda çıkabilen kronik arıza canımı çok sıkabilir. Zira yaşadığım yerde o şanzımanı tamir edebilecek kimse yok. Ayrıca 60,000 TL verip aracı aldıktan sonra o şanzımanın kronik sorunu baş gösterirse arabayı sinirimden yakmayı düşünebilirim. Passat seçeneği de olabilir ama bu çekincelerimden nasıl kurtulurum bilemiyorum.

    5. Mazda 6 AT: Bu aracı da çok beğeniyorum ancak 2.0 olması ve Mondeo gibi vergisinin gereksiz yüksek olması bu seçeneği sonlara itiyor benim için.


    Evet benim düşüncelerim bunlar arkadaşlar. Objektif ve tarafsız yorummlarınızı bekliyorum. Ama benim için en önemlisi şu Auto 6R şanzımanın sürekli bahsedilen sarsıntılı vites değişimi ve yığılma problemini bir videoda görmek. Böyle bir video koyabilen olursa eminim benim gibi 508 almayı düşünenlere büyük faydası olacaktır.

    Şimdiden teşekkür ediyorum yorumlarınıza.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fxone

    herkese tekrar slm otomatik thp aracımı servise götürüp bakımlarını yaptırdım ancak ne şanzımanla ne de navigasyonla ilgili bir güncellemenin olmadıgını en son güncellemenin 1-1,5 yıl önce gelen 2.2 sürümü olduğunu söylediler sizlerin yüklettiği son sürüm nedir acaba teşekkürler

    benim araca yüklenen sürüm 2.31 sürümü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 19 Haziran 2013; 20:30:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kbarisk

    Gecen sene yurt dışına çıkacağım için 2006 model Ford Mondeo 2.0 otomatik vites aracımı satmak zorunda kaldım (aracım çok temizdi ve çok memnundum). Ağustos ayında yurda döneceğim ve bir araç almam gerekiyor. Bu noktada yardıma ihtiyacım olacak. Peugeot 508 ile ilgili değerli paylaşımlarınızın tamamını okudum. Aracı çok beğendiğimi söyleyebilirim. Bu mesajı da bu nedenle bu foruma yazıyorum. Ancak bu Auto 6R ile ilgili olarak vites geçişleri sarsıntılı, kullanım zevkini çok bozuyor gibi yorumları da okuyorum ve tereddütde kalıyorum elbette.

    Temel olarak çok performanslı bir araba olsun isteyen bir sürücü olmadığımı belirteyim. Daha ziyade aracını sakin kullanmayı seven birisiyim. Ayrıca iki çocuğum var ve esasen genis, konforlu bir aile arabası almak istiyorum. Güvenli, oturaklı, yol tutuşu iyi olmalı aracın. Boyum uzun olduğundan tercihlerim hep D segmenti oldu. Daha önce 1999 Model 1.8 otomatik Passat ve 2006 model Ford Mondeo 2.0 otomatik vites araç kullandım. Marka takıntımın olmadığını söyleyeyim hemen. Ben galerici değilim. Aracı aldığım zaman en az bir 5-6 sene binmeyi planlıyorum aksilik olmazsa.

    Size yardımcı olması açısından düşündüklerimi aşağıda sıralıyorum. Araç seçimi konusunda fikirleriniz söylerseniz çok memnun olurum.

    Bütçe: 60.000 TL
    Vites: Otomatik/yarı otomatik
    Yakıt: Benzin/LPG - Dizel de olabilir ancak senede 7000-8000 km yapacagım için bilemiyorum.
    Yıl: 2010 ve üzeri
    Araç Tercihi: aklımdaki araçları tercihs sırama göre ve çekincelerim ile aşağıda sıralıyorum:

    1. Peugeot 508 Bu aracı yaklaşık 1-1,5 aydır inceliyorum. Çok hoşuma gitti herşeyi. İçi, dışı, tipi. Motor büyüklüğü harika. Vergisi az. Yakıt iyi denebilir. Otomobilden oldukça fazla iyi anlamama rağmen bu Auto 6R ile ilgili söylenen sarsıntı ve yığılma gibi problemleri anlamakta güçlük çekiyorum. Internette o kadar aramama rağmen bir video bile bulamadım. Yani burada Auto 6R kullananan arkadaşlarımız video çekse ve o sarsıntı ve yığılma problemini benim gibi merak edenlerle paylaşsa mükemmel olur. Türkiye'ye döndüğümde ilk iş bir test sürüşü yapmak olacak bu sıkıntıları görmek için. Eğer çok can sıkıcı bir problem değilse bu sarsıntı ve yığılma 1.6 VTI Auto 6R alıp bir de Lpg taktırarak binmeyi düşünebilirim. Böylece aracı alırken hem biraz daha az ödemiş solurum. Sarsıntı ve yığılma çok rahatsız edici değilse 1.6 eHDI Auto 6R almayı bile düşünebilirim o zaman. Eğer hakikaten can sıkan bir problemse bu durumda 1.6 THP Allure öne çıkabilir. Yakıt da bizi üzer mi bilmem. Zira, aracı oldukça yokuşlu ve dur kalklı bir trafikte kullanacağım.

    2. Honda Accord 2.0 Executive Accord'lara da bayılıyorum. Ayrıca lpg de rahatça ve sorunsuz takılabiliyor. Yakıtı bu şekilde bir yola koyabiliyorsunuz. Vergisi evet yine lüzümsuz yüksek. Ama çok güzel ve kaliteli bir araç her ne kadar temizini bulmak biraz zor gibi görünse de.

    3. Ford Mondeo 2.0 TDCI otomatik vites: Daha önceki aracım da Mondeo idi ve çok memnundum. Yine Mondeo almayı isterim ancak 2.0 olması ve gördüğüm kadarıyla şehir içinde 10 lt gibi bir yakıt tüketimi olmasının yanında vergisinin yuksekliği de bu araçtan caymamı sağlıyor. Zaten çok fazla km yapamayacak biri olmam nedeniyle açıkçası sadece vergiye 2000 TL odemek canımı sıkar.

    4.Passat 1.4 TSI DSG Passat da almayı isterim ancak hem benzinli oluşu ve okuduğum kadarıyla yine benzin sarfiyatının da çok az olmaması nedeniyle düşünceliyim. Ayrıca, DSG şanzumanda çıkabilen kronik arıza canımı çok sıkabilir. Zira yaşadığım yerde o şanzımanı tamir edebilecek kimse yok. Ayrıca 60,000 TL verip aracı aldıktan sonra o şanzımanın kronik sorunu baş gösterirse arabayı sinirimden yakmayı düşünebilirim. Passat seçeneği de olabilir ama bu çekincelerimden nasıl kurtulurum bilemiyorum.

    5. Mazda 6 AT: Bu aracı da çok beğeniyorum ancak 2.0 olması ve Mondeo gibi vergisinin gereksiz yüksek olması bu seçeneği sonlara itiyor benim için.


    Evet benim düşüncelerim bunlar arkadaşlar. Objektif ve tarafsız yorummlarınızı bekliyorum. Ama benim için en önemlisi şu Auto 6R şanzımanın sürekli bahsedilen sarsıntılı vites değişimi ve yığılma problemini bir videoda görmek. Böyle bir video koyabilen olursa eminim benim gibi 508 almayı düşünenlere büyük faydası olacaktır.

    Şimdiden teşekkür ediyorum yorumlarınıza.


    Arkadaşım sarsıntılı lafını bence biraz fazla ciddiye alalmışsın tabiiki videoda gözle görülebilecek bişey değil vites geçişleri sırasında oda birden ikiye geçerken hafiften bir yığılma hali birçok kişi biliyorum abi 508 almışsın hayırlı olsun ama şanzıman sorunluymuş vs dedikten sonra arabaya binince yaw bu bişey değil nolur bundan diyen ama bu ne kullanılmaz bu deyip birkaç aylık arabasını satanda gördüm. Eğer dizel düşünüyorum diyorsan bunları dert et zaten çünkü benzinli thp de tam otm. şanzıman var ve motorda harika yıllardır sanırım 7 yıl üst üste 1.4 1.8 kategorisinde yılın en iyi motoru ödülünü alıyor hem böyle bir motor hemde tam otm şanzımanı varken vti yi çok gündemine alma bence.thp ile vti arasında yakıt olarak çok ciddiye alınacak bir fark yok ama ciddi bir performans farkı var.Ayrıca 60.000 bütçe thp allure için son derece yeterli. Ama tabi en doğrusunu kendin söylemişsin kullanmadan ne dense boş ama auto6r şanzımanın sarsıntısı efsaneleşmiş halde öyle videoda görülebilecek dercede bir vahamet yok:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan

    Arkadaşım sarsıntılı lafını bence biraz fazla ciddiye alalmışsın tabiiki videoda gözle görülebilecek bişey değil vites geçişleri sırasında oda birden ikiye geçerken hafiften bir yığılma hali birçok kişi biliyorum abi 508 almışsın hayırlı olsun ama şanzıman sorunluymuş vs dedikten sonra arabaya binince yaw bu bişey değil nolur bundan diyen ama bu ne kullanılmaz bu deyip birkaç aylık arabasını satanda gördüm. Eğer dizel düşünüyorum diyorsan bunları dert et zaten çünkü benzinli thp de tam otm. şanzıman var ve motorda harika yıllardır sanırım 7 yıl üst üste 1.4 1.8 kategorisinde yılın en iyi motoru ödülünü alıyor hem böyle bir motor hemde tam otm şanzımanı varken vti yi çok gündemine alma bence.thp ile vti arasında yakıt olarak çok ciddiye alınacak bir fark yok ama ciddi bir performans farkı var.Ayrıca 60.000 bütçe thp allure için son derece yeterli. Ama tabi en doğrusunu kendin söylemişsin kullanmadan ne dense boş ama auto6r şanzımanın sarsıntısı efsaneleşmiş halde öyle videoda görülebilecek dercede bir vahamet yok:)



    Yani benim tahminim de bu sarsıntının o kadar abartıldığı kadar olmayacağıydı ama yine de okuyunca insan huylanıyor. Millet vites geçişlerinde bir yığılma var filan deyince ben de videoda fark edilecek kadar bir şey olacağını tahmin ettim. Çünkü yığılmadan rahatsız olmanız için araba bayağı bir yığılmalı ki araç içindekiler ileri doğru filan gitsin. Ayrıca, özellikle ani hızlanmalarda Auto6R'nin bir miktar gecikme yaşamasın anlayabilirim. Tam otomatik olmadığı için vites düşürmesi gerektiğini hemen algılayamayabilir şanzıman. Tabii bu süre ne kadar onu bilemiyorum kullanmadığım için. Kullananlar belki yanıtlayabilir bunu? Bence bunun tek önemi uzun yolda araç sollarken olabilir. Eğer sollamaya diye çıkıyorsanız ve araba afallıyor gitmiyorsa o zaman kötü.

    Sanırım THP Allure iyi bir seçenek gibi bu durumda. Esasında benzinden biraz zarar ediyormuş gibi görünse de o kısmını da vergiden çıkarıyor gibiyiz. Yani benim gibi ayda ancak 700-800 km yapacak biri için yakıt ile vergi birbirini dengeliyor gibi. Çünkü 2011 model 2.0 araba almış olsam zaten vergisi 1770 TL, 2012 alsam 2295 TL. 2011 THP Allure alsam vergisi 620 TL. Sadece vergiden bile 1100 TL bir fark var ki neredeyse 3,5 depo yakıta denk gelir. Ayrıca diğer 2.0larda az yakmıyor.E ben zaten ayda 1 depo ancak harcarım yaşadığım şehirde. Sanırım THP Allure alınabilir bu durumda.

    Bu durumda THP Allure mi Passat 1.4 TSI DSG mi diye sorsam ne dersiniz? Özellikle bu DSG'lerdeki sorunu yaşamış ya da tanıklık etmiş arkadaşlarımız yanıtlarsa bu soruyu çok memnun olurum.

    Teşekkür ederim ilginize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kbarisk -- 20 Haziran 2013; 0:39:44 >




  • 
Sayfa: önceki 254255256257258
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.