Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (257. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.609
Cevap
137
Favori
1.300.626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 255256257258259
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kbarisk K kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım ben 115.000 yaptım Allure 1.6 e HDİ ile yığılma olayının esası şu; ani gaza yüklenmelerde araç vitesi küçültüyor bu sırada geçiş süresinde araç gazdan kesildiği için oluyor.Ani sollamalarda ,çok dik yokuşlarda bu olay oluyor bunu bilerek viteste Spor modunu seçersen bu olay olmayacaktır.Çünkü vitesi ekonomik moddan daha yüksek motor devirlerinde 3500 d/d değiştiriyor.
    Esas Konu senede 7-8 bin için hdi gerek yok.En iyisi THP Allure size en uygunu bence.Genişlik konusunda çok rahat bence yıllarca sorunsuz binersiniz.
    Hayırlı olsun dileklerimle....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kbarisk

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan

    Arkadaşım sarsıntılı lafını bence biraz fazla ciddiye alalmışsın tabiiki videoda gözle görülebilecek bişey değil vites geçişleri sırasında oda birden ikiye geçerken hafiften bir yığılma hali birçok kişi biliyorum abi 508 almışsın hayırlı olsun ama şanzıman sorunluymuş vs dedikten sonra arabaya binince yaw bu bişey değil nolur bundan diyen ama bu ne kullanılmaz bu deyip birkaç aylık arabasını satanda gördüm. Eğer dizel düşünüyorum diyorsan bunları dert et zaten çünkü benzinli thp de tam otm. şanzıman var ve motorda harika yıllardır sanırım 7 yıl üst üste 1.4 1.8 kategorisinde yılın en iyi motoru ödülünü alıyor hem böyle bir motor hemde tam otm şanzımanı varken vti yi çok gündemine alma bence.thp ile vti arasında yakıt olarak çok ciddiye alınacak bir fark yok ama ciddi bir performans farkı var.Ayrıca 60.000 bütçe thp allure için son derece yeterli. Ama tabi en doğrusunu kendin söylemişsin kullanmadan ne dense boş ama auto6r şanzımanın sarsıntısı efsaneleşmiş halde öyle videoda görülebilecek dercede bir vahamet yok:)



    Yani benim tahminim de bu sarsıntının o kadar abartıldığı kadar olmayacağıydı ama yine de okuyunca insan huylanıyor. Millet vites geçişlerinde bir yığılma var filan deyince ben de videoda fark edilecek kadar bir şey olacağını tahmin ettim. Çünkü yığılmadan rahatsız olmanız için araba bayağı bir yığılmalı ki araç içindekiler ileri doğru filan gitsin. Ayrıca, özellikle ani hızlanmalarda Auto6R'nin bir miktar gecikme yaşamasın anlayabilirim. Tam otomatik olmadığı için vites düşürmesi gerektiğini hemen algılayamayabilir şanzıman. Tabii bu süre ne kadar onu bilemiyorum kullanmadığım için. Kullananlar belki yanıtlayabilir bunu? Bence bunun tek önemi uzun yolda araç sollarken olabilir. Eğer sollamaya diye çıkıyorsanız ve araba afallıyor gitmiyorsa o zaman kötü.

    Sanırım THP Allure iyi bir seçenek gibi bu durumda. Esasında benzinden biraz zarar ediyormuş gibi görünse de o kısmını da vergiden çıkarıyor gibiyiz. Yani benim gibi ayda ancak 700-800 km yapacak biri için yakıt ile vergi birbirini dengeliyor gibi. Çünkü 2011 model 2.0 araba almış olsam zaten vergisi 1770 TL, 2012 alsam 2295 TL. 2011 THP Allure alsam vergisi 620 TL. Sadece vergiden bile 1100 TL bir fark var ki neredeyse 3,5 depo yakıta denk gelir. Ayrıca diğer 2.0larda az yakmıyor.E ben zaten ayda 1 depo ancak harcarım yaşadığım şehirde. Sanırım THP Allure alınabilir bu durumda.

    Bu durumda THP Allure mi Passat 1.4 TSI DSG mi diye sorsam ne dersiniz? Özellikle bu DSG'lerdeki sorunu yaşamış ya da tanıklık etmiş arkadaşlarımız yanıtlarsa bu soruyu çok memnun olurum.

    Teşekkür ederim ilginize.

    508 mi passat mı sorusuna buradaki 508 sahibi olan hemen herkes zamanında 508 i tercih ederek aslında cevap vermiş durumda. Emin olun ki sizin gibi bende dahil herkes araba almadan önce az çok alternatifleri değerlendirir ki bence zaten 508 e bu segmentte sadece passat rakip olabilir. Bunun kararını da bence kendiniz vermelisiniz zira biraz zevk meselesine kalıyor. Peugeot un servisleri bakımlarda vs Vw kadar pahalı olmaz mesela ayrıca dsg bence her ne kadar çok güzel çalışan bir sistem olsada kullanımından hoşlanmayanları biliyorum çünkü nerdeyse vites geçişleri hiç anlaşılmıyor araba kullandığımızı anlamıyoruz diyenler bile var dsg sorunsuzda denemez benim çevremde 4-5 kişi dsg li araç sahibi var ve biri hariç hepsinde sorun oldu.bence thp motor tsi dan daha üstün hem daha güçlü hemde yakıtta verimli passatın ise süspansiyon konforu bi tık daha yüksek.esasen bence türkçesi hoşunuza gideni alın derim ikiside çok güzel araba. Ama 508 allure ile highline passatı karşılaştırın ona göre içinize hangisi sinerse onu tercih edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • evet bugun 2 tane pejo bayısıne gıttım otomatık vıtes testı ıcın
    ılk olarak 308 dızel otomatık test ettım.1 vıtes den 2 ye gecerken az bıraz tutuyor.2-3 yok.3-4 hafıf var.gazı dıp yaparsan hepsınde oluyor ama manuel de bıle olur o kadar.yanlız hafıf dokunus ozellıkle 1-2 yaparken ayagını hafıf cekersen sallamıyor.dığer gecısler cok rahat. hele hele elınle vıtesı buyutursen yuksek devırlerde hıc hıssedılmıyor.sadece 1-2 de hafıf var o kadar olsun

    2.bayıye gıttım 508 dızel otomatık actıve yanı orta sınıf bır arac ıdı. bomba olası bır olay yeno 2013 actıve donanımlarda ortada el frenı sapı yok elektronık yapılmıs solda tus olarak bır de navıgasyon standart.cok ıyı bır secenek yapılmıs ve fıyatı da en alt donanım olan acces modelı 70 bın , actıve 71.500 ıdı ve xenon versıyonu 2250 lıraya ekletıyorsun super bır donanım olmus.alırsam muhakkan xenon olacaktır.aracı cok deıstırıyor
    gelelım teste: 508 tam ıstedıgım gıbı bır konsolu var.el frenı yok navı var ve butun gelıyor kol dayamaya kadar.vıtes gecıslerı 1-2 hafıf var ondan sonra 2-3 yok 3-4 az var.el modunda yaparsan hıc yok.anca hızlı devırlı gıdıldıgı taktırde bu arac sarsar gecıslerde o da 1-2 de.sonrasında yuksek suratlerde 80-90 km hızlarda sıkıntı yok.

    araç cok hosuma gıttı.ınsallah olucak gıbı. arka tasarımı bıraz daha guzel olaydı bagaj kapağı ıkı stop arasının ustundekı nıkelaj yerı cok hos durmamıs.bagajı yenı tasarlasalar tam olacak.arac önden harıka zaten.iç dizaynı guzel.
    passat otomatıgı bu forum ve bılen bırkac kısı korkuttu benı.bır aracı aldın mı en az 5-6 sene kullanırım. ve passat otomatık cok pahalıya gelıyor ve xenonlusu cok pahalı

    tek korkum peugeot ve bugun kıme desem peugeot mu dıye baslıyorlar ve. 2-3 kullanıcıya denk geldım bırı 308 dıgerı cıtroen c4 kullanmıs aman dıyorlar.
    acaba bende 508 alsam cok vahım durumlar ıle karsılasır mıyım.
    en buyuk korkum otomatık vıtesın bozulması ve aracın bıryerlerınden tıkırtı gelmesı.2. elı dusmus,vs onlar umrumda değildir.lakın aracın modelı eskımesın söyle yenı ne zaman cıkıcak bılmıyorum ama en az 5 sene cıkmasın.cıkınca 509 olmasıda 508 sahıplerınıde baya etkılıyor ısım olarak.

    dedıgım gıbı olursa ılk defa fransız aracı alacam.artı ve eksı yorumlarınızı beklıyorum...




  • hiç vti kullanan yok mu arkadaşlar şu yakıtlarla ilgili biraz bilgi versin yav
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    evet bugun 2 tane pejo bayısıne gıttım otomatık vıtes testı ıcın
    ılk olarak 308 dızel otomatık test ettım.1 vıtes den 2 ye gecerken az bıraz tutuyor.2-3 yok.3-4 hafıf var.gazı dıp yaparsan hepsınde oluyor ama manuel de bıle olur o kadar.yanlız hafıf dokunus ozellıkle 1-2 yaparken ayagını hafıf cekersen sallamıyor.dığer gecısler cok rahat. hele hele elınle vıtesı buyutursen yuksek devırlerde hıc hıssedılmıyor.sadece 1-2 de hafıf var o kadar olsun

    2.bayıye gıttım 508 dızel otomatık actıve yanı orta sınıf bır arac ıdı. bomba olası bır olay yeno 2013 actıve donanımlarda ortada el frenı sapı yok elektronık yapılmıs solda tus olarak bır de navıgasyon standart.cok ıyı bır secenek yapılmıs ve fıyatı da en alt donanım olan acces modelı 70 bın , actıve 71.500 ıdı ve xenon versıyonu 2250 lıraya ekletıyorsun super bır donanım olmus.alırsam muhakkan xenon olacaktır.aracı cok deıstırıyor
    gelelım teste: 508 tam ıstedıgım gıbı bır konsolu var.el frenı yok navı var ve butun gelıyor kol dayamaya kadar.vıtes gecıslerı 1-2 hafıf var ondan sonra 2-3 yok 3-4 az var.el modunda yaparsan hıc yok.anca hızlı devırlı gıdıldıgı taktırde bu arac sarsar gecıslerde o da 1-2 de.sonrasında yuksek suratlerde 80-90 km hızlarda sıkıntı yok.

    araç cok hosuma gıttı.ınsallah olucak gıbı. arka tasarımı bıraz daha guzel olaydı bagaj kapağı ıkı stop arasının ustundekı nıkelaj yerı cok hos durmamıs.bagajı yenı tasarlasalar tam olacak.arac önden harıka zaten.iç dizaynı guzel.
    passat otomatıgı bu forum ve bılen bırkac kısı korkuttu benı.bır aracı aldın mı en az 5-6 sene kullanırım. ve passat otomatık cok pahalıya gelıyor ve xenonlusu cok pahalı

    tek korkum peugeot ve bugun kıme desem peugeot mu dıye baslıyorlar ve. 2-3 kullanıcıya denk geldım bırı 308 dıgerı cıtroen c4 kullanmıs aman dıyorlar.
    acaba bende 508 alsam cok vahım durumlar ıle karsılasır mıyım.
    en buyuk korkum otomatık vıtesın bozulması ve aracın bıryerlerınden tıkırtı gelmesı.2. elı dusmus,vs onlar umrumda değildir.lakın aracın modelı eskımesın söyle yenı ne zaman cıkıcak bılmıyorum ama en az 5 sene cıkmasın.cıkınca 509 olmasıda 508 sahıplerınıde baya etkılıyor ısım olarak.

    dedıgım gıbı olursa ılk defa fransız aracı alacam.artı ve eksı yorumlarınızı beklıyorum...

    Arkadaşım ilk önce şunu söyliyeyim peugeot model isimlerini 8 de sabitledi yani artık yeni bir araba çıktığında adı 309 209 veya 509 olmayacak zaten takip edenler bilir yeni kasa 308 in resmi fotoğrafları bile yayınlandı. Citroen peugeotu olupta aman uzak dur diyen kullanıcılar bı markaların hangi modellerini kullanmışlar bilmiyorum ama bu artık ezberden konuşulan bişey haline geldi bilen bilmeyen yorum yapıyor. Bizde 2004 307 vardı az kullandık sattık hiç sorun yaşamadık 2006 407 dizel 100000 km kullandım sadece debriyaj sorun çıkardı oda 30000 kmdeyken garantiden değişti sonra 70000 km sıfır sorun.abimde babamda vw ler renautlar fordlar geldi gitti corsa clio hepsini kullandı hepsinin aşağı yukarı kalite olarak benzer araçlar.Şimdi 508 var e-hdi allure 55000 km de onunda sadece volant arızası oldu oda halloldu.Aynı zamanda şu anda 2 adet yeni kasa biri 2011 65000 km de diğeri 25000 km de 2012 Citroen C4 var onlarda sıfır sorun Yani bende kullanıcıyım uzak dur aman falan demiyorum. Kimseninde dediğine falan aldırma bu zevk meselesi hangisi hoşuna gittiyse onu al. Ama peugeot la ilgili şunu bil süspansiyon en konforlusunda bile biraz serttir e zaten test etmişsin sorun etmediysen mesele yok tıkırtı işi de her markada olur önüne geçmek hemen hemen imkansızdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konforu nasil sert
    Sinifinin en konforlusu deil mi
    Benim bildigom fransizlar yumusaktir
    Passata gore nasildir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    Konforu nasil sert
    Sinifinin en konforlusu deil mi
    Benim bildigom fransizlar yumusaktir
    Passata gore nasildir

    Valla passattan çok farklı değil ama biraz fark var yinede,nede olsa highline hariç passatlar hep 16 jant 508 ler daha çok 17''. Fransiz arabaları yumuşaktır fikride aslında genel ezberden ileri geliyor. Citroenle peugeot ortak firma olsa da en temel farklılığı budur citroenlerin süspansiyonu konfor odaklıdır peugeot ise gelenekselleşmiş şekilde yol tutuş sportif sürüşe yönelik tasarlanır hep. 508 in süspansiyonunun sınıfının en konforlusu daha doğrusu en yumuşak karakterlisi olduğunu söylemek bence imkansız. Son derece rahat söyleyebilirim ki C5 in Superb in Avensis in süspansiyonu daha yumuşak. Ama mesela insignia c kasa mercedes 508 den daha sert benim kullandığım araçlar için düşüncem böyle. Yinede en doğrusu kendinizin test etmesidir siz etmişsiniz eğer rahatsız olmadıysanız sorun yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Avensis bence sert gibi yada bana oyle geldi ama cukur konforu kotu ve lastik sesi var klasik japon

    Peki pejoda yol ve motor ve lastik sesi nasil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    Avensis bence sert gibi yada bana oyle geldi ama cukur konforu kotu ve lastik sesi var klasik japon

    Peki pejoda yol ve motor ve lastik sesi nasil

    Bende şu anda piyasasa olan makyajlı avensisi daha makyaj görmemişken test etmiştim sanırım 2011 sonlarıydı çok yumuşak gelmişti bana gerek direksiyonu gerekse süspansiyonun darbelere tepkisi hoşuma gitmişti.
    Peugeot ları testettiğini söylemiştin ilk mesajında heralde bir sorun olsaydı dikkatini çekerdi diye düşünüyorum bence motor yalıtımı çok iyi asfalt gürültüsü zaten yok ama rüzgar sesinin fazla olduğunu iddia edenler bu yönde şikayeti olan 508 kullanıcıları var. Bana sorarsan bu sorduğun yönlerden kusursuz bir araba 508



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 21 Haziran 2013; 1:17:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yok mu yorumu olan?...
  • manda kasa M kullanıcısına yanıt
    508 de Motor sesi not vermek gerekirse 10 üzerinden 9 (Dizel araç 1.6 e.HDİ) ,Yol sesi 8 (Michelin lastiklerle),Kasislerde 6 (hızlı girdiğinizde sert vurma sesi nedeniyle) Bu olay 407 ler de çok daha sert ve gürültülü idi.
    Selamlar...
  • Mrb
    Arkadaşlar bende 120 den fazla hız yapınca rüzgar sesi içeri fazla alıyor bazen neden bu arabayı aldım diye kendime kızıyorum arabam1,6-d allure

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mrb
    Arkadaşlar ön tampon ve kaputa film çektirmeyi düşünüyorum uygun fiyata ve kalitede nerede bulabilirim .
    İstanbul Tuzla da kalıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SONUNDA ŞÜKÜRLER OLSUN BUGÜN ARACIMA KAVUŞTUM. 2 HAFTADIR GELDİ GELECEK DENİLEN ARAÇ İÇİN DÜN BAYİİM ARADI BİZ SÜREKLİ ARIYORUZ ARACI İSTİYORUZ BİRDE SİZ ARARMISINIZ DAHA ETKİLİ OLUR DEDİLER BUNUN ÜZERİNE ARADIM HEMEN GERİ DÖNDÜLER VE BUGÜN ARACIM GELDİ :)) BU KADAR HIZLI OLMASINI BEKLEMİYORDUM... ARACI SİZLERE ANLATMAMA GEREK YOK AMA FORUMA BAKIP FİKİR EDİNMEK İSTEYENLER İÇİN TEK KELİME İLE MÜKEMMEELL. O YIĞILMA DENİLEN OLAY 6 AY ÖNCE DENEDİĞİM ARAÇTA DAHA FAZLAYDI ŞUAN NERDEYSE HİSSETMİYORUM BİLE. GÜNCELLEMELERİNİ YAPTILAR TÜRKÇE YAPTILAR.. KULLANDIKÇA FİKİRLERİMİ YAZACAĞIM... İYİ AKŞAMLAR HERKESE
  • Arkadaşlar;
    2011 Model (2012 Trafik Çıkışlı) Peugeot 508 1.6 THP Düz Vites 156 BG Nil Mavisi Renk 12500 Km.deki hatasız aracımı son 51.000 TL 'ye satıyorum.. TEL: 0 532 685 73 07
  • merhaba
    508 dizel otm almayı düşünüyorum.4 sene önce auris benzinli m/m kullanmıştım. pejo ve citroende bu tür şanzıman kullandığını öğrenince gerçekten
    araçtan biraz soğudum. Cuma günü bayiden test aracı kullandım çok kısa bir mesafeydi ama gazıda kökledim biraz dur kalkda yaptım ama rahatsız olmadım. Toyota da problem yığılmadan öte vitesleri kafasına göre değiştirmesiydi ve en kötü tarafı buydu özellikle sıkışık trafikte 1-2-3 veya 4 hemen yapıp 30-40 km gelmeden . Yavaşlayınca vites küçültmüyor ve bu sefer araç kalkmıyor bu çok sinir bozucuydu.
    Kullanan arkaşalardan ricam test aracını uzun süre test edemedim ve sıkışık trfik değildi.
    1- toyota da olan bu gibi sorunlar 508 de varmı
    2- toyoyta veya citroen ile karşılaştırmalımıyım şanzımanı
    3- 2012 az kullanılmış almayı düşünüyorum. Bazı arkadaşlar 2012 -13 arasında düzelme var diyorlar. sıfırmı almalıyım

    teşekkürler




  • Tekrardan herkese merhabalar... Cumartesi günü aracımı teslim almaya gittiğimde bagaja giren su olayını ve davlumbazın ordaki üçgen deliği söyledim hiçkimse inanmadı bana. Serviste ustabaşıların hepsini dolaştık nerdeyse :) Şimdiye kadar hiç böyle bir şikayet gelmemiş kendilerine. Neyseki Servis te masa başında birine gittik en son mail sistemi gibi birsey vardı oradan baktı ve doğru dedi sipariş geçti... Peki o sistemde 508 ile ilgili başka bir problem varmı diye sordum ? Elbet vardır dedi. Bakabilirmiyiz peki dediğimde ise sistemde aracın heryerini ayrı ayrı girmem gerek oda uzun sürer dedi. Örneğin sistemde Yan çamurluk resmine tıklıyor orayla ilgili sorun , bagaj kapısına tıklıyor bagajla ılgılı sorunlar çıkıyor... Çok yakın tanıdığı olan varsa peugeotta o sistemden bakabilir herşeye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sc34

    merhaba
    508 dizel otm almayı düşünüyorum.4 sene önce auris benzinli m/m kullanmıştım. pejo ve citroende bu tür şanzıman kullandığını öğrenince gerçekten
    araçtan biraz soğudum. Cuma günü bayiden test aracı kullandım çok kısa bir mesafeydi ama gazıda kökledim biraz dur kalkda yaptım ama rahatsız olmadım. Toyota da problem yığılmadan öte vitesleri kafasına göre değiştirmesiydi ve en kötü tarafı buydu özellikle sıkışık trafikte 1-2-3 veya 4 hemen yapıp 30-40 km gelmeden . Yavaşlayınca vites küçültmüyor ve bu sefer araç kalkmıyor bu çok sinir bozucuydu.
    Kullanan arkaşalardan ricam test aracını uzun süre test edemedim ve sıkışık trfik değildi.
    1- toyota da olan bu gibi sorunlar 508 de varmı
    2- toyoyta veya citroen ile karşılaştırmalımıyım şanzımanı
    3- 2012 az kullanılmış almayı düşünüyorum. Bazı arkadaşlar 2012 -13 arasında düzelme var diyorlar. sıfırmı almalıyım

    teşekkürler

    Benim araç 1.6 e-hdi 2011, hiç bir sorun yaşamıyorum, hatta aracıma binen benzer şanzıman kullanan veya bilenler 508'in farklı olduğu görüşünde birleşiyor. 2011 ile 2012 farkı frenden ayağınızı çektiğinizde 2012 olanların ileriye doğru hareket etmesi. Bu konu da çok önemli değil zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muzafferata

    Arkadaşlar;
    2011 Model (2012 Trafik Çıkışlı) Peugeot 508 1.6 THP Düz Vites 156 BG Nil Mavisi Renk 12500 Km.deki hatasız aracımı son 51.000 TL 'ye satıyorum.. TEL: 0 532 685 73 07

    Yazdığınız 508 özellikleri benimkinin tıpa tıp aynısı. Kilometre bile aynı. Görünce şaşırdım
    Ben aracımdan memnunum. Özellikle de motor performansından. İnşallah iyi bir müşteri bulursunuz, hayırlı satışlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sc34

    merhaba
    508 dizel otm almayı düşünüyorum.4 sene önce auris benzinli m/m kullanmıştım. pejo ve citroende bu tür şanzıman kullandığını öğrenince gerçekten
    araçtan biraz soğudum. Cuma günü bayiden test aracı kullandım çok kısa bir mesafeydi ama gazıda kökledim biraz dur kalkda yaptım ama rahatsız olmadım. Toyota da problem yığılmadan öte vitesleri kafasına göre değiştirmesiydi ve en kötü tarafı buydu özellikle sıkışık trafikte 1-2-3 veya 4 hemen yapıp 30-40 km gelmeden . Yavaşlayınca vites küçültmüyor ve bu sefer araç kalkmıyor bu çok sinir bozucuydu.
    Kullanan arkaşalardan ricam test aracını uzun süre test edemedim ve sıkışık trfik değildi.
    1- toyota da olan bu gibi sorunlar 508 de varmı
    2- toyoyta veya citroen ile karşılaştırmalımıyım şanzımanı
    3- 2012 az kullanılmış almayı düşünüyorum. Bazı arkadaşlar 2012 -13 arasında düzelme var diyorlar. sıfırmı almalıyım

    teşekkürler

    Eğer sıfır araç takıntınız yoksa 2. el 2012 model bulabilirsiniz. Araçlar yeni model olduğundan oldukça temiz ikinci eller mevcut. Üstelik sıfır Active donanım fiyatına daha ucuza Allure alınabilir ki, Allure modeller çok daha dolu geliyor. Yalnız 2012 Nisan sonrası modellerde küçük revizyonlar yapılmıştı galiba. İç aydınlatma turuncudan beyaza döndü. 1.6HDI Auto6R de , ayak frenden çekilince kendi hareket ediyor ve motor 112 yerine 115HP gibi.




  • 
Sayfa: önceki 255256257258259
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.