dızel 406 enjektör memesinin yedek parça kodu nedir nasıl arayacağımı bilemiyorum.ayrıca enjektör memesi nin fiyatı hakkında bilgisi olan varmı acaba?
Arkadaşlar bir problemim var. Teyp arızalandığı için orta halli sd/cd/usb çalan radyo mp3 çalar aldım, montajını yaptırdım. Radyoyu kontağa bağlattım ki otomatik açılıp kapansın. Kontak 10 dak. kapalı kalırsa radyo hafızası siliniyor ve radyo kontakla birlikte otomatik açılmıyor. Ama kontak kısa süre (1,2 dak.) kapalı kalırsa tekrar açtığımda problemsiz şekilde radyo açılıyor ve hafıza yerinde duruyor. Bu durumda,acaba araba bir süre sonra aküden gelen elektriği mi kesiliyor? Bizim araçlarda otomatik olarak elektriği kesme gibi birşey var mı? Yoksa benim arabada mı problem?
quote:
Orijinalden alıntı: mamosh Arkadaşlar bir problemim var. Teyp arızalandığı için orta halli sd/cd/usb çalan radyo mp3 çalar aldım, montajını yaptırdım. Radyoyu kontağa bağlattım ki otomatik açılıp kapansın. Kontak 10 dak. kapalı kalırsa radyo hafızası siliniyor ve radyo kontakla birlikte otomatik açılmıyor. Ama kontak kısa süre (1,2 dak.) kapalı kalırsa tekrar açtığımda problemsiz şekilde radyo açılıyor ve hafıza yerinde duruyor. Bu durumda,acaba araba bir süre sonra aküden gelen elektriği mi kesiliyor? Bizim araçlarda otomatik olarak elektriği kesme gibi birşey var mı? Yoksa benim arabada mı problem?
mamosh yanlış bağlantı olmuş. (Teybin hafıza besleme ucu ile Besleme uçları yanlış baglanmış)
quote:
Orijinalden alıntı: kanzer
cd changer satan olursa hemen alırım :)
5 gün evvel sattım..hemde çok uygun fiyata 70 TL..6 lı cd changer..elimde ön göğüs var, radyo teyp ve cd changer kontrolü..
Acil yardım lütfen! 406 nın ön göğüsten su çalkantı sesi geliyor, kalorofer sistemimde su birikmiş olabileceği ve ön göğsün sökülmesi gerektiği söylendi, henüz söktürmedim, bu bölümlerde nasıl su toplanır? Su nereden girer? Ön göğüs sökülmeden çaresi yokmu? Kapıları ve maşpielleri kontrol ettirdim oralarda birikim yok, arabanın içinde bol buğulanma oluyor. Özellikle sağa sola manevralarda çalkantı sesi geliyor, sadece yağmur yağdığı günler oluyor, yağmur durduktan sonra yaklaşık 1-2 gün de ses kayboluyor, anlaşılan çok yavaş tahliye oluyor her nerede birikiyorsa. Önerisi ve tecrübesi olan arkadaşlar yardımınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.
sorumu tekrarlamak istedim
quote:
Orijinalden alıntı: kanzer
dızel 406 enjektör memesinin yedek parça kodu nedir nasıl arayacağımı bilemiyorum.ayrıca enjektör memesi nin fiyatı hakkında bilgisi olan varmı acaba?
RHZ motor koduna sahip olduğunu varsayarsak enjektör kodları aşağıda fiyatıda 530 lira civarı kdv dahil.
1980.h8
1980.h9
1980.h7
bosch: 0 445 110 076
quote:
Orijinalden alıntı: doktor-xx
Acil yardım lütfen! 406 nın ön göğüsten su çalkantı sesi geliyor, kalorofer sistemimde su birikmiş olabileceği ve ön göğsün sökülmesi gerektiği söylendi, henüz söktürmedim, bu bölümlerde nasıl su toplanır? Su nereden girer? Ön göğüs sökülmeden çaresi yokmu? Kapıları ve maşpielleri kontrol ettirdim oralarda birikim yok, arabanın içinde bol buğulanma oluyor. Özellikle sağa sola manevralarda çalkantı sesi geliyor, sadece yağmur yağdığı günler oluyor, yağmur durduktan sonra yaklaşık 1-2 gün de ses kayboluyor, anlaşılan çok yavaş tahliye oluyor her nerede birikiyorsa. Önerisi ve tecrübesi olan arkadaşlar yardımınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.
@kanzer 2 gündür servicebox a giremiyorum bakamadım parçaya..
doktor-xx hocam araç altından su alıyor olabilir ayni sese alttan su alan bir 406 da rastlamıştık, bagajda bir panel var eğer araç hasar görmüş de işleme tabi tutulmuşsa bazıları bu paneli ters takıyor ve su tabana sızıyor; tabanı da kontrol edin derim.
quote:
Orijinalden alıntı: Soylukan
quote:
Orijinalden alıntı: doktor-xx
Acil yardım lütfen! 406 nın ön göğüsten su çalkantı sesi geliyor, kalorofer sistemimde su birikmiş olabileceği ve ön göğsün sökülmesi gerektiği söylendi, henüz söktürmedim, bu bölümlerde nasıl su toplanır? Su nereden girer? Ön göğüs sökülmeden çaresi yokmu? Kapıları ve maşpielleri kontrol ettirdim oralarda birikim yok, arabanın içinde bol buğulanma oluyor. Özellikle sağa sola manevralarda çalkantı sesi geliyor, sadece yağmur yağdığı günler oluyor, yağmur durduktan sonra yaklaşık 1-2 gün de ses kayboluyor, anlaşılan çok yavaş tahliye oluyor her nerede birikiyorsa. Önerisi ve tecrübesi olan arkadaşlar yardımınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.
@kanzer 2 gündür servicebox a giremiyorum bakamadım parçaya..
doktor-xx hocam araç altından su alıyor olabilir ayni sese alttan su alan bir 406 da rastlamıştık, bagajda bir panel var eğer araç hasar görmüş de işleme tabi tutulmuşsa bazıları bu paneli ters takıyor ve su tabana sızıyor; tabanı da kontrol edin derim.
Teşekkürler Soylukan, aracın altında su toplayacak nasıl bir alan var? Ses gerçekten önden geliyor gibi, yinede aklımda bulunsun.
406 için daha çok ıslak zeminde performansı iyi lastik önerisi olan varmı (Karadenizde kullanılacak)
quote:
Orijinalden alıntı: doktor-xx
406 için daha çok ıslak zeminde performansı iyi lastik önerisi olan varmı (Karadenizde kullanılacak)
ADAC şöyle bir performans testi yapmış;
Yani ıslak yol tutuşta
- Vredestein Sportrac 3 - Pirelli P6 - Continental PremiumContact2 - Maloya Futura Sport V - Yokohama C.drive
gibi bir sıralama çıkmış..
Test ne kadar yanlı bilemiyorum ama test verilerine baktığımda kendi kullandığım lastik olan Michelin Energy saver'ın testte anlatılan iddiaları karşılayıp, gene ayni bahsedilen zayıflıkları gösterdiğini söyleyebilirim. Misal kesinlikle yağışlı hava lastiği değil ve testte de bu konuda vasatın altı olarak gösterilmiş. Diğer markalar hakkında malesef yorum yapamayacağım zira bunun haricinde bir de Michelin Pilot Sport kullanmıştım, harika bir lastikti her yönden.
Arkadaşlar hep siz mi soracaksınız benim de bir sorum olsun Şimdi bildiğiniz üzere arka pandizot direk güneşe mağruz kaldığı için rengi solmakta, geçen gün hoparlörü takarken yakınen de fark etmiş bulundum, pandizotu sprey boya tarzında bir ürün ile boyamış ve sonuçtan memnun olan arkadaş varmı, varsa ne gibi şeylere dikkat edilmeli bunları da açıklarsa sevinirim.
quote:
Orijinalden alıntı: doktor-xx
Acil yardım lütfen! 406 nın ön göğüsten su çalkantı sesi geliyor, kalorofer sistemimde su birikmiş olabileceği ve ön göğsün sökülmesi gerektiği söylendi, henüz söktürmedim, bu bölümlerde nasıl su toplanır? Su nereden girer? Ön göğüs sökülmeden çaresi yokmu? Kapıları ve maşpielleri kontrol ettirdim oralarda birikim yok, arabanın içinde bol buğulanma oluyor. Özellikle sağa sola manevralarda çalkantı sesi geliyor, sadece yağmur yağdığı günler oluyor, yağmur durduktan sonra yaklaşık 1-2 gün de ses kayboluyor, anlaşılan çok yavaş tahliye oluyor her nerede birikiyorsa. Önerisi ve tecrübesi olan arkadaşlar yardımınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.
doktor-xx senin sorunun sunrofun su tahliye kanallarının indiği ön göğüs ve motor arasında olan bir havuz var. O havuzunda çok küçük bir tahliye kanalı var mutlaka o tıkanmıştır. Aynı sorun bendede vardı gitmediğim kaportacı sormadığım usta kalmadı.Sorunu ben kendim buldum en sonunda.Öncelikle silecekleri ve onun altındaki siyah plastik paneli sökeceksin.Silecek motorunun altında dikkatli bakarsan oralarda bir küçük kanal olacak, orayı açman gerekiyor.Yoksa seninde dediğin gibi o sallantı yapan su sesi aracın içine doluyor.Ben hem o kanalı açtım hemde ön direklerden inen su tahliye kanallarını uzatıp o bahsettiğim havuza girmeden direk motordan aşağıya kadar uzattım ve Allah' a şükür bu sorundan kurtuldum.Bu 406 araçlarındaki su alma sebeplerinin en başındadır bence.Eğer takıldığın biryer olursa buralardayım.
sioux çok teşekkür ederim. ozaman bodrumda 550 tl istediler kazık yok demekki buna sevindim :)
quote:
Orijinalden alıntı: sioux
RHZ motor koduna sahip olduğunu varsayarsak enjektör kodları aşağıda fiyatıda 530 lira civarı kdv dahil.
1980.h8
1980.h9
1980.h7
bosch: 0 445 110 076
quote:
Orijinalden alıntı: wolkan53
quote:
Orijinalden alıntı: doktor-xx
Acil yardım lütfen! 406 nın ön göğüsten su çalkantı sesi geliyor, kalorofer sistemimde su birikmiş olabileceği ve ön göğsün sökülmesi gerektiği söylendi, henüz söktürmedim, bu bölümlerde nasıl su toplanır? Su nereden girer? Ön göğüs sökülmeden çaresi yokmu? Kapıları ve maşpielleri kontrol ettirdim oralarda birikim yok, arabanın içinde bol buğulanma oluyor. Özellikle sağa sola manevralarda çalkantı sesi geliyor, sadece yağmur yağdığı günler oluyor, yağmur durduktan sonra yaklaşık 1-2 gün de ses kayboluyor, anlaşılan çok yavaş tahliye oluyor her nerede birikiyorsa. Önerisi ve tecrübesi olan arkadaşlar yardımınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.
doktor-xx senin sorunun sunrofun su tahliye kanallarının indiği ön göğüs ve motor arasında olan bir havuz var. O havuzunda çok küçük bir tahliye kanalı var mutlaka o tıkanmıştır. Aynı sorun bendede vardı gitmediğim kaportacı sormadığım usta kalmadı.Sorunu ben kendim buldum en sonunda.Öncelikle silecekleri ve onun altındaki siyah plastik paneli sökeceksin.Silecek motorunun altında dikkatli bakarsan oralarda bir küçük kanal olacak, orayı açman gerekiyor.Yoksa seninde dediğin gibi o sallantı yapan su sesi aracın içine doluyor.Ben hem o kanalı açtım hemde ön direklerden inen su tahliye kanallarını uzatıp o bahsettiğim havuza girmeden direk motordan aşağıya kadar uzattım ve Allah' a şükür bu sorundan kurtuldum.Bu 406 araçlarındaki su alma sebeplerinin en başındadır bence.Eğer takıldığın biryer olursa buralardayım.
Wolkan53 teşekkür ederim, söylediğin çok mantıklı, en kısa zamanda tavsiyene uyacağım, ön göğüsü söktürmek mantıklı gelmemişti, iyiki söktürmemişim.
quote:
Orijinalden alıntı: Soylukan
quote:
Orijinalden alıntı: doktor-xx
406 için daha çok ıslak zeminde performansı iyi lastik önerisi olan varmı (Karadenizde kullanılacak)
ADAC şöyle bir performans testi yapmış;
Yani ıslak yol tutuşta
- Vredestein Sportrac 3 - Pirelli P6 - Continental PremiumContact2 - Maloya Futura Sport V - Yokohama C.drive
gibi bir sıralama çıkmış..
Test ne kadar yanlı bilemiyorum ama test verilerine baktığımda kendi kullandığım lastik olan Michelin Energy saver'ın testte anlatılan iddiaları karşılayıp, gene ayni bahsedilen zayıflıkları gösterdiğini söyleyebilirim. Misal kesinlikle yağışlı hava lastiği değil ve testte de bu konuda vasatın altı olarak gösterilmiş. Diğer markalar hakkında malesef yorum yapamayacağım zira bunun haricinde bir de Michelin Pilot Sport kullanmıştım, harika bir lastikti her yönden.
adaş senden bi ricam olucak, kadranın nasıl söküldüğüyle alakalı bikaç resim paylaşmıştın fakat onları bi türlü bulamıyorum bidaha paylaşırmısın, el freni sivicini ve kadrandaki yanmayan ampuller için yedekleri aldım yapmışken ikiside aradan cıksın birlikte diye düşünüyorum
quote:
Orijinalden alıntı: Soylukan
Arkadaşlar hep siz mi soracaksınız benim de bir sorum olsun Şimdi bildiğiniz üzere arka pandizot direk güneşe mağruz kaldığı için rengi solmakta, geçen gün hoparlörü takarken yakınen de fark etmiş bulundum, pandizotu sprey boya tarzında bir ürün ile boyamış ve sonuçtan memnun olan arkadaş varmı, varsa ne gibi şeylere dikkat edilmeli bunları da açıklarsa sevinirim.
Burak hocam; Sprey boya olarak fren kaliperlerinin boyandığı ısıya dayanıklı boyalar var. normal sprey boyalar 6-7 TL iken o boyalar 15 TL civarında oluyor.. Mat, parlak vs çeşitleri de var sanırım... Ayrıca bu boyalardan UV ışınlarına dayanıklı olanlarda olması lazım..