Şimdi Ara

Peugeot 307 Antipollution Fault Ve Catality Conv. Fault Lütfen Yardım...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
19.515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selamlar Adana'dan yazıyorum 2003 model Pejo 307 1.6 16 V 110 Beygir Benzinli bir aracım var ve yaklasık 6 gündür bütün tamircilerin kapısını çaldım fakat derdime kimse derman olamadı aracımda tekleme çekişten çok fazla bir düşüş stop etme gibi hataların yanı sıra Antipllution ve Catalty Conv. hatası veriyor egsoz susturucusu, catalitik temizlenmesinin yanı sıra birçok parça takıldı edildi ama hala olumlu bir sonuc alamadık bobin değişimi buji değişimi hatta beyin değişimine kadar herşey yapıldı sibop ve üst kapak kontrolüde dahil artık hatta benim parçalarımı bobin beyin vs gibi parçalar başka pejo 307 üzerinde bile denendi onda bir sıkıntı yok ama benimki iptal çıldırma aşamasındayım ve iznim burnumdan geldi şöle bir baktım daha önce bu soruna yakın yazılar yazan arkadaşlar gördüm onların çözümü neydi yada benim çözümüm hakkında bilgisi olan ustalar varmı maddi ve manevi olarak fazla yıprandık ve yorulduk artık sonunda sanırım arabayı yakarım lütfen yardımı dokunabilecek birileri varsa bana ulaşsınlar cvplasınlar....







  • Bende de 2004 1.4 HDI var 160bin km de, bu araçta da Antipllution Default hatası ile karşılaşıyorum, hemde çok sık, yani günde 2-3 kez yanıyor (sarı motor ışığı) yaklaşık bi 10 km aracı sakin ve hatasız kullanınca kendiliğinden sönüyor. Ama ben uyarının neden kaynaklandığını çözdüm ama hiç sanayiye gidip baktırmadım açıkçası, çünki ışık yanıyor sönüyor yanıyor sönüyor yani araç gidiyor yine :) neyse, bendeki hata aracı rolantide bekletince oluyor, mesela uzun yolda veya normal sabit giderken sorun yok, aracı boşa alayım veya ışıklarda vs 30 sn kadar (en az) rolantide çalışsın araç teklemeye başlıyor ve stop ediyor, zaten teklemeye başşlar başlamaz gaz vermek istesemde gaz yemiyor yine stop ediyor zaten, zonra da 3000 deviri geçmiyor ışık sönene kadar. Öyle işte yaşayıp gidiyoruz :)
  • Sorun çözülme aşamasına gelmiştir uzun günlerin ardından nediyim umarım kimsede aynı sıkıntı olmaz zira ustaların çaresiz kaldıgına ben ilk defa şahit oldum hep şunu bilir şunu söylerim ya bir işi tam yapıcaksın yada hiç yapmıcaksın.
  • Bende ilgili sorumla ilgili yetkili servis mepa ya gittim, yakıt hortumlarından birinin delik olduğunu söylediler, 650 TL ye yapıldı. Aracı da birazdan almaya gidicem İnşallah
  • bende de aynısı oluyor. ama kontağı kapatıp açınca düzeliyor. ikazlar geldiğinde sarsıntılı çalışıyor gibi oluyor, hızlanması bi garip oluyor o zaman kontağı kapatıp açıyorum yolda giderken bile ve düzeliyor.

    arızayı anlayamadım bende henüz.... soruyuda takip altına alayım bari bi bile çıkar...
  • slm arkadaslar bendede 2003 model hdi dizel var 173000 km de araç antipllution fault arızası verdi bi tamirciye gösterdim arızayı sildi pompa müşürü arızası çıktı bi daha yaparsa değiştirelim dedi bu gün yine yaptı araba çalışıyor fakat gaza basınca gaz vermiyor hiç hep rolantide duruyor kontağı açıp kapatınca düzeldi arada gene yapıyor muğlada bu arabadan fazla anlayanda yok bana yardim edin lütfen kafayı yicem artik acill yardımmm
  • Herkese Merhaba,
    Aynı arıza benim aracımda da meydana geldi. Aracım 2004 Peugeot 307 1.6 XT Otomatik LPG'li.
    İlk başta sadece ANTIPOLLUTION FAULT alarmı vardı ancak motoru durdurup bir süre bekleyip tekrar çalıştırdığımda gidiyordu.
    Ardından CATALYTIC CONVERTOR FAULT alarmını da almaya başladım ve arabam tekleyerek egsozdan deli gibi bembeyaz çiğ benzin atıyordu. Üstelik de bunu LPG'DE yapıyordu.
    Çok uzatmayayım servisteki neredeyse herkes tanıdık olduğundan rahatça servise gidip aracımla bizzat kendim ilgilendim.
    1. ATEŞLEME BOBİNİ değiştirildi ancak arıza gitmedi. Tekrar eskisi takıldı.
    2. BUJİLER değiştirildi çünkü o çiğ yakıt atma merasiminde pert olmuşlardı ancak tekleme yine gitmedi.
    3. OKSİJEN SONDASI kontrol edildi ancak yine tüm servisi beyaz çiğ benzin dumanı sardı.
    4. En son LPG BEYNİ kontrol edildi ve bir terslik sezildiğinden tanıdık ATİKER servisine gidildi.

    Önce BEYİN ARIZA tespitiyle garanti belgesi muhabbetine girilmişti ki, çalışan elemanlardan birisi beyine giden SOKETLERDEN birisinin yerinden çıktığını fark etti. Soket yerine takıldı ve tüm alarmlar resetlendi.

    Aracım şu an köpek gibi gidiyor ve hiç bir sorun yok. Buraya yazan herkese verdikleri fikirler ve paylaştıkları tecrübeler için teşekkür ederim. Ancak umulmadık taşın yardığı baş bu sefer küçük oldu ve 4 BUJİ değişimi ile 60 TL'ye aracım eski performansına kavuştu.

    Bu satırları okuyan arkadaşlar geçen gece benim yaptığım gibi sonuna kadar okuyup hepsini tek tek denesin. Ben ucuz atlattım.

    Sevgiler...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bende o hata sürekli yanıyor götürdüğüm yerdeki ustalar araca lpg takılmasından dolayı olduğunu sölediler.önemli bir problem değilmiş bende o şekilde kullanıyorum umarım dedikleri doğrudur yarın öbür gün başıma daha büyük iş açmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpagut1



    Önce BEYİN ARIZA tespitiyle garanti belgesi muhabbetine girilmişti ki, çalışan elemanlardan birisi beyine giden SOKETLERDEN birisinin yerinden çıktığını fark etti. Soket yerine takıldı ve tüm alarmlar resetlendi.



    Sevgiler...

    Yukarıda arkadaşın yazdığı olay tüm araclar için geçerli bence..servisin arızalı diyip bana aldırmaya çalıştığı klima ve kalorifer tesisat ve rezistansı toplamda sadeece parça olarak 475 tl fiyat verildi..aynısını ikitelli atatürk sanayiden çıkma olarak 130 tl ye aldım..parça değişeceği zaman sadece 3 tl lik bir soket değişti ve sorun hallolmuş oldu.
    Sözün kısası aracınızı tamir ettirirken mutlaka başında bulunun,tamirciniz sadece babanızın oğlu ise güvenin..aksi takdirde hertürlü ocağınızı söndürüp sizi soyarlar.




  • Arkdaslar konu eski ama bendede ayni sorun basladi lpg nin beyninin soketimi bu yoksa aracin kendi beynininmi yardimci olun luffen lpg beyni ecu diyemi geciyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bendede aynı sorun var ama P1340 - sürekli ariza 4 nolu silindirde aşiri yanma bozukluğu
    p1336 - aralikli ariza belirsiz silindirlerde aşiri yanma bozukluğu arızası aracım ilk önce catilityic converter diyor sonrada anti polation fault dior ustama gittim 2 kez bujileri yenilediler 2 defa ateşleme bobini değiştiler nafile araç soğukken özellikle yağmur yağdıktan nemli li olan havada lpg den benzine geçişte tekler gibi oluyor ve hataları bir bir yakıyor lpg ciye gidiyorum kam mili pozisyon sensörü dior ustaya gidiyorum oda yok ateşleme hatası dior en son araca benzinde bin yapacakmı bakalım dediler eğer yapmazsa lpg enjektörlerindendir diye enjektör değişecekler o da 170 gayme valla bıktım bu sorunlardan yardım edecek allah rızası için birisini arıyorummmmmm.......
  • https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/72550732 benim arac da hararet yapti su eksiltti beyaz duman atti ustaya goturdum contayi yakmistir diye sabah araba titredi bu motor ariza isigi yanip yanip sondu motor isindiktan sonra hata gitti bi daha biseyi yok dedi motor isindiktan sonra hata vermedi contada sorun yok dedi ama araba simdi yine bu hatayi veriyor soket nerede bende de aynı arac ve aynı sorun var beyaz duman atıyor titriyor istop ediyor on lpg beyninin oralarda bir soket var boşta duruyor o soket mi acaba

  • Trkersahin T kullanıcısına yanıt

    Bende dün 2002 model 397 XS LPG li araç aldım. Antipul.... arızası bende de var. Araö yeni olduğu için gidişi falan normal mi bilmiyorum ama anormalime gidem iu oldu 5.vites lpgde araç 3500 devir çevirirken 110 120 anca yapıyor. Anormal geldi bana bu durum biraz, sizde nasıl aynı mı yoksa benim araç mı anormal?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LPG varsa oluyor. Yoksa yakıt pompası ile ilgilidir. 307 de kronik.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.