Şimdi Ara

:: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: (83. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.020
Cevap
35
Favori
543.583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8182838485
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet paylasim iyi olur ben yeni uye oldum aracimda bir sorun var yardimci olursaniz sevinirim rolanti valfinde iki hortum var biri kalin biri ince kalin olan baya buzüluyor nerdeyse yapisiyor gaz verince acilir gibi oluyo rolantide büzülüyor aracim 306 1998 model yardim bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _K_A_İ_N_

    Arkadaşlar ben imzamdaki 306 aracıma genel bir bakım yapmak istiyorum.(yağını,suyunu,filtrelerini,triger kayışını daha bir çok şey vardır da aklımda yok) Bana ne kadara patlar..

    Alıntıları Göster
    slm arkadaşlar,

    ben de 2 senedir 306 sürücüsüyüm , ben de diğer arkadaşlara faydalı bir bilgi vermek isterim,

    EĞER DİJİTAL EKRANINIZDA SERVİS İŞARETİ YANMAYA BAŞLAMIŞSA YANİ ANAHTAR İŞARETİ ÇIKMIŞSA BUNU KENDİNİZDE SÖDÜREBİLİRSİNİZ NASIL MI? SERVİSE BOŞA PARA VERMEYİN.

    ARACINIZIN KM SIFIRLAMA DÜĞMESİNE BASILI TUTUN VE KONTAGI ELEKTİRİK VERECEK POZİSYONA GETİRİN EKRANDA SAYILARIN 9 DAN 0 A GERİ GELDİĞİNİ GÖRECEKSİNİZ SIFIRA GELDİKTEN SONRA KONTAGI TEKRAR KAPATIN BU İŞLEMİ ARKA ARKAYA 3 KEZ YAPTIGINIZDA O İŞARETİN KAYBOLDUĞUNU GÖRECEKSİNİZ. FAYDALI OLABİLDİYSEM NE MUTLU.

    HERKESE SELAMLAR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteorolog

    slm arkadaşlar,

    ben de 2 senedir 306 sürücüsüyüm , ben de diğer arkadaşlara faydalı bir bilgi vermek isterim,

    EĞER DİJİTAL EKRANINIZDA SERVİS İŞARETİ YANMAYA BAŞLAMIŞSA YANİ ANAHTAR İŞARETİ ÇIKMIŞSA BUNU KENDİNİZDE SÖDÜREBİLİRSİNİZ NASIL MI? SERVİSE BOŞA PARA VERMEYİN.

    ARACINIZIN KM SIFIRLAMA DÜĞMESİNE BASILI TUTUN VE KONTAGI ELEKTİRİK VERECEK POZİSYONA GETİRİN EKRANDA SAYILARIN 9 DAN 0 A GERİ GELDİĞİNİ GÖRECEKSİNİZ SIFIRA GELDİKTEN SONRA KONTAGI TEKRAR KAPATIN BU İŞLEMİ ARKA ARKAYA 3 KEZ YAPTIGINIZDA O İŞARETİN KAYBOLDUĞUNU GÖRECEKSİNİZ. FAYDALI OLABİLDİYSEM NE MUTLU.

    HERKESE SELAMLAR

    Alıntıları Göster
    Merhabalar, arkadaşlar. Saygı değer üstadlara genel bir sorum var. İlgilenirseniz memnun olurum. 306 xr otomatik düşünüyorum. Kullanan dostlardan yorumlar bekliyorum. Pejo nun otomatiği nasıl, otomatikte yakıt sarfiyatı nasıl, parça temini zor ve pahalı mı?.(özellikle 306 xr 2001 modeller için.) şimdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skulll

    Merhabalar, arkadaşlar. Saygı değer üstadlara genel bir sorum var. İlgilenirseniz memnun olurum. 306 xr otomatik düşünüyorum. Kullanan dostlardan yorumlar bekliyorum. Pejo nun otomatiği nasıl, otomatikte yakıt sarfiyatı nasıl, parça temini zor ve pahalı mı?.(özellikle 306 xr 2001 modeller için.) şimdiden teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    çok sevdiğim tertemiz arabamı ilana çıkardım,ihtiyacı olan varsa duyurulur,değerini bilecek kişiye uygun indirimde olur,maksat tanıdığa gitsin,

    dizel 308 bulduğum için satılıktır,herkese saygılar


    LİNK




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneMoreCupofCoffee

    evet yavaş yavaş masraflar çıkıyor maalesef 306 mızın. tabi kaza bela olmasın periyodik bakımlar iyidir..

    ön amortisörlerim hafif yaylanmada değil ama biraz daha normal şekilde yaylandığında gıcır gıcır ses yapıyor. kolay bir çözüü var mıdır yoksa değişecekmiyiz ?saygılar
    öncelikle herkese merhabalar ehliyetimi yeni aldım ve ilk aracım olarak da uzun araştırmalarım sonucu 306 1.8 xt 1994 model bir araç aldım. yaşından ötürü çok bir beklentim yok aracımdan ama sağolsun alır almaz tüm ustalarla akraba etti beni. tecrübeli arkadaşların yardımına ihtiyacım var. konuyu özetleyeyim; aldığımın 20. gününde motor takozlarımdan biri kırılana kadar aracımda en ufak bir sorun yoktu, malum öğrencilik ucuzuna kaçtıkça daha çok sorun çıkardı ve en sonunda motor yaptırmak zorunda kaldım fakat tekirdağdaki tüm ustalar ağız birliği etmişler gibi bu aracın parçaları olmadığını bulamadıklarını söylüyorlar. aksarayda birkaç parçacıyla görüştüm tüm parçaların elinde bulunduğunu istediğim ustaya gözüm kapalı söktürüp neye ihtiyacım olursa temin edebileceklerini söylediler. velhasıl yeni motor yaptıracağım aracıma. bu civarda yaşayan (tekirdağ-çorlu-istanbul) ve daha önce iş yaptırmış ve işine güvenen ustaları olan arkadaşlar yardımcı olabilirlerse (kim iyi yapar, ne kadara yapar, vs.) çok memnun olurum




  • üstadlarım merhabalar,
    benim aracımın kalorifer hortumu patladı ve yolda kalmamak için düz olarak bağladım. Aracım 2000 model peugot 306 1.8 16v XT sizlere sormak istediğim 1.6 motorun kalorifer hortumu benim aracıma uygunmudur ve montaj yaparken ekstra brşey gereklimi (içine su basıp eğer varsa olağan tozları temizleme istiyorum ve antifirizide unutmuyorum) bunların dışında yapmam gereken bir durum varmıdır acaba
    montaj sırasında foto çekip burada paylşacağım arkadaşlar belki ileride başka birilerine yadımcı olur paylaşımlarımız
    teşekkür eder iyi akşamlar dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adminastor22

    üstadlarım merhabalar,
    benim aracımın kalorifer hortumu patladı ve yolda kalmamak için düz olarak bağladım. Aracım 2000 model peugot 306 1.8 16v XT sizlere sormak istediğim 1.6 motorun kalorifer hortumu benim aracıma uygunmudur ve montaj yaparken ekstra brşey gereklimi (içine su basıp eğer varsa olağan tozları temizleme istiyorum ve antifirizide unutmuyorum) bunların dışında yapmam gereken bir durum varmıdır acaba
    montaj sırasında foto çekip burada paylşacağım arkadaşlar belki ileride başka birilerine yadımcı olur paylaşımlarımız
    teşekkür eder iyi akşamlar dilerim
    Öncelikle herkese merhaba.

    6 aydır 2000 model 306 Xr kullanıyorum. Bu topluluğu daha önce keşfetmemiştim.

    Sizlere birkaç sorum var; Öncelikle aracımın torsiyon bilyaları dağılmış durumda, bana torna parça masrafı dahil ne kadara çıkar ve yaptırmayıp bir süre daha bu şekilde binersem ne gibi sorunlara yol açabilir.

    Benden başka yaşayan varmı bilmiyorum ama aracın içi tıkırtı dolu. Bunun için forumda konu dahi açtım. En muhtemel ses gelebilecek yerleri söyleyebilirmisiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoMinicSS

    Öncelikle herkese merhaba.

    6 aydır 2000 model 306 Xr kullanıyorum. Bu topluluğu daha önce keşfetmemiştim.

    Sizlere birkaç sorum var; Öncelikle aracımın torsiyon bilyaları dağılmış durumda, bana torna parça masrafı dahil ne kadara çıkar ve yaptırmayıp bir süre daha bu şekilde binersem ne gibi sorunlara yol açabilir.

    Benden başka yaşayan varmı bilmiyorum ama aracın içi tıkırtı dolu. Bunun için forumda konu dahi açtım. En muhtemel ses gelebilecek yerleri söyleyebilirmisiniz.



    Torsiyon porblemini hiç aksatmadan yaptırmalısın. Bende daha bu cumartesı yaptırdım. bır fııl nasıl yapıldıgını gordum. bılyalar paramparca olmustu. çok gecıktırdıgımı anladım...

    Her ıkı taraf ıcın orjınal bılyaları ve bılezıklerı yaklasık 100-120 gıbı tutuyor. ustasına gore degısmekle beraber torsıyon sokme takma 150, torsıyon bakım torna ıscılıgıde 150 gıbıdır. yanı kabaca 400 lırası var. İstanbuldaysan yardımcı olabilirim. Sitemizde anlaşmalı servislerimiz vardır...

    Peugeot kullanıcılarına yönelik olan sitemizde birçok bilgiyi bulabilirsin...

    Yapılan bir torsiyon bakımı örneği...

    http://www.peugeotteam.com/forum/showthread.php?t=187



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeCoLi -- 12 Aralık 2012; 9:54:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahadirtopuz

    öncelikle herkese merhabalar ehliyetimi yeni aldım ve ilk aracım olarak da uzun araştırmalarım sonucu 306 1.8 xt 1994 model bir araç aldım. yaşından ötürü çok bir beklentim yok aracımdan ama sağolsun alır almaz tüm ustalarla akraba etti beni. tecrübeli arkadaşların yardımına ihtiyacım var. konuyu özetleyeyim; aldığımın 20. gününde motor takozlarımdan biri kırılana kadar aracımda en ufak bir sorun yoktu, malum öğrencilik ucuzuna kaçtıkça daha çok sorun çıkardı ve en sonunda motor yaptırmak zorunda kaldım fakat tekirdağdaki tüm ustalar ağız birliği etmişler gibi bu aracın parçaları olmadığını bulamadıklarını söylüyorlar. aksarayda birkaç parçacıyla görüştüm tüm parçaların elinde bulunduğunu istediğim ustaya gözüm kapalı söktürüp neye ihtiyacım olursa temin edebileceklerini söylediler. velhasıl yeni motor yaptıracağım aracıma. bu civarda yaşayan (tekirdağ-çorlu-istanbul) ve daha önce iş yaptırmış ve işine güvenen ustaları olan arkadaşlar yardımcı olabilirlerse (kim iyi yapar, ne kadara yapar, vs.) çok memnun olurum

    Aracının her türlü parçası mevcuttur yok diye bir olay yok. Olmasada getirtilir...

    www.peugeotteam.com sitemizdeki servislerimizden faydalanabilirsin. ben aynı zamanda bu sıtedeyım beklerım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hulusiakdere

    Merhaba, arkadaşlar...
    forum a yeni üye oldum. bir kusurumuz olursa af ola....
    306 1,8 klimalı tüplü sürücü hava yastıklı 95 model bir pego aldım. daha yeni 1 hafta oldu.
    forumlarda belki cevap vardır ama bir sorum olacak.
    araba atiker gaz var sıralı. gaz da giderken 80-90 km ile ayağımı gazdan çekince araba silkeliyor. benzinde aynısını yapmıyor. ancak gaz ayarlarına baktırdım.
    bilgisarda gazcı ayarlarda ve gaz da bir sıkıntı yok dedi tamirciye göster dedi.
    bir sorum daha olacak...
    arabam yeterince performanslı gitmiyor gibi geliyor.yani arabya 3. ve 4. viteste yükleniyorum benzinle bu arada araba 140-150-160 kapatmıyor. bana mı öyle geliyor acaba yoksa düz ve uzun yolda daha çok mesafemi istiyor acaba.
    arabamın fotoğraflarımı da koyacağım
    cevap yazan arkadaşlara çok teşekkür ederim.....

    Evvel zamanda aynı motora sahip citroen ımız vardı ki tabırı yerındeyse ucuyordu. 2. vıteste kapattın mı 100 u anında goruyordu ve cok rahat 200 e ulasıyordu. 1.8 8V 103 bg makıne maksımum 153 nm torkunu 3000 devırde uretır ve gayet tatmınkar bır cekıs gosterır. kesınlıkle motorunuzda bır sorun var.

    suanda kı aracımda 1.8 16v o da gayet guzel gıdıyor.

    Ayrıca sıtemıze de beklerız...

    www.peugeotteam.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boyvatt

    arkadaşlar yeni katıldım çok güzel burdaki paylaşım.2001 model 306 ım var.kalorifer açma kapama düğmesi işlevini görüyor fakat tam kapanmıyor.dolayısıyla azda olsa sürekli çalısıyor.düğme tek deşirmi yoksa arka panelmi değişir ne yapmam gerek.ücretide nedir.bilgisi olan lütfen yardım etsin.teşekkürler


    Kalorifer panelinde eski tipler gibi 1 2 3 4 hız kademelı olmayıp saga ve sola ıcerden yada dısardan havalandırmalı olan sıstemden var ıse bu sıstemlerde fan hıcbır zaman durmaz. aracın fabrıkadan yapısı boyledır ve dolayısıyla bu durum bır arıza degıldır. Kendı aracımda da aynı durum mevcut.

    eskı sahıbı bu durumu arıza zannettıgı ıcın bır ustaya gıdıp araya swıtch ve role koydurmus. fana gıden voltaj kablosu uzerıne rola takılarak elektrıgı kesmıs ve fanı durdurmus. fan acılmadıgı surece hıc donmuyordu. ben bu yapılanı ıptal edıp orjınalıne cevırdım dusun yanı :) Cunku aracın yapısı bu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeCoLi -- 12 Aralık 2012; 10:12:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyvatt

    arkadaşlar yeni katıldım çok güzel burdaki paylaşım.2001 model 306 ım var.kalorifer açma kapama düğmesi işlevini görüyor fakat tam kapanmıyor.dolayısıyla azda olsa sürekli çalısıyor.düğme tek deşirmi yoksa arka panelmi değişir ne yapmam gerek.ücretide nedir.bilgisi olan lütfen yardım etsin.teşekkürler


    Kalorifer panelinde eski tipler gibi 1 2 3 4 hız kademelı olmayıp saga ve sola ıcerden yada dısardan havalandırmalı olan sıstemden var ıse bu sıstemlerde fan hıcbır zaman durmaz. aracın fabrıkadan yapısı boyledır ve dolayısıyla bu durum bır arıza degıldır. Kendı aracımda da aynı durum mevcut.

    eskı sahıbı bu durumu arıza zannettıgı ıcın bır ustaya gıdıp araya swıtch ve role koydurmus. fana gıden voltaj kablosu uzerıne rola takılarak elektrıgı kesmıs ve fanı durdurmus. fan acılmadıgı surece hıc donmuyordu. ben bu yapılanı ıptal edıp orjınalıne cevırdım dusun yanı :) Cunku aracın yapısı bu...

    Alıntıları Göster
    selam arkadaşlar....
    arabamda gidiş sorunu vardı. bayramda su devirdağim pompasını patlattı contayı elletmişim. üst kapak, sibob, triger, su devirdağim pompası derken araba yarım motor yapılmış gibi oldu. şimdi gidişi gayet güzel. önceden sentesi kayıkmış. yanlız rolantide stop etme sorunum var. o da şöyle oluyor. araba ısındıktan sonra herzaman değil ama arada sırada yapıyor. aklıma fan devreye girince mi oluyor diye geliyor ama tecrübeli arkadaşlardan yorum beklerim. eğer öyleyse çözümü nedir. araçım birde 13 litre gaz yakıyor yaklaşık 100 km de siz ce nasıl çokmu bana çok geliyor.
    Herkese kazasız sürüşler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyvatt

    arkadaşlar yeni katıldım çok güzel burdaki paylaşım.2001 model 306 ım var.kalorifer açma kapama düğmesi işlevini görüyor fakat tam kapanmıyor.dolayısıyla azda olsa sürekli çalısıyor.düğme tek deşirmi yoksa arka panelmi değişir ne yapmam gerek.ücretide nedir.bilgisi olan lütfen yardım etsin.teşekkürler


    Kalorifer panelinde eski tipler gibi 1 2 3 4 hız kademelı olmayıp saga ve sola ıcerden yada dısardan havalandırmalı olan sıstemden var ıse bu sıstemlerde fan hıcbır zaman durmaz. aracın fabrıkadan yapısı boyledır ve dolayısıyla bu durum bır arıza degıldır. Kendı aracımda da aynı durum mevcut.

    eskı sahıbı bu durumu arıza zannettıgı ıcın bır ustaya gıdıp araya swıtch ve role koydurmus. fana gıden voltaj kablosu uzerıne rola takılarak elektrıgı kesmıs ve fanı durdurmus. fan acılmadıgı surece hıc donmuyordu. ben bu yapılanı ıptal edıp orjınalıne cevırdım dusun yanı :) Cunku aracın yapısı bu...

    Alıntıları Göster
    selam arkadaşlar....
    arabamda gidiş sorunu vardı. bayramda su devirdağim pompasını patlattı contayı elletmişim. üst kapak, sibob, triger, su devirdağim pompası derken araba yarım motor yapılmış gibi oldu. şimdi gidişi gayet güzel. önceden sentesi kayıkmış. yanlız rolantide stop etme sorunum var. o da şöyle oluyor. araba ısındıktan sonra herzaman değil ama arada sırada yapıyor. aklıma fan devreye girince mi oluyor diye geliyor ama tecrübeli arkadaşlardan yorum beklerim. eğer öyleyse çözümü nedir. araçım birde 13 litre gaz yakıyor yaklaşık 100 km de siz ce nasıl çokmu bana çok geliyor.
    Herkese kazasız sürüşler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ctrlshft

    Arkaları hiç incelemedim ben ama oval olmaz diye tahmin ediyorum.


    Evet arkalara oval kolon kesinlikle oturmaz. Oturması için kesmek gerekir.
    Ölçü için hatchback olanlar için emin değilim ama sedan aracımdaki arka kolonların takılı durdugu plastik içindeki yuva, piyasada bol rastlanacak standart 17 cm kolonlara göre değil bilmenizi isterim. Ön kapılara direk olan 17cm hoparlör arkalara olmadı. Ölçüsü standart dışı olmak üzere 15.5 16 cm kadar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeCoLi -- 12 Aralık 2012; 16:50:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serbulent_2626

    quote:

    Orjinalden alıntı: murattapar

    bende 1999 model 306 griffe 5 kapı var üzerinede 16 inc jant ve 205 taban lastik taktım ve yaklaşık 4 aydır ölçerim 270 ykr yakıyor ve çok memnunum arabadan



    Bence veriler çok iyi.Çok yakıyo sayılmaz.Yanlış mı düşünüyorum??

    Alıntıları Göster
    Öncelikle selamün aleyküm arkadaşlar ben peugeot 306 griffe 99 model Hatchback aldım ama su gaz kesici olayı kafama takıldı :) bunların orjinalindemi oluyo yoksa bizim ayrı birşey taktırmamızmı lazım denemeye korkuyorum açıkcası :) Youtubede 4 kapılı Hatchback spor egzozla gaz kesiciyi rahatla yapıyor buda yaparmı acaba ? :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan 306

    Öncelikle selamün aleyküm arkadaşlar ben peugeot 306 griffe 99 model Hatchback aldım ama su gaz kesici olayı kafama takıldı :) bunların orjinalindemi oluyo yoksa bizim ayrı birşey taktırmamızmı lazım denemeye korkuyorum açıkcası :) Youtubede 4 kapılı Hatchback spor egzozla gaz kesiciyi rahatla yapıyor buda yaparmı acaba ? :)

    Kesici dediğimiz şey motorun devir saatindeki kırmızı ile belirlenmiş bölümdeki devirlere ulaşmasını engelleyen bir sınırlamadır. Her elektronik enjeksiyonlu motorun kendi yapısında vardır. Bunun için tek yapman gereken gaz pedalına sonuna kadar basman :) Ama unutmamak gerekir ki motoru kesiciye sokmak iyi birşey değildir. Özellikle boşta gaz vererek kesiciye sokmak motora kol bile çıkartabilir. Kolay kolay boyle bırsey olmaz ama olursa fena olur :)

    Bizim mekanda muhabbete devam edelim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkan 306

    Öncelikle selamün aleyküm arkadaşlar ben peugeot 306 griffe 99 model Hatchback aldım ama su gaz kesici olayı kafama takıldı :) bunların orjinalindemi oluyo yoksa bizim ayrı birşey taktırmamızmı lazım denemeye korkuyorum açıkcası :) Youtubede 4 kapılı Hatchback spor egzozla gaz kesiciyi rahatla yapıyor buda yaparmı acaba ? :)

    Kesici dediğimiz şey motorun devir saatindeki kırmızı ile belirlenmiş bölümdeki devirlere ulaşmasını engelleyen bir sınırlamadır. Her elektronik enjeksiyonlu motorun kendi yapısında vardır. Bunun için tek yapman gereken gaz pedalına sonuna kadar basman :) Ama unutmamak gerekir ki motoru kesiciye sokmak iyi birşey değildir. Özellikle boşta gaz vererek kesiciye sokmak motora kol bile çıkartabilir. Kolay kolay boyle bırsey olmaz ama olursa fena olur :)

    Bizim mekanda muhabbete devam edelim :)

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler :) Üyeliğim var orda ama kullanmasını bilmiyorumm :D resimlerini attım arabanın :) Gaz kesici mükemmel denedim oldu :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan 306 -- 26 Aralık 2012; 19:17:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan 306

    Teşekkürler :) Üyeliğim var orda ama kullanmasını bilmiyorumm :D resimlerini attım arabanın :) Gaz kesici mükemmel denedim oldu :)

    Forumu kullanmayı öğrenmişsindir artık :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyvatt

    arkadaşlar yeni katıldım çok güzel burdaki paylaşım.2001 model 306 ım var.kalorifer açma kapama düğmesi işlevini görüyor fakat tam kapanmıyor.dolayısıyla azda olsa sürekli çalısıyor.düğme tek deşirmi yoksa arka panelmi değişir ne yapmam gerek.ücretide nedir.bilgisi olan lütfen yardım etsin.teşekkürler


    Kalorifer panelinde eski tipler gibi 1 2 3 4 hız kademelı olmayıp saga ve sola ıcerden yada dısardan havalandırmalı olan sıstemden var ıse bu sıstemlerde fan hıcbır zaman durmaz. aracın fabrıkadan yapısı boyledır ve dolayısıyla bu durum bır arıza degıldır. Kendı aracımda da aynı durum mevcut.

    eskı sahıbı bu durumu arıza zannettıgı ıcın bır ustaya gıdıp araya swıtch ve role koydurmus. fana gıden voltaj kablosu uzerıne rola takılarak elektrıgı kesmıs ve fanı durdurmus. fan acılmadıgı surece hıc donmuyordu. ben bu yapılanı ıptal edıp orjınalıne cevırdım dusun yanı :) Cunku aracın yapısı bu...

    Alıntıları Göster
    bilgin için sağol arkadaşım.iyi güzel arabada derdi zor çözülüyor işte.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hulusiakdere

    boyvvat arkadaşın sorunundan bende de var.
    ben arabayı yeni aldığım için normal olduğunu sanıyordum. ileride başımıza iş açar mı acaba ?

    Alıntıları Göster
    başka bi paylaşım sitesinde fanın azda olsa çalışması fabrika çıkışından diye bişeyler okudum.normalmiş yani öyle kullanıyoruz bakalım bence dert etmeyelim şimdilik
  • 
Sayfa: önceki 8182838485
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.