Şimdi Ara

PEUGEOT 301-ANA KONU (189. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.074
Cevap
54
Favori
638.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 187188189190191
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadslar arkadsın aracı pejo 301 1.6 dizel 2013 araç yolda seyır halınde ıken ılk seferınde aracın butun arıza ısıkları yandı arac devrını kayp ettı durdu.aracı tekrar calıstırdık arıza ısıgı yanıyordu o halde tamırıcıye gotrduk tamırcı bılgısayara bagladı aracımda mazot basıncı az gosterıyor mazot donmustr dedı.sonra pc ye baglayıp ısıgı kapattı.ertsı gun yıne hareket halınde ıken aynı arızayı yaptı.cok soguk hava ondan olurmu basına gelen varmı.arac 30 bınde.
  • murat1981pls kullanıcısına yanıt
    Yaşadığınız şehir neresi ve hava kaç derece ?

    Çok soğukta bunların olması normal. Usta sallamamış.
  • -27 derece idi hocam.mazot guvenal dan.
  • mehmet_alp M kullanıcısına yanıt
    Yani o sesin bir çok sebebi olabilir.

    Şanzımanda boşluk var ise ilerleyebilir. Ne biliyim aks başlarında boşluk vardır, motor takozundan dolayı olabilir. Şirketteki araç 70.000 km ye yaklaştı. O ses azaldı gibi.

    Ben aracı aldım alalı motorun tam ısındığı bir şekilde kullanamadım. İş-ev arası kullanıyorum, motor ısınmadan işe veya eve geliyorum. İlk defa hdi motor kullanıyorum o yüzden daha acemiyim.

    Mesela son soğuklardan beri direksiyonu çevirdiğimde gıcırtı geliyor tekerlerden. Havaların ısınmasını bekliyorum. Şikayetlerim devam ederse çaresine bakmaya çalışacağım.
  • Bu da benden adana şehir içi araçta 3 kişi yarım bagaj biraz sabır... bu arabayı seviyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gökhan0180 -- 2 Şubat 2017; 22:42:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gökhan0180

    Bu da benden adana şehir içi araçta 3 kişi yarım bagaj biraz sabır... bu arabayı seviyorum


    Aynen, daha ne olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Dün günü birlik Ankara-Konya arası gidip geldim.

    Gidişte 4 kişi + ağır bir valiz, hız 109 km ye sabitlenmiş
    Dönüşte 3 kişi, hız 119 km ye sabitlenmiş olarak toplam yakıt sarfiyatım 5,0 lt/100 oldu.

    Dönüşte sıcaklık -24 derece civarında idi. Eşimin ve benim ayaklarım resmen dondu Ön tarafın ayak uzatılan kısmının hem şoför hem yolcu tarafından inanılmaz bir soğuk geliyor. Direksiyon milinin oralardan geliyor sanırım.

    Birde hız sabitleyici ile hız göstergesi arasında 2-3 km fark var. Hızı 109 km ye ayarladığım zaman aracın hız göstergesi 110 km nin sağında duruyor.
  • skrylmz S kullanıcısına yanıt
    Yakıt değeri gayet iyi. Zaten kuludan sonra da her yer kar buz olduğunu düşünürsek çok çok iyi.

    Isınma olayı enteresan geldi bana. Ben hep cama ve ayaklara ortak veririm ısıyı ve fırın gibi olur içerisi.

    Benzin ve dizel motor farkı da ısınma ve ısıtmada da etki etmekte. Benzin önde bu konu da :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca


    quote:

    Orijinalden alıntı: ExCaLiBuR58

    Amortisörleri ses yapan var m? Garantisi dolsa bile 100 bin km'ye kadar garantiden değişiyormuş. Kronik sorun var dediler. Sağ ve sol ön amortisörler değişti.
    Daha önceden yakıt tüketimi değerlerini paylaşmıştım. Artık o değerleri göremiyorum. İlk 10bin ortalamam 4.1L idi. Sonraki 8bin km ortalamam 5.2L oldu. Şimdi 4bin km ortalamam 6.5L. Aracım servis bakımlı. Mazot filtresi yeni değişti. Servis çözemiyor sorunu

    Amortisörlerle ilgili bir sorunum şimdilik yok, gayet iyi durumda ancak bildiğimiz iyi oldu ileride bir şey olursa garantiden değiştirmeye çalışırız. Yakıt tüketim değerleriniz dikkatimi çekti. Aynı araç aynı şartlarda nasıl oluyor da 4,1 litrelerden 6,5 litre ortalamalara kadar geliyor. İlk sahibi misiniz aracın yani sıfır almıştınız sanırım. Aracın her şeyini bilirsiniz, değişen neki hayret? Ustaların bir şey diyememesi de ilginç. Tabi hangi ilde ve hangi trafik yoğunluğu ile aracınızı kullanıyorsunuz bilmiyorum ama kış şartlarında şehir içinde İŞstanbul trafiğinde 6,5 litre ortalama son derece normal. Benim hız ortalamam 19 km/h ve yakıt ortalamam 6,8 litre.
    4,1 litre, hatta 5,2 litre ortalamalarını hayal bile edemem. Ama yazın klima kapalı iken ve uzun yolda çok rahat o dediğiniz değerlere iniyor.

    Yakıt tüketim değerleri ile ilgili
    izmirde şehir içi trafikte ortalama hızım 15-19 arası ve kısa mesafelerde kullanıyorum genelde yakıt ortalamam 5,5 - 6,5 LT arası
    uzun yolda klima açık bile olsa araç ne kadar yüklü olursa olsun 5 litrenin altında yakıt tüketimi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atn42


    quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca


    quote:

    Orijinalden alıntı: ExCaLiBuR58

    Amortisörleri ses yapan var m? Garantisi dolsa bile 100 bin km'ye kadar garantiden değişiyormuş. Kronik sorun var dediler. Sağ ve sol ön amortisörler değişti.
    Daha önceden yakıt tüketimi değerlerini paylaşmıştım. Artık o değerleri göremiyorum. İlk 10bin ortalamam 4.1L idi. Sonraki 8bin km ortalamam 5.2L oldu. Şimdi 4bin km ortalamam 6.5L. Aracım servis bakımlı. Mazot filtresi yeni değişti. Servis çözemiyor sorunu

    Amortisörlerle ilgili bir sorunum şimdilik yok, gayet iyi durumda ancak bildiğimiz iyi oldu ileride bir şey olursa garantiden değiştirmeye çalışırız. Yakıt tüketim değerleriniz dikkatimi çekti. Aynı araç aynı şartlarda nasıl oluyor da 4,1 litrelerden 6,5 litre ortalamalara kadar geliyor. İlk sahibi misiniz aracın yani sıfır almıştınız sanırım. Aracın her şeyini bilirsiniz, değişen neki hayret? Ustaların bir şey diyememesi de ilginç. Tabi hangi ilde ve hangi trafik yoğunluğu ile aracınızı kullanıyorsunuz bilmiyorum ama kış şartlarında şehir içinde İŞstanbul trafiğinde 6,5 litre ortalama son derece normal. Benim hız ortalamam 19 km/h ve yakıt ortalamam 6,8 litre.
    4,1 litre, hatta 5,2 litre ortalamalarını hayal bile edemem. Ama yazın klima kapalı iken ve uzun yolda çok rahat o dediğiniz değerlere iniyor.

    Yakıt tüketim değerleri ile ilgili
    izmirde şehir içi trafikte ortalama hızım 15-19 arası ve kısa mesafelerde kullanıyorum genelde yakıt ortalamam 5,5 - 6,5 LT arası
    uzun yolda klima açık bile olsa araç ne kadar yüklü olursa olsun 5 litrenin altında yakıt tüketimi.


    Izmir belki istanbula göre sıcaklık ortalaması daha yüksek bu nedenle 5,5 - 6.5 litre arası oluyordur. Yoksa 15 km/h hız ortalaması ile o yakıt değerleri zor. Uzun yolda evet 5.0 değerler, klima açık da olsa eğer 80-90 km ortalama hizla gidilirse normal. Istanbulda hız ortalamasının düşük olmasından ayrı dur-kalk olayı izmir e göre iki kattir. Ortalama hız 15 km olabilir ama mesela 10 km lik bir güzergahta izmirde 20 kez dur kalk yaparken istanbul da 40-50 kez yapılabilir, bu da direk tüketime yansır olumsuzluk olarak. Aklıma gelen tek açıklama bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Isıtmada problem yok. Ama alttan bir yerden soğuk geliyor. Yani hava girişi var bir yerden. Kaloriferi sadece ayaklara bile versem ısıtamadım ayaklarımızı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skrylmz -- 3 Şubat 2017; 20:37:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 301 allure, seat toledo, astra ve auris 1.4 dizel arasinda gidip geliyorum.

    Her kafadan bir ses cikiyor.

    301 ariza verir, seatin parcasi yok/pahali, auris ufak arac vs.

    Aylatdan beri yaya devam ediyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semih2643

    301 allure, seat toledo, astra ve auris 1.4 dizel arasinda gidip geliyorum.

    Her kafadan bir ses cikiyor.

    301 ariza verir, seatin parcasi yok/pahali, auris ufak arac vs.

    Aylatdan beri yaya devam ediyoruz.

    Aslında kafa karışacak bir durum yok. Bu dört aracın aynı model ve km.lerdeki fiyatlarına bakıldığında en ucuzunun 301 olduğunu görürsün. Bu da diğer üç aracın da 301'den iyi araçlar olduğunu gösterir. Şöyle ki kağıt üzerinde seat toledo tıpkı 301 gibi B segmenti olarak geçse de gerek malzeme kalitesi işçilik ve yol tutuş olarak çok daha iyi bir araç. Zaten astrayi hiç söylememe gerek yok C segmentinin en iyi araçlarından biridir ( J kasasini 2 yıl zevkle kullandım ) Auris babamda var iç dizaynı dert etmiyorsan mazotu resmen kolluyor. Demem o ki diğer üçü de 301'den iyi araçlar.

    Gelelim 301'e .... kötü araç mı asla. Motoru çok güçlü atak mı ayak, atık mi atık, sorunsuz. Bir arka diz mesafesi var, astra dahil C segmenti bir çok araçta yok. Bagaj desen dünyaları alıyor. Arabanın tipi bir kere güzel symbol, linea gibi tipsiz değil. Yakıtı son derece az, sehir içinde de uzun yolda da çok az yakar. Hiz sabitleme bluetooth park sensörlü gibi günlük kullanımda işe yaratacak donanımlar var. Demem o ki tam bir aile arabası.

    Ancaaaaak nerede ayıpları ortaya çıkıyor; 120'yi geçince, yanal rüzgarları alınca, bir otobüs tarafından geçilince. Başka. .... malzeme kalitesi iyi değil, işçilik zayıf.

    Bu araç ancak şu şekilde alınır. Yüksek hizlar yapmayacağım, üç model aşağısı üç katı fazla km yapmış bir araç almaktansa yüksek model az km yapan bir 301 alayım daha iyi demelisiniz. Aksi halde araç sizi üzer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih2643

    301 allure, seat toledo, astra ve auris 1.4 dizel arasinda gidip geliyorum.

    Her kafadan bir ses cikiyor.

    301 ariza verir, seatin parcasi yok/pahali, auris ufak arac vs.

    Aylatdan beri yaya devam ediyoruz.

    Aslında kafa karışacak bir durum yok. Bu dört aracın aynı model ve km.lerdeki fiyatlarına bakıldığında en ucuzunun 301 olduğunu görürsün. Bu da diğer üç aracın da 301'den iyi araçlar olduğunu gösterir. Şöyle ki kağıt üzerinde seat toledo tıpkı 301 gibi B segmenti olarak geçse de gerek malzeme kalitesi işçilik ve yol tutuş olarak çok daha iyi bir araç. Zaten astrayi hiç söylememe gerek yok C segmentinin en iyi araçlarından biridir ( J kasasini 2 yıl zevkle kullandım ) Auris babamda var iç dizaynı dert etmiyorsan mazotu resmen kolluyor. Demem o ki diğer üçü de 301'den iyi araçlar.

    Gelelim 301'e .... kötü araç mı asla. Motoru çok güçlü atak mı ayak, atık mi atık, sorunsuz. Bir arka diz mesafesi var, astra dahil C segmenti bir çok araçta yok. Bagaj desen dünyaları alıyor. Arabanın tipi bir kere güzel symbol, linea gibi tipsiz değil. Yakıtı son derece az, sehir içinde de uzun yolda da çok az yakar. Hiz sabitleme bluetooth park sensörlü gibi günlük kullanımda işe yaratacak donanımlar var. Demem o ki tam bir aile arabası.

    Ancaaaaak nerede ayıpları ortaya çıkıyor; 120'yi geçince, yanal rüzgarları alınca, bir otobüs tarafından geçilince. Başka. .... malzeme kalitesi iyi değil, işçilik zayıf.

    Bu araç ancak şu şekilde alınır. Yüksek hizlar yapmayacağım, üç model aşağısı üç katı fazla km yapmış bir araç almaktansa yüksek model az km yapan bir 301 alayım daha iyi demelisiniz. Aksi halde araç sizi üzer.

    Gayet güzel açıklamışsınız hocam. Teşekkürler. Seat Toledo kullanmadım ama onun ikiz kardeşi Skoda Rapid sedan kullandım. Skoda'nın Seat'tan daha iyi olduğu da söylenir. Rapid ile giderken onun da yan rüzgarlara karşı fazla dirençli olmadığını söylememde yarar var. Hatta o zamanlar benim 301 da yay değişikliği yaptığım için rüzgar etkisi azalmıştı. Rapid le giderken pek güvenli hissetmediğimi söylemem gerekli. Ama iç kalitesi vs. daha iyi. Elbette bu bedava değil, aralarında hatırı sayılır fiyat farkı var.

    301 kendi klasında iyi araç. Dediğiniz gibi özellikle şehir içi kullanımlarda, kalabalık aileler için ekonomik, ferah bir araç. Özellikle de ikinci el fiyatıyla daha cazip hale geliyor.




  • Necdet Bey valla toledo 301'den daha iyi bir araç bence. Kullanmadım toledoyu ama gerek autoshow'da gerek bayide çok inceledim astra almadan önce. Alman tarzı yansımış ancak 301 farklı tarzda ve özelliklerde bir araç. Yukarıda saydığım öncelikleri önemseyen bir kişi için 301 son derece güzel araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgiler icin tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şaka gibi ya
    gözlerime inanamıyorum
    bu fiyat güncellemesinden sonra kaç adet satış yaptılar çok merak ediyorum
    ve bu rakamlardan peugeot yetkilileri memnunmu?

    SEAT 2016 MODEL TAVSİYE EDİLEN ANAHTAR TESLİM FİYAT LİSTESİ1/2/3 LİSTE NO: 14/16 16 OCAK 2017
    LEON 1.6 TDI 110 HP S&S Style 43.408 ₺ 21.704 ₺ 11.720 ₺ 517,5 ₺ 270 ₺ 280 ₺ 77.900 ₺

    MODELLER 2017 MY Tavsiye Edilen Anahtar Teslim Fiyatı 2016 MY Tavsiye Edilen Kampanya Fiyatı
    301 ALLURE 1.6 HDi 92hp (1) 78.900 TL 74.900 TL
  • Araçlarımızın kıymetini bilmemizi sağladı bu fiyatlar. Ya bir 301 sahibi olmasaydık, bu fiyatlarla napardık !!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atn42

    Şaka gibi ya
    gözlerime inanamıyorum
    bu fiyat güncellemesinden sonra kaç adet satış yaptılar çok merak ediyorum
    ve bu rakamlardan peugeot yetkilileri memnunmu?

    SEAT 2016 MODEL TAVSİYE EDİLEN ANAHTAR TESLİM FİYAT LİSTESİ1/2/3 LİSTE NO: 14/16 16 OCAK 2017
    LEON 1.6 TDI 110 HP S&S Style 43.408 ₺ 21.704 ₺ 11.720 ₺ 517,5 ₺ 270 ₺ 280 ₺ 77.900 ₺

    MODELLER 2017 MY Tavsiye Edilen Anahtar Teslim Fiyatı 2016 MY Tavsiye Edilen Kampanya Fiyatı
    301 ALLURE 1.6 HDi 92hp (1) 78.900 TL 74.900 TL

    Geçen sene 64.900 yazıp 55.000'e veriyorlardı. Şimdi de 65'e veriyolardır. Yine de çok tabi.
  • Hayallerimizi yıktın, 79 binlik arabaya biniyorum diye kasım kasım kasılıyordum... tüh
  • 
Sayfa: önceki 187188189190191
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.