Şimdi Ara

PEUGEOT 301-ANA KONU (191. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.075
Cevap
54
Favori
638.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 189190191192193
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • valla olur mu olur şaşırmam :D denerim mutlaka onu da ama daha çok lastiklerin yerle temass sesini duyuyorum sanki onun gibi bir ses ama baya yüksek geliyo duymamazlıktan gelinecek gibi değil. bi sorun olduğu kesin. acaba herkeste varmı bu ses diye merak ettim
  • XPerience kullanıcısına yanıt
    Hocam onu ben yazmışımdır. Burada mı yazdım mı bilmiyorum ama başka bir forumda başlık açmıştım. Hızlanırken 1. Ve 2 viteste örme sesi geliyor. Ayrıca 2500 devirde vuv vuv diye periyodik bir ses geliyor ustalar duyamıyor! Bir de bilya sesi var. Rölantide tıkır tıkır ediyor debriyaja basınca kesiliyor. Kalkışlarda sarsıntı yapmaya başladı araç. Yakıt tüketimim 6.5 baskı balatada sorun var gibi. Sıfır aldım ve araç 23binde.
  • fbmugla F kullanıcısına yanıt
    Sivas'ta her yerde reklam afişleri var. 53.900₺ 1.6hdi access 301 yazıyor. En boş donanım.
  • ExCaLiBuR58 kullanıcısına yanıt
    Ses aynı ses bende vur vur şeklinde geliyor diğerlerini pek duymadım. Usta duydu duymasına da yapacak bir şey yokmuş ona göre. Zamanım olunca başka bir servise götüreceğim bakalım ne diyecekler 6000 i de ben devirdim. Yarın öbür gün kullanıcı hatası demesinler diye servis kaydı açtırmak istiyorum.
  • Dostlar enteresan bir durumdan bahsedeyim belki de normal durumdur bilemiyorum.

    Farz edin ki çıktınız yola her şey yolunda ortalama hızınız 100 km/h civarında. Gaza basmaya devam ederken frene dokunup çektiğiniz de ayağınızı 5-6 saniye sonra araç frenlemeye geçmekte ve aracı 4-5 saniye frenleyip tekrar bırakmakta.

    Sizce normal mi bu durum ?
  • Merhaba,

    Gaza basarken frene basmak nerden aklınıza geldi Sol ayakla frene basmak çok tehlikeli.

    Şaka bir yana, normal bir durum değil. Şöyle birşey deneyin birde; boş bir yolda gazı kökleyin, araç tam bir üst vitesi istediği an aniden frene basın. Yine fren tutmuyorsa acil servise gitmelisiniz.
  • Önceki mesajları okurken aracın farları iyi aydınlatmıyor gibi şeyler okumuştum. Aliexpresten aşağıda linkini verdiğim h7 ampülü aldım. Far ayarı yaptıramadım daha ama aydınlatması çok hoşuma gitti tavsiye ederim.

    https://tr.aliexpress.com/item/2PCS-H7-12V-55W-4300K-2100lm-Halogen-Bulb-Xenon-White-Fog-Lights-High-Power-Car-Headlight/32713128238.html?spm=2114.13010608.0.0.tGS6Pq
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skrylmz

    Merhaba,

    Gaza basarken frene basmak nerden aklınıza geldi Sol ayakla frene basmak çok tehlikeli.

    Şaka bir yana, normal bir durum değil. Şöyle birşey deneyin birde; boş bir yolda gazı kökleyin, araç tam bir üst vitesi istediği an aniden frene basın. Yine fren tutmuyorsa acil servise gitmelisiniz.

    Bi kere denk gelmişti orada fark etmiştim. Zaten tam basmıyorum pedala sadece dokununca oluyor.
  • Çok uzun yola giderim. Ne bileyim sağ ayağımla debraja basıp vites değiştirme, sol ayağımla frene gaza basmayı denemişliğim vardır. Hatta bir keresinde gece boş yolda farlarımı söndürüp bir müddet gitmişliğim bile var.

    Kendi aracımı iş ev arası kullanıyorum, 30-40 km yi pek geçemiyorum. O yüzden deneyemedim. Ama bugün otomatik reno fluence ile sizin başınıza gelen olayı denedim fren direk tuttu, bekleme yapmadı.

    Birde önceki aracım full donanım honda civic hb idi. Onda böyle abuk sabuk özellikler vardı ama o aracın her özelliği elektronikti. Bizim araçlar öyle değil. Bir terslik olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skrylmz -- 27 Şubat 2017; 22:41:21 >
  • Merhaba bende 2013 301 hdi allure sahibiyim.Benim baya bir sorunum oldu şu bagaj kapağı için 3-4 kere servise gittim düşebilir dediler.Bir keresinde annemi ş.urfaya götürdüm bagajdaki siyah plastik tutma kapağı annemin bagajdaki çantasının içine düşmüş tekrar memlekete geldim annem aradı çantada bir şey var diye direk servise gidip saydırdım.kapagı getirin yapısştırıcı uygulayalım dediler kargo ile getirttim kullanıcı hatası diye ücret talep ettiler pes dedim.
    amortisörlerden sürekli ses geliyor yol üzerindeki küçük kasislerden geçerken 4-5 km hızda bile küt küt vuruyor. bu sorun için servis yolunu tuttum sıkıntı yok dediler ne gibi bir test yaptınız dedim 2 kişi binip sürdük diyorlar şu an garantide zaten bitti ama amortisörler 10.000 km den sonra olan olay hala aynı vuruyor. araç 70000 de .sadece 4-5 kez şehirler arası yolculuk yaptım onun haricinde evden işe(yaklaşık 1km. iniş) -işten eve(yaklaşık 1km.yokuş) toplam 18 km. düz yol güzergahımda 6 göbekte ışık var yeşil dalga yok en 3 tanesine yakalanıyorum.orjinal servis değişimi olarak 4 kere ön fren diski, 5 kere ön fren balata , 1 kere arka fren balata değişimi oldu (3 ü garantiye denk geldi son iki ücretli 1 balata değişimindede 1080 km gittim balatalar sertleşmiş)ısrarla çok sıcakken yıkama yapmışsınız dediler ama araba kuş p,sl,klerinden görünmeyecek haldeydi. yani 1000 km de bırakın soğuk suyu araç su yüzü görmedi.Yakıt tüketimim son 6 ayda 6,2 - 6,8 lt öncesindede full depo ile 5lt civarıydı.aracı ilk aldığım zamanlar şehir içi maksimum bir depo 700km yapıyordum şu an 600km civarı bu arada yakt seviyesi az ikazında hep yakıt alıyorum.Neyse şu an çok fazla yakıyor. sürekli sorunlarımdan biri yokuşta 4.-5. viteste 2000 devirde araba tekliyor teklemeye başlayınca 120km/h hızla rahat çıkabileceği yokuşu 20 ye kadar düşüyor yani 5-4-3-2 en son 1 e atıyorum vitesi 5000 devirde biraz bağırınca açılıyor.Şu günlerde illa yokuştada olmuyor düz yolda bile sanki mazota su katmışlar gibi zıplayarak gidiyor sonra geri düzeliyor. Bu sorun için araç garanti kapsamında iken 9 kere servise gittim (yazılım attılıyor, turbo testi , enjektör test ve alıştırma yaptık diyorlar sorun bulunamıyor.en son subaplar kurumlanmış değiştirdik dediler. birde aracı çok devirsiz kullanmışsınız 3000,4000 arası vites değiştirin diyorlar) 1 depo abartısız 3000-4000 arası devirde vites değişimi ile 476 km sonra düşük yakıt uyarısı verdi.Servisteki Ustalara ;sanayide aracı gösterdim egr den kaynaklanmasın dedim olabilir ama sanayide temizlik yapıyorlar hiç bir faydası olmaz değişimi gerek diyorlar ozaman değiştirin diyorum bilgisayarda arıza çıkmıtor diyorlar.Ustalardan biride abi bu araç bilgisayarlı ampul patlasa bile uyarı verir dedi. benim arkadaki park tamamen kırıldı hiç uyarı almadım ön ampul 1-2 kere kırıldı hiç uyarı almadım işin doğrusu yakıt düşük ve buzlanma riski harici ekranda hiçbir uyarı görmedim ben. yarın 70000 bakımı için son kez servisten randevu aldım motoru yine yapamazlarsa doğru PSA eu ya mail atacam. Ha birde son balata değişiminde yaklaşık 2 ay önce araçtan soğudum 308 otomatik alacağım benim 301 i kaça alırsınız dedim içerde satış müdürü ile görüştürdüler arabaya içerideki ustalar baktı ve bana 33000 aracınızı sayarız 308 allure 1,6 otm blu-hdi üste 74900 tl alırız dedi neden 33000 dedim aracın motor,turbo ve egr sorunu varmış diyor aracı bende siz beni tanımadınız aracı 2013 şubat ayında bana siz satmıştınız 2013 ağustostan bu yana 3 ayda bir aynı sorunla servise geliyorum ve sadece yazılım güncelleyip gönderiyorsunuz diyerek çıktım. İyi forumlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orochi18

    Merhaba bende 2013 301 hdi allure sahibiyim.Benim baya bir sorunum oldu şu bagaj kapağı için 3-4 kere servise gittim düşebilir dediler.Bir keresinde annemi ş.urfaya götürdüm bagajdaki siyah plastik tutma kapağı annemin bagajdaki çantasının içine düşmüş tekrar memlekete geldim annem aradı çantada bir şey var diye direk servise gidip saydırdım.kapagı getirin yapısştırıcı uygulayalım dediler kargo ile getirttim kullanıcı hatası diye ücret talep ettiler pes dedim.
    amortisörlerden sürekli ses geliyor yol üzerindeki küçük kasislerden geçerken 4-5 km hızda bile küt küt vuruyor. bu sorun için servis yolunu tuttum sıkıntı yok dediler ne gibi bir test yaptınız dedim 2 kişi binip sürdük diyorlar şu an garantide zaten bitti ama amortisörler 10.000 km den sonra olan olay hala aynı vuruyor. araç 70000 de .sadece 4-5 kez şehirler arası yolculuk yaptım onun haricinde evden işe(yaklaşık 1km. iniş) -işten eve(yaklaşık 1km.yokuş) toplam 18 km. düz yol güzergahımda 6 göbekte ışık var yeşil dalga yok en 3 tanesine yakalanıyorum.orjinal servis değişimi olarak 4 kere ön fren diski, 5 kere ön fren balata , 1 kere arka fren balata değişimi oldu (3 ü garantiye denk geldi son iki ücretli 1 balata değişimindede 1080 km gittim balatalar sertleşmiş)ısrarla çok sıcakken yıkama yapmışsınız dediler ama araba kuş p,sl,klerinden görünmeyecek haldeydi. yani 1000 km de bırakın soğuk suyu araç su yüzü görmedi.Yakıt tüketimim son 6 ayda 6,2 - 6,8 lt öncesindede full depo ile 5lt civarıydı.aracı ilk aldığım zamanlar şehir içi maksimum bir depo 700km yapıyordum şu an 600km civarı bu arada yakt seviyesi az ikazında hep yakıt alıyorum.Neyse şu an çok fazla yakıyor. sürekli sorunlarımdan biri yokuşta 4.-5. viteste 2000 devirde araba tekliyor teklemeye başlayınca 120km/h hızla rahat çıkabileceği yokuşu 20 ye kadar düşüyor yani 5-4-3-2 en son 1 e atıyorum vitesi 5000 devirde biraz bağırınca açılıyor.Şu günlerde illa yokuştada olmuyor düz yolda bile sanki mazota su katmışlar gibi zıplayarak gidiyor sonra geri düzeliyor. Bu sorun için araç garanti kapsamında iken 9 kere servise gittim (yazılım attılıyor, turbo testi , enjektör test ve alıştırma yaptık diyorlar sorun bulunamıyor.en son subaplar kurumlanmış değiştirdik dediler. birde aracı çok devirsiz kullanmışsınız 3000,4000 arası vites değiştirin diyorlar) 1 depo abartısız 3000-4000 arası devirde vites değişimi ile 476 km sonra düşük yakıt uyarısı verdi.Servisteki Ustalara ;sanayide aracı gösterdim egr den kaynaklanmasın dedim olabilir ama sanayide temizlik yapıyorlar hiç bir faydası olmaz değişimi gerek diyorlar ozaman değiştirin diyorum bilgisayarda arıza çıkmıtor diyorlar.Ustalardan biride abi bu araç bilgisayarlı ampul patlasa bile uyarı verir dedi. benim arkadaki park tamamen kırıldı hiç uyarı almadım ön ampul 1-2 kere kırıldı hiç uyarı almadım işin doğrusu yakıt düşük ve buzlanma riski harici ekranda hiçbir uyarı görmedim ben. yarın 70000 bakımı için son kez servisten randevu aldım motoru yine yapamazlarsa doğru PSA eu ya mail atacam. Ha birde son balata değişiminde yaklaşık 2 ay önce araçtan soğudum 308 otomatik alacağım benim 301 i kaça alırsınız dedim içerde satış müdürü ile görüştürdüler arabaya içerideki ustalar baktı ve bana 33000 aracınızı sayarız 308 allure 1,6 otm blu-hdi üste 74900 tl alırız dedi neden 33000 dedim aracın motor,turbo ve egr sorunu varmış diyor aracı bende siz beni tanımadınız aracı 2013 şubat ayında bana siz satmıştınız 2013 ağustostan bu yana 3 ayda bir aynı sorunla servise geliyorum ve sadece yazılım güncelleyip gönderiyorsunuz diyerek çıktım. İyi forumlar
    Sizin adınıza üzüldüm, bir araç ile bu kadar çok olumsuz şey yaşamak son derece kötü bir şey. Hala bu araç ile devam edebiliyor olmanız da sizin sabır ve hoşgörünüzü gösteriyor. Aynı marka ve model aracı kullanıyoruz ve aracımın kilometresi sizinki kadar aşağı yukarı;75 binde. Sizin yaşadığınız sorunların çoğunu yaşamadım. Kaldı ki aracı 56 binde aldım ve şirket aracıydı, yani hor kullanılmış olma ihtimali fazla. Bagaj kapağı düşüyor muydu düşüyordu, hemen bir jetta amörtisörü alarak o sorunu çözdük.Ne arka ne de ön amörtisörlerden bir şikayetim yok, tümsek ve çukurlardan yumuşak geçiyorum, hızlı geçersem çok silkeleniyor, küt küt vurma değil ama hoplatıyor. Yakıt tüketimi şu sıralar hava soğuk ve hız ortalamam 17 km/h saat olunca 6,8-6,9 gibi. Sıcak havalarda 6,0 civarı oluyor. Bir depo ile istanbul şehir içinde 700-750 km yapabiliyorum sanırım.Yokuşlarda asla bayılma yok; Hacıosman bayırını bıraksam 4 ile çıkabiliyorum. Motor gereğinden fazla atik ve hafiflik nedeniyle gitmeye çok hevesli. tekleme hiç yapmıyor, akıp gitmeyi seviyor araç. Herhangi bir sorun nedeniyle hiç servise gitmedim, sadece debriyaj merkezi delinmiş, hortum değiştirdik. Standart bakımlar yapılıyor sadece.
    Demem o ki sizin araçta sanırım imalat hatası var, bir şeyler ters gitmiş olmalı, yoksa neden bu kadar sorun yaşayasınız. Tekleme konusunda da bence yakıtı tamamen çektirip depoyu söktürüp bir temizlik yaptırın ve yakıtı başka belli yerden alın. Geçmiş olsun, kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HarunHoca -- 1 Mart 2017; 20:35:10 >




  • HarunHoca kullanıcısına yanıt
    araç 40000 civarındayken tüm yakıt sistemini yakıt boruları dahil depoyu bile değiştirdiler o zamanlar kaskoluydu ve sonuç alamayınca PSA dan yanıt bekliyoruz dediler araç 5 gün orada kaldı ya motoru tamamen değiştiririz yada yeni araç veririz dediler. yeni araç diyince bende 1 ay kalsın ne olur ki dedim kendi kendime.

    Ama PSA ya gönderilen bilgiler sonrası size özel yazılım yazılmış onu yükledik sıkıntı yok dediler 1 ay sıkıntı çıkmadı ama o zamandan beri mazotu su gibi içiyor. bir kaç kere eski yazılımı attılar ama nafile bir serviste motor ustası 4-5 tane var bir taneside oksijen sensörlerindende olabilirdiye öylesine değiştirmişti. araç yaz boza döndü. Benim babam eskiden traktör tamircisiydi orta okul yıllarına kadar yanında çat pat birşeylerde öğrendim. bir ara broadway 92 model aracım vardı bir tamire götüreyim dedim motorundaki civatalar bile hala sökülmemişti 301 in motor civata ve üst kapak civata set 1 kez değişti. bugünde randevuya gittim 1 saat serviste oturdum usta geldi sanki egr ve enjektörlerde sıkıntı var egr tamamen değişim enjektörleride test sonucuna göre değişim yaparız dedi bende garanti bitti daha önceleri neden değiştirmediniz diye içerleyerek vazgeçtim aracı tekrar alıp eve döndüm depoyu fullüyorum çok sakin kullanan biriyim ama 70-75 km sonra hemen bir çizgi iniyor bunu servise bir türlü anlatamıyorum.ve bugün ellerinde bulunan test aracı 301 vardı 2016 model form imzalayıp birde bunu süreyim dedim benim araçın içinde kamyon motoru varmış sanki bir tur attım gayet iyiydi motor kaputunu açıp benim motordan farklı bir şey var mı diye baktım birde ne göreyim kaputta siyah keçe kaplama vardı yeni araçları bu şekildemi veriyorsunuz dedim yok biz taktık dediler. Üç kağıtçılar . marka olarak bende kötü etki bıraktı 508 bile gözümde 301 gibi




  • Çok fazla sorun yaşamışsınız ve servis sorununuzu da çözememiş. Ben yerinizde olsam bütün servis formlarının çıktısını alıp soluğu mahkemede alırdım. Hatta bana göre geç bile kalmışsınız. İnşallah sorunlarınız çözülür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orochi18

    araç 40000 civarındayken tüm yakıt sistemini yakıt boruları dahil depoyu bile değiştirdiler o zamanlar kaskoluydu ve sonuç alamayınca PSA dan yanıt bekliyoruz dediler araç 5 gün orada kaldı ya motoru tamamen değiştiririz yada yeni araç veririz dediler. yeni araç diyince bende 1 ay kalsın ne olur ki dedim kendi kendime.

    Ama PSA ya gönderilen bilgiler sonrası size özel yazılım yazılmış onu yükledik sıkıntı yok dediler 1 ay sıkıntı çıkmadı ama o zamandan beri mazotu su gibi içiyor. bir kaç kere eski yazılımı attılar ama nafile bir serviste motor ustası 4-5 tane var bir taneside oksijen sensörlerindende olabilirdiye öylesine değiştirmişti. araç yaz boza döndü. Benim babam eskiden traktör tamircisiydi orta okul yıllarına kadar yanında çat pat birşeylerde öğrendim. bir ara broadway 92 model aracım vardı bir tamire götüreyim dedim motorundaki civatalar bile hala sökülmemişti 301 in motor civata ve üst kapak civata set 1 kez değişti. bugünde randevuya gittim 1 saat serviste oturdum usta geldi sanki egr ve enjektörlerde sıkıntı var egr tamamen değişim enjektörleride test sonucuna göre değişim yaparız dedi bende garanti bitti daha önceleri neden değiştirmediniz diye içerleyerek vazgeçtim aracı tekrar alıp eve döndüm depoyu fullüyorum çok sakin kullanan biriyim ama 70-75 km sonra hemen bir çizgi iniyor bunu servise bir türlü anlatamıyorum.ve bugün ellerinde bulunan test aracı 301 vardı 2016 model form imzalayıp birde bunu süreyim dedim benim araçın içinde kamyon motoru varmış sanki bir tur attım gayet iyiydi motor kaputunu açıp benim motordan farklı bir şey var mı diye baktım birde ne göreyim kaputta siyah keçe kaplama vardı yeni araçları bu şekildemi veriyorsunuz dedim yok biz taktık dediler. Üç kağıtçılar . marka olarak bende kötü etki bıraktı 508 bile gözümde 301 gibi
    Bu kadar sorun yaşamışken ve tüm müdahalelere rağmen bir sonuç alamamışken ve olmazsa aracı değiştiririz demelerine rağmen neden bu seçeneği değerlendirmediniz? Üzülüyorum böyle kötü tecrübe yaşandığında. İnsanın kendi çapında zor zahmet bir araya getirp borç harç aldığı aracından keyif almalı. Aynı aracı kullanıyorum dediğim gibi keyfimi kaçıracak hiç bir sorun yaşamadım. Biliyorum ki aracım normal şartlarda beni yolda bırakmaz, gaza basınca fırlar, çok yüksek hız yapmazsam yolt tutuşu iyidir, bagajı ve diz mesafesi yüzümü gülümsetir, yakıt tüketimi beni üzmez. 70-75 km lerde bir çizgi iniyor demişsiniz, kış şartlarında ve istanbul gibi yoğun trafikte ve hız ortalamasının 15 km/h olduğu durumlarda bende de durum çok farklı olmuyor. 70-75 değil de 80-90 km lerde bir çizgi imiyor. Normalde 100 km yapması lazım bence bir çizgi ile. Umarım güzel bir sonuca ulaşırsınız ki en güzeli sanırım yollarınızı artık ayırmak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HarunHoca -- 2 Mart 2017; 8:29:53 >




  • Sayın Harun Hoca arkadaşa yazdığınız mesajları okudum diyorsunuz ki sanirim en iyisi yollarınızı ayırmak. peki bu araci satin alacak diger kişiye yazik gunah degil mi? yukarda demissiniz ya insanlar kendi çapında para biriktirip araç alıyor diye aracından memnun olmak ister diye... peki bu aracı alacak diger kişi de memnun olmak istemezmi? ha bana şunu diyebilirsiniz satacak kişi aracın sorunlarını söyler öyle satar bu sefer de satıcıya yazık cunku bu sorunları duyan kisi ya araçtan hemen uzaklaşır ya da degerinin kat kat altını verir. bu sefer de maddi zarar çok olur. Bence sat kurtul demekten ziyade forum arkadaşımız haklı olduğu bu konuda hakkını aramali tum dosyalarını evraklarını toplayıp en yakin sehirdeki baska bir servise gitmeli ve aracın arizasindan bahsetmeli ordan alacağı bilgilere dayanarak da mahkeme yolunu tutmalı. bence ortada çok büyük bir mağduriyet var. Hakkıni sonuna kadar aramali ve aslanina tekrar sağlıkla binmeye devam etmeli. Sevgi ve saygıyla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkylvntdrr

    Sayın Harun Hoca arkadaşa yazdığınız mesajları okudum diyorsunuz ki sanirim en iyisi yollarınızı ayırmak. peki bu araci satin alacak diger kişiye yazik gunah degil mi? yukarda demissiniz ya insanlar kendi çapında para biriktirip araç alıyor diye aracından memnun olmak ister diye... peki bu aracı alacak diger kişi de memnun olmak istemezmi? ha bana şunu diyebilirsiniz satacak kişi aracın sorunlarını söyler öyle satar bu sefer de satıcıya yazık cunku bu sorunları duyan kisi ya araçtan hemen uzaklaşır ya da degerinin kat kat altını verir. bu sefer de maddi zarar çok olur. Bence sat kurtul demekten ziyade forum arkadaşımız haklı olduğu bu konuda hakkını aramali tum dosyalarını evraklarını toplayıp en yakin sehirdeki baska bir servise gitmeli ve aracın arizasindan bahsetmeli ordan alacağı bilgilere dayanarak da mahkeme yolunu tutmalı. bence ortada çok büyük bir mağduriyet var. Hakkıni sonuna kadar aramali ve aslanina tekrar sağlıkla binmeye devam etmeli. Sevgi ve saygıyla.

    Değerli arkadaşım, hakkını hukukunu elbette arasın, kim dedi ki aramasın. Hatta neden değişiklik talebini kabul etmediniz dedim. Arkadaşın uzun süredir yaşadığı problemlerin neticesinde artık bu sinir stres durumunun bir sona ermesi amacıyla satmasını tavsiye ettim. Herhalde satarken yaşadığı sorunları söyleyecektir diye düşündüm. Değer kaybedecekse de en azından bu stresten kurtulur. Sürekli kafada bir sorun sıkıntı olması mı önemli yoksa üç beş bin tl zarar etmesi mi? Buna kendisi karar verecek. Ancak 2013 yılından beri uğraşıp da bir türlü istediği sonucu alamadıysa hukuki hakları baki kalmak üzere bir çözüme kavuşmayı hak ettiğini düşünüyorum. Aksi takdirde bir kere o işe bulaştı diye ömür boyu mahkum olmak zorunda mı? Belki alan kişiyi bu hususlar çok da rahatsız etmeyecektir. Keşke siz değil de o arkadaşımız bu rahatsızlığını dile getirseydi. Amacım bazen zorlamamak gerektiğinin altını çizmekti, hakkını aramamasını tavsiye etmeyi hiç düşünmemiştim. Neyse isteyen istediğini yapar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HarunHoca -- 2 Mart 2017; 15:12:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkylvntdrr

    Sayın Harun Hoca arkadaşa yazdığınız mesajları okudum diyorsunuz ki sanirim en iyisi yollarınızı ayırmak. peki bu araci satin alacak diger kişiye yazik gunah degil mi? yukarda demissiniz ya insanlar kendi çapında para biriktirip araç alıyor diye aracından memnun olmak ister diye... peki bu aracı alacak diger kişi de memnun olmak istemezmi? ha bana şunu diyebilirsiniz satacak kişi aracın sorunlarını söyler öyle satar bu sefer de satıcıya yazık cunku bu sorunları duyan kisi ya araçtan hemen uzaklaşır ya da degerinin kat kat altını verir. bu sefer de maddi zarar çok olur. Bence sat kurtul demekten ziyade forum arkadaşımız haklı olduğu bu konuda hakkını aramali tum dosyalarını evraklarını toplayıp en yakin sehirdeki baska bir servise gitmeli ve aracın arizasindan bahsetmeli ordan alacağı bilgilere dayanarak da mahkeme yolunu tutmalı. bence ortada çok büyük bir mağduriyet var. Hakkıni sonuna kadar aramali ve aslanina tekrar sağlıkla binmeye devam etmeli. Sevgi ve saygıyla.

    Hocam dediklerinize aynen katılıyorum bende. Her teknolojik alet cihaz araç bir şans işi. Sapa sağlam olacağı gibi arıza da çıkartabilir ki bunu hepimiz kabul ederek alıyoruz. Önemli olan hata ve sorunların giderilebilmesi çözüm bulunabilinmesi. Yıllarca çalışıp çabalayıp 3-5 kuruş biriktirip araç alıp sorun var diye başka bi kişiye itelemek ne büyük bir ayıp ve terbiyesizliktir. Bu kul hakkı değilde nedir. Hırsızlık yap bundan daha iyidir. Başkasına itelemek ki neyse çok ayıp birşey düşüncesi dahil.

    Servisle çözülemiyorsa problem hak hukuk adalet karşısında hak aranır. Takdir gören sorun hallolur.

    Hindistanda ineğe tapıldığı gibi burada da 301 e tapılmanın anlamı manası yok. Artık aracını ilah olan görenler var ki yazık onlara.




  • Hem fikir olmamıza sevindim naparsin iste herkes bizler gibi düşünmüyor ne yazık ki... sorunu olan arkadaşımız da en kisa zamanda halleder inşallah sorununu ve sonucunu da bizimle paylaşır. iyi akşamlar dilerim.
  • arkadaslar peugeot2016 model ama 2017 cikisli sifir 301 active 1.6 aldlmistik.simdi farkettimki motorun ustundeki sungerimsi koruma yok.ve hemen yanindaki soket kismin kapagi da yok.acaba olmuyormu yoksa bizimkinde unuttularmi.(kaputtaki degil motorun ustundeki)
  • karayel52 K kullanıcısına yanıt
    Başka bir yerde de aynısını okumuştum. Artık koymuyorlar sanırım onu.
  • 
Sayfa: önceki 189190191192193
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.