Şimdi Ara

PEUGEOT 3008 (483. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.075
Cevap
114
Favori
1.410.316
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 481482483484485
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dowaby D kullanıcısına yanıt
    Belki yeni 308deki cruise control sisteminden takmışlardır ondaki adaptifti sanırım. Aslında ilk çıktığında test etmiştim ama şimdi unuttum. Tam adaptifteki gibi fren yapmıyor ama gaz kesiyordu ya da benzeri bir şey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Raul Gonzalez R kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    benim aracim 3008 2012 allure navigasyonlu.Bu olayi cok arastirdim.Video interface denilen bir aparatla giris yapilabilecegini ogrendim ancak bu olayin o kadar ucuz olmadigini gordum.Daha sonra on konsoldaki kucuk esya gozune pioneerin avh 7550bt tek din dvd sini aracin orjninalligini bozmadan koyunca istedigim hersey oldu.Simdi aracimda geri gorus kamera dvd iphone ile entegre internet dahil hersey var tavsiye ederim.(pioneerin appradio modu olan bu dvd de bazi ozel applicationlari dvd ekranindan dokunmatik olarak kullanabiliyorsunuz ornegin igo car browser appradio live takvim hava durumu resimler vs

    Murat D.
  • arkadaşlar bugün nihayet aranıza katıldım
    arabamı aldım
    küyahya'daki bayiiden.
    benim arabanın üzerine 42 verdim. benimki de 37'ye falan geldi.
    allure. beyaz.
    allure ve feline arasındaydım. feline'deki deri koltuk kalitesi hiç içime sinmedi. bu nedenle allure'de karar kıldım.
    navigasyon hiç düşünmedim, çünkü yeri çok eğreti duruyordu.
    xenon olaydı iyi olurdu ama nasip artık.
    ilk sürüşlerle ilgili bir tavsiyeniz, uyarınız olursa sevinirim. saygılar, selamlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okutmann -- 5 Kasım 2014; 23:23:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    arkadaşlar bugün nihayet aranıza katıldım
    arabamı aldım
    küyahya'daki bayiiden.
    benim arabanın üzerine 42 verdim. benimki de 37'ye falan geldi.
    allure. beyaz.
    allure ve feline arasındaydım. feline'deki deri koltuk kalitesi hiç içime sinmedi. bu nedenle allure'de karar kıldım.
    navigasyon hiç düşünmedim, çünkü yeri çok eğreti duruyordu.
    xenon olaydı iyi olurdu ama nasip artık.
    ilk sürüşlerle ilgili bir tavsiyeniz, uyarınız olursa sevinirim. saygılar, selamlar...

    Öncelikle yeni 3008'iniz hayırlı olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullanın.

    Daha önce kullanmış olduğunuz araçların ne olduğunu bilmediğim için kendi uyguladığım şeylere değinmeye çalışayım.

    1) Aracı çalıştırırken anahtarı yarım kontak çevirdikten sonra gösterge panelinde yanan ışıkların sönmesini bekleyin ve ışıklar söndükten sonra aracı çalıştırın.

    2) Aracı çalıştırır çalıştırmaz hemen yola çıkmayın, turbo sağlığı için aracı hiç hareket ettirmeden en az 15-20 saniye kadar bekleyin ve yağlama işlemi gerçekleştikten sonra yola çıkın. Aynısı aracı park ettikten sonra kontağı kapatmadan önce de geçerlidir, aracı park ettikten sonra en az yarım dakika kadar bekleyin ve ondan sonra kontağı kapatın.

    3) Her ne kadar bu araçlarda ilk kalkışta elektrikli park freni otomatik olarak serbest bırakılıyor olsa da bırakma ve sıkma işlemini her zaman kendim manuel olarak yapmışımdır. Nedenine gelecek olursak ilk kalkışta elektrikli park frenini aracın kendisine bırakırsanız ilk gazı verdiğiniz anda arka taraftan hafif bir kasılma hissedersiniz çünkü bu esnada arka diskler hafif bir şekilde zorlanır.

    4) Eğer araç 2. vitesteyken düşük bir hız ile hafif dik bir yokuşa tırmanacak şekilde yaklaşıyorsanız yokuşa girmeden hemen önce direksiyonun arkasındaki kulakçıklar yardımı ile vitesi 2'den 1'e alın. Aksi takdirde yokuşun başında araç bir an kararsız kalıp silkeleme yapabilir.

    5) Trafikte iken yavaşladığınız zaman ayağınız frendeyken hızınız 8km/s'nin altına indiğinde Stop & Start sisteminin Stop modunun devreye gireceği aklınızda bulunsun. Özellikle sıkışık trafikte ani hareketler yapmak isterseniz bu durum sinirlerinizi bozabilir ancak kırmızı ışık gibi yerlerde oldukça işe yarayan bir sistem.

    6) Aracın yokuş kalkış destek sisteminin hangi eğimlerde ve frene hangi şiddet uygulandığında devreye girdiğini deneme yanılma yöntemiyle öğrenin.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar oldu, eğer aklınıza takılan bir konu olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.

    Keyifli sürüşler dilerim.




  • sarppy, zahmet edip yazmışsınız. Çoook teşekkür ederim.
    Yazdıklarınızın bir kısmı benim de -yarım yamalak da olsa- bildiğim şeylerdi. iyi oldu, bilgiler toparlandı, teyid edilmiş oldu.
  • İlk 30 km. sonrası izlenimlerim:
    Öncelikle fiyat-sonuç ilişkisi bakımından aracı başarılı bulduğum için almıştım, bunu peşinen belirteyim. Geçelim maddelere:
    Olumlu izlenimler:
    1. Aracın içi bizim evin oturma odası kadar sanki. Arka koltukta oturan köşe takımında oturur gibi hissediyor.
    2. Ön taraftaki geniş alan, uzun yolda ferah bir his yaratacağa benziyor.
    3. Ön kapı içlerinin makyajdan sonra deri olması iyi olmuş. Kirlenme ve kumaş zedelenmesi olmayacak.
    4. Araba hızlı bir tren gibi. Performans süper, yakıt ekonomisi süper. Yazın rahat rahat klimayı açıp gezebileceğim, motor güçlü, klimayı hiç hissettirmeyecek.
    5. Bagaj muhteşem. Cam tavan harika. Öndeki o küçük cam ekran çok kullanışlı. Ön koltuklar arasındaki zımbırtı çok iyi. oraya değil kolunu dayamak, birini daha oturtmak mümkün :) Altındaki geniş alan bayağı işe yarayacak.
    6. İkinci el değeri gayet uygun bir araç bu. Aracı almadan önce sahibinden.comda araştırma yaptım. 2011 model dizel otomatik ve kilometreleri 90-130 bin arası arabaları taradım önce. Sonra tek tek Corolla, Jetta, Fluence gibi alemin namlı arabalarına baktım. 3008'ler 60 bin lira civarında iken, Jetta 60, Corolla ve Fluence 50-55 bin civarında idi. Eee, hani bu Peugeotlar tutulmuyordu? Eğer arabayı alıp bir yıl sonra satacaksanız, evet, Fransız arabalarının değer kaybı daha yüksek oluyor. Ama alıp 5-6 sene binecek, arabayı 100 bin km.lere getirecekseniz, söz konusu arabalar ile 3008'in değer kaybı aynı oluyor, hatta 3008'in değer kaybı daha az. Bu açıdan da içim rahat
    Olumsuz izlenimlerim:
    1. Öncelikle süspansiyon. Bir önceki aracım 2008 Astra sedandı. Yoldaki çukur ve bozuklukları, çizgileri çok daha az hissttiriyordu. Şimdi ise bu arabayı sıcak asfaltın dışına hiç sürmeyeceksin, bunu anladım. Bu olumsuzluğu aracın crossover olmasına, biraz da Fransız olmasına bağladım.
    2. Şanzıman konusuna hiç girmeyeceğim, çünkü hazırlıklıydım. Gülü seven dikenine katlanır. Peki ETG6 ile bir önceki arasında fark var mı? Benim hissettiğim hiçbir fark yok. Sadece adını değiştirip piyasaya yeniden sürmüşler.
    3. Direksiyon hem büyük hem kaba.
    4. Anahtarlık basit kalmış. Benim 2005 model C4'üm vardı, aynı anahtarı devam ettiriyorlar anlaşılan.
    5. Koltukların kalitesi çok kötü. kenardaki yarı deriler, ön koltuk arkasındaki plastik alan çok çirkin olmuş.
    Şimdilik izlenimlerim bunlar. Yeni evli ya da tek çocuklu olsam C4, 308 falan düşünürdüm ama iki ve üstü çocuklu bir aile için doğru bir tercih yaptığımı düşünüyorum. Hem de dizel-otomatik ve cam tavan.
    Selamlar, saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okutmann -- 6 Kasım 2014; 12:05:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    sarppy, zahmet edip yazmışsınız. Çoook teşekkür ederim.
    Yazdıklarınızın bir kısmı benim de -yarım yamalak da olsa- bildiğim şeylerdi. iyi oldu, bilgiler toparlandı, teyid edilmiş oldu.

    Rica ederim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    Olumsuz izlenimlerim:
    1. Öncelikle süspansiyon. Bir önceki aracım 2008 Astra sedandı. Yoldaki çukur ve bozuklukları, çizgileri çok daha az hissttiriyordu. Şimdi ise bu arabayı sıcak asfaltın dışına hiç sürmeyeceksin, bunu anladım. Bu olumsuzluğu aracın crossover olmasına, biraz da Fransız olmasına bağladım.
    2. Şanzıman konusuna hiç girmeyeceğim, çünkü hazırlıklıydım. Gülü seven dikenine katlanır. Peki ETG6 ile bir önceki arasında fark var mı? Benim hissettiğim hiçbir fark yok. Sadece adını değiştirip piyasaya yeniden sürmüşler.
    3. Direksiyon hem büyük hem kaba.

    1) Bu durumun en önemli sebebi Grip Control sistemi için aracın üzerinde takılı olan Mud & Snow lastiklerdir.

    2) Şanzımana alıştıktan sonra açıkçası vites değişimleri esnasında motordan gelen sesten mutluluk duyuyordum, aramızda benim gibi düşünen birkaç manyak daha var.

    3) Büyüklüğü ile ilgili şikayetim hiç olmadı ancak biraz sert olduğu doğrudur, makyajlı modelde belki elektrik destekli direksiyon kullanılabilirmiş.




  • okutmann O kullanıcısına yanıt
    yorumlarınızı güzel ve tarafsız şekilde yapmışsınız ben de 308 sportium otomatil kullanıcısıyım şahsen ben de şimdiki aracımdan sonra makyajlı 3008 düşünüyorum .siz bu şanzıman konusunda sanırım öncekini de bildiğinize göre auto6r ile etg6 iki şanzımanı. auto6r de bazen şanzıman alıştırması yapmak gerekiyor 1 den 2 ye geçerken tekleme yapıyor acaba bu durum etg6 da giderilmişmi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazcan

    yorumlarınızı güzel ve tarafsız şekilde yapmışsınız ben de 308 sportium otomatil kullanıcısıyım şahsen ben de şimdiki aracımdan sonra makyajlı 3008 düşünüyorum .siz bu şanzıman konusunda sanırım öncekini de bildiğinize göre auto6r ile etg6 iki şanzımanı. auto6r de bazen şanzıman alıştırması yapmak gerekiyor 1 den 2 ye geçerken tekleme yapıyor acaba bu durum etg6 da giderilmişmi.

    hayır maalesef aynı. tabi tekleme derken ikimizin de anladığı şey ne kadar aynıdır, onu bilemem.
    şöyle anlatayım, 2010 model dizel otomatik C4'üm vardı, o günden bu güne Citroen-Peugeot grubu şanzımanı ara ara yazılımlarla geliştirdi, ama asla bir dsg değil tabi.
    VW grupta dsg ile düz arasındaki fark 13 binlere çıktı, o da var. ne kadar ekmek o kadar köfte yani.
    bu sorun ancak çift kavramalı bir sisteme geçildiğinde giderilmiş olur, ancak o zaman da maliyet artar, bu da araç fiyatına yansır. yakıtta da tüketim artar, bu da cebinize yansır.
    bence siz takılmayın, 1. ve 2. vites meselesine. sanki düz vites kullandığımızda bütün vitesleri hissetmiyor muyuz? bunda da bırakın ilk iki vitesi hissediverelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    İlk 30 km. sonrası izlenimlerim:
    Öncelikle fiyat-sonuç ilişkisi bakımından aracı başarılı bulduğum için almıştım, bunu peşinen belirteyim. Geçelim maddelere:
    Olumlu izlenimler:
    1. Aracın içi bizim evin oturma odası kadar sanki. Arka koltukta oturan köşe takımında oturur gibi hissediyor.
    2. Ön taraftaki geniş alan, uzun yolda ferah bir his yaratacağa benziyor.
    3. Ön kapı içlerinin makyajdan sonra deri olması iyi olmuş. Kirlenme ve kumaş zedelenmesi olmayacak.
    4. Araba hızlı bir tren gibi. Performans süper, yakıt ekonomisi süper. Yazın rahat rahat klimayı açıp gezebileceğim, motor güçlü, klimayı hiç hissettirmeyecek.
    5. Bagaj muhteşem. Cam tavan harika. Öndeki o küçük cam ekran çok kullanışlı. Ön koltuklar arasındaki zımbırtı çok iyi. oraya değil kolunu dayamak, birini daha oturtmak mümkün :) Altındaki geniş alan bayağı işe yarayacak.
    6. İkinci el değeri gayet uygun bir araç bu. Aracı almadan önce sahibinden.comda araştırma yaptım. 2011 model dizel otomatik ve kilometreleri 90-130 bin arası arabaları taradım önce. Sonra tek tek Corolla, Jetta, Fluence gibi alemin namlı arabalarına baktım. 3008'ler 60 bin lira civarında iken, Jetta 60, Corolla ve Fluence 50-55 bin civarında idi. Eee, hani bu Peugeotlar tutulmuyordu? Eğer arabayı alıp bir yıl sonra satacaksanız, evet, Fransız arabalarının değer kaybı daha yüksek oluyor. Ama alıp 5-6 sene binecek, arabayı 100 bin km.lere getirecekseniz, söz konusu arabalar ile 3008'in değer kaybı aynı oluyor, hatta 3008'in değer kaybı daha az. Bu açıdan da içim rahat
    Olumsuz izlenimlerim:
    1. Öncelikle süspansiyon. Bir önceki aracım 2008 Astra sedandı. Yoldaki çukur ve bozuklukları, çizgileri çok daha az hissttiriyordu. Şimdi ise bu arabayı sıcak asfaltın dışına hiç sürmeyeceksin, bunu anladım. Bu olumsuzluğu aracın crossover olmasına, biraz da Fransız olmasına bağladım.
    2. Şanzıman konusuna hiç girmeyeceğim, çünkü hazırlıklıydım. Gülü seven dikenine katlanır. Peki ETG6 ile bir önceki arasında fark var mı? Benim hissettiğim hiçbir fark yok. Sadece adını değiştirip piyasaya yeniden sürmüşler.
    3. Direksiyon hem büyük hem kaba.
    4. Anahtarlık basit kalmış. Benim 2005 model C4'üm vardı, aynı anahtarı devam ettiriyorlar anlaşılan.
    5. Koltukların kalitesi çok kötü. kenardaki yarı deriler, ön koltuk arkasındaki plastik alan çok çirkin olmuş.
    Şimdilik izlenimlerim bunlar. Yeni evli ya da tek çocuklu olsam C4, 308 falan düşünürdüm ama iki ve üstü çocuklu bir aile için doğru bir tercih yaptığımı düşünüyorum. Hem de dizel-otomatik ve cam tavan.
    Selamlar, saygılar...

    Olumlu izlenimler:
    1. aynen katılıyorum bu kadar ferah ve geniş bir araca alıştıktan sonra diğer araçlar çok dar geliyor artık
    4. ben aşırı agraif kullanımı sevmesemde bence performans yeterli ve yakıt oldukça tatminkar
    5 bagaj bencede çok güzel, özellikle 2 bölmeli olması çok güzel sürekli düzenli ve boş bir bagajla geziyor gibi oluyor

    Olumsuz izlenimlerim:
    1. bende biraz daha yumuşak ve sarsıntısız bir sürüş tercih ederdim ama bu halide çok rahatsız edici değil, diğer artıları bu kadarcık kusuru kapatıyor
    3. direksiyon büyüklüğü bence ideal ama kumandaların dreksiyon üzerinde konulmamasına halen anlam veremiyorum

    bunlara ek olrak navigasyonu eklemek isterim, aracı navi si çok çok kötü ve kullanışsız ne yazık ki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann


    Şimdilik izlenimlerim bunlar. Yeni evli ya da tek çocuklu olsam C4, 308 falan düşünürdüm ama iki ve üstü çocuklu bir aile için doğru bir tercih yaptığımı düşünüyorum. Hem de dizel-otomatik ve cam tavan.
    Selamlar, saygılar...


    Hocam bende Yeni C4 var ve tek çocukla bile sığılmıyor.Aracın arka koltukları dar ve bagaj park yatak+çocuk arabası+diğer eşyalar kombinasyonu için yeterli değil.
    Bende Mpv bakıyorum ama tercihim C4 picasso olacak büyük ihtimal.Bütün bu yazılanlardan önce aracın tüm şasesi değişti.Arka süspansiyonlar adam edildi.
  • weba W kullanıcısına yanıt
    hocam C4 picasso alma bence. araba dışardan çok şaldır şuldur duruyor. ikinci eli de daha zayıf. 3008 daha araba gibi. iyi düşünün bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann


    Şimdilik izlenimlerim bunlar. Yeni evli ya da tek çocuklu olsam C4, 308 falan düşünürdüm ama iki ve üstü çocuklu bir aile için doğru bir tercih yaptığımı düşünüyorum. Hem de dizel-otomatik ve cam tavan.
    Selamlar, saygılar...


    Hocam bende Yeni C4 var ve tek çocukla bile sığılmıyor.Aracın arka koltukları dar ve bagaj park yatak+çocuk arabası+diğer eşyalar kombinasyonu için yeterli değil.
    Bende Mpv bakıyorum ama tercihim C4 picasso olacak büyük ihtimal.Bütün bu yazılanlardan önce aracın tüm şasesi değişti.Arka süspansiyonlar adam edildi.

    bencede ya c4 picasso alın yada 5008 alın.. 2 aracında 2. eli çok daha iyidir.. zaten birinin diğerine belirgin bi üstün yanı yok aynı platformda üretilen araçlar... sadece işlevseller farklı... picasso iç mekan olarak vites ve el freni konumundan çok daha geniş alan sunuyor ayrıca torpido ve saklama alanı çok daha fazla ama kendim picasso kullansamda 5008 daha şık geliyor bana ama ben terciğimi görünüşten değil işlevsellikten yana kullandım hiçte pişman değilim ama 3008 de 5008 de 2015 yeni kasayla gelecek şimdilik ufak bi makyajla değişti...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    hocam C4 picasso alma bence. araba dışardan çok şaldır şuldur duruyor. ikinci eli de daha zayıf. 3008 daha araba gibi. iyi düşünün bence

    Bence tam tersi.Mpvler içinde dış görünüş olarak bana hitap edebilen tek araba C4 Picasso diyebilirim.Geri kalanların hepsi istisnasız eciş bücüş şeyler gibi geliyor gözüme.
    Ve ne yazıkki en hoşuma gitmeyenler Scenicten sonra Peugeotlar.

    Edit: Benim bahsettiğim tamamen yeni platform üstünde çıkan C4 Picasso2



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weba -- 7 Kasım 2014; 22:18:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann


    Şimdilik izlenimlerim bunlar. Yeni evli ya da tek çocuklu olsam C4, 308 falan düşünürdüm ama iki ve üstü çocuklu bir aile için doğru bir tercih yaptığımı düşünüyorum. Hem de dizel-otomatik ve cam tavan.
    Selamlar, saygılar...


    Hocam bende Yeni C4 var ve tek çocukla bile sığılmıyor.Aracın arka koltukları dar ve bagaj park yatak+çocuk arabası+diğer eşyalar kombinasyonu için yeterli değil.
    Bende Mpv bakıyorum ama tercihim C4 picasso olacak büyük ihtimal.Bütün bu yazılanlardan önce aracın tüm şasesi değişti.Arka süspansiyonlar adam edildi.

    bencede ya c4 picasso alın yada 5008 alın.. 2 aracında 2. eli çok daha iyidir.. zaten birinin diğerine belirgin bi üstün yanı yok aynı platformda üretilen araçlar... sadece işlevseller farklı... picasso iç mekan olarak vites ve el freni konumundan çok daha geniş alan sunuyor ayrıca torpido ve saklama alanı çok daha fazla ama kendim picasso kullansamda 5008 daha şık geliyor bana ama ben terciğimi görünüşten değil işlevsellikten yana kullandım hiçte pişman değilim ama 3008 de 5008 de 2015 yeni kasayla gelecek şimdilik ufak bi makyajla değişti...

    Şu anda satışta olan 3008 ve 5008'ler PF2 platformuna sahip iken yeni C4 Picasso, PSA grubunun araçlarında yeni kullanmaya başladığı EMP2 platformuna sahiptir.

    http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_PF2_platform

    http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_EMP2_platform

    http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/inside-our-industrial-environment/innovation-and-rd/emp2-psa-peugeot-citroens-new-global-modular-platform-article




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarppy

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann


    Şimdilik izlenimlerim bunlar. Yeni evli ya da tek çocuklu olsam C4, 308 falan düşünürdüm ama iki ve üstü çocuklu bir aile için doğru bir tercih yaptığımı düşünüyorum. Hem de dizel-otomatik ve cam tavan.
    Selamlar, saygılar...


    Hocam bende Yeni C4 var ve tek çocukla bile sığılmıyor.Aracın arka koltukları dar ve bagaj park yatak+çocuk arabası+diğer eşyalar kombinasyonu için yeterli değil.
    Bende Mpv bakıyorum ama tercihim C4 picasso olacak büyük ihtimal.Bütün bu yazılanlardan önce aracın tüm şasesi değişti.Arka süspansiyonlar adam edildi.

    bencede ya c4 picasso alın yada 5008 alın.. 2 aracında 2. eli çok daha iyidir.. zaten birinin diğerine belirgin bi üstün yanı yok aynı platformda üretilen araçlar... sadece işlevseller farklı... picasso iç mekan olarak vites ve el freni konumundan çok daha geniş alan sunuyor ayrıca torpido ve saklama alanı çok daha fazla ama kendim picasso kullansamda 5008 daha şık geliyor bana ama ben terciğimi görünüşten değil işlevsellikten yana kullandım hiçte pişman değilim ama 3008 de 5008 de 2015 yeni kasayla gelecek şimdilik ufak bi makyajla değişti...

    Şu anda satışta olan 3008 ve 5008'ler PF2 platformuna sahip iken yeni C4 Picasso, PSA grubunun araçlarında yeni kullanmaya başladığı EMP2 platformuna sahiptir.

    http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_PF2_platform

    http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_EMP2_platform

    http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/inside-our-industrial-environment/innovation-and-rd/emp2-psa-peugeot-citroens-new-global-modular-platform-article

    yani.... anlam veremedim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarppy

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann


    Şimdilik izlenimlerim bunlar. Yeni evli ya da tek çocuklu olsam C4, 308 falan düşünürdüm ama iki ve üstü çocuklu bir aile için doğru bir tercih yaptığımı düşünüyorum. Hem de dizel-otomatik ve cam tavan.
    Selamlar, saygılar...


    Hocam bende Yeni C4 var ve tek çocukla bile sığılmıyor.Aracın arka koltukları dar ve bagaj park yatak+çocuk arabası+diğer eşyalar kombinasyonu için yeterli değil.
    Bende Mpv bakıyorum ama tercihim C4 picasso olacak büyük ihtimal.Bütün bu yazılanlardan önce aracın tüm şasesi değişti.Arka süspansiyonlar adam edildi.

    bencede ya c4 picasso alın yada 5008 alın.. 2 aracında 2. eli çok daha iyidir.. zaten birinin diğerine belirgin bi üstün yanı yok aynı platformda üretilen araçlar... sadece işlevseller farklı... picasso iç mekan olarak vites ve el freni konumundan çok daha geniş alan sunuyor ayrıca torpido ve saklama alanı çok daha fazla ama kendim picasso kullansamda 5008 daha şık geliyor bana ama ben terciğimi görünüşten değil işlevsellikten yana kullandım hiçte pişman değilim ama 3008 de 5008 de 2015 yeni kasayla gelecek şimdilik ufak bi makyajla değişti...

    Şu anda satışta olan 3008 ve 5008'ler PF2 platformuna sahip iken yeni C4 Picasso, PSA grubunun araçlarında yeni kullanmaya başladığı EMP2 platformuna sahiptir.

    http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_PF2_platform

    http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_EMP2_platform

    http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/inside-our-industrial-environment/innovation-and-rd/emp2-psa-peugeot-citroens-new-global-modular-platform-article

    yani.... anlam veremedim...

    5008 ve C4 Picasso'nun aynı platformda üretilen araçlar olduğunu yazmışsınız ancak 5008, PF2 platformu üzerine, C4 Picasso II de EMP2 platformu üzerine inşa edilmiştir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarppy

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarppy

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann


    Şimdilik izlenimlerim bunlar. Yeni evli ya da tek çocuklu olsam C4, 308 falan düşünürdüm ama iki ve üstü çocuklu bir aile için doğru bir tercih yaptığımı düşünüyorum. Hem de dizel-otomatik ve cam tavan.
    Selamlar, saygılar...


    Hocam bende Yeni C4 var ve tek çocukla bile sığılmıyor.Aracın arka koltukları dar ve bagaj park yatak+çocuk arabası+diğer eşyalar kombinasyonu için yeterli değil.
    Bende Mpv bakıyorum ama tercihim C4 picasso olacak büyük ihtimal.Bütün bu yazılanlardan önce aracın tüm şasesi değişti.Arka süspansiyonlar adam edildi.

    bencede ya c4 picasso alın yada 5008 alın.. 2 aracında 2. eli çok daha iyidir.. zaten birinin diğerine belirgin bi üstün yanı yok aynı platformda üretilen araçlar... sadece işlevseller farklı... picasso iç mekan olarak vites ve el freni konumundan çok daha geniş alan sunuyor ayrıca torpido ve saklama alanı çok daha fazla ama kendim picasso kullansamda 5008 daha şık geliyor bana ama ben terciğimi görünüşten değil işlevsellikten yana kullandım hiçte pişman değilim ama 3008 de 5008 de 2015 yeni kasayla gelecek şimdilik ufak bi makyajla değişti...

    Şu anda satışta olan 3008 ve 5008'ler PF2 platformuna sahip iken yeni C4 Picasso, PSA grubunun araçlarında yeni kullanmaya başladığı EMP2 platformuna sahiptir.

    http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_PF2_platform

    http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_EMP2_platform

    http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/inside-our-industrial-environment/innovation-and-rd/emp2-psa-peugeot-citroens-new-global-modular-platform-article

    yani.... anlam veremedim...

    5008 ve C4 Picasso'nun aynı platformda üretilen araçlar olduğunu yazmışsınız ancak 5008, PF2 platformu üzerine, C4 Picasso II de EMP2 platformu üzerine inşa edilmiştir.

    ee farkı nedir onu yazsanız daha aydınlatıcı olur.. yani birinin diğerine üstün yanı hangisi... sonuçta aynı fabrika ki belgeselden izlediğim buydu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarppy

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarppy

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann


    Şimdilik izlenimlerim bunlar. Yeni evli ya da tek çocuklu olsam C4, 308 falan düşünürdüm ama iki ve üstü çocuklu bir aile için doğru bir tercih yaptığımı düşünüyorum. Hem de dizel-otomatik ve cam tavan.
    Selamlar, saygılar...


    Hocam bende Yeni C4 var ve tek çocukla bile sığılmıyor.Aracın arka koltukları dar ve bagaj park yatak+çocuk arabası+diğer eşyalar kombinasyonu için yeterli değil.
    Bende Mpv bakıyorum ama tercihim C4 picasso olacak büyük ihtimal.Bütün bu yazılanlardan önce aracın tüm şasesi değişti.Arka süspansiyonlar adam edildi.

    bencede ya c4 picasso alın yada 5008 alın.. 2 aracında 2. eli çok daha iyidir.. zaten birinin diğerine belirgin bi üstün yanı yok aynı platformda üretilen araçlar... sadece işlevseller farklı... picasso iç mekan olarak vites ve el freni konumundan çok daha geniş alan sunuyor ayrıca torpido ve saklama alanı çok daha fazla ama kendim picasso kullansamda 5008 daha şık geliyor bana ama ben terciğimi görünüşten değil işlevsellikten yana kullandım hiçte pişman değilim ama 3008 de 5008 de 2015 yeni kasayla gelecek şimdilik ufak bi makyajla değişti...

    Şu anda satışta olan 3008 ve 5008'ler PF2 platformuna sahip iken yeni C4 Picasso, PSA grubunun araçlarında yeni kullanmaya başladığı EMP2 platformuna sahiptir.

    http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_PF2_platform

    http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_EMP2_platform

    http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/inside-our-industrial-environment/innovation-and-rd/emp2-psa-peugeot-citroens-new-global-modular-platform-article

    yani.... anlam veremedim...

    5008 ve C4 Picasso'nun aynı platformda üretilen araçlar olduğunu yazmışsınız ancak 5008, PF2 platformu üzerine, C4 Picasso II de EMP2 platformu üzerine inşa edilmiştir.

    ee farkı nedir onu yazsanız daha aydınlatıcı olur.. yani birinin diğerine üstün yanı hangisi... sonuçta aynı fabrika ki belgeselden izlediğim buydu...

    EMP2, artık PSA grubu araçlarda PF2'nin yerini alan daha hafif ve daha sağlam bir şasi platformudur. Bu yeni platform ile öncekine göre daha az yakıt tüketimi, daha az karbon salınımı ve daha iyi yol tutuşu hedeflenmiştir. Ağırlık konusunda somut bir örnek verecek olursak yeni C4 Picasso önceki nesline göre yaklaşık 140kg hafifletilmiştir.

    http://www.citroen.com.tr/haberler/basin-bulteni/bulten-45/#/haberler/basin-bulteni/bulten-45/





  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarppy

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarppy

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann


    Şimdilik izlenimlerim bunlar. Yeni evli ya da tek çocuklu olsam C4, 308 falan düşünürdüm ama iki ve üstü çocuklu bir aile için doğru bir tercih yaptığımı düşünüyorum. Hem de dizel-otomatik ve cam tavan.
    Selamlar, saygılar...


    Hocam bende Yeni C4 var ve tek çocukla bile sığılmıyor.Aracın arka koltukları dar ve bagaj park yatak+çocuk arabası+diğer eşyalar kombinasyonu için yeterli değil.
    Bende Mpv bakıyorum ama tercihim C4 picasso olacak büyük ihtimal.Bütün bu yazılanlardan önce aracın tüm şasesi değişti.Arka süspansiyonlar adam edildi.

    bencede ya c4 picasso alın yada 5008 alın.. 2 aracında 2. eli çok daha iyidir.. zaten birinin diğerine belirgin bi üstün yanı yok aynı platformda üretilen araçlar... sadece işlevseller farklı... picasso iç mekan olarak vites ve el freni konumundan çok daha geniş alan sunuyor ayrıca torpido ve saklama alanı çok daha fazla ama kendim picasso kullansamda 5008 daha şık geliyor bana ama ben terciğimi görünüşten değil işlevsellikten yana kullandım hiçte pişman değilim ama 3008 de 5008 de 2015 yeni kasayla gelecek şimdilik ufak bi makyajla değişti...

    Şu anda satışta olan 3008 ve 5008'ler PF2 platformuna sahip iken yeni C4 Picasso, PSA grubunun araçlarında yeni kullanmaya başladığı EMP2 platformuna sahiptir.

    http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_PF2_platform

    http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_EMP2_platform

    http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/inside-our-industrial-environment/innovation-and-rd/emp2-psa-peugeot-citroens-new-global-modular-platform-article

    yani.... anlam veremedim...

    5008 ve C4 Picasso'nun aynı platformda üretilen araçlar olduğunu yazmışsınız ancak 5008, PF2 platformu üzerine, C4 Picasso II de EMP2 platformu üzerine inşa edilmiştir.

    ee farkı nedir onu yazsanız daha aydınlatıcı olur.. yani birinin diğerine üstün yanı hangisi... sonuçta aynı fabrika ki belgeselden izlediğim buydu...

    En anlaşılabilir fark olarak bende bir örnek vereyim.
    Benim C4 aracım 1200 kg , yeni c4 picasso 1290kg. Mpv model bir araç nerdeyse Compact hb bir araba ile aynı ağırlıkta.Buda yakıt tüketimi , performans ve haliyle sürüş zevki olarak kullanıcıya geri dönmekte.
    Arka süspansiyonların adam edildiğini de daha önce belirtmiştim.

    Yukarıda yazdıklarım ve hatta daha iyisi yeni 308 için de geçerli.O da yeni emp2 platformunu kullanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weba -- 8 Kasım 2014; 11:01:49 >




  • 
Sayfa: önceki 481482483484485
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.