Şimdi Ara

PEUGEOT 208 SAHİPLERİ (208. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
7.790
Cevap
95
Favori
620.792
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 206207208209210
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim Mazda aracım varken servis kabul ediyordu fakat bir önceki aracım Audi A3'te kesinlikle kabul etmediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başka bir yetkili servise sordum yıllık bakım için 495 tl fiyat verdiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler bayanlar aracı temizlemeye falan verince bazen ekranlarda çizikler oluşuyor başına gelen belki olmuştur. Koruyucu film takmak istedim. İnternetten şöyle bir ürün aldım ve geçtiğimiz gün montajını yaptım. Tam oturdu ve hoşuma gitti. Mat yüzeyli ekran parlak oldu ve renkler daha canlı gözüküyor. Güneş yansımaları yine mat haliyle aynı aşağı yukarı.

    https://www.aliexpress.com/item/Freeshipping-real-GPS-Touch-screen-protector-Screen-curtain-protective-film-sticker-case-for-2014-Peugeot-2008/1954316578.html




  • Ankara'da 1.2 puretech 82 hp kullandım kiralık. Araç otomatikti. O sınıfta bir arabada dokunmatik ekran ve f1 vites özel hissettiriyor gerçekten. Aracı kilitleyince otomatik kapanan aynalar da hoş bir detay. Aracın motor sesi klasik 3 silindirle çok güzeldi. Şanzıman etg5 normalde işini layıkıyla yapmaya çalışıyor, ara ara teklese de elinden geleni yapıyordu, ancak geri vitesi berbattı. Özellikle çakıl alanda gaza dokunuyorum, geri gitmiyor, biraz daha basıyorum gitmiyor, biraz daha basınca kendini birden geriye fırlatıyordu. Daha sonra eat6 ile düzeldi sanırım, o şanzımanı denemedim. Konforu gayet yerindeydi. Dikkatimi çeken bir detayda aracın kilidini açınca şoför kapısı otomatik bir tık kendini açıyordu. Çok küçük ama özel hissettiren bir detay bu da. Peugeot cidden müşterisini iç tasarım ve ufak detaylarla çekmeyi beceriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: obyzr

    Ankara'da 1.2 puretech 82 hp kullandım kiralık. Araç otomatikti. O sınıfta bir arabada dokunmatik ekran ve f1 vites özel hissettiriyor gerçekten. Aracı kilitleyince otomatik kapanan aynalar da hoş bir detay. Aracın motor sesi klasik 3 silindirle çok güzeldi. Şanzıman etg5 normalde işini layıkıyla yapmaya çalışıyor, ara ara teklese de elinden geleni yapıyordu, ancak geri vitesi berbattı. Özellikle çakıl alanda gaza dokunuyorum, geri gitmiyor, biraz daha basıyorum gitmiyor, biraz daha basınca kendini birden geriye fırlatıyordu. Daha sonra eat6 ile düzeldi sanırım, o şanzımanı denemedim. Konforu gayet yerindeydi. Dikkatimi çeken bir detayda aracın kilidini açınca şoför kapısı otomatik bir tık kendini açıyordu. Çok küçük ama özel hissettiren bir detay bu da. Peugeot cidden müşterisini iç tasarım ve ufak detaylarla çekmeyi beceriyor.

    Merhaba, kısa zamanda gerçekten doğru ve yerinde tespitleriniz olmuş sizi tebrik etmek lazım Dediklerinizin çoğu (özellikle şanzıman tepkileri konusunda) önceki sayfalarda konuşuldu. Şanzıman güzel fakat bazı noktalarda yarı otomatik olmasının eksikliklerini yaşatıyor; o yüzden aracı olmadan önce iyice tanıyıp ona göre davranmak lazım.

    Araç iç mekan kalitesi ve hissettirdikleri bakımından öne çıkıyor. Ben aynı hissiyatı yalnızca VW Polo ve 208'den alabildim. İkisi de kaliteli araçlar ve ikisinin de kendine özgü avantaj-dezavantajları var.

    208 1.2 110 beygir turbo motoru ve tam otomatik EAT6 şanzıman ile çok büyük bir gelişme kaydetti ve kusursuza yaklaştı benim gözümde. Bunu hem 82 beygir ETG5 şanzımanlı hem de 110 beygir EAT6 şanzımanlı araçlara sahip olmuş biri olarak söylüyorum. B sınıfında piyasadaki en uyumlu motor şanzıman ikilisi bu modelde. Tek eksisi ikinci el; o konuda polo daha avantajlı. Ama polonun da DSG şanzımanı sıkıntılı biraz :)




  • Merhaba arkadaşlar,
    Daha önce de bu konu ile ilgili yazmıştım. Peugeot sanırım artık android auto teknolojisini desteklemeye başlamış.
    (Android auto telefon markası bağımsız Android 5.0 ve üzeri işletim sistemine sahip tüm telefonların ekranını araçlarda bulunan multimedia cihazına yansıtabilen Google ın yazdığı bir teknoloji)
    Konu ile ilgili Ankara Göral servisi aradım yazılım güncellemesinin daha gelmediğini, bu güncellemeyi beklediklerini ilettiler. Konuyla ilgilenen arkadaşlar servislere ara ara bu konuyu soralım ve bilgi paylaşalım.

    Aşağıda konu ile ilgili linkler mevcut
    https://www.android.com/auto/peugeot/
    http://www.peugeot.com.tr/peugeot-teknolojileri/online-hizmetler/mirror-screen.html

    İyi günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halilowich


    quote:

    Orijinalden alıntı: obyzr

    Ankara'da 1.2 puretech 82 hp kullandım kiralık. Araç otomatikti. O sınıfta bir arabada dokunmatik ekran ve f1 vites özel hissettiriyor gerçekten. Aracı kilitleyince otomatik kapanan aynalar da hoş bir detay. Aracın motor sesi klasik 3 silindirle çok güzeldi. Şanzıman etg5 normalde işini layıkıyla yapmaya çalışıyor, ara ara teklese de elinden geleni yapıyordu, ancak geri vitesi berbattı. Özellikle çakıl alanda gaza dokunuyorum, geri gitmiyor, biraz daha basıyorum gitmiyor, biraz daha basınca kendini birden geriye fırlatıyordu. Daha sonra eat6 ile düzeldi sanırım, o şanzımanı denemedim. Konforu gayet yerindeydi. Dikkatimi çeken bir detayda aracın kilidini açınca şoför kapısı otomatik bir tık kendini açıyordu. Çok küçük ama özel hissettiren bir detay bu da. Peugeot cidden müşterisini iç tasarım ve ufak detaylarla çekmeyi beceriyor.

    Merhaba, kısa zamanda gerçekten doğru ve yerinde tespitleriniz olmuş sizi tebrik etmek lazım Dediklerinizin çoğu (özellikle şanzıman tepkileri konusunda) önceki sayfalarda konuşuldu. Şanzıman güzel fakat bazı noktalarda yarı otomatik olmasının eksikliklerini yaşatıyor; o yüzden aracı olmadan önce iyice tanıyıp ona göre davranmak lazım.

    Araç iç mekan kalitesi ve hissettirdikleri bakımından öne çıkıyor. Ben aynı hissiyatı yalnızca VW Polo ve 208'den alabildim. İkisi de kaliteli araçlar ve ikisinin de kendine özgü avantaj-dezavantajları var.

    208 1.2 110 beygir turbo motoru ve tam otomatik EAT6 şanzıman ile çok büyük bir gelişme kaydetti ve kusursuza yaklaştı benim gözümde. Bunu hem 82 beygir ETG5 şanzımanlı hem de 110 beygir EAT6 şanzımanlı araçlara sahip olmuş biri olarak söylüyorum. B sınıfında piyasadaki en uyumlu motor şanzıman ikilisi bu modelde. Tek eksisi ikinci el; o konuda polo daha avantajlı. Ama polonun da DSG şanzımanı sıkıntılı biraz :)

    Teşekkür ederim. 82 hp olan bile yeterli aslında, Esenboğa Havalimanı'na giderken 100 110 ile hafif virajlarda denedim, fazla esnemedi, yol tutuşu da gayet güzel. Bir de kişisel görüşüm araç bana Polo'dan daha rahat geldi. Tabi bu benim bindiğim Polo'dan kaynaklı da olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Defkhan3459 -- 23 Mart 2017; 15:41:15 >




  • Arkadaşlar bugün mersin-ankara arası yolculuk yaptım.

    Araç biraz yüklüydü. Yolda bazen hava rüzgarlıydı. Rüzgarlı yerlerde araba yolda gezme yaptı.

    Daha önceki uzun yolculuklarda böyle olmamıştı. Telefondan hava durumuna baktım 15 km hızla rüzgar esiyormuş.

    Birde araçta sağ-sol dengesiz yüklenmişti. Gezme ondan olabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halilowich


    quote:

    Orijinalden alıntı: obyzr

    Ankara'da 1.2 puretech 82 hp kullandım kiralık. Araç otomatikti. O sınıfta bir arabada dokunmatik ekran ve f1 vites özel hissettiriyor gerçekten. Aracı kilitleyince otomatik kapanan aynalar da hoş bir detay. Aracın motor sesi klasik 3 silindirle çok güzeldi. Şanzıman etg5 normalde işini layıkıyla yapmaya çalışıyor, ara ara teklese de elinden geleni yapıyordu, ancak geri vitesi berbattı. Özellikle çakıl alanda gaza dokunuyorum, geri gitmiyor, biraz daha basıyorum gitmiyor, biraz daha basınca kendini birden geriye fırlatıyordu. Daha sonra eat6 ile düzeldi sanırım, o şanzımanı denemedim. Konforu gayet yerindeydi. Dikkatimi çeken bir detayda aracın kilidini açınca şoför kapısı otomatik bir tık kendini açıyordu. Çok küçük ama özel hissettiren bir detay bu da. Peugeot cidden müşterisini iç tasarım ve ufak detaylarla çekmeyi beceriyor.

    Merhaba, kısa zamanda gerçekten doğru ve yerinde tespitleriniz olmuş sizi tebrik etmek lazım Dediklerinizin çoğu (özellikle şanzıman tepkileri konusunda) önceki sayfalarda konuşuldu. Şanzıman güzel fakat bazı noktalarda yarı otomatik olmasının eksikliklerini yaşatıyor; o yüzden aracı olmadan önce iyice tanıyıp ona göre davranmak lazım.

    Araç iç mekan kalitesi ve hissettirdikleri bakımından öne çıkıyor. Ben aynı hissiyatı yalnızca VW Polo ve 208'den alabildim. İkisi de kaliteli araçlar ve ikisinin de kendine özgü avantaj-dezavantajları var.

    208 1.2 110 beygir turbo motoru ve tam otomatik EAT6 şanzıman ile çok büyük bir gelişme kaydetti ve kusursuza yaklaştı benim gözümde. Bunu hem 82 beygir ETG5 şanzımanlı hem de 110 beygir EAT6 şanzımanlı araçlara sahip olmuş biri olarak söylüyorum. B sınıfında piyasadaki en uyumlu motor şanzıman ikilisi bu modelde. Tek eksisi ikinci el; o konuda polo daha avantajlı. Ama polonun da DSG şanzımanı sıkıntılı biraz :)

    Hocam ETG zaten berbat bir şanzıman. Araç 33000 km de ama başından beri ilk kalkışlarda titreme ve bazen silkeleme yapıyor. Volant değişimi ile ilgili olmadığını düşünüyorum. Yazılımda güncellenmişti zaten. Ama aynı. Yani karakteristik berbat.



    EAT ilaç gibi gelmiştir size. Eski ETG aracınıza kıyasla fark bariz değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efendicans

    Merhaba arkadaşlar,
    Daha önce de bu konu ile ilgili yazmıştım. Peugeot sanırım artık android auto teknolojisini desteklemeye başlamış.
    (Android auto telefon markası bağımsız Android 5.0 ve üzeri işletim sistemine sahip tüm telefonların ekranını araçlarda bulunan multimedia cihazına yansıtabilen Google ın yazdığı bir teknoloji)
    Konu ile ilgili Ankara Göral servisi aradım yazılım güncellemesinin daha gelmediğini, bu güncellemeyi beklediklerini ilettiler. Konuyla ilgilenen arkadaşlar servislere ara ara bu konuyu soralım ve bilgi paylaşalım.

    Aşağıda konu ile ilgili linkler mevcut
    https://www.android.com/auto/peugeot/
    http://www.peugeot.com.tr/peugeot-teknolojileri/online-hizmetler/mirror-screen.html

    İyi günler.



    Merhaba, bu konuyu sanırım yine sizinle konuşmuştuk. İnşallah siz haklısınızdır fakat paylaştığınız linkteki destek yeni çıkan 3008 gibi modeller için bildiğim kadarıyla. Yeni modellerin teması ve işletim sistemi versiyonu daha farklı.




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    O titreme kavramadan kaynaklı. Ben gaz vermeden kavramaya kalkınca oluyordu. Aradaki fark gerçekten çok fazla, araç şase olarak aynı olmasına rağmen bir üst sınıf araç gibi hissettiriyor. Ama ben önceki şanzımandan da çok şikayetçi değildim düz bir coğrafyada yaşadığım için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ergin88

    Arkadaşlar bugün mersin-ankara arası yolculuk yaptım.

    Araç biraz yüklüydü. Yolda bazen hava rüzgarlıydı. Rüzgarlı yerlerde araba yolda gezme yaptı.

    Daha önceki uzun yolculuklarda böyle olmamıştı. Telefondan hava durumuna baktım 15 km hızla rüzgar esiyormuş.

    Birde araçta sağ-sol dengesiz yüklenmişti. Gezme ondan olabilir mi?

    15 km rüzgar şehir içindedir. Viyadük veya düz açık yerlerde rüzgar ciddi derecede artıyor. Passat ile yaptığımız uzun yolculuklarda bile gezme oluyor zaman zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halilowich

    O titreme kavramadan kaynaklı. Ben gaz vermeden kavramaya kalkınca oluyordu. Aradaki fark gerçekten çok fazla, araç şase olarak aynı olmasına rağmen bir üst sınıf araç gibi hissettiriyor. Ama ben önceki şanzımandan da çok şikayetçi değildim düz bir coğrafyada yaşadığım için.

    Kavrama (volant-baskı-balata) değişince de ETG'nin doğası nedeniyle tekrar eden bir sorun yani değil mi?
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Baskan ilk kalkista titreme ve silkeleme kronik degil bence ben aldigimdan beri 1 kere yapmasi hatta ben ilk calistiriyorum aracim benim hep rampada park halinde . Arac kendini atiyor . Sonra gaz veriyorum. Senin aracina ozgu bir sorun olmasin.

    Sadece geri geri rampada titriyor cok rampa dikse ve gaz vermezsen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alprsr -- 23 Mart 2017; 21:19:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alprsr

    Baskan ilk kalkista titreme ve silkeleme kronik degil bence ben aldigimdan beri 1 kere yapmasi hatta ben ilk calistiriyorum aracim benim hep rampada park halinde . Arac kendini atiyor . Sonra gaz veriyorum. Senin aracina ozgu bir sorun olmasin.

    Sadece geri geri rampada titriyor cok rampa dikse ve gaz vermezsen

    Valla hocam Citroen dahil ETG'li tüm modellere baktığımda tamamı olmasa da rahatsızlık duyan kişilerin çoğunda aynı sıkıntıyı okuyorum. İlk kavrama yani 1. viteste devir alana kadar ve özellikle yokuşta araç bariz titreme yapıyor. Yazılım güncellemesi yapıldı ve konu servis tarafından ETG'nin dandik ve konforsuz bir şanzıman olmasına bağlandı. Mayıs civarı tekrar bakım var. Uzatılmış garanti de var ama şanzımanı indirmeden baskı balata ve volant grubunu çözemez bunlar. Onu da garantiye sokarlar mı bilmem doğal aşınma argümanı ile. Gerçi ben alıştım ama bu durum genel mi acaba diye bilmek istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Valla ben senin kadar arabalarin baskisi balatasi falan teknik bilgin yok. Sen daha prosun bu konularda. Etg nin genel sikayetleri belli vites gecisi vb. Ama benim arac ilk kalkisda 1 kere bile titremedi.o soguk havalarda bile .unutmazsam yarin sabah video cekeyim atayim. Aracin km cok olmasindan kaynakli bisi olabilirmi.bu arada makyajli kasami eski kasami arac.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbulda olanlar bir gun bulussak ya , cay corba icerik muhabbet ederik. Arabalri kapisdiririz :) ne dersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba benim 2012 dizel 1.4 e-hdi active model aracım ın şanzumanı ne oluyor acaba nerden öğrenebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu şoför kapısının kendini açması özelliği nedir acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FthGTI

    Bu şoför kapısının kendini açması özelliği nedir acaba?

    Tam açma demeyelim. Bazen kapatırsınız yavaşça ama kapanmaz mesela, bir daha açıp daha sertçe kapatırsınız. Onun gibi, tuşa basıp aracı açtığımda şoför kapısı sanki tam kapanmamış gibi oluyordu. Bir kaç denedim, ger seferinde oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 206207208209210
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.