Şimdi Ara

Peugeot 206+ Urban Move 24.900'den...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
10.670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Peugeot 206+ Urban Move 24.900'den...



  • 206 değil de 206+ hoşuma giden bir araç.

    Fransızların en büyük düşmanı olan kronik sıkıntılar bu araçta aşıldı, yıllardır üretimde olduğundan dolayı.:)

    Dizeline 28 civarı deseler çok mantıklı.
  • ABS dizellerde standart,
    Benzinli modellerde opsiyonmuş.

  • 208 modeli gelince arkasına 207 stobu koyarak 2013 Peugeot 201 diye ortadoğu pazarında satışına devam edilir diye düşünüyorum. Opsiyonel olarak esp koyabilirler. Ucuz yollu B segmenti.

    İmlâ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scanh -- 27 Temmuz 2012; 12:42:20 >
  • Sene olmuş 2012, ABS hala opsiyonel. ABS opsiyon olduktan sonra al o jantı ...........
  • Lada bile şuan Abs Klima Ön 2 hava yastığını standart veriyor Bunlar neyin kafasını yaşıyor
  • Dizel modeli fazlasıyla pahalı Yeni Chevrolet Aveo ile arasında 386 TL fark var. Biri yepyeni teknoloji, şasi, 8 hava yastığı, esp bilimum donanım. 206+ dizelde hiçbir avantaj sunmuyor. Chevrolet vergi avaantajıda cabası. Benzinli 23.900 (abs dahil) Dizel 28.900 (esp dahil) olacak ki bir avantajı olsun.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Peugeot , alt segmentlerde hiç bir zaman iddaalı otomobiller yapamadı, üst sınıflarda da yapıp yapmadığı tartışılır.

    206 'yı yıllardır ısıtıp ısıtıp bu millete sunan Peugeot, bir kaç yıl önce birde 206 nın yanına (+) koyup, gerçekte hiçbir artısı olmayan bir arabayı satmaya devam etti.

    Bu arabaların tek artısı , Türkiye şartlarında verimli ve ekonomik dizel motorları, bu konuda firmanın hakkını teslim etmek gerekiyor.

    Günümüzde teknolojinin sınır tanımayan ilerleyişi , yüksek teknoloji ve konforun boş döndürücü cazibesi, bu araçların demode olarak adlandırılmasına sebep.

    Ancak uygun fiyatı ve zaman zaman firmanın yaptığı, cazip ödeme seçenekleri ( %100 kredi imkanı gibi) bu aracın en büyük tercih sebebi oluyor.
  • Hala 206+'ı Peugeot'nun güncel B segmenti modeli olarak algılayıp, Peugeot'ya bu kadar saydıran insanlar olması çok ilginç.

    Peugeot'nun B segmenti aracı 208'dir, ondan önceki B segmenti aracı ise 207'dir ve 2006'da çıkmıştır. Çıktığı günden beri de her zaman en düşük donanımda (Trendy) dahi abs + 2 havayastığı standart olarak sunulmuştur. O dönemde Fiesta ve Polo'da ise sadece 1 hy standarttı!

    206+ ise, bizim gibi 3. dünya ülkeleri için üretilen, tamamen ekonomi odaklı, hedef kitle olarak Tata, Dacia vb markaların müşterilerine yönelen bir modeldir. Sanki 206+ yeni bir modelmiş gibi yorumlar yapılmış ama neredeyse 15 yıl önce yollara çıkan ve üretim bandından kalkalı 7 yıl olan 206'nın makyajlısıdır ve İran'da üretilir. "2012'de abs'siz araç mı satılır" eleştirisine sonuna kadar katılmakla birlikte, dar gelirli ülkelerde talep oldukça satılır demekten başka birşey söyleyemiyorum.

    Alt segmentlerde hiçbir zaman iddialı otomobiller yapamayan Peugeot, 206 ile dünyanın en çok satan modellerinden birisini geliştirmiş, 207 ile Avrupa'da hatırladığım kadarıyla 1 yıl 1., 1 yıl da 2. olmuştur... Üretiminin durduğu 2012 senesine kadar da ilk sıralardaki yerini korumuştur.

    Daha somut rakamlar vermek gerekirse, "gelmiş geçmiş en çok satan modeller listesi" nde, Peugeot 206 7. sırada, Peugeot 205 ise 13. sırada yer almaktadır. (Kaynak :http://arabia.msn.com/autos/guides/un/2011/january/bestsellingcars/the-bestselling-cars-ever.aspx)

    Bir marka daha ne kadar iddialı modeller üretebilir bilmiyorum...

    207 ile ilgili de fikir vermesi açısından 2010 satış rakamları ile ilgili istatistikler :



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 27 Temmuz 2012; 14:11:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Hala 206+'ı Peugeot'nun güncel B segmenti modeli olarak algılayıp, Peugeot'ya bu kadar saydıran insanlar olması çok ilginç.

    Peugeot'nun B segmenti aracı 208'dir, ondan önceki B segmenti aracı ise 207'dir ve 2006'da çıkmıştır. Çıktığı günden beri de her zaman en düşük donanımda (Trendy) dahi abs + 2 havayastığı standart olarak sunulmuştur. O dönemde Fiesta ve Polo'da ise sadece 1 hy standarttı!

    206+ ise, bizim gibi 3. dünya ülkeleri için üretilen, tamamen ekonomi odaklı, hedef kitle olarak Tata, Dacia vb markaların müşterilerine yönelen bir modeldir. Sanki 206+ yeni bir modelmiş gibi yorumlar yapılmış ama neredeyse 15 yıl önce yollara çıkan ve üretim bandından kalkalı 7 yıl olan 206'nın makyajlısıdır ve İran'da üretilir. "2012'de abs'siz araç mı satılır" eleştirisine sonuna kadar katılmakla birlikte, dar gelirli ülkelerde talep oldukça satılır demekten başka birşey söyleyemiyorum.

    Alt segmentlerde hiçbir zaman iddialı otomobiller yapamayan Peugeot, 206 ile dünyanın en çok satan modellerinden birisini geliştirmiş, 207 ile Avrupa'da hatırladığım kadarıyla 1 yıl 1., 1 yıl da 2. olmuştur... Üretiminin durduğu 2012 senesine kadar da ilk sıralardaki yerini korumuştur.

    Daha somut rakamlar vermek gerekirse, "gelmiş geçmiş en çok satan modeller listesi" nde, Peugeot 206 7. sırada, Peugeot 205 ise 13. sırada yer almaktadır. (Kaynak :http://arabia.msn.com/autos/guides/un/2011/january/bestsellingcars/the-bestselling-cars-ever.aspx)

    Bir marka daha ne kadar iddialı modeller üretebilir bilmiyorum...

    207 ile ilgili de fikir vermesi açısından 2010 satış rakamları ile ilgili istatistikler :

    3. dünya ülkeri için üretiliyor dediğiniz modeli global bir model olan Aveo ile aynı fiyata satıyor. Aveoda esp, 8 hava yastığı be 206+ da olmayan birçok donanım var. Nasıl 3. dünya ülke pazarı otomobili bu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scanh

    quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Hala 206+'ı Peugeot'nun güncel B segmenti modeli olarak algılayıp, Peugeot'ya bu kadar saydıran insanlar olması çok ilginç.

    Peugeot'nun B segmenti aracı 208'dir, ondan önceki B segmenti aracı ise 207'dir ve 2006'da çıkmıştır. Çıktığı günden beri de her zaman en düşük donanımda (Trendy) dahi abs + 2 havayastığı standart olarak sunulmuştur. O dönemde Fiesta ve Polo'da ise sadece 1 hy standarttı!

    206+ ise, bizim gibi 3. dünya ülkeleri için üretilen, tamamen ekonomi odaklı, hedef kitle olarak Tata, Dacia vb markaların müşterilerine yönelen bir modeldir. Sanki 206+ yeni bir modelmiş gibi yorumlar yapılmış ama neredeyse 15 yıl önce yollara çıkan ve üretim bandından kalkalı 7 yıl olan 206'nın makyajlısıdır ve İran'da üretilir. "2012'de abs'siz araç mı satılır" eleştirisine sonuna kadar katılmakla birlikte, dar gelirli ülkelerde talep oldukça satılır demekten başka birşey söyleyemiyorum.

    Alt segmentlerde hiçbir zaman iddialı otomobiller yapamayan Peugeot, 206 ile dünyanın en çok satan modellerinden birisini geliştirmiş, 207 ile Avrupa'da hatırladığım kadarıyla 1 yıl 1., 1 yıl da 2. olmuştur... Üretiminin durduğu 2012 senesine kadar da ilk sıralardaki yerini korumuştur.

    Daha somut rakamlar vermek gerekirse, "gelmiş geçmiş en çok satan modeller listesi" nde, Peugeot 206 7. sırada, Peugeot 205 ise 13. sırada yer almaktadır. (Kaynak :http://arabia.msn.com/autos/guides/un/2011/january/bestsellingcars/the-bestselling-cars-ever.aspx)

    Bir marka daha ne kadar iddialı modeller üretebilir bilmiyorum...

    207 ile ilgili de fikir vermesi açısından 2010 satış rakamları ile ilgili istatistikler :

    3. dünya ülkeri için üretiliyor dediğiniz modeli global bir model olan Aveo ile aynı fiyata satıyor. Aveoda esp, 8 hava yastığı be 206+ da olmayan birçok donanım var. Nasıl 3. dünya ülke pazarı otomobili bu?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: scanh
    3. dünya ülkeri için üretiliyor dediğiniz modeli global bir model olan Aveo ile aynı fiyata satıyor. Aveoda esp, 8 hava yastığı be 206+ da olmayan birçok donanım var. Nasıl 3. dünya ülke pazarı otomobili bu?

    Benim yazdıklarımı anladığınızı sanmıyorum...

    Ben aracın fiyatını ya da aracın kendisini savunmuyorum. Eğer bu araç Aveo ile aynı fiyata satılıyorsa, bu Peugeot Türkiye'nin ayıbıdır. Zaten Aveo gibi yepyeni bir araç varken bu 15 yıllık teknolojiye sahip araç alınmaz! Hatta 206+'ın 8 havayastıklı ve esp'li modeli olsa, Aveo ile aynı fiyata satılsa yine alınmaz! Daha da ileri gidiyorum, 206+'ın 8 hy ve esp'li modeli olsa, Aveo'dan 3.000 lira ucuz olsa yine alınmaz! Sonuçta 15 yıllık bir otomobil... Aveo ile kıyaslanırsa, 208 kıyaslanır...

    Bu aracın 3. dünya ülkeleri için üretildiğini kanıtı ise Avrupa'da satılmıyor olmasıdır. (Güney Amerika ve Afrika gibi ülkelerde de diğer markaların benzer araçları var, bu tip araçlar dar gelirli ülkeler için özel üretimdir...) Benim eleştirdiğim, sanki 206+ Peugeot'nun güncel B segmenti aracıymış gibi bu araç üzerinden Peugeot markasının kalite ve teknolojisinin eleştirilmesidir. Aracın fiyatını ve kendisini eleştirenlere sonuna kadar katılıyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 27 Temmuz 2012; 15:31:37 >




  • abs olmayan araba mı olurmuş
  • Ben eleştirelere katılıyorum her ne kadar global bir model olmasada standart abs olmaması, fiyatının donanıma ve teknolojisine göre yüksek olması ayıptır. Peugeot Türkiye'nin inisiyatifi diye geçiştirilemez!
  • Yazdıklarımı okumadan ve anlamadan cevap yazan arkadaşlara teşekkürler.

    Hani biraz daha zorlasanız, benim 206+'ın segmentinin en iyi aracı olduğunu söyleyeceğim sonucuna bile varacaksınız!

    "Peugeot Türkiye'nin insiyatifi" demedim, "Peugeot Türkiye'nin ayıbı" dedim. Ortada bir yanlışlık olduğunu hatta müşterilerin enayi yerine konularak bir "ayıba" imza atıldığını söylüyorum zaten... Hatta konuyu açan arkadaşı ve diğer 206+ kullanıcılarını kırmamak için söylemedim ama bana göre bu aracı Aveo fiyatına alan kişi otomobilden anlamıyordur! Bu araçla ilgili fikrim budur! Aveo ile aynı fiyat olması ise skandaldır! Umarım bu kez anlaşılabilir...

    Ben bu model üzerinden sanki PSA grubunun yapabileceği en iyi B segmenti buymuş gibi yorumlar yapılmasını eleştiriyorum... PSA grubunun teknolojisi ve yapabildikleri hakkında yorum yapılacaksa 208 üzerinden yapılır. 206+ üzerinden yapılacak eleştri olsa olsa "Peugeot Türk müşterisini kazıklıyor" olabilir...

    Aynı ifadeleri 3. kez tekrarladım. Umarım 4. olmaz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 27 Temmuz 2012; 15:58:52 >




  • İkinci el araba bakıyordum. Mesajı görünce fiyat ta uygun neden olmasın dedim.

    Bugün Bursa daki bayiler Nilkar ve Şançelik aradım.

    Ellerinde stok olmadığını söylediler.
    Şaşırdığım için hiç mi stok olmadı diye sordum araçlar vardı fakat satıldı dediler.

    207 e falan yönlendirmelerini bekliyordum onunla ilgili birşeyler sordum satmak istemiyor gibi
    Eylül'e doğru 208 gelecek onu bekleyin gibi birşeyler söylediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frtmr

    İkinci el araba bakıyordum. Mesajı görünce fiyat ta uygun neden olmasın dedim.

    Bugün Bursa daki bayiler Nilkar ve Şançelik aradım.

    Ellerinde stok olmadığını söylediler.
    Şaşırdığım için hiç mi stok olmadı diye sordum araçlar vardı fakat satıldı dediler.

    207 e falan yönlendirmelerini bekliyordum onunla ilgili birşeyler sordum satmak istemiyor gibi
    Eylül'e doğru 208 gelecek onu bekleyin gibi birşeyler söylediler.

    Şançelik'te Haziran'ın sonu gibi vardı ama herhalde hepsi satılmış. İndirim filan da duymadım ama.
  • Spor ön ızgara varmış , o zaman alınır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    Spor ön ızgara varmış , o zaman alınır

    Gövde rengi kapı çıtaları olmasa alınmazdı.

    En önemli opsiyonu adamlar standart sunmuşlar kapı göçüklerini önlüyor ne de olsa

    Bazı arkadaşları da anlamak güç ABS'ye takılmış kalmışlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TeQuiLaS

    quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    Spor ön ızgara varmış , o zaman alınır

    Gövde rengi kapı çıtaları olmasa alınmazdı.

    En önemli opsiyonu adamlar standart sunmuşlar kapı göçüklerini önlüyor ne de olsa

    Bazı arkadaşları da anlamak güç ABS'ye takılmış kalmışlar

    İstediginiz ABS olsun sanayide 2bine en kral brembo frenleri,absleri taktırırsın...Ama spor ön ızgara olmassa olur mu hiç




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.