Şimdi Ara

PES 2018 YAN KONU [PS4] [ YAMA - LİSANS - OPTİON FİLE]

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
260
Cevap
12
Favori
27.538
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Spor >> PES 2018 YAN KONU [PS4] [ YAMA - LİSANS - OPTİON FİLE]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3283 Mesaj
    2. Kol hatası vermeyen bir yama var mi acaba ?



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1688 Mesaj
    Buradaki yama süper olmuş. TSL yok sadece. Yakında o da gelecekmiş. Denedim, sonuç mükemmel.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1835 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: neverktulu

    Buradaki yama süper olmuş. TSL yok sadece. Yakında o da gelecekmiş. Denedim, sonuç mükemmel.



    eywallah hocam şuana kadar gördüklerimin en iyisi mükemmel herkes bunu kursun bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mosquito -- 5 Kasım 2017; 19:49:41 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    9668 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: neverktulu

    Buradaki yama süper olmuş. TSL yok sadece. Yakında o da gelecekmiş. Denedim, sonuç mükemmel.



    Süpersin tşkler harika bir yama yazmasan haberimiz olmayacakti çok saol.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    874 Mesaj
    merhabalar buradakı bır mega da kayıtlı olan wepes adlı boyutu galıba 600 kusur falandı acınca o dosyayı ındırdım verı yonetımınden ıce dısa aktar dedıgımde takımı ıcerı aktar dedıgımde usb sectıgımde ıce aktarılamıyor gıbı bır hata verıyor bunu nasıl cozerım
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    907 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: neverktulu

    Buradaki yama süper olmuş. TSL yok sadece. Yakında o da gelecekmiş. Denedim, sonuç mükemmel.





    Türkiye ligi paylaşılalı neredeyse 1,5 ay olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Helal82 -- 7 Kasım 2017; 21:0:7 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    907 Mesaj
    Çok gerilerde kalmasın.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    929 Mesaj
    Orjinali bozmayan bir yama var mi? Ekstra takim ve olmayan takim ve oyunculari hic istemiyorum. Sadece mevcut takim ve liglerin guncel formalari ve isimleri yeterli



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Ege Üniversitesi
  • Binbaşı
    1657 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cs_adolf

    beyler çok önemli bir konu benim için ben 29 yaşında iki çocuk babasıyım pes serilerini daha çok seviyorum fifa 18 sarmadı pes 18 dönmeye karar verdim fakat ben biraz eski futbolcuları seviyorum pes 17 de bir çok eski clasik oyuncuları oyuna dahil ederek oynuyordum 2034 yılına kadar geldim.pes 18 e atım dosyalar işe yaramıyor ve çözemiyorum benim sadece özelikle istedim futbolcu brezilyalı RONALDO bu adamı pes 18 e dahil edebilicek yardım edebilecek arkadaşlar warmı lütfen yardımcı olun iyi forumlar

    Oyunda eski efsaneler karması takımları var ama gizli sanırım superstar seviyesinde dünya kupasını ve avrupa kupasını kazanınca çıkıyorlar. Pesmaster sitesinde bu takımlara bakabilirsiniz



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    2006 Üyesi.
  • Binbaşı
    1295 Mesaj
    Arkadaslar tsl yamasi eklemeye çalışıyorum ama resimdeki hatayi aliyorum. Butun eski resimleri sildim. Data verileri sildim sifirdan kuruyorum ama yinede olmuyor.

    Nerde hata yapıyor olabilirim.






    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1067 Mesaj
    bundesliga yamasını yaptım canlı güncellemeleride kapattım ama takımların orjinal kadroları gelmedi nasıl düzeltebilirim arkadaşlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1505 Mesaj
    arkadaşlar PTT 1. lig yaması ekleyen var mı ?
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj
    Pes18 de yama yüklü ama internet olmayınca çalışmıyor sanırsam doğrumudur arkadaşlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    907 Mesaj

    çalışır sıkıntı olmaz.
    |
    |
    Koksalgs kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1283 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    kılass


    quote:

    Orijinalden alıntı: District7

    Orjinali bozmayan bir yama var mi? Ekstra takim ve olmayan takim ve oyunculari hic istemiyorum. Sadece mevcut takim ve liglerin guncel formalari ve isimleri yeterli

    |
    |
    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj

    Yok hocam internet varken bütün yama ve canlı güncellemeler çalışıyor ama internet gittimi yamadan eser kalmıyor



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Helal82 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    875 Mesaj
    Arkadaşlar PES'e herhangi bir lisans yaması yükledikten sonra oyunu online oynarken lisans yaması aktif oluyor mu? Mesela online'da Real Madrid'i Real Madrid olarak seçebiliyor muyum? Ve şayet ki böyle bir şey oluyorsa, bundan dolayı herhangi bir ban yeme ya da başka bir sıkıntı yaşama durumumuz olur mu?
    _____________________________
  • Yarbay
    4655 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: reverse.angle

    Arkadaşlar PES'e herhangi bir lisans yaması yükledikten sonra oyunu online oynarken lisans yaması aktif oluyor mu? Mesela online'da Real Madrid'i Real Madrid olarak seçebiliyor muyum? Ve şayet ki böyle bir şey oluyorsa, bundan dolayı herhangi bir ban yeme ya da başka bir sıkıntı yaşama durumumuz olur mu?

    online da kim de yama varsa veya yoksa onda o şekilde gözükür sende ve karşında lisans yaması var sa ikinizde de gözükür. Ban yeme diye bişey yok oyuna lisans yaması yüklemeyi konami izin veriyor zaten o izin vermezse yüklemezsin (ps4 de)
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    875 Mesaj

    Teşekkürler hocam, o halde gönül rahatlığıyla yamamı kurup oynayabilirim. Mühim olan benim lisanslı görmem zaten, rakibim görmese de olur :D

    Peki bir sorum daha olacak. Örneğin oyunda Bundesliga lisanssız bile yok. İçeriğinde Bundesliga olan bir yamayı indirip kurduğumda herhangi bir Bundesliga takımıyla maç yapabilir miyim? Buna da müsade ediyor mu Konami?
    |
    |
    kacanga kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4655 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: reverse.angle

    Teşekkürler hocam, o halde gönül rahatlığıyla yamamı kurup oynayabilirim. Mühim olan benim lisanslı görmem zaten, rakibim görmese de olur :D

    Peki bir sorum daha olacak. Örneğin oyunda Bundesliga lisanssız bile yok. İçeriğinde Bundesliga olan bir yamayı indirip kurduğumda herhangi bir Bundesliga takımıyla maç yapabilir miyim? Buna da müsade ediyor mu Konami?

    maalesef sonradan eklenen bi takımla online oynayamazsın canlı güncelleme açık olduğu için eskiye döner
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Canlı Tv izle
Sohbet
bankalar.org
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,532
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.