Şimdi Ara

Periyodik Bakımda Fahiş Fiyat İsyanı #skodabakimaindirim @SkodaTurkiye

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
5.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 39
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 33 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • zotacing (8 mesaj) NafirKeyh (5 mesaj) tasshelhoff (5 mesaj) tenekekutu (3 mesaj) Hasan7 (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (24 mesaj) Mobil (35 mesaj) Tablet (1 mesaj) Mini (4 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Periyodik Bakımda Fahiş Fiyat İsyanı #skodabakimaindirim @SkodaTurkiye
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    747 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tietze

    Normal bakımda filtrelerin hepsinin orjinalini temin edersin, yağ pompan değişmesi gerekir bunun gibi parçaları bulamayabilirsin dışarda o kadar senin gibilerde lazım servise devam

    Fren balatası bile yok orijinal.

    İlk okul mezunu cahil ve dolandırıcı sanayi ustası klasik bakım, adı belli olmayan yağ, dandik filtreler bosch falan + çakma dandik ön fren balatası 600TL'ye yapıyor, Doğuş orijinal parça + garantili 1300TL'ye yapıyor bakımı arada fark yok yani. 1300TL fren balatası dahil bakım parası veremeyen adam zaten VAG grubu araçlara binmesin. Ondan sonra arabanın bir yeri bozulunca ''ya yetkili servisi hiç yardımcı olmadı'' diye buralara konu açıyor herkes, sen sanayiye götür arabaya köpek muamelesi çek sonra yetkili servis sana garanti versin oldu.

    Sanayide de bilgili ustalar vardır elbet ama diğer türlüsü de hiç az değildir.

    Dediğinize katılıyorum maalesef insanımızda hala filtre mi filtre mantığı var. Yani ne olacak ikisi de kağıt mantığı olmuyor işte. Biraz açıp araştırınca arada ne kadar farklar olduğu ortaya çıkıyor.
    |
    |




  • Yarbay
    22420 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hasan7

    Valla bir o kadar bilgi kirliliği de sizde var. Öyle bir anlatmışsınız ki, sanki çok ütopik bir marka da parçasını bulmak imkansız. Sanayiye iki girip çıkmış adam, orjinal parça da bulur iyi usta da bulur.



    Benim turbom bozuldu, serviste 3500 sadece turbo dediler çıktım. Sanayide ustaya gittim 5 dk parçacıdan orjinal turboyu getirdiler. 1200 + 250 işçilik diye anlaştık. Akşam bıraktım, sabah 11 de vardığımda araba bitmişti bile. Burada bahsettiğimiz hergün bulunan filtre, yağ değil, kocaman maliyeti yüksek talebi düşük bir ürün.



    Kar marjı ve arabaya bu parayı veren bakıma bu parayı verir kısmına girmiyorum. Bunlar şahsi düşünceler ama insanlar arabaya biraz fazla para verdi diye her seferinde sağmak ne kadar doğru? Peugeot da 450 olan bakım Skoda da nasıl 900 oluyor, size göre Peugeot bu paraya ancak sahte yağ koyar?



    Bir dahaki sefere en azından sanayi tecrübesinden sonra yazın lütfen.

    Araban ne? 50.000TL altı araba götürülür sanayiye.

    Anlamıyorsanız ben ne yapayım?

    Mercedes-BMW-Audi-VW-Ford-Volvo vs... gibi 5 yaşını aşmamış araçları sanayiye götürenlere söylüyorum ben, bakım maliyetlerini karşılayamayacaksan veya cimrilik yapacaksan almayacaksın. Çünkü bu arabaların orijinal parçası yok çoğu modelinde dışarıda, orijinal diye farklı marka satıyor tüm parçacılar.

    Sanayide işçilik garantisi diye bir şey yok, deneme yanılma yöntemiyle arabaların anasını ağlatıyorlar.




  • Binbaşı
    1669 Mesaj

    Bu turbosu bozulan 2013 Cruze 1.4T'ydi. Olay da geçen seneydi ben 52 ye sattım şimdi 60 ediyordur belki.



    Bu paraya arabayı alan, bakıma da bu parayı verir düşüncesi bence yanlış. Bu düşünce film çektirmeye gittiğinizde normalde 300 e yapılan işi arabanızın tipine bakıp -Bmw Mercedes olduğundan- 500 demekle aynı. Her işin bir maliyeti vardır, üstüne usulünce karını da koyar yaparsın. Ama bu şartlar altında sanayide 300 e, Peugeot Citroen de 500 e biten bakıma 850-900 demek?



    Yanlış biliyorsam düzeltin Bmw bakımları bile bundan ucuz çıkıyor 700 civarı ilk bakımları diye biliyorum.



    Yazdıkça konudan da uzaklaştım ama asıl olaya geri dönersek, Skoda; ne Vw'den, ne Bmw'den, ne Mercedes'den lüks bir marka. Bu markanın 60-70 e satılan Fabia'sı, Octavia'sı var. 60-70.000Tl bir araya getirip Fabia almış normal bir memur sizce ne kadar süre 800-900 bakıma verir?



    İşin özü bunun savunulacak bir tarafı yok bence, çok yüksekten düşünüyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    zotacing kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    2995 Mesaj
    Dünyada belli başlı filtre üreticileri var. Markalarda zaten bu firmalara üretim yaptırırlar. Gidipte kendileri filtre üretmezler. Yani senin vw, peugeout yada ford vb. logolu aldığın orjinal filtreyide bunlar üretir.



    Bunlardan bazıları şunlardır.

    Purflux

    Mann

    Bosch

    Filtron

    Ufi

    Bu markalar dünya üzerindeki otomobil fabrikalarına filtre temini yapan başlıca markalardır. Bu markaların ürünlerinden kolay kolay sorun yaşamazsınız arkadaşlar. Sanayide orjinal bulmazsanız bu markaları tercih edebilirsiniz. Zaten alacağınız orjinal parçayıda %90 bunlardan birisi üretimiş olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1146 Mesaj

    Bütün markalar kâr etmeyi planlar, size de hayırlı günler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    tasshelhoff kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1001 Mesaj
    Aracınız dsg değilse ve ciddi bir kronik sorun yoksa yakın garantiyi gitsin.cagri yapılan dünya çapında sorunlu bir parça vs olduğunda hepsini garantiye bakmaksızın yapmak zorundalar zaten.servislerde kalite lafını söyleyen virüslere bakmayın kendiniz filtreleri mobil Castrol yağı 200-250ye alır 30 liraya taktirirsiniz oldu işte bakım.ha ne olur parfüm kokulu bir odada vinneks koltukta 1 saat beklemek instant kahve icmek yerine sanayide az yağlı bardaga kendi cayinizi doldurursunuz o olur.ben Chevrolet varken dışarıda öyle yapıyordum servis 50 liralik GM yağ koyarken 80 liraya kaliteli yağ alıyordum hatta hava polen lpg filtresini kendiniz değiştirebilirsiniz stepne takmaktan kolay.zamane sürücüleri bu hale getirdi biraz da servisleri.motor kaputu nereden acilir bilmeyen var.devlet de göz yumuyor servis soygununa çoğu esnaf ve şirketler faturayı nasılsa vergiden düşüyor umrunda mi kaç lira olduğu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    8163 Mesaj
    İşi gücü bırakacaksın sanayide ustanın peşinde koşacaksın. Bunu herkes yapamaz, ben otomobilden anlıyorum beni bile kaç defa çarpacağım diye uğraştılar sanayide. Tamam yağı,suyu değiştirdin peki diğer işleri ne yapacaksın? Kaldı ki aracın üzerinden kaç defa parça değiştirdiklerini kısacası çaldıklarını gördüm. Güvendiğin bir usta değilse saatlerce aracın başında durmakta kolay iş değil.

    Ben yetkili servise gitmiyorum,özel servise gidiyorum sanayi usülü tamirhane değil kısacası ortalama bakım 400-500 TL tutuyor. Daha fazla eleman çalıştıran,daha büyük ve garanti sistemi çok daha iyi işleyen bir işletmenin 700-800 TL bandında para alması normaldir.

    Kısacası sanayi mi özel servis mi sorusu hemen sanayi gibi basit değil. Skoda kısacası VAG grubunun servis fiyatları ise eskiden beri pahalıdır ve yan sanayisi yok gibidir. Orjinal parçayı da sanayi de iki gezme ile bulsan bile servis ile aynı fiyat olur tabi garantisi benim abi demeleri de cabası.




  • Binbaşı
    1669 Mesaj

    Yanlış anlaşılmasın, düzgün bir bakım en az 300 tutar zaten. Ucuza yapan yan sanayi parça, sahte yağ kullanıyordur.



    Ve şu bir gerçek, sanayide düzgün usta denk getirmek kolay bir iş değil. Çok adam var yamuk yapabilecek. İyisini bulmak zor ama özellikle büyük şehirlerde arayan bulur. Bazıları gözü kapalı biliyor, işinde yetenekli oluyor. Ben bu yüzden memnunum ama insanın yaşadıkları değiştiriyor tabi bu durumu.



    En iyi kombinasyon arabayla alakası olmayanlar için, Euromaster veya Bosch Car Service gibi yarı özel bir servise gitmek. Bakım kayıtları da, faturası da, parçası da düzgün olur. İnsanın içi rahat olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    tenekekutu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    18744 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nightbringer

    Servis pahalılığı ile ilgili konu açmıştım . Fabia aracımı satıp Peugeot 208 e geçtim mis gibi 470 lira verdim. Bu da pahalı ama üstün alman kazığı karşısında hiçbir şey. Ayrıca müşteri memnuniyeti de sıfır. Şikayet var sitesine yazin ana avrat düz gidin otomatik mesaj bile göndermiyorlar o derece . Bence baska marka baksinlar alacak olanlar

    Geçen sene 430 civarı ödemiştim. Bu sene en az 550 bekliyorum hocam aynı araç için. Bakalım.



    Bir de garantiden değişmesi gereken parçaları siz şikayet etmedikçe size teklif etmiyorlar. Kötü bir huyu var Peugeot Türkiye'nin bu konuda.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Kurmay Albay
    18055 Mesaj
    skodanın bir sloganı vardı o geldi aklıma simpy clevy miydi neydi

    servislerden uzak durun..

    sanayiye devam edin rahat olun..
    |
    |
  • Binbaşı
    1092 Mesaj

    Sıfır reklam mı? Forumda onlarca başlık açtınız reklama girmiyor mu onlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    tasshelhoff kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    10957 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kragen

    Sıfır reklam mı? Forumda onlarca başlık açtınız reklama girmiyor mu onlar

    Reklam nedir ne degildir, belli ki bilginiz yok, arastirip ogrenin. Sonra espri yapmaya calisirsiniz.



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    978 Mesaj
    opel corsa 15000 bakımı için 1000tl nin üstünde fiyat vermis babam, içim sızladı. hanımın i10 için 400-500 tl veriyoruz, bunlarda her seferinde fren balatasi bitmiş diyerek 150 daha kitliyorlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    229 Mesaj
    Bende de Seat İbiza 1.2 tsi var ve 30.000 bakımı icin Doğuş oto Etimesguta gittim. BAKIM öncesi bilgilendirmede bana da ayni fiyat çıkardılar. 1160₺!!!! Dedim ki; niye bunun bujilerini 30.000de değiştiriyorsunuz da Polonun ki 60.000de? Dediler ki; Seat grubu Türkiye’deki akaryakıt kalitesini 2. Sınıf olarak değerlendirdiği icin 30.000de bir değiştiriyor vw grubu ise Avrupa’dakiyle eşdeğer tutuyor o yüzden 60.0000de bir değiştiriyor. Dedim motor ayni motor, buji ayni buji ne ayaksınız ? Tamam beyefendi değiştirmeyelim dediler. Ben de 760₺ gibi bir para verdim acayip mutlu oldum. (Yağ yağ filtresi polen filtresi hava filtresi ve tapa)Bu vag grubu bizi her koşulda vaglatmadan bırakmayacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cenkay02 -- 24 Mart 2018; 11:55:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2656 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nazım55

    Renault dizel 20000 bakımı 450-500 TL. Ben hep serviste yaptırıyorum, bence normal.


    hangi servis bu gün servise uğradım fluence 1.6 cvt salak trigeride değişek dedi araç zincirli değince bozuldu 1100 tl fiyat cıkardı %20 indirim uygularız dedi araç 34000 km de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    659 Mesaj

    İzmirde Aralık sonunda yaptırdım, motor koruma ile 600 tuttu..
    |
    |
    m_kucukaksoy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2656 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nazım55

    İzmirde Aralık sonunda yaptırdım, motor koruma ile 600 tuttu..

    ben ankaradayım bir kaç servisten fiyat alayım yolsa 300 tl reno araçlarına bakan yerde yaptıracağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    5149 Mesaj
    Fiat Egea Sedan 1.3 dizel ankara oto da 15 bin bakımını arkadaşım 400 TL ye yaptırmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi astegon -- 24 Mart 2018; 19:24:29 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    914 Mesaj

    Maslak Sanayi'ye giren lüx arabalara bir göz atsanız fikriniz değişir. Tüm ustalar işinin ehli demiyorum ama biraz araştırma yaparak iyi bir usta bulmak zor değil.

    Parça konusuda da gelirsek, artık internet çağındayız. Internetten orjinal parçanizi alıp götürebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    zotacing kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2084 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nazım55

    Renault dizel 20000 bakımı 450-500 TL. Ben hep serviste yaptırıyorum, bence normal.


    2016 model dizel otomatik fluence için sordum 40 bin bakımı 900 dedi servis 20 veya 60 bakımı mazot filtrersi olmadığı için 700 liraymış bana 40 bin bakımı fazla geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
valorant points
Webtures SEO;SEO Nedir?
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,345
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.