Şimdi Ara

Peggeot 2008 1.5 Bluehdi EAT6 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
2
Favori
6.597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • atade28 A kullanıcısına yanıt
    200.000 gibi bir rakam ile ancak test surus araclarini goruruz yollarda :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Özellikle yeni Peugeot 2008 çok ama çok güzel olmuş. 2020 yılına damgasını vuracağını düşünüyorum yeni 2008'in
  • Pöjo desek kurtarır mı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atade28

    Merhaba Arkadaşlar.

    Aralık ayı başında aracı aldım. Sıfır için en son 150.000 TL olur dediler ve araçta yoktu. Kırmızı renk için 20-25 gün sonra dediler. Sonra ikinci elde 13.000 km de nisan ayında trafiğe çıkmış hatasız bir araç vardı. 136.000 TL ye kadar düşürdük ve aldık.

    Bu aracı tercih etmemdeki en önemli faktör EAT6 tam otomatik tork konvertörlü şanzımana sahip olmasıydı.

    Çift kavrama denilen DSG,EDC,DCT,Power Shift gibi şanzımanlar trafikte kullanıma uygun değiller. Trafikte kullanıldığında ısınma sorunları oluyor ve aracı sağa çekip soğutmanız gerekiyor.

    EAT6 şanzıman 400 ms vites geçiş hızı sunuyor ki, bu çift kavramalardan 100 ms daha yavaş ama kesinlikle hissedebileceğiniz bir durum değil.

    Dezavantaj olarak, ilk kalkış anında gaza sert basıp hızlı kalkış yapmak istediğinizde mekanik bir kavrama olmamasından dolayı 1-2 saniyelik bir yavaşlık oluyor ama sonrasında araç çok iyi hızlanıyor ve hızlanırken hiçbir şekilde vites geçişlerini hissettirmiyor.

    Start-stop güzel çalışıyor. İstersen iptal edebiliyorsun.

    Cam tavan açılmıyor ama araca güzel bir hava katıyor.

    Çift taraflı dijital klima da sade ve basit kullanımı ile güzel tasarlanmış.

    Geri görüş kamerası da gece görüşü olarak iyi midir diye endişelerim vardı ama gece bile çok net ve güzel bir görüntüsü var.

    Dokunmatik ekran torpidoya gömülmediği için biraz kaba duruyor ama kapasitif ekran kullanıldığı için ekran hissiyatı cep telefonu kalitesinde. Telefon eşleştirme ve telefon görüşmesi yapma konusunda da gayet başarılı.

    Navigasyon ve sesli komut ile mesaj gönderme özellikleri çalışmıyor. Aktif edilmesi mi gerekiyor. Yoksa Allure pakette sunulmayıp GT-Line da mı sunuluyor bilmiyorum. Aracı bakıma götürünce servise bu konuyu da soracağım.

    İki depo yakıt bitirdim. Fabrika verisi olan şehir içi 100 km / 4.4 lt seviyesine ulaşmak trafik olduğu sürece hayal.
    İlk depoda 100 km / 6,5 lt
    İkinci depoda daha 100 km yol yaptım ve ortalama tüketim 4,8 seviyesinde. Dün fulledim ve çok trafiğe girmedim. O yüzden şimdilik düşük.

    Uzun yola daha gitmedim. Bu sebeple hız sabitleyici ve hız limitleyici kullanmadım. Bu sebeple nasıl çalıştıkları ile ilgili bir şey yazmadım. Ayrıca uzun yol tüketimi ile ilgili de 100 km / 3,7 lt tüketim sunuyor. Bunu da test edip öyle bilgi vereceğim.

    Genel olarak araçtan memnunuz. Umarım memnun kalmaya devam ederiz.

    Selamlar, Saygılar
    Merhaba
    Bende 16500km bu aracı aldım (Peggeot 2008 1.5 Bluehdi EAT6 ALLURA)
    Yaklaşık 1 aydı yakıt tüketimini gözlemliyorum.
    Size sorum olacaktı.
    Depoyu full doldurduğunuzda kaç km gider gösteriyor (Bende 500km)
    2 gün önce arabayı fulledim, 30km gitmişim, ve bugün tekrar fulledim, 30TL tuttu.
    Km hesabına vurunca 1 km de araç 1TL yaktı(şehiriçi)
    Anlık yakıt ortalamsı, 9lt ve 12lt seviyelerinde geziyor.( Normalde 4-6 seviyerinde olması gerekiyor)
    Bu yeni motorla 2 katı daha fazla yol girmesi gerekiyor.
    Sanırım bir sorun var, sevise götüreceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iagartan -- 18 Ocak 2020; 15:42:25 >




  • iagartan kullanıcısına yanıt
    Benim araç depoyu fulleyince 700-750 km gider gösteriyor.

    Bu güne kadar 4 depo bitirdim.

    İlk depoda araca alışma sürecinde olduğumdan herhalde ortalamam 6,5 lt idi.

    İkinci,üçüncü ve dördüncü depolarda ise hep 6 lt ortalama ile gezdim.

    Fakat E-5 ve köprü trafiği gibi İstanbul'un kilit trafik noktalarına girmiyorum. Araç Çekmeköy-İmes-Ümraniye Tepeüstü güzergahında kullanılıyor ve Şile otoyolunda bazı günler 10 dakikalık bir trafik görüyor.

    Yakıt uyarısı verince 38 litre yakıt alıyor ve şamandıra bırakıyor. O yakıt ile de sürüş tarzına göre 600 ile 700 km arası bir kilometrede tekrar yakıt uyarısı veriyor.

    Anlık yakıt tüketimi bende 3. viteste aktif hale geliyor.

    Bence aracın 1. ve 2. yol verilerini sıfırlayın. Yol bilgisayarı fonksiyon tuşuna basılı tutunca sıfırlar. Yakıtınızı fulleyin ve ekranda kaç kilometre gidebileceğinize bakın. Sonra o yakıtı bitirin ve kaç kilometre gittiğinizi görün.

    Yakıt ışığı yandığında 600 kilometre civarındaysanız bir sorun yoktur. Eğer 400 civarlarındaysanız servise yaptığınız bu testi anlatarak çözüm bulmalarını isteyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atade28 -- 20 Ocak 2020; 9:37:17 >




  • atade28 A kullanıcısına yanıt
    “Dezavantaj olarak, ilk kalkış anında gaza sert basıp hızlı kalkış yapmak istediğinizde mekanik bir kavrama olmamasından dolayı 1-2 saniyelik bir yavaşlık oluyor ama sonrasında araç çok iyi hızlanıyor ve hızlanırken hiçbir şekilde vites geçişlerini hissettirmiyor.“
    Demişsiniz ancak bu gecikmenin mekanik kavrama olmaması ile ilgisi yok. Tam tersi tork konvertörlü otomatiklerde kalkışlar daha güçlü olur. 8zf ile dsg kıyasında durum çok net 8zf lehinedir.
    Eat6 da daha küçük konvertör kullanılmış olabilir. Sebebini bilemiyorum ama ilk kalkışlar 4 ileri at lerde bile daha seridr çift kavrama yada tek kavramalardan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • oquzdag O kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için sağolun.

    Bir önceki dizel manuel aracıma kıyasla, bu araç motor sesinden 1-2 saniye sonra hızlanmaya başlıyor ama hızlandığı zamanda çok iyi uzuyor. Buna sebep olarak da mekanik bir kavrama olmaması nedeniyle böyle olduğunu düşünmüştüm.
  • 2019 model Peugeot 2008 sürücüsüyüm. Aracımdan son derece memnunum. Hem çok az yakıyor hemde çok konforlu. Özellikle şehir içi kullanış için oldukça ideal bir model
  • Arkadaşlar acil yardım lütfen. Bi akrabam pejo 2008 alacak.
    1.5 hdi eat8 active skypack(cam tavan) 345.000 TL TURUNCU GRİ MAVİ BEYAZ RENK
    1.5 hdi eat8 allure (camtavan YOK) 346.000 TL MAVİ RENK
    HANGİSİNİ TAVSİYE EDERSİNİZ. active de perde hava yastığı yok galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Banazlı50

    Arkadaşlar acil yardım lütfen. Bi akrabam pejo 2008 alacak.
    1.5 hdi eat8 active skypack(cam tavan) 345.000 TL TURUNCU GRİ MAVİ BEYAZ RENK
    1.5 hdi eat8 allure (camtavan YOK) 346.000 TL MAVİ RENK
    HANGİSİNİ TAVSİYE EDERSİNİZ. active de perde hava yastığı yok galiba.

    Allure tavsiye ederim, cam tavan olacak diye bir çok donanımdan vazgeçmeye gerek yok. Bu arada fiyatı hangi bayi verdi bilmiyorum ama fiyatlar çok uçuk. Başka bayilerden fiyat alın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok teşekkür ederim. Haklısınız fiyatlar uçuk ama galiba indirimli alacak ama fiyat donanım olarak aradaki fark çok değişmeyecek. Aslında asıl kafamıza takılan hem cam tavan hem de renk. Mvi üst paket veya turuncu alt paket mi. Bir çok bayide araç yok. Varsa da gt line var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim. Haklısınız fiyatlar uçuk ama galiba indirimli alacak ama fiyat donanım olarak aradaki fark çok değişmeyecek. Aslında asıl kafamıza takılan hem cam tavan hem de renk. Mvi üst paket veya turuncu alt paket mi. Bir çok bayide araç yok. Varsa da gt line var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.