Şimdi Ara

paypaldan mail ingilizcesi olanlar ayrdım lutfen.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • paypaldan ödemeyi geri çekmek için basvurdum kazıklandım bi şekilde bu mail geldi

    tam olarak ceviremedim yardımcı olrusanız sevinirim

    quote:

    Because your seller has not yet responded, you should consider escalating
    > to a claim soon to ensure that your case remains eligible for PayPal
    > review. By escalating to a claim, you are asking PayPal to review the case
    > and decide the outcome.
    >
    > We will assume that the dispute is resolved and will automatically close it
    > unless you log in to the Resolution Center and escalate it before
    > 14.ub.2009. A closed dispute cannot be reopened or escalated to a PayPal
    > claim.



    bi de bu geri odeme karta mı yuklenir yoksa paypal hesabına mı anlamadım tam olarak??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~Anor~ -- 11 Şubat 2009; 23:44:20 >







  • yok mu yardım edicek hadi arkadaslar?
  • alıntı:

    Çünkü satıcı henüz cevap vermedi, sen tırmanan düşünmelisiniz
    > Dava için yakında bu durumda PayPal için uygun kalır sağlamak için
    > Gözden geçirin. Sahip çıkmak tırmanan olarak, davayı incelemek için PayPal'ı soruyorsun
    > Ve sonucu karar.
    >
    > Bu anlaşmazlık giderilmiş ve varsayacağız otomatik olarak kapatılacak
    > Bunu, en Çözüm Merkezi giriş ve önce yükselmek
    >14.ub.2009Kapalı bir anlaşmazlık açıldı olamaz veya PayPal için yükseltilmiş
    > Iddia ediyorla
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kamucu13

    alıntı:

    Çünkü satıcı henüz cevap vermedi, sen tırmanan düşünmelisiniz
    > Dava için yakında bu durumda PayPal için uygun kalır sağlamak için
    > Gözden geçirin. Sahip çıkmak tırmanan olarak, davayı incelemek için PayPal'ı soruyorsun
    > Ve sonucu karar.
    >
    > Bu anlaşmazlık giderilmiş ve varsayacağız otomatik olarak kapatılacak
    > Bunu, en Çözüm Merkezi giriş ve önce yükselmek
    >14.ub.2009Kapalı bir anlaşmazlık açıldı olamaz veya PayPal için yükseltilmiş
    > Iddia ediyorla


    google kokusu alıyorum




  • quote:

    Orjinalden alıntı: melihyildiz


    quote:

    Orjinalden alıntı: kamucu13

    alıntı:

    Çünkü satıcı henüz cevap vermedi, sen tırmanan düşünmelisiniz
    > Dava için yakında bu durumda PayPal için uygun kalır sağlamak için
    > Gözden geçirin. Sahip çıkmak tırmanan olarak, davayı incelemek için PayPal'ı soruyorsun
    > Ve sonucu karar.
    >
    > Bu anlaşmazlık giderilmiş ve varsayacağız otomatik olarak kapatılacak
    > Bunu, en Çözüm Merkezi giriş ve önce yükselmek
    >14.ub.2009Kapalı bir anlaşmazlık açıldı olamaz veya PayPal için yükseltilmiş
    > Iddia ediyorla


    google kokusu alıyorum


    pratik olacan dimi




  • tabi ben zaten google ı akıl edememiştim cok mantıklı bi ceviri olmuş ...


    adam gibi yardım edebilcek kimse yok mu paypaldan anlayan ??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orionsguard

    tabi ben zaten google ı akıl edememiştim cok mantıklı bi ceviri olmuş ...


    adam gibi yardım edebilcek kimse yok mu paypaldan anlayan ??

    google çevirisi ile de anlaşılabiliyor zaten devrik cümleler dışında
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Because your seller has not yet responded, you should consider escalating
    > to a claim soon to ensure that your case remains eligible for PayPal
    > review. By escalating to a claim, you are asking PayPal to review the case
    > and decide the outcome.
    >
    > We will assume that the dispute is resolved and will automatically close it
    > unless you log in to the Resolution Center and escalate it before
    > 14.ub.2009. A closed dispute cannot be reopened or escalated to a PayPal
    > claim.


    Kısaca diyor ki, satıcından halen yanıt gelmedigi icin sana yakın zaman icinde hakını aramanı yani siteye şikayeti oneriyorlar.
    Boylelilikle paypal senin durumunu inceleyecek , bakacak uygun mu ve bir karara varacak.

    Ve ekliyorlar, eger 14.sub.2009'dan once çözüm merkezine log olup hakkını savunmazsan yani şikayette bulunmazsan
    anlaşmazlıgın çözülmüş oldugunu varsayarak dosyayı kapatacaklar. Ve kapanmış bir anlaşmazlık bir daha da şikayet edilemeyecktir veya gündeme getirilmeyecek.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.