Şimdi Ara

Patinaj ve Direksiyon Simidi Etkileşimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
2.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bugün zeminin de ıslak olması nedeniyle hafif eğimli yollarda kalkışlarda araç sürekli patinaja düştü. zaten aracın birinci vitesi de öyle bir ayarlanmış ki araç birinci viteste hep şaha geliyor :S

    yine düştüğü bi patinajda patinajı direkt direksiyon simidinde hissettim. patinaj durumunda "tak tak tak tak" direksiyon simidi öne arkaya titredi elimde kalcak sandım resmen

    böyle birşeyle karşılaştınız mı? yoksa bir sorun ve anormal bir durum mudur?



  • Birşey olacağını zannetmiyorum ama bu gibi zeminlerde 2. vitesle kalkmak daha iyi bence.
  • gaza daha az basmayı deneyin hatta gaza basmadan kalkmayı deneyin
  • Araba kaç beygir
  • Araç önden çekişli mi?
  • hafif arabalarda yapıyor onu.Clio yapıyor, cruze yapmıyor mesela.
  • araç 2010 model 1300 kg den fazla c sınıfı bi araç çokta hafif olduğu söylenemez yani. fazla yansıtmasa da 124 bg kağıt üstünde ancak 1. vites oranını çok ilginç yapmışlar fazla hafif geliyor. araba şahlanıyor. ıslak zeminde herzaman kaldırdığınız gibi kaldırmsys çslıştığınızda hemen patinaja düşüyor tc-esp de yok tabii.
  • Sanırım Cruze dan bahsediyorsunuz.
  • zraç cruze öyle değil mi?
  • Kaygan zeminlerde 2. viteste kalkınız.Direksiyonun titreme yapmasıysa bence anormal bir durum değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kick down

    gaza daha az basmayı deneyin hatta gaza basmadan kalkmayı deneyin

    normalde yani bi telaş acele olmadığı zaman araçta 4 kişi varken bile 1000 rpm lik rolantide araç kaldırılabiliyor.

    Ancaakk trafikte yeşil yandığında en öndeyken gaza basmadan kaldırmak pek mümkün değil malum taciz kapıda

    biraz daha yumuşak kaldırmak gerekiyor ama sorun şu acele kalkmak gerekse her patinaja düştüğünde böyle direksiyon mu sarsılacak tak tak tak tak
  • araç cruze değil yeni cerato. cruze biraz daha ağır hem ve bildiğim kadarıyla onun ilk vites oranı bizim araç kadar hafif değildi.
  • Aynı durum bizim araçta da var(Palio).
    Normal bir durum arabanın yapısıyla alakalı sanırım.
  • Sert lastik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: happynessmud

    quote:

    Orijinalden alıntı: kick down

    gaza daha az basmayı deneyin hatta gaza basmadan kalkmayı deneyin

    normalde yani bi telaş acele olmadığı zaman araçta 4 kişi varken bile 1000 rpm lik rolantide araç kaldırılabiliyor.

    Ancaakk trafikte yeşil yandığında en öndeyken gaza basmadan kaldırmak pek mümkün değil malum taciz kapıda

    biraz daha yumuşak kaldırmak gerekiyor ama sorun şu acele kalkmak gerekse her patinaja düştüğünde böyle direksiyon mu sarsılacak tak tak tak tak

    Önden çekişli araçlarda lastikler yere tutunamadığında adeta zıplıyor, bundan kaynaklanıyor..




  • ağırlık farkedebiliyor sanırım 1400 kilo 170 beygir önden çekiş :( aynen tak tak vuruyor birde lastik dişlileri var oda olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: happynessmud

    quote:

    Orijinalden alıntı: kick down

    gaza daha az basmayı deneyin hatta gaza basmadan kalkmayı deneyin

    normalde yani bi telaş acele olmadığı zaman araçta 4 kişi varken bile 1000 rpm lik rolantide araç kaldırılabiliyor.

    Ancaakk trafikte yeşil yandığında en öndeyken gaza basmadan kaldırmak pek mümkün değil malum taciz kapıda

    biraz daha yumuşak kaldırmak gerekiyor ama sorun şu acele kalkmak gerekse her patinaja düştüğünde böyle direksiyon mu sarsılacak tak tak tak tak

    istedikleri kadar kornaya bassınlar hocam onlar sarı yandığı anda basmaya başlıyolar zaten aceleye gerek yok acelesi olan motorsiklet alsın




  • çok sert kalkınca kendi aracımız (megane II) onun gibi titreme yapıyor
  • neyse genel olarak herkesin başına gelen normal bir durum olduğundan bahsedilmiş oysa ben neler kurmuştum kafamda

    ya direksiyonun hidroliği ya da elektrik motoru bozulursa 110km/sa gibi bir hızda naparım direksiyonu döndüremezsem??? (buarada araba çalışmazken bi kaç kez arabanın yerini değiştirirken farkettim direksiyon ciddi anlamda sertti[elektrik destekli olmasına bağladım çünkü önceki aracımızın direksiyonu bu kadar ağır değildi çalışmazken])

    yol ısssız ve düz bide yalnız olunca ya direksiyondan hava yastığı açılırsa ya da direksiyon elimde kalırsa naparım diye bile düşündüm hatta forumda bi vites kolunun elde kalması vukuatından sonra



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unicorn_10 -- 8 Ocak 2012; 17:42:59 >




  • Yılbaşı gecesi başıma geldi astra h aracım. Bayaga yagışlıydı yeşilde kalkarken biraz gaz vedim patinaja düştü tak tuk sesler ve direksyon titremesi ilk kez böyle oldu anında 2. vitese attım sorun olmadı.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.