Şimdi Ara

Pathfinder D20 Serisi (Kingmaker çıktı, Wrath of the Righteous çıktı) (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
155
Cevap
8
Favori
9.071
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Alfası açıldı oyunun ve ilk izlenimler gelmeye başladı, baya olumlu şu an için. 20 saat gibi bir alfa süresi var ki baya iyi bir süre bu.


    İtem, mekan ve düşman çeşitliliği daha başlarda olmasına rağmen gözle görülür seviyede artmış.
    Diyaloglar daha oturaklı ve iyiymiş. Parti üyeleri ile olanlar özellikle baya iyi diyorlar.
    Grup üyesi olan Zen Archer Lann tam bir katilmiş, daha en baştan oklar ile ortalığı kavuruyormuş.
    Oyun daha zor diyorlar ilk oyuna göre, çoğunlukla düşman çeşitliliği sayesinde. Düşmanlar bütün özelliklerini kullanıyormuş, özellikle büyücüler ellerinde ne varsa atıyorlarmış. Mızrak, glavie gibi silahlar ile ile kalkanların arkasında vuranlar, grubun arkasına teleport olanlar ve sürekli buff yapan cleric/shamanlar baya renklendirmişler ortamı.
    Zorlaşması güzel tabii çünkü bize de baya kuvvetli mitik özellikler geliyor en baştan itibaren. Günde extra 4 büyü ezberleme, kalıcı barbar rage i , savaş başladığında otomatik blur ve haste kişiye özel gibi. Bu tarz özelliklerin düşmanlarda da olduğunu hatırlatmak isterim :D

    Alfa baya buglı imiş ve optimizasyon yerlerdeymiş. Erken alfa olduğu için şimdilik bunlar göz ardı ediliyor ama ilk oyunun çıkışı gibi olmaz umarım çıktığında




  • Kesinleşen parti üyeleri



    Arueshalae: Chaotic Neutral Succubus Ranger (spy)
    Camellia: Neutral Half-Elf Spirit Hunter Shaman
    Daeran: Neutral Evil Aasimar Oracle
    Ember: Neutral Good Elf Stigmatized Witch
    Lann: Lawful Neutral Mongrelman Zen Archer
    Regill: Lawful Evil Gnome Armiger Fighter
    Seelah: Lawful Good Human Paladin
    Sosiel Vaenic: Neutral Good Human Cleric of Shelyn
    Greybor: Neutral Evil Head Hunter/Assassin Dwarf (gruba alamıyoruz henüz)
    Woljif Jefto: Chaotic Neutral Tiefling Eldritch Scoundrel
    1 eleman daha var umarım düz arcane casterdır.


    Eklenti: Alfayı yüklüyorum, dayanamadım. Resim video paylaşmak yasak ama detaylara girebilirim önümüzdeki günlerde. Merak ettiğiniz sınıf/ mistik olursa sorun göz atarız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 7 Mayıs 2020; 9:51:57 >
  • Oynayabildim dün ilk izlenimlerim şu şekilde.


    -Oyun süremin büyük kısmı karakter yaratmaya gitti Çeşitlilik iyice coşmuş ki daha bütün sınıflar ekli değil alfada. İşin kötü yanı yarattığım karakterin birebir aynısını alabiliyoruz gruba başlarda... Hop tekrar yaratma ekranına.
    -ilk başlarda gelen karakterler hep yakın dövüşçü tipler, uzun bir süre tek okçu ile idare ediyoruz, büyücü/bard/kinesict gibi sınıflar başlamak başta avantaj sağlar. Gene uzun bir süre identify edebilen karakterimiz de yok :D

    -Grafikler daha bir güzelleşmiş, özellikle yangın efektleri ve dumanlar çok hoşuma gitti. Şehir oldukça detaylı ve birbine benzer mekan sayısı az. Karakter zırhları ve silahları çok güzel olmuş. Full plate mail giyince birşeye benziyoruz artık gerçekten. Parıltılı zırhlı şövalyeler her yerde. Büyü efektleri bile baya elden geçmiş.
    Güzel grafikler demek güzel kasma demek, yangınların bol olduğu yerlerde 3 fpsye düşmüşümdür.

    -Müzikler çok hoş, ilk oyunda çok iyiydi bu konuda ve daha da geliştirmişler. Ses efektleri ve seslendirmelerde eksikler yer yer.

    -Oyun az da olsa zorluyor açıkçası, düşmanlar kolay ölüyor ama bir o kadar da kolay öldürüyor. Demonın bir tanesi ilk turda 2 elemanımı sneak attack ve cleave ile yere serdi. Büyücüler ne varsa ellerinde atıyorlar.

    -Kamera tamamen döndürülebiliyor ve çok kolay alıştım açıkçası. Döndürmek zorunlu değil ama işe yaradığı yerler oluyor. Normalde sevmediğim bir özellik ama hoşuma gitti burada.

    -Diyaloglar elden geçmiş baya. Aligment seçimleri kilitli değil artık, (good) şıkkını seçmek için illa iyi bir karakter olmamız gerekmiyor ama bu tarz seçimler aligmentı baya kaydırıyor o yöne. Diyaloglarda skill checkler gene had safhada, güzel XP geliyor :D

    -Alfada şimdiye kadar karşılaştığım karakterler hoşuma gitti. İnsan (lafın gelişi yoksa ork,dwarf falan hep görüyoruz en azından. Kingmaker da eksikliğini hissetiğim şeylerden biri buydu. Baron olup şehri geliştirene kadar çok kişi ile muhattap olmuyorduk, ve renkli karakterler azdı. Bu sefer sosyal mesafe kuralı isteyeceğimiz kadar kalabalık etraf :D

    -Oyun büyükçe bir şehirde başlıyor ve uzun süre bu şehirde geçecek sanırım. Şehri çok güzel yapmışlar, Kingmaker da sürekli yabanda dolaştıktan sonra gerçek anlamda bir şehir iyi geldi. Tabii şehirden geriye pek bir şey kalmamış durumda biz vardığımızda :D Şehirde geçtiği için harita da çok vakit kaybetmiyoruz, haritalar arası 2-3 saat anca sürüyor.

    -Haritalar ilk oyuna göre oldukça büyük ve dolu dolu. Tek mağara veya anıt olan ovalara son gibi duruyor şu an ama şehir dışına çıkınca nasıl olur bilemem.

    -Düşman ve eşya çeşitliliği alfa olmasına rağmen beni tatmin etti. Boy boy ve tür tür demonlar, onlara tapanlar, şehri yağmalayanlar, undeadler ve yeni canavalar göz doyuruyor. Hepsi de güzel yansıtılmış oyuna. Succubuslar pek hoş
    İlk haritalardan itibaren de güzel eşyalar buluyoruz. Full plateler, bol bol büyülü eşyalar ve adam gibi güçlü scrollar.

    -Parti elemanları ilk oyunun eksilerindendi açıkçası (hatta ilk oyundaki çoğu karakter için söylenebilir bu). Bu sefer biraz daha içerkli tipler olmuşlar, paladin teyze bile beklediğimden iyi açıkçası. 11 parti üyesi olduğu düşünülürse güzel iş çıkarmışlar denebilir. Görevleri ve gizli olayları çıkmadı tabi daha ortaya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 7 Mayıs 2020; 10:33:3 >




  • Son hedefe de ulaşılmış Kickstarter ın avcı sınıfı ve dinazorlar oyunda!

    Pathfinder D20 Serisi (Kingmaker çıktı, Wrath of the Righteous çıktı)



    Bu arada binek kısmı ve binek üstünde dövüşme var oyunda. Paladin hatuna otomatik kılıç diş geliyor ve üzerinde savaşabiliyor. Hız dışında pek önemli bir getirisi yok aslında ama gayet hoş
    bir görüntü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 8 Mayıs 2020; 20:23:0 >




  • Cidden 300bin isteyip 2 milyon toplamayı başarmışlar.. Bu güzel haber.

    Yeni bazı videolar izledim ve hala nedense DLC değil de "big expansion pack" izlenimi uyandırmaya devam ediyor bende. Yani aynı oyunun biraz daha cilalanmış, mekaniksel biraz yenilik katılıp yeni düşmanlar eklenmiş ve yeni bir senaryo/macera eklenmiş hali. Gerçi daha alfa sürümü konuşmak için çok erken lakin bu "yeni bir oyun" izlenimi hala uyandırmadı bende. Ha çıkınca alıp oynayacağız orası ayrı tabi -) Umarım beklediğimize değer ki bu kadar para topladılar değsin bir zahmet :d
  • Yapımcılarla yakın zaman yapılan bir soru&cevaptan yeni bilgiler gelmiş.
    Owlcat Games
    Here's a summary of the Twitch Q&A from May 8. 2020
    https://forum.owlcatgames.com/t/heres-a-summary-of-the-twitch-q-a-from-may-8-2020/19974


    -Oyun ilk oyuna göre daha kısa olacak ve daha küçük bir haritada geçecekmiş. Ama seçtiğimiz mitik sınıfımız hikayenin ilerleyişini naya değiştirecekmiş. Lich ile angel arasında hem oynanış hem de hikaye açısından çok fark olacak imiş. Baya dallanıp budaklanacak gibi.

    -İyi kalpli bir lich olma şansı yok, gayet kötü yola düşeceğiz lich olmak istersek. Baya dark fantasye kayacakmış konu.

    -İlk bölümlerin geçtiği Kenebres şehirde ise ziyaret ettiğimiz mekanların sırası ve zamanına göre değişiklikler olacakmış. Zaten şu an bile var bu kısım, şeytana tapan bir kultın mekanına hızlıca gidersek onlara baskın yapıp, indirme şansımız oluyor. Böylece büyük savaşta yer almıyorlar ama oyalanıp gidersek yerlerinde bulamıyoruz onları, bu seferde bir grup üyesi çok önce katılıyor gruba.

    -Full demona dönüşme var, böylece etrafta ufak rütbeli demonlar var bunlara tapanlar ordumuza katılıyor. D&D deki demon - devil ayrımı bunda da var. Demon olarak devil e dönüşme şansımız yokmuş ama gizli bir devil rotası olabilir diyorlar.

    -Ana harita üzerinde demonlarda bizim gibi dolanıp sağı solu yakıp yıkacaklarmış. Bu zamana karşı bir yarış değil diyorlar ama önleri kesip insanların kurtarmak da bize kalıyor nihayetinde.

    -Bütün mitik sınıfların özel bir büyü kitabı olacak ve bu büyüler her normal sınıfın işine yarayacak. Fighter lich olup gene de işe yarar büyülere sahip olabileceğiz demektir bu.


    Güzel haberler, ilk oyuna göre tekraredilebiletesi (kelimeye gel) çok çok fazla olacak gibi. İlk oyunun çok uzun olması ve "iyi kötü çirkin" dışında fazla oynama yolu olmaması tekrarı öldürüyordu.



    Eklenti: Bu arada mitik seviyeler ile skillerimizde baya güçleniyor oyunda. Trickster olunca persuasion ile alan etkili demoralize yapabiliyoruz bedavaya. Shaken çok kuvvetli bir debuff.
    Lore (religion) ile ise , çok işlevi olmayan treat affliction karakterin üzerindeki bütün kötü etkileri siliyor. Curse, fever gibi kuvvetli olanları bile.

    Bu arada genel bir bilgi olarak Wrath kampanyasında çok hızlı seviye atlanıyormuş ve 20 ulaşmak diğer oyunlara göre baya bir rahatmış. Epik seviye bir oyun olduğu için 20.seviyede de iyi bir süre takılıyormuşuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 15 Mayıs 2020; 12:33:40 >




  • 59. Can you tell us about the HoMM style army combat?

    Too early. Still in design stages.

    :) Bekliyoruz bakalım..
  • Alfa bitti aldıkları geri beslemelere şu şekilde cevap veriyorlar.


    Özet olarak zor olan kısımlar için gayet makul ve değiştirmeyi düşünmüyoruz diyorlar. Büyük kısmı opsiyonel, daha sonra geri dönebilirsiniz diyorlar.
    Mythic seçimlerini biraz daha göze batar şekilde yapacaklarmış, şu an 2-3 tanesini basit bir şekilde gözden kaçırabiliyoruz.




  • oyuna yeni basladım sayılır ve turn based mod ile oynuyorum. ve bir sorum olucak. Krallık kurmak icin oyun bize bir sure veriyor malumunuz, bu süreyi modlarla veya oyun icinden kapatma sansımız var mı? yoksa oyunun verdigi zaman aralıgı gayet yeterli mi?
  • Onvious kullanıcısına yanıt
    Oyunun verdiği süreler yetiyor hayli hayli, en dikkat etmeniz gereken şey dinlenirken mutlaka "use rations" yapmak. İlk başlarda avlanmak çok vakit kaybettiriyor.
  • Yeni alfa geldi, baya geliştirmişler bu sefer. Gerek UI gerek grafik anlamında yeni bir oyun gibi hissettirmeye başladı.
    Neredeyse bütün sınıflar ve onların alt sınıfları açıldı. Ek olarak karakter yaratma ekranında karakterimizin eski işini, yaşam tarzını seçebiliyoruz. Zaten çok yüksek olan build sayısı bu sayede iyice coşacak.

    Oyunun en başından itibaren başlıyor bu seferki alfa sürümü, başlangıç BG2 nin o epik havasını verdi bu sefer bana gerçekten. Neler oluyor diyemeden diyardaki en güçlü tiplerin arasında buluyoruz kendimizi ve başımız beladan kurtulmuyor.

    Yeni companionlarda gelmeye başladı. Succubus ranger hanım pek hoş.

    Pathfinder D20 Serisi (Kingmaker çıktı, Wrath of the Righteous çıktı)




  • Ordu savaşlarıyla ilgili ilk adam gibi bilgiler geldi. Herkesin tahmin ettiği gibi ufak bir Heroes of Might&Magic oyunu olacak.

    Pathfinder D20 Serisi (Kingmaker çıktı, Wrath of the Righteous çıktı)


    Belli sayıda kaynakla başlıyoruz ve orduları bu kaynak ile finanse ediyoruz. Haftalık gelen kaynak miktarı görevlerle artabiliyor.
    Orduları yönetmek için liderler buluyoruz. Bu arkadaşlar da seviye atlıyorlar ve her birinin orduya farklı getirileri var, farklı şekillerde avantajlar sağlıyorlar.

    Orduları ilerletme ve savaş kısmı tamamen HoMM gibi, sadece savaşta normal D&D RPG lere dönüyor ve saldırı şansı, zarar için zar atıyoruz.

    Onun dışında ilk oyun gibi eventler olacak kahramanlarımızı görevlendirebileceğimiz.




  • Karakterlerimzden Daeran, neutral evil Aasimar Oracle

    Pathfinder D20 Serisi (Kingmaker çıktı, Wrath of the Righteous çıktı)


    Kendisi bir Oracle, heal odaklı genel olarak. Her Oracle gibi bir "hediye"ye sahip. Bu mistik güç ona iyileştirme büyüleri sağlıyor ve az da olsa geleceği görme şansı veriyor ama aynı zamanda buna karşı bir şey yapamamasını sağlıyor. Görünmez düşmanlardan ve sinsi saldırılardan etkilenmeyen Daeran savaşların ilk turunda neredeyse hiç hareket edemiyor.Basit bir büyü, tek bir saldırı veya kaplumbağa hızında yürüme var anca. Sınıfı ilerledikçe yeni bonuslarda kazanıyor geleceği görme özelliğine. Oracle lara özel çok güzel silahlarda var daha en baştan, crossbowların bir tanesi Oracle hediyesinin bütün negatif özelliklerini aktarıyor mesela düşmana her saldırı ile.

    Hikayesi de entresan, şehrin en etkili ve zengin ailelerinden birinin oğlu. Aile bu gücü sayesinde ruhani varlıklardan bile yardım alıyor bu sayede her nesilde 1-2 tane aasimar mutlaka doğuyor. Bizim oğlandan bunlardan biri.
    Ama Daeran daha iyice gençken doğum günü partisi bir şeytan tarafından basılıyor ve partideki herkes, bütün ailesi dahil, şeytani bir veba ile öldürülüyor. Daeran mucize eseri tek kurtulan oluyor ve yukarıdaki saydığım güçleri kazanıyor.

    Bu kadar güç, para ve karizma ile tek kalınca hafif sapıtıyor tabi, tam bir züppe şerefsiz arkadaşımız. Partiler, skandallar, sürekli paparazzilik olaylar ve buna şeytan istilası altında bile devam ediyor. Bir nevi Paris Hilton Pathfinder şubesi.
    Oldukça renkli bir karakter ve çok iyi bir healer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 29 Eylül 2020; 19:18:10 >




  • Betası başlıyor bu gece. Potion ve scroll crafting gelmiş rest ekranına, güzel görünüyor.



  • Karakter açmam bir gün sürdü :D Evil arcanistte karar kıldım sonunda, yaşasın Lich (olmadı)


    Bütün sınıflar ve alt sınıfları şu şekilde;


    Yeni ırklar: Oread (taş derililer), Dhampir(baba vampir anne insan kısaca Blade) and Kitsune (tilki...).


    Sınıflar, yenileri koyu şekilde tuttuk.



    -Alchemist: Chirurgeon, Grenadier, Incense Synthesizer, Metamorph, Preservationist, Vivisectionist

    -Arcanist: Brown Fur Transmuter, Eldritch Font, Unlettered Arcanist, White Mage

    -Barbarian: Armored Hulk, Beastskin Berserker, Invulnerable Rager, Mad Dog, Pack Rager

    -Bard: Archaeologist, Beast Tamer, Dirge Bard, Flame Dancer, Thundercaller, Tranquil Whisperer

    -Bloodrager: Bloodrider, Greenrager, Primalist, Spellblood, Steelblood

    -Cavalier: Beast Rider, Disciple of the Pike, Gendarme, Knight of the Wall, Standard Bearer

    -Cleric: Angelfire Apostle, Crusader, Devilbane Priest, Ecclesitheurge, Herald Caller

    -Druid: Blight Druid, Defender of the True World, Drovier, Feyspeaker

    -Fighter: Aldori Defender, Dragonheir Scion, Armiger, Tower Shield Specialist, Two-Handed Fighter

    -Hunter: Colluding Scoundrel, Divine Hunter, Forester, Urban Hunter, Wandering Marskman

    -Inquisitor: Faith Hunter, Monster Tactician, Sacred Huntsmaster, Sanctified Slayer, Tactical Leader

    -Kineticist: Blood Kineticist, Dark Elementalist, Kinetic Knight, Overwhelming Soul, Psychokineticist

    -Magus: Armored Battlemage, Eldritch Archer, Eldritch Scion, Hexcrafter, Sword Saint

    -Monk: Scaled Fist, Sensei, Sohei, Traditional Monk, Zen Archer

    -Oracle: Divine Herbalist, Enlightened Philosopher, Lone Strider, Possessed Oracle, Seeker

    -Paladin: Divine Guardian, Divine Hunter, Hospitaler, Martyr, Warrior of the Light

    -Ranger: Demonslayer, Espionage Expert (Owlcat archetype), Flamewarden, Freebooter, Stormwalker

    -Rogue: Eldritch Scoundrel, Knife Master, Sylvan Trickster, Thug, Underground Chemist

    -Shaman: Possessed Shaman, Spirit Hunter (Owlcat archetype), Spirit Warden, Unsworn Shaman, Witch Doctor

    -Skald: Battle Scion, Court Poet, Demon Dancer, Herald of the Horn, Hunt Caller

    -Slayer: Arcane Enforcer, Deliverer, Executioner, Spawn Slayer, Stygian Slayer, Vanguard

    -Sorcerer: Crossblooded, Empyreal, Sage, Seeker, Sylvan

    -Warpriest: Champion of the Faith, Cult Leader, Disenchanter, Feral Champion, Proclaimer, Shieldbearer

    -Witch: Hagbound, Hex Channeler, Ley Line Guardian, Stigmatized Witch

    -Wizard: Arcane Bomber, Scroll Savant, Exploiter Wizard, Thassilonian Specialist


    -Prestij sınıfları: Duelist, Mystic Theurge, Hellknight, Hellknight Signifier, Assassin, Eldritch Knight, Stalwart Defender, Student of War, Arcane Trickster, Dragon Disciple, Aldori Swordlord



    Liste baya uzun görüldüğü gibi, buna ek olarak başlangıçta karakterlere geri plan hikayesi seçmeside var. İyice dallanıp budaklanıyor karakter yaratma.





  • Beklentiler;


    1- Bu sefer bug'sız çıkmalı. (Tamam bu imkansız en azından oyunu baltalamayacak seviyede bug olmalı)


    2- 2 milyon dolar toplayarak larian dos2'de harikalar yarattı ki owlcat de aynı parayı topladı. Yeni oyun görsel olarak ilk oyunla aynı göründüğüne göre (bazı görsel efect'ler hariç) demek ki bu adamlar hikaye'ye daha fazla bütçe ayırmış olmalılar. Hikaye/senaryo olarak Bg1 ile Bg2 arasında ki fark kadar bir ilerleme bekliyorum kendilerinden.


    3- Umarım ilk oyunda olduğu gibi zamana karşı bir yarış olmaz. Homm mantığında yayıla yayıla tüm ordularımı toplayıp bütün haritayı kendime bağlayasım var. Bu durum biraz daha netleşirse rtwp yerine oyuna direk TB olarak başlarım.


    Hatta şuan düşündüm de 3. madde olsun diğer ilk 2 madde umrumda bile olmaz  

    Hade hayırlısı bakalım..





  • undy1ng kullanıcısına yanıt

    1- Çok büyük bir beklenti olmasın bu konuda Pathfinder D20 Serisi (Kingmaker çıktı, Wrath of the Righteous çıktı)  Zararın neresinden dönersek kârdır...


    2-Hikaye garip başlıyor ama sağlam ilerliyor, Bg1 den Bg2 ye geçiş havasını aldım ben oyunda, epik hikaye ve ortam olarak. Hikayenin ilerleyen kısımları da iyi değişiyor seçtiğimiz mitik yola göre. Bir lich ile azata nın yolları baya farklı.

    Görsellikte aslında ilerleme var baya ama ilk oyunun da bu şekilde olması lazım. Zırhlar zırh gibi, silahlar gösterişli, demonlar rahatsız edici. Ekran görüntüsü koyacağım en alta.


    3-Zamana karşı yarış yok ana görevde bu sefer, hatta dediğiniz gibi Heroes tarzı combat için orduyu yavaş yavaş toplayarak ilerlemek daha efektif oluyor. Ama gene zamana dayalı savunma veya saldırı görevleri var ama bu sefer görevde başarısız olmak diye bir şey yok. Bir Lich olarak sefere katılmak istemeyen bir köyü savunma görevine gitmeyebiliyoruz mesela. Sonrasında istemeseler de katılmak zorunda kalıyorlar undead ordumuza Pathfinder D20 Serisi (Kingmaker çıktı, Wrath of the Righteous çıktı) 

    TB şu anki betada mevcut ve problemsiz, akıcı bir şekilde oynanıyor tamamen o modda bile. Bazı çok basit savaşlar hızlı bitsin diye RTWP ye geçiyorum sadece.



    Kamp olayı çok güzel olmuş yeni değişiklikler ile. Yemek dışında hem scroll hem de potion yapabiliyoruz kampta ve normal bulduklarımızdan çok daha kuvvetli olanları yapabiliyoruz. Ek olarak korunaklı mekanlar dışında kamp yaptıkça "corruption" yani yozlaşma hasarı alıyoruz ,zebani etkisi sağolsun. Bu etkiyi azaltabiliyoruz kamp esnasında ritual düzenleyerek ama yine de zindanlar ve benzeri mekanlar da çok fazla kamp kuramıyoruz artık.

    Pathfinder D20 Serisi (Kingmaker çıktı, Wrath of the Righteous çıktı)


    Pathfinder D20 Serisi (Kingmaker çıktı, Wrath of the Righteous çıktı)


    Pathfinder D20 Serisi (Kingmaker çıktı, Wrath of the Righteous çıktı)




  • Böyle oyunlara tr dil desteği gelse keşke
  • @siberarmi Valla oyunun beta videolarına hiç bakmadım spoiler yememek adına. Baldur's gate3'ü bile 1 saat oynayıp bıraktım ki o da Lae'zel ile karşılaşıp dialog seçeneklerini bile seçmeden test amaçlı solda ki combat modundan kendisine savaş açtım ve kendisi beni Nautiloid(savaş gemisi)'ten aşağı attı. Pathfinder D20 Serisi (Kingmaker çıktı, Wrath of the Righteous çıktı)  Bunu görünce dedim tamam bu oyun kesin olmuştur ki en iyi deneyimi almak adına erken erişimden çıkmasını bekliyorum artık. Benzer bir durumu wrath of the righteous'da yaşamak adına sabırla bekliyorum şimdilik ama senin söylemiş olduğun başarısız olma durumu yoksa oyunu baya basitleştirmiş olabilirler mi diye düşünmedim de değil. Kamp olayını geliştirmeleri güzel zaten ilk oyunda da her yerde kamp yapamıyorduk tabi güncellemerle şuan her yerde yapılıyor mu bilmiyorum. Gerçi oyunun zorluk ayarında ayarlanabilir bir şey bile olabilir ben normal seviyede oyunu bitirmiştim tüm mekanikleri görebilmek adına. Umarım bu oyunda da ilk oyunda olduğu gibi aynı hatayı yapmazlar. Hayır arkadaş oyun mekaniklerini oyundan çıkarmak nedir yahu sırf oyun kolay olsun diye mekaniğin etkisini oyunun zorluk seviyesine göre +/- yaparsın ama tamamen çıkarmak nedir :D Gerçi bunlar bir şeyleri düzeltirken başka şeyleri bozuyorlardı neyse özetle 1. madde şuan düşündüm de oyunun ilk çıkışında kritik bir rol oynayacak yine. Umarım beklediğimize değer diyelim ama 3. madde gerçekten istediğim gibi olursa son 10 yılda oynadığım en keyifli rpg oyunu olur benim gözümde.(Evet bu konuda objektif değil subjektif olurum hemen ne yapalım bunlar hep homm etkisi! Ah ubisoft ah neyse) Pathfinder D20 Serisi (Kingmaker çıktı, Wrath of the Righteous çıktı) Pathfinder D20 Serisi (Kingmaker çıktı, Wrath of the Righteous çıktı) 





  • Birisi tema müzikleri ayıklayıp youtube a koymuş, hepsi cuk oturmuş.







  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.