Şimdi Ara

Passat yazılım ile beygir arttırımı. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xnoname


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mustang2007

    şanzumanınız o kadar torka dayanmayabilir

    4motion 240 beygir 500 tork passattada aynı şanzıman var

    1.6 dizeldekiler 7 ileri kuru kavrama senin o 2.0 240 dizel dediğin motordaki ise 6 ileri yaş kavrama. 250 tork ile 500 torkluk motora aynı şanzımanı koyabilceklerini düşüncek kadar saf mısın ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    AMD Ryzen 7 5800X3D Msi RTX 3080 Suprim X 10G Msi B550 Tomahawk G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB 3600Mhz CL16 (16.16.16.36 Samsung B-Die) DeepCool LS520 WH 240MM WD Black SN770 1Tb Gen4 WD Blue SN570 1Tb Gen3 Samsung 870 Evo 1Tb Samsung 860 Evo 500Gb Seasonic Prime Snow Silent 650W 80+ Platinum CM TD500 Mesh V2 ARGB Beyaz Viewsonic Omni XG2431 24" 240Hz IPS
  • Dsg yi neden etkilesin ben bunu anlamadim. Aracı spor moda alıp patinaj cektirsem bile bianda yük binmez. Yani dsg kaldirmaz diyenler neye gore bunu diyorlar bu isten anlayanlar bu yazsın bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • patlar o iş.
    _____________________________
  • 1.6 TDI'a soft yazılım yapıpta 150-200 binlere kadar turbo kırmayan, motoru eline almayan kullanıcılar var. Soğuk motorda asla 2.500 devirleri geçmemeli, devirli kullandıktan sonra stop etmeden önce minimum 30 sn beklenmeli. Performanslı kullanımda yakıtınız eskiye göre daha fazla olur, çünkü turbonuz daha fazla basınç üretecek, gaza bastığınızda 120 beygir yerine 150 beygirlik bir ivmelenme olacak, dolayısıyla bu durumda tüketim artacak. Fakat sakin kullanımda, aracın maksimum torku vermeye başladığı devirlerde çekişten düştüğü durumlarda, yazılımdan sonra çekiş kaybı oldukça azalmış olacak, ve araç o devirde daha az yakıt tüketiyor olacak, fakat 0.2 litre felan anca avantajı olur, dahası biraz zor.

    Genel olarak motor bloğu sağlam, düzgün kullanılırsa kolay kolay birşey olmaz. Turbonun kaç bar bastığına bakmak lazım, 120lik olan ile 105-110luk olanların turbo basıncı acaba aynı mı. Yüksek ihtimalle VW'de 105-110'luk motoru yazılım ile 120 beygire çıkardı D segment otomobilleri için. 140-145 beygire kadar duman vb. sıkıntısı olmadığı söyleniyor.

    Fakat aracınız dsg şanzımanlı, DSG'nin tork dayanım limiti 250 NM ve bu biraz sıkıntılı bir durum uzun vadede ne gibi zararları olur bilemem, orası iyi araştırılmalı.
    _____________________________
    2014 Skoda Octavia 1.6 TDI Optimal 105 HP
    2019 Audi A3 1.6 TDI Dynamic 116 HP




  • Açık ve net söylüyorum hiç bulaşmayın.Cok pişman olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İnfiniti Fx35 2005
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.