Şimdi Ara

Passat geyik testi neden böyle kötü (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
4.145
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben kendi adıma konuşuyum. Her zaman geyik testini izlediğimde bu arabanın tepkisi iyi değilmiş derim. Yol tutuş kötü demem. Sadece bana ani hareketlerde arabanın nasıl tepki göstereceğini yada ne kadar yattığını fikir vermiş olur. Yukarda yazdığım gibi ülkemizde çok satılan 1.6 ön çekiş araçların yol tutuşunu 4 motion kıyaslamak gerçekçi olmaz. Otopark da izlemiştim. biri 1.5 tsi ön çekiş diğeri 2.0 tdi 4 motion yol tutuşları farklı araçlar ama sinan ön çekerin fena olmadığını iyi olduğunu söylemişt. Ama bir 4motion değil demişti.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ducatine -- 13 Şubat 2020; 22:44:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    "Almanlar cok iyi yol tutan otomobil uretiyor dusuncesi yanlis. Almanlar iyi yol tutmayan bir otomobili iyi yol tutuyormus gibi hissettiren otomobil uretmeyi iyi biliyor. Bu yuzden genellikle pist rekorlarini fransizlar kiriyor zaten genellikle..."
    Bu cümleyi bir kaç defa daha gördüm hayatımda gördüğüm en saçma cümlelerden biri :) Mercedes AMG BMW m Audi Rs serisi gibi arabalar çok iyi yol tutuyormuş gibi mi hissetiriyor Allah Allah :) otopark testinde s63 AMG ile 280 ile viraj dönüyor nasıl olucak nasıl hissettirmeyi başarmışlar acaba :)

    Pist rekorunu Fransızlar kiriyorsa , en çok sanayiye gitme rekorunu da fransizlar kırıyor yine :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 ceker ayrı bır dunya kesınlıklen Insıgnıa bıturbo 4*4 aracım vardı yakıt coktu ama o bıle koymuyordu bana cok zevklı ve suratlı bır makıneydı arızaları bezdırdı benı Opel elektronık aksam malesef cok cıkartıyor zaten araba degıl tanktı ne 5.20 sı ne A6 sı fena gazlıyordu zaten audı grubu Vw. grubu Opel aynı sıstemı kullanıyor haldex sıstem opel cok basarılıydı muhakkak audı lıder zaten 4*4 de Subarular gıbi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ducatine

    Ben kendi adıma konuşuyum. Her zaman geyik testini izlediğimde bu arabanın tepkisi iyi değilmiş derim. Yol tutuş kötü demem. Sadece bana ani hareketlerde arabanın nasıl tepki göstereceğini yada ne kadar yattığını fikir vermiş olur. Yukarda yazdığım gibi ülkemizde çok satılan 1.6 ön çekiş araçların yol tutuşunu 4 motion kıyaslamak gerçekçi olmaz. Otopark da izlemiştim. biri 1.5 tsi ön çekiş diğeri 2.0 tdi 4 motion yol tutuşları farklı araçlar ama sinan ön çekerin fena olmadığını iyi olduğunu söylemişt. Ama bir 4motion değil demişti.

    Hocam size katılıyorum kısmen fakat yukarda attığım Dailymotion linkinde önden çekişli 2.0 TDI 150 hplik testinde arabanın limitlerinin ne kadar üste olduğunu görürsünüz kendileri dahi hayran kamakta.

    Ben burada şunu belirtmek istiyorum Passat belki sınıfında en iyi yol tutan araç olmayabilir dogrudur veya yanlıştır, fakat passata kötü yol tutuyor demek tamamen haksızlık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Passatın iyi yol tutmayacağı, sürücü aracı olmadığı tipinden bile belli. Yapması gerekeni yapıyor işte. D segment sw araca göre normal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Varıant arac o yanı doğası farklı aracın Passat pıyasası ıyıdır arızası boldur pahalıdır bu demek degıldır fıyatı yuksek mukemmel bır D segmentıdır, daha ıylerı var bence yoltutusunda Mondeo gıbı ama malesef pıyasası zayıf zaten ford Jaguarın en buyuk modelı olan ''XJ'' bıle şaseyı ford yapar. bılıyorsunuzkı Passatlar fıloya banka mudurlerıne bıle verılıyor Jetta ve Passat grubu ozellıklen Jetta nasıl bır aracsa 100 bıne gelmeden amortısörlerı degısıyor aracın 4 yıl Kıa servıs seflıgı yapmıstım su an baska sektordeyım ..
  • Ducatine kullanıcısına yanıt
    Dailymotion
    Volkswagen Passat 2.0 TDI Highline | Panpalarla POV - Dailymotion Video
    https://www.dailymotion.com/video/x38qr5z


    Hocam rica etsem vaktiniz varsa eğer şu video da 18-25 dakika arasını izlerseniz benim ne demek istediğimi anlayacaksınız :) az çok araba dan anlayan biri limitlerinin yüksek olduğunu görür zaten anlar şu videoda :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Passatın iyi yol tutmayacağı, sürücü aracı olmadığı tipinden bile belli. Yapması gerekeni yapıyor işte. D segment sw araca göre normal.
    Ohoooo hoş geldin şimdi tam oldu konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yol tutuşla geyik testini bağdaştırmak doğru değil. Bir aracın yol tutuşunu ani hamleler yaparak sınamak doğru bir test yöntemi değil çünkü aracın yol tutuşuna ihtiyaç duyduğumuz yerler virajlar ve virajlara belirli bir çizgide giriyoruz ani bir direksiyon hamlesine ihtiyaç duymayız. Herkes araçların giriş hızına göre çok iyi çok kötü diyor ama kimse çıkış hızına bakmıyor. 75 ile giren araç 50ile çıkıyor 2 kuka deviriyor çöp diyorlar ama 78ile giren araç 35 ile çıkıyor kuka devirmiyor çok iyi deniyor hani yol tutuş testiydi? Esp yi sınadıkları için araç o kadar yavaşlıyor. Örneğin İ30N moose testte ortalama bir sonuç alıyor ama pistte GT3 kovalıyor moose teste bakarsan çöp dersin ama pistte olaylar öyle değil. Araçları aynı sıcaklık, aynı lastik aynı şoför aynı asfaltta kıyaslamadıkça bir anlamı yok bu testlerin. Alman araçlarının yol tutuşu rakipleriyle yakın oluyor ama hissiyatları bir tık üstün oluyor ama italyanlar benim favorimdir. Passat konusunda ise araç pist odaklı değil günlük araç ve limitler dahilinde günlük manevrelarda aracın süspansiyonlarını testteki kadar zorlamadığın için gazlayınca da çok ani hamleler yaparak süspansiyonları dibine kadar kullanmadığın için fark etmiyorsun ama tüm ağırlığı birden sağa sonra tekrar sola yapıştırınca standart süspansiyonlu her araç esp çalışsa dahi savrulma yaşar. Arkadaşın attığı testteki passatta büyük lastik jant + adaptif süspansiyon var ek olarak haldex 4çeker var ister istemez yol tutuyor. S63 AMG dediğin aracın her yeri sensör + havalı süspansiyon + yeryüzündeki en iyi lastiklerden biri + uzun dingil mesafesi var uzun virajlarda apexi kestiği için ani hamle yapmadığı için ip gibi gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar passat sw ondan yol tutmuyor peki arteon a ve golf gti a ne dersiniz o neden testte böyle tepkiler veriyor? İstediği kadar sw olsun öyle arkasını atıyosa ne sedanını alırım ne hb sini param olsa kesinlikle passata vermem bu videolardan sonra wv skoda audi seat benim için bitmiştir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bIR 4*4 olmayan Cosmo eskı kasa lımuzune dıye gecer 19 jant paketlı Passatı falan yolda tanımaz cok uzun araclar kıclı Passat gıbı kıç atarlar sert cok hızlı gırılen vırajlara basarısız< degıl ama pıyasada daha ıylerı daha az fıyatada var Passat tan ama hayalet ekran olanları guzel exectuve demı oluyor bılmıyorum ama bana gore yaslı sedan ısı Passat Opel eskı kasası sedan Sport bana gore herkesın zevkı ve cebındekı para degıskendır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanNoyan4134

    Yol tutuşla geyik testini bağdaştırmak doğru değil. Bir aracın yol tutuşunu ani hamleler yaparak sınamak doğru bir test yöntemi değil çünkü aracın yol tutuşuna ihtiyaç duyduğumuz yerler virajlar ve virajlara belirli bir çizgide giriyoruz ani bir direksiyon hamlesine ihtiyaç duymayız. Herkes araçların giriş hızına göre çok iyi çok kötü diyor ama kimse çıkış hızına bakmıyor. 75 ile giren araç 50ile çıkıyor 2 kuka deviriyor çöp diyorlar ama 78ile giren araç 35 ile çıkıyor kuka devirmiyor çok iyi deniyor hani yol tutuş testiydi? Esp yi sınadıkları için araç o kadar yavaşlıyor. Örneğin İ30N moose testte ortalama bir sonuç alıyor ama pistte GT3 kovalıyor moose teste bakarsan çöp dersin ama pistte olaylar öyle değil. Araçları aynı sıcaklık, aynı lastik aynı şoför aynı asfaltta kıyaslamadıkça bir anlamı yok bu testlerin. Alman araçlarının yol tutuşu rakipleriyle yakın oluyor ama hissiyatları bir tık üstün oluyor ama italyanlar benim favorimdir. Passat konusunda ise araç pist odaklı değil günlük araç ve limitler dahilinde günlük manevrelarda aracın süspansiyonlarını testteki kadar zorlamadığın için gazlayınca da çok ani hamleler yaparak süspansiyonları dibine kadar kullanmadığın için fark etmiyorsun ama tüm ağırlığı birden sağa sonra tekrar sola yapıştırınca standart süspansiyonlu her araç esp çalışsa dahi savrulma yaşar. Arkadaşın attığı testteki passatta büyük lastik jant + adaptif süspansiyon var ek olarak haldex 4çeker var ister istemez yol tutuyor. S63 AMG dediğin aracın her yeri sensör + havalı süspansiyon + yeryüzündeki en iyi lastiklerden biri + uzun dingil mesafesi var uzun virajlarda apexi kestiği için ani hamle yapmadığı için ip gibi gidiyor.
    Dailymotion
    Volkswagen Passat 2.0 TDI Highline | Panpalarla POV - Dailymotion Video
    https://www.dailymotion.com/video/x38qr5z


    Şu videonun 18-25 dakikası arasında fikirleniz nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Exectuve arkadasım gayet yeterlı bır perfonmans zaten sunmus zaten aracı And kullanıyor deneyımlı sofördur muhtemelende o arac test aracı en dolusu 18 jant falan cok buyuk bır sıkıntı yok ama o yollarda soyle dıyeyım cok aşırı bır zorlamada yok ..
  • vaya589 kullanıcısına yanıt
    Passatın wv nin satılma nedeni mercedes bmw audi alamayan kesim kendini premium arabaya biniyorum diye avutuyor bu yüzden çok satıyor, haa çirkin arabamı değil görünüşü on numara hele cam tavanlısı çok iyi duruyor ama bence şu performansa verilen parayı haketmiyor wv grubu ne derlerse desinler hele o dsg mevzusu pehh

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klasik VW. Kaliteli hissi veren, alt yapısı kötü, insanlari motor ve sanzimanlariyladenek olarak kullanan, motorları hileli, mekanik olarak da vasat ama kapı içinde keçe olduğu için kaliteli sanılan bir marka

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vaya589

    Exectuve arkadasım gayet yeterlı bır perfonmans zaten sunmus zaten aracı And kullanıyor deneyımlı sofördur muhtemelende o arac test aracı en dolusu 18 jant falan cok buyuk bır sıkıntı yok ama o yollarda soyle dıyeyım cok aşırı bır zorlamada yok ..
    Aracın and kullanmıyor Sinan kullanıyor araç test aracı değil araç pert araç toplanmış sonradan. Araç gırtlak dolu değil 2.0 TDI 150 HP önden çeker adaptif şasi kontrol yok .

    Videoda ne demek istediğimi anlamadınız galiba tam izlemediniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilinçli pilotajla doğru çizgide dengeli gazla dönüyor, araç yapması gerekeni yapıyor. Biraz önden kayma var ön tekerlere çok fazla yük binmesine bağlayabiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanNoyan4134

    Bilinçli pilotajla doğru çizgide dengeli gazla dönüyor, araç yapması gerekeni yapıyor. Biraz önden kayma var ön tekerlere çok fazla yük binmesine bağlayabiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VAG grubu sıkıntı bıtmez Golf ler su alıyor bence Skoda ve Seat grubu daha basarılı bır yol ızlıyorlar daha pahalıya satılıyor ama arızaları cok vag' da Tıguanlarda oyle.. ama mıllet dınlemıyor Passat ı en cok TR cekıyormus ve arac dahı kalmamıs Passatlarda takdır tuketicinin ne dıyelım bızde su paraya aldım bındım 5 10 fazlasına sattım muhabbetı oldugu ıcın fazla satan markalar bellı
  • Attığın videoda hiçbişey yok onu her araç yapar sebze meyve halinde jetçiler vardır bilirmisin sabah gün ağarmadan kamyonlarla yüksek hızda meyve yetiştirirler o eski model kamyonlar bile hafif virajı döner ama o kamyonla bi ani hareket yap takla açarsın konuda bu zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.