Şimdi Ara

Passat B8 DSG Arızası (2018 Guncelleme: Yine Bozuldu) (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
380
Cevap
8
Favori
40.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • "Artık yağlı olanlar sorunsuz,uzatılmış garanti ile alınır" diye atıp tutanlar şimdi nerede tork konventörlü şanzımana çağ dışı diyenler nerede

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buldozer85


    quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    Semitronic(Yarı Otomatik) mantıkta çalışan otomatik şanzımanların tamamında(DSG,EDC,PowerShift,Easytronic,Asm,Dualogic,Auto6R vsvs..) durum hep aynı... DSG de olayın fazla duyulmasının sebebi, DSG şanzıman diğer bütün semitroniclerin toplamından daha fazla satıyor ve piyasa da çok fazla var. Aslında bu bir avantaj, zira çok olması sebebiyle yedek parça ve tamir hizmetleri DSG için çok daha ulaşılabilir durumda.

    Bayrağıdır araştırıyorum Ben daha şanzumanı arızalanmış powershift duymadım, sadece kavramada sorun yaşamışlar var, bence dsg ile aynı kefeye koymamak lazim

    İyi bakmamışsınız, şu an Ford kullanmasam da eski alışkanlıktan olsa gerek Ford forumlarını yakından takip ederim... PowerShiftte de titreme silkeleme gibi kararsızlık şikayetleri çok fazla var... Üstelik ıslak tip olmasına rağmen böyle...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kami Kaze

    "Artık yağlı olanlar sorunsuz,uzatılmış garanti ile alınır" diye atıp tutanlar şimdi nerede tork konventörlü şanzımana çağ dışı diyenler nerede

    Evet yağlı olanlar daha kararlı, dayanımı ve hata toleransı yüksek. Nispeten daha az sıkıntı çıkarttığı da bir gerçek.

    Evet eski konvansiyonel klasik otomatikler çağ dışı ve geliştirilmemiş idi. Peki ne zamana kadar; ZF gibi üreticiler klasik konvansiyonel otomatiklerin argesini yaparak yeni nesil ve sürtünmesi %30-40 daha azaltılmış olanlarını 1-2 yıldır seri üretime geçirene kadar. (Bakınız: Honda CRV 9 ileri ZF, Peugeot 3008 EAT6 v.s.)

    Ha bu arada aracımı 4 ay önce sıfır aldım. 2016 Passat 1.6 TDI DSG Highline ve +3 yıl garanti uzatma paketini de satın alanlardanım. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam


    quote:

    Orijinalden alıntı: buldozer85


    quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    Semitronic(Yarı Otomatik) mantıkta çalışan otomatik şanzımanların tamamında(DSG,EDC,PowerShift,Easytronic,Asm,Dualogic,Auto6R vsvs..) durum hep aynı... DSG de olayın fazla duyulmasının sebebi, DSG şanzıman diğer bütün semitroniclerin toplamından daha fazla satıyor ve piyasa da çok fazla var. Aslında bu bir avantaj, zira çok olması sebebiyle yedek parça ve tamir hizmetleri DSG için çok daha ulaşılabilir durumda.

    Bayrağıdır araştırıyorum Ben daha şanzumanı arızalanmış powershift duymadım, sadece kavramada sorun yaşamışlar var, bence dsg ile aynı kefeye koymamak lazim

    İyi bakmamışsınız, şu an Ford kullanmasam da eski alışkanlıktan olsa gerek Ford forumlarını yakından takip ederim... PowerShiftte de titreme silkeleme gibi kararsızlık şikayetleri çok fazla var... Üstelik ıslak tip olmasına rağmen böyle...

    Evet bu tarz şikayet var ama kavramaya alakalı, şanzımanda sıkıntı yok, dsg gibi mekatronik felan filan bir sürü parça değişmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kami Kaze

    "Artık yağlı olanlar sorunsuz,uzatılmış garanti ile alınır" diye atıp tutanlar şimdi nerede tork konventörlü şanzımana çağ dışı diyenler nerede

    Son 3 aydır bu konuya takılıyorlar gece gunduz araci kotuluyorlar kendilerine hangi araci kullaniyorsunuz diye sordugumuzda ise pek yanit alamiyoruz.

    https://forum.donanimhaber.com/honda-civic-2016-ana-konu-1-5-turbo-subatta-geliyor--107180091#107180091




  • TCT den öte çift kavramalı yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WalterWhite00 -- 24 Aralık 2016; 11:39:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: N KUL

    Çete?

    Hocam o kapak FD6 larda var bende FB7 oldugu icin bizde yok. Oradan yanıt yazamiyorum cunku sizin tayfa topluca şikayet etmisler ki butun Honda konularından ceza kesilmis bana yani voltranı olusturmuslar.

    Kıssadan hisse alırsın ford olursun lord, alırsın pasat olursun vasat.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kami Kaze

    "Artık yağlı olanlar sorunsuz,uzatılmış garanti ile alınır" diye atıp tutanlar şimdi nerede tork konventörlü şanzımana çağ dışı diyenler nerede

    Sahi nerede bu Alamancılar Honda Civic konusundan firsat bulup Dsgyi pek savunamıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wolfen1976 -- 25 Aralık 2016; 2:24:39 >
  • Wolfen1976 kullanıcısına yanıt
    Yumuşak hisli konsollara bakıyorlardır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • japon + CVT gerisi hikaye
  • Burada ne yazılırsa yazılsın gerçek dünyada kimsenin umrunda olmaz. Bugün pazar, Vw bayileri bomboş benzinli Golf'lere 85 bin TL verip 50 bin TL kredi çekerek deneme sürüşü bile yapmadan 3 ay sıra bekleyecek mutlu çiftlerle dolup taşacak.

    Edit: 80 yazmıştım, 85 bin TL'miş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi we[AGRA] -- 25 Aralık 2016; 7:10:01 >
  • Yok bilemedin kadife kaplı torpido gözü ve toh kapanan kapıları icin aliyorlar.
  • bu çift kavramalar hep sorun sanırım

    pdk da da yabancı forumlarda tonla sorun var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buldozer85


    quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam


    quote:

    Orijinalden alıntı: buldozer85


    quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    Semitronic(Yarı Otomatik) mantıkta çalışan otomatik şanzımanların tamamında(DSG,EDC,PowerShift,Easytronic,Asm,Dualogic,Auto6R vsvs..) durum hep aynı... DSG de olayın fazla duyulmasının sebebi, DSG şanzıman diğer bütün semitroniclerin toplamından daha fazla satıyor ve piyasa da çok fazla var. Aslında bu bir avantaj, zira çok olması sebebiyle yedek parça ve tamir hizmetleri DSG için çok daha ulaşılabilir durumda.

    Bayrağıdır araştırıyorum Ben daha şanzumanı arızalanmış powershift duymadım, sadece kavramada sorun yaşamışlar var, bence dsg ile aynı kefeye koymamak lazim

    İyi bakmamışsınız, şu an Ford kullanmasam da eski alışkanlıktan olsa gerek Ford forumlarını yakından takip ederim... PowerShiftte de titreme silkeleme gibi kararsızlık şikayetleri çok fazla var... Üstelik ıslak tip olmasına rağmen böyle...

    Evet bu tarz şikayet var ama kavramaya alakalı, şanzımanda sıkıntı yok, dsg gibi mekatronik felan filan bir sürü parça değişmiyor

    DSG de de titreme şikayetlerinin çok büyük bir kısmı kavrama ünitesi ile ilgili. Mekatronik çok yoğun değiştirilen bir ünite değil. Kaldı ki mekatronik yada kavrama farketmez bütün bu komponentler şanzıman ünitesi ve semitronic olanların hemen hepsinde sıkıntılar birbirine çok benzer.

    Semitronicler arasında ille bir ayrım yapmak gerekirse;

    Islak tip olanlar daha az sorun çıkarıyor, tork dayanımları ve hata toleransları daha yüksek, nispeten daha yavaş çalışıyor, onarım işlemi nispeten daha zahmetli ve pahalı.

    Kuru tip olanlar nispeten daha fazla sorun çıkarıyor, tork dayanımları ve hata toleransları daha düşük, nispeten daha hızlı ve verimli çalışıyorlar, onarım işlemleri nispeten daha kolay ve ucuz.

    Durum bu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam


    quote:

    Orijinalden alıntı: buldozer85


    quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam


    quote:

    Orijinalden alıntı: buldozer85


    quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    Semitronic(Yarı Otomatik) mantıkta çalışan otomatik şanzımanların tamamında(DSG,EDC,PowerShift,Easytronic,Asm,Dualogic,Auto6R vsvs..) durum hep aynı... DSG de olayın fazla duyulmasının sebebi, DSG şanzıman diğer bütün semitroniclerin toplamından daha fazla satıyor ve piyasa da çok fazla var. Aslında bu bir avantaj, zira çok olması sebebiyle yedek parça ve tamir hizmetleri DSG için çok daha ulaşılabilir durumda.

    Bayrağıdır araştırıyorum Ben daha şanzumanı arızalanmış powershift duymadım, sadece kavramada sorun yaşamışlar var, bence dsg ile aynı kefeye koymamak lazim

    İyi bakmamışsınız, şu an Ford kullanmasam da eski alışkanlıktan olsa gerek Ford forumlarını yakından takip ederim... PowerShiftte de titreme silkeleme gibi kararsızlık şikayetleri çok fazla var... Üstelik ıslak tip olmasına rağmen böyle...

    Evet bu tarz şikayet var ama kavramaya alakalı, şanzımanda sıkıntı yok, dsg gibi mekatronik felan filan bir sürü parça değişmiyor

    DSG de de titreme şikayetlerinin çok büyük bir kısmı kavrama ünitesi ile ilgili. Mekatronik çok yoğun değiştirilen bir ünite değil. Kaldı ki mekatronik yada kavrama farketmez bütün bu komponentler şanzıman ünitesi ve semitronic olanların hemen hepsinde sıkıntılar birbirine çok benzer.

    Semitronicler arasında ille bir ayrım yapmak gerekirse;

    Islak tip olanlar daha az sorun çıkarıyor, tork dayanımları ve hata toleransları daha yüksek, nispeten daha yavaş çalışıyor, onarım işlemi nispeten daha zahmetli ve pahalı.

    Kuru tip olanlar nispeten daha fazla sorun çıkarıyor, tork dayanımları ve hata toleransları daha düşük, nispeten daha hızlı ve verimli çalışıyorlar, onarım işlemleri nispeten daha kolay ve ucuz.

    Durum bu...

    Evet dediğin gibi tork dayanımı büyük etken, powershift kuru kavrama benzinli olanlar 160 tork, wv gurubu benzinli olan motorlar 200 tork üstü , dsg de tork kaynakli arıza riski daha yüksek, ford 200 tork üzeri powershiftler zaten ıslak kavrama sıkıntı yok, yani powershift arıza riski ile dsg arıza riski aynı değil, dsg nin arıza çıkarma riski daha yuksek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buldozer85 -- 27 Aralık 2016; 11:03:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yaw he he tüm dünya alıyor onlar bilmiyorlar siz biliyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aklın yolu bir haklısın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buldozer85

    quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam


    quote:

    Orijinalden alıntı: buldozer85


    quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam


    quote:

    Orijinalden alıntı: buldozer85


    quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    Semitronic(Yarı Otomatik) mantıkta çalışan otomatik şanzımanların tamamında(DSG,EDC,PowerShift,Easytronic,Asm,Dualogic,Auto6R vsvs..) durum hep aynı... DSG de olayın fazla duyulmasının sebebi, DSG şanzıman diğer bütün semitroniclerin toplamından daha fazla satıyor ve piyasa da çok fazla var. Aslında bu bir avantaj, zira çok olması sebebiyle yedek parça ve tamir hizmetleri DSG için çok daha ulaşılabilir durumda.

    Bayrağıdır araştırıyorum Ben daha şanzumanı arızalanmış powershift duymadım, sadece kavramada sorun yaşamışlar var, bence dsg ile aynı kefeye koymamak lazim

    İyi bakmamışsınız, şu an Ford kullanmasam da eski alışkanlıktan olsa gerek Ford forumlarını yakından takip ederim... PowerShiftte de titreme silkeleme gibi kararsızlık şikayetleri çok fazla var... Üstelik ıslak tip olmasına rağmen böyle...

    Evet bu tarz şikayet var ama kavramaya alakalı, şanzımanda sıkıntı yok, dsg gibi mekatronik felan filan bir sürü parça değişmiyor

    DSG de de titreme şikayetlerinin çok büyük bir kısmı kavrama ünitesi ile ilgili. Mekatronik çok yoğun değiştirilen bir ünite değil. Kaldı ki mekatronik yada kavrama farketmez bütün bu komponentler şanzıman ünitesi ve semitronic olanların hemen hepsinde sıkıntılar birbirine çok benzer.

    Semitronicler arasında ille bir ayrım yapmak gerekirse;

    Islak tip olanlar daha az sorun çıkarıyor, tork dayanımları ve hata toleransları daha yüksek, nispeten daha yavaş çalışıyor, onarım işlemi nispeten daha zahmetli ve pahalı.

    Kuru tip olanlar nispeten daha fazla sorun çıkarıyor, tork dayanımları ve hata toleransları daha düşük, nispeten daha hızlı ve verimli çalışıyorlar, onarım işlemleri nispeten daha kolay ve ucuz.

    Durum bu...

    Evet dediğin gibi tork dayanımı büyük etken, powershift kuru kavrama benzinli olanlar 160 tork, wv gurubu benzinli olan motorlar 200 tork üstü , dsg de tork kaynakli arıza riski daha yüksek, ford 200 tork üzeri powershiftler zaten ıslak kavrama sıkıntı yok, yani powershift arıza riski ile dsg arıza riski aynı değil, dsg nin arıza çıkarma riski daha yuksek

    Tork değeri cinsinden farklı şanzımanların tork dayanımını kıyaslamanız pek doğru değil... Kuru tip DSG lerde örneğin üreticinin koyduğu limit in (DQ200 tip DSG ler) 310 nm olduğunu duymuştum. Islak tip DSG lerde bu değer 600 nm ye kadar çıkabiliyor.

    Yani DSG ninde kuru tip ve ıslak tipleri var. Örneğin 2.0 TDI motor grubunda kullanılan DSG lerin tamamı ıslak tip...

    Neticede şahsi fikrimdir, beni bağlar ve tecrübeyle sabit ki Ford grubunda otomatik şanzımandan mağdur olma ihtimali VW grubu araçlara göre dah yüksektir. Bu durum VW nin çok satması sebebiyle piyasada çok olması ve distribütör ün satış sonrası hizmetlerinin daha iyi olması ile ilgili...

    Türkiye şartlarında ille bir semitronic şanzımanlı araç alacaksanız yine en iyisi VW grubu :)




  • Düz vites Passat 1.6 TDI highline için bile 6 ay beklenir mi
  • Halalaluya H kullanıcısına yanıt
    Peygamber sabrı lazım bence beklenmez.
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.