Şimdi Ara

Passat - A4 - C180 - 3 serisi karşılaştırmalı test (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
2.203
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Talisman 3ünü birlikte alır, hepsinin içinden geçer.



    Üstün Fransız Teknolojisi'nden şaşmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Passat'ın tüketim konusundaki en büyük avantajı MQB platformunun marifeti aslında, sınıfının en hafif aracı olması. Rakiplerinin yeni nesilleri hafifledik diye 1600 kg bandında gezerken (ki bunlar da baz donanım) Passat'ı gırtlağına kadar doldursan anca 1500 kg bandına yaklaşıyor. VW bir çok konuda eleştirilebilir fakat şu modüler platformla oldukça hafif araçlar üretebilmeleri takdire şayan.
  • Takumi_Fujiwara kullanıcısına yanıt
    Passat sınıfının en hafif aracı değil.

    Mazda 6 yaklaşık 100 kg daha hafif passata göre.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 ü birleşincede bi 3 serisi anca ediyo heralde :P
  • bu seçeneklerin arasından passatı seçende harbi beyinsis abi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Passat sınıfının en hafif aracı değil.

    Mazda 6 yaklaşık 100 kg daha hafif passata göre.
    mazda 1439 kg, passat 1459 kg. 20 kg daha hafif sadece. 2018'de yola çıkmış mazda 6, o kadar da olsun. bir önceki kasası kesin daha ağırdır.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Eskisi de hafif, zaten kapsamlı makyaj yapılan, kasa değişikliği değil.

    Mazdada 2.0 motor olduğu için passatta da 2.0 tsi ağırlığına bakmak lazım, 100 kg fark var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Eskisi de hafif, zaten kapsamlı makyaj yapılan, kasa değişikliği değil.

    Mazdada 2.0 motor olduğu için passatta da 2.0 tsi ağırlığına bakmak lazım, 100 kg fark var.
    var mı kaynak 100 kg fark hakkında? ben vw sitesine baktım malesef eskiden motora göre ağırlık yazarlarken şimdi hangi motoru seçersen seç aynı ağırlığı yazıyor.
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Hocam atmosferik, turboşarjlı araç kıyasını böyle yapmak doğru değil. Aşırı yükleme yapıldığı için genellikle eş hacimde turbo araçların blok ve silindir kapağı atmosferik muadiline göre daha ağır bunun yanında pistonlar ve krank tasarımı da maruz kalacakları kuvvetlere göre farklı bunlara ek olarak turbo ve intercooler'ın da ağırlığı var bu yüzden Mazda'nın 2.0 motoru 1.4 TSI'dan daha hafif çıkabilir, çıksa da şaşırmam zaten.
  • Takumi_Fujiwara kullanıcısına yanıt
    Mazda 2.0 ile passat 2.0 tsi karşılaştırdım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    var mı kaynak 100 kg fark hakkında? ben vw sitesine baktım malesef eskiden motora göre ağırlık yazarlarken şimdi hangi motoru seçersen seç aynı ağırlığı yazıyor.

    Auto-data.net diye bi site var orda motorlara göre var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 10 Ekim 2018; 16:28:05 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    var mı kaynak 100 kg fark hakkında? ben vw sitesine baktım malesef eskiden motora göre ağırlık yazarlarken şimdi hangi motoru seçersen seç aynı ağırlığı yazıyor.

    Auto-data.net diye bi site var orda motorlara göre var.

    Alıntıları Göster
    oraya da bakmıştım ama aralık vermiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Mazda 2.0 ile passat 2.0 tsi karşılaştırdım.
    e o zaman daha da kötü. 2.0 tsi daha da ağırdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Renault Sport

    Talisman 3ünü birlikte alır, hepsinin içinden geçer.



    Üstün Fransız Teknolojisi'nden şaşmayın.
    günün şakası....
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Mantıken 2.0 motoru 2.0 ile karşılaştırmak gerekir diye düşündüm.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Makyajsız Mazda 6 1340kg idi, her nasılsa aşırı hafifti. Yeni modelde 1439kg olarak görünüyor, ekstra yalıtım yapıldığını biliyorum ama 100kg yapamaz, bir katalog işgüzarlığı var ortada. 1400lü değerler akla daha yatkın.

    Bu arada motor ağırlığını karşılaştırmak yağ-su pompaları veya headers dahil mi hariç mi, sürüşe hazır mı vb tutarlı veriler yayınlanmadığı için zor, ancak Mazda'nın 2.0 motoru en fazla 1.4 tsi kadar ağırdır, kuru olarak 130kg civarı.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    2.0 D segment araç nasıl 1300 küsür kilo olur hiç aklım almamıştı zamanında...

    Mazda da bu konuda mühendislik çok iyi gerçekten

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    1340 sürücü hariçtir hocam muhtemelen, çok yerde öyle yazıyor ama imkansız yani üstelik bu kadar büyük bir otomobilde o değeri yakalamak. Mazda 3 1.5 1290kg zaten. 1400lü değerler akla yatkın derken 1439kg ağırlık daha mümkün geliyor kulağa demek istedim. Passatın avantajı çok düşük donanımlı modellerinin üretilmesi sayesinde ağırlık alt eşiği düşük oluyor ama bizdeki Passatlar Mazda'ya göre en az 40-50kg ağırdır, 1.6 dizeller zaten ağır. Mazda'nın giriş donanımları yüksek, bu yüzden piyasadaki araçların ağırlıkları kataloga daha yakın olabilir.

    Insignia'da baya hafif aslında ama 1.6 dizelleri olduğu için hep onların ağırlığı daha fazla oluyor, Mazda'nın avantajı hafif atmosferik motorları. Aslında ağır otomobil sadece Mondeo kaldı bu sınıfta.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Doğru söylüyorsunuz. Mondeo da zaten yok oldu gitti...

    Ağırlık verilerine tam güven olmuyor ya, benim aracın katalog ile ruhsata yazan değerleri epey farklı.

    Hani böyle olması tahmin edilebilir ama insan katalogda hafif görünce ruhsata da öyle olmasını bekliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu adamın aylardır Golf fanatikliğini çektik. Şimdi de aylarca bazat fanatikliğini çekecez.

    Ölü taklidi yapın, bir süre sonra gider.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.