Şimdi Ara

Passat 2.0 TFSİ 200 Bg & Passat 2.0 TDİ 170 Bg

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
49
Cevap
0
Favori
17.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Passat 2.0 TFSİ 200 bg yada Passat 2.0 TDİ 170 bg bu iki motor arasında seçim yapacak olsanız hangisini seçersiniz.

    Teknik verilere bakıldığında ikisininde kendine göre üstün yönleri var.

    Örneğin TFSİ motor TDİ motora göre daha çabuk hızlanıyor.

    TDİ motor daha az yakıyor ama fiyat olarak TFSİ dan daha pahallı.

    Benzinli motorların genelde sorunsuz ama dizellerde kirli yakıt yada başka nedenlerle turbo arızası filan gibi arızalar vermeside dizel motorda çekinceler oluşturuyor.

    TFSİ fiyatı 98.000 TL TDİ fiyatı 99.000 küsür TL.

    Bu ikisi arasında nasıl bir seçim yapardınız.



  • Elbette dizel, benzinlisi çok yakıyor.
    Benzinli alınacaksa 1.4 TSI olabilir.
  • 100 bin liralık arabada 1-2 bin liranın lafı olmaz.
    Performans "çok önemli" ise TFSI alınır, kullanılır, zevki çıkarılır.
    Mantık TDI diyor, çünkü 5 sene sonra satarken TFSI para etmez, TDI'yi daha iyi bir fiyata satabilirsin.

    edit: Sözlerim maksadı aşmış. Şöylesi daha doğru olur. 5 sene sonra TDI'yi daha pahalıya satabilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ihsanokur -- 3 Ocak 2009; 13:52:26 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ebu Computer

    Passat 2.0 TFSİ 200 bg yada Passat 2.0 TDİ 170 bg bu iki motor arasında seçim yapacak olsanız hangisini seçersiniz.

    Teknik verilere bakıldığında ikisininde kendine göre üstün yönleri var.

    Örneğin TFSİ motor TDİ motora göre daha çabuk hızlanıyor.

    TDİ motor daha az yakıyor ama fiyat olarak TFSİ dan daha pahallı.

    Benzinli motorların genelde sorunsuz ama dizellerde kirli yakıt yada başka nedenlerle turbo arızası filan gibi arızalar vermeside dizel motorda çekinceler oluşturuyor.

    TFSİ fiyatı 98.000 TL TDİ fiyatı 99.000 küsür TL.

    Bu ikisi arasında nasıl bir seçim yapardınız.



    şimdi vw nin sitesinden teknik verilere baktım. tfsi 200 bg ama tork olarak tdi den düşük. tfsi 280 tork üretirken tdi 350 nm tork üretiyor. 0-100 hızlanma farkı 1 sn den daha az (0.8 sn) bence kesinlikle dizel almalısın. tabi tercih senin.




  • Performans için 2.0 TFSI almak benim için saçma olurdu, performans için daha farklı sedan araçlar mevcut. Passat'ın her zaman dizelini alırdım, alırdım diyorum çünkü Passat'lar artık dandik o yüzden başka tercihlerde bulundum. Tavsiye edecebileceğim bir araç değil. İlla Passat almak istiyorum diyorsanız ya 1.4 TSI alın veya 2.0 TDI alın derim.
  • Dizel
  • çok param var benzine acımam diyorsan TFSi al doya doya bin
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    VW Jetta 1.4 TSI (140 HP) Midline?
    18 yıl önce açıldı
    1.4 TSI 122 HP Golf
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • TDI
  • 2.0TDI 170'liği 2.0TFSI 200lük ile karşılaştırmanın mantıgı pek yok.
    170lik TDI'nın performans açısından yeteceğini düşünüyosan 1.8TSI 160hp almak daha mantıklı yani 2.0TSI'ya ihtiyacın yok demek bu.
    Yok hem az yaksın hem iyi kaçsın istersen 170lik dizel daha mantıklı.
    Ben olsam benzinli alırdım. Passat için 100.000TL'yi gözden çıkaran adam pek düşünmemeli 2lt fazladan yakacagı benzini, ayrıca TDI motorun da daha çok sorun çıkaracagı aşikar.
  • ben alsam 1.4 tsi alırdım yine çünkü memnunum aracımdan ama illa ikisi arasında tercih isterseniz dizel 170 alıp gerekirse chipletirsiniz performans daha artırmak için ...ayrıca 100 milyar sınırlarına gelinirse audi tfsi 160 ps düşünülebilirde!
  • Ayrıca Passat 100 milyarı hak edicek bir araba hiç değil, 100 milyara başka araçlara yönelmek daha mantıklı olur bence.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    Ayrıca Passat 100 milyarı hak edicek bir araba hiç değil, 100 milyara başka araçlara yönelmek daha mantıklı olur bence.


    +1
    O fiyata iç mekan genişliği çok önemli değilse BMW 3serisi veya Audi A4 de alınabilir diye düşünüyorum.
    Biz verdik zamanında 70binTL Passat'a ama aynı kaliteyi ve aynı performansı verebilen bu genişlikte araç olmadıgı için.
    100e kadar çıkacak olsaydık Audi A6 alırdık üstüne az daha koyup.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaya5789 -- 3 Ocak 2009; 20:17:18 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    Ayrıca Passat 100 milyarı hak edicek bir araba hiç değil, 100 milyara başka araçlara yönelmek daha mantıklı olur bence.


    +1
    O fiyata iç mekan genişliği çok önemli değilse BMW 3serisi veya Audi A4 de alınabilir diye düşünüyorum.
    Biz verdik zamanında 70binTL Passat'a ama aynı kaliteyi ve aynı performansı verebilen bu genişlikte araç olmadıgı için.
    100e kadar çıkacak olsaydık Audi A6 alırdık üstüne az daha koyup.


    Bence de.

    BMW-Merc-Audi olmadıktan sonra D segmenti bir arabaya 100.000 YTL vermek anlamsız.

    Bence en ideal Passat motorları 1.4 ve 1.8 TSI ile 2.0 TDI (140 hp). Diğerleri bence çok rasyonel fiyatlarla satılmıyorlar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: aolcer


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ebu Computer

    Passat 2.0 TFSİ 200 bg yada Passat 2.0 TDİ 170 bg bu iki motor arasında seçim yapacak olsanız hangisini seçersiniz.

    Teknik verilere bakıldığında ikisininde kendine göre üstün yönleri var.

    Örneğin TFSİ motor TDİ motora göre daha çabuk hızlanıyor.

    TDİ motor daha az yakıyor ama fiyat olarak TFSİ dan daha pahallı.

    Benzinli motorların genelde sorunsuz ama dizellerde kirli yakıt yada başka nedenlerle turbo arızası filan gibi arızalar vermeside dizel motorda çekinceler oluşturuyor.

    TFSİ fiyatı 98.000 TL TDİ fiyatı 99.000 küsür TL.

    Bu ikisi arasında nasıl bir seçim yapardınız.



    şimdi vw nin sitesinden teknik verilere baktım. tfsi 200 bg ama tork olarak tdi den düşük. tfsi 280 tork üretirken tdi 350 nm tork üretiyor. 0-100 hızlanma farkı 1 sn den daha az (0.8 sn) bence kesinlikle dizel almalısın. tabi tercih senin.



    arada 30 hp varken tdi ın 70 nm cik tork fazlalığı olsa kaç yazar.ayrıca unutmayın önemli olan tork fazlalığı değildir.önemli olan bu torku ne kadar geniç bir devirde eşit olarak verdiğinizdir.

    yani benzinli ve yüksek devri olan tfsi motor un 280 nm torku tdi ın 350 nm torkundan daha çok işe yarar.

    yinede 2005 yılında piyasaya çıkmış artık yüzü eskiyen passata 100 bin vermem o ayrı.gidin 2008 model temiz bmw 5.20d 177 hp alın




  • valla ben passat a 60 bin ytl vermeye kıyamadım.o arabanın dışı ne kadar hoşuma gittiyse içide o kadar hoşuma gitmedi.çeşit çeşit a4 ler var.36 bin euro da başlıyor.hepside passat tan kat be kat iyidir kalite olarak.tavsiye ederim.
  • İşte o sebepten ben de VW kullanmıyorum, BMW'ye biniyorum.
  • Doğruyu söylemek gerekirse Passatın bu kadar pahallı olması sınıfında TR de satılan en çok araba olmasından olabilir.

    Servis ağıda çok yaygın ama BMW AUDİ yada diğerleri bu kadar yaygın değil.

    Birde servis bakım masraflarının BMW AUDİ kadar olmayacağını sanıyorum.

    Gerçi AUDİ de aynı ailenin arabaları.
  • BMW 5.20 nin fiyatına baktımda 142.000 ytl az para değil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    İşte o sebepten ben de VW kullanmıyorum, BMW'ye biniyorum.



    cem sen ne aldı bu arada.takim edemedim uzun zaman.güle güle kullan geç olacak belki ama.:)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun


    quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    İşte o sebepten ben de VW kullanmıyorum, BMW'ye biniyorum.



    cem sen ne aldı bu arada.takim edemedim uzun zaman.güle güle kullan geç olacak belki ama.:)


    Sağolasın Hüseyin, 2009 Model Mpaket x5 aldım. Darısı başına.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.