Şimdi Ara

PASSAT 1,6 MPI 102 BG KULLANICILARI (131. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.744
Cevap
5
Favori
315.929
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 129130131132133
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CADDY = GOLF ve CADDY alırsanız 1.6 TDI motorlusunu almanız ve onu da otomatik vitesli (7-DSG) almanızı öneriyorum, ayrıca yeni CADDY'de çok sayıda donanım yeni eklendi fakat araç sadece makyaj geçirdi, yani ön parti dışında heryeri aynı. Almayı düşünürseniz sadece 1.6 TDI motorun düşük yakıt tüketimi, 7-DSG'nin konforu ve eşya taşıma olanağı nedeni ile almanızı öneririm, yoksa PASSAT gibi D sınıfı, büyük ve konforlu bir araç ile CADDY kıyaslanamaz. 1.6 MPI 102 HP Trendline bir PASSAT bulursanız ve iyi bir sıralı sistem LPG taktırırsanız 1.6 TDI motorlu bir CADDY kadar az yakarsınız zaten, 5 ileri düz vites de aradaki teknolojik fark olarak kalır. 5 metrelik bir PASSAT'la 200 km/h ile TEM'de gidebilirsiniz ve kendinizi güvende hissedersiniz ama daha çok eşya taşımaya uygun hale getirilmiş CADDY ile bu biraz zor. Yine de tercih sizin, kafanızı karıştırmak ve aklınıza girmek gibi bir niyetim yok ama PASSAT ve CADDY arasında tecih yaparken burada bir amaç olmalı. Sizin amacınız ne ise ona uygun karar verin.


    quote:

    Orijinalden alıntı: ferayeebrar

    merhaba arkadaşlar. 2010 VEYA 2011 1.6 MPI PASSAT ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM.ANCAK BAZI ARKADAŞLARIMDA YENİ CADYY ALMAMI TAVSİYE EDİYORLAR.FİYAT OLARAK HEMEN HEMEN AYNI ANCAK PASSATIN KONFORU, CADYY NİN TDİ Sİ KAFAMI KARIŞTIRIYOR.. YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    CADDY = GOLF ve CADDY alırsanız 1.6 TDI motorlusunu almanız ve onu da otomatik vitesli (7-DSG) almanızı öneriyorum, ayrıca yeni CADDY'de çok sayıda donanım yeni eklendi fakat araç sadece makyaj geçirdi, yani ön parti dışında heryeri aynı. Almayı düşünürseniz sadece 1.6 TDI motorun düşük yakıt tüketimi, 7-DSG'nin konforu ve eşya taşıma olanağı nedeni ile almanızı öneririm, yoksa PASSAT gibi D sınıfı, büyük ve konforlu bir araç ile CADDY kıyaslanamaz. 1.6 MPI 102 HP Trendline bir PASSAT bulursanız ve iyi bir sıralı sistem LPG taktırırsanız 1.6 TDI motorlu bir CADDY kadar az yakarsınız zaten, 5 ileri düz vites de aradaki teknolojik fark olarak kalır. 5 metrelik bir PASSAT'la 200 km/h ile TEM'de gidebilirsiniz ve kendinizi güvende hissedersiniz ama daha çok eşya taşımaya uygun hale getirilmiş CADDY ile bu biraz zor. Yine de tercih sizin, kafanızı karıştırmak ve aklınıza girmek gibi bir niyetim yok ama PASSAT ve CADDY arasında tecih yaparken burada bir amaç olmalı. Sizin amacınız ne ise ona uygun karar verin.


    quote:

    Orijinalden alıntı: ferayeebrar

    merhaba arkadaşlar. 2010 VEYA 2011 1.6 MPI PASSAT ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM.ANCAK BAZI ARKADAŞLARIMDA YENİ CADYY ALMAMI TAVSİYE EDİYORLAR.FİYAT OLARAK HEMEN HEMEN AYNI ANCAK PASSATIN KONFORU, CADYY NİN TDİ Sİ KAFAMI KARIŞTIRIYOR.. YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.


    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar;
    2011 veya duruma göre 2010 1.6 102bg passat alma niyetindeyim, (lpg li kullanacağım) bayilerde sıfırı olmadığı için ikinci el bakıyorum, ancak kafam karıştı ve buradan sorayım dedim , çok özür dilerim muhakkak yazılmıştır ancak net bir şekilde göremedim, bir kaç sorum olacak;
    1- 6 ileri seçeneğimiz var mı? otomatik olursa mı var?
    2- donanım özelliklerini çok net göremedim satılık ilanlarında değişik söylevler var kimisi yağmur sensörü, far sensörü, keyless go ... var yazmış kimisi yok, doğru olan nedir ? donanım paket seçenekleri var mı ? benim görebildiğim kadarıyla 2011 de trendline olarak var.
    3- 2010 - 2011 donanım özelliklerini net bir şekilde görebileceğim bir sayfa, link verebilirmisiniz ?
    4- Öncelikli aradığım d segment ,konfor ve iç kabin sessizliği ... performans beklentim çok fazla değil. bütçe 40-42000tl . Alternatif önerebilecek varmı?
    yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. cümleten hayırlı bayramlar....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuftaner

    Merhaba arkadaşlar;
    2011 veya duruma göre 2010 1.6 102bg passat alma niyetindeyim, (lpg li kullanacağım) bayilerde sıfırı olmadığı için ikinci el bakıyorum, ancak kafam karıştı ve buradan sorayım dedim , çok özür dilerim muhakkak yazılmıştır ancak net bir şekilde göremedim, bir kaç sorum olacak;

    1- 6 ileri seçeneğimiz var mı? otomatik olursa mı var?
    1.6 litre MPI 102 HP 148 NM 8V SOHC motoru B6 kasa PASSAT'ta sadece 5 ileri manüel şanzımanla sunulmaktadır. 6 vites veya otomatik seçeneği yoktur.

    2- donanım özelliklerini çok net göremedim satılık ilanlarında değişik söylevler var kimisi yağmur sensörü, far sensörü, keyless go ... var yazmış kimisi yok, doğru olan nedir ? donanım paket seçenekleri var mı ? benim görebildiğim kadarıyla 2011 de trendline olarak var.
    1.6 litre MPI 102 HP motorlu PASSAT sadece TRENDLINE donanımı ile getirilmiştir ve bu donanım zaman içerisinde kapsam olarak değişiklik göstermişse de en dolusu 2010-2011 modellerdir. 2010 modellerinin bir serisinde orjinal park sensörü bulunmuştur fakat daha sonra bu donanım kaldırılmıştır. Aracın COMFORTLINE donanımından farkları yağmur-far-park sensörleri, kendiliğinden kararan iç dikiz aynası, Coming Home/Leaving Home özelliği ve ön sis farlarıdır. Diğer tüm donanımlar eksiksiz mevcuttur: Elektromekanik Park Freni, Elektrik Destekli Direksiyon, AUTO-HOLD, tüm güvenlik sistemleri, dört cam otomatik, PASSAT CC Gösterge Tablosu (Beyaz), Çok Fonksiyonlu Deri Kaplı Direksiyon Simidi ve Vites Topuzu, RCD 310 AM/FM Radyo ve MP3 CD ve AUX IN girişi, ısıtmalı ve elektrik ayarlı yan aynalar, 215 taban lastik, dört disk fren, hafif alaşım jant, dört cam otomatik vb. vb.

    3- 2010 - 2011 donanım özelliklerini net bir şekilde görebileceğim bir sayfa, link verebilirmisiniz ?
    Aşağıya en kapsamlı tabloyu ekledim. Bilemediklerinizi bana veya arkadaşlara sorabilirsiniz.

    4- Öncelikli aradığım d segment ,konfor ve iç kabin sessizliği ... performans beklentim çok fazla değil. bütçe 40-42000tl . Alternatif önerebilecek varmı?
    yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. cümleten hayırlı bayramlar....
    Bu fiyata LPG'li ve konforlu ve yeterli performanslı, sessiz ve sağlam, güvenilir araç B6 kasa PASSAT ve 1.6 MPI 102 HP motor ve TRENDLINE donanımdır. Başka bir alternatif tanımıyorum ya da ben bilmiyorum.



    Sizin de bayramınız kutlu olsun.

     PASSAT 1,6 MPI 102 BG KULLANICILARI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 15 Kasım 2010; 17:03:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuftaner

    Merhaba arkadaşlar;
    2011 veya duruma göre 2010 1.6 102bg passat alma niyetindeyim, (lpg li kullanacağım) bayilerde sıfırı olmadığı için ikinci el bakıyorum, ancak kafam karıştı ve buradan sorayım dedim , çok özür dilerim muhakkak yazılmıştır ancak net bir şekilde göremedim, bir kaç sorum olacak;

    1- 6 ileri seçeneğimiz var mı? otomatik olursa mı var?
    1.6 litre MPI 102 HP 148 NM 8V SOHC motoru B6 kasa PASSAT'ta sadece 5 ileri manüel şanzımanla sunulmaktadır. 6 vites veya otomatik seçeneği yoktur.

    2- donanım özelliklerini çok net göremedim satılık ilanlarında değişik söylevler var kimisi yağmur sensörü, far sensörü, keyless go ... var yazmış kimisi yok, doğru olan nedir ? donanım paket seçenekleri var mı ? benim görebildiğim kadarıyla 2011 de trendline olarak var.
    1.6 litre MPI 102 HP motorlu PASSAT sadece TRENDLINE donanımı ile getirilmiştir ve bu donanım zaman içerisinde kapsam olarak değişiklik göstermişse de en dolusu 2010-2011 modellerdir. 2010 modellerinin bir serisinde orjinal park sensörü bulunmuştur fakat daha sonra bu donanım kaldırılmıştır. Aracın COMFORTLINE donanımından farkları yağmur-far-park sensörleri, kendiliğinden kararan iç dikiz aynası, Coming Home/Leaving Home özelliği ve ön sis farlarıdır. Diğer tüm donanımlar eksiksiz mevcuttur: Elektromekanik Park Freni, Elektrik Destekli Direksiyon, AUTO-HOLD, tüm güvenlik sistemleri, dört cam otomatik, PASSAT CC Gösterge Tablosu (Beyaz), Çok Fonksiyonlu Deri Kaplı Direksiyon Simidi ve Vites Topuzu, RCD 310 AM/FM Radyo ve MP3 CD ve AUX IN girişi, ısıtmalı ve elektrik ayarlı yan aynalar, 215 taban lastik, dört disk fren, hafif alaşım jant, dört cam otomatik vb. vb.

    3- 2010 - 2011 donanım özelliklerini net bir şekilde görebileceğim bir sayfa, link verebilirmisiniz ?
    Aşağıya en kapsamlı tabloyu ekledim. Bilemediklerinizi bana veya arkadaşlara sorabilirsiniz.

    4- Öncelikli aradığım d segment ,konfor ve iç kabin sessizliği ... performans beklentim çok fazla değil. bütçe 40-42000tl . Alternatif önerebilecek varmı?
    yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. cümleten hayırlı bayramlar....
    Bu fiyata LPG'li ve konforlu ve yeterli performanslı, sessiz ve sağlam, güvenilir araç B6 kasa PASSAT ve 1.6 MPI 102 HP motor ve TRENDLINE donanımdır. Başka bir alternatif tanımıyorum ya da ben bilmiyorum.



    Sizin de bayramınız kutlu olsun.

     PASSAT 1,6 MPI 102 BG KULLANICILARI


    Alıntıları Göster
    sayın Taner Göde ;( adaşım:))
    ilginize, cevaplarınıza çok çok teşekkür ederim, zahmet edip uğraşmışsınız saygılar sunarım....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuftaner

    sayın Taner Göde ;( adaşım:))
    ilginize, cevaplarınıza çok çok teşekkür ederim, zahmet edip uğraşmışsınız saygılar sunarım....

    Alıntıları Göster
    Rica ederim Taner bey, bu seve seve yaptığım bir görev.

    TANER adını yıllar önce analiz ettim (www.kabalarians.com) ve dehşete düştüm, adım yazdım ve tüm kişiliğim en ince detayına kadar ortaya çıktı. Adım beni anlatıyordu.

    www.kabalarians.com sitesinden TANER adının analizi: Tüm hususlar % 100 uyuyor! Şaşırmamak elde değil. Adım mesela Feyzullah ya da Mürtecep olsaydı kişilik olarak da çok farklı birisi olurdum herhalde.

    •Your first name of Taner has given you a practical, logical, analytical approach to life and a great deal of patience.
    •You enjoy working at anything of a mechanical or technical nature, and believe that what is worth doing is worth doing well.
    •When you are interested in a project, you concentrate all your thoughts on it and do not appreciate being interrupted.
    •This name creates a deliberate and methodical way of thinking and speaking; it takes you time to learn but, once you have mastered a subject, you do not forget it.
    •Although the name Taner creates the urge to be reliable and responsible, we emphasize that it limits your versatility and scope, tuning you to technical details.
    •This name, when combined with the last name, can frustrate happiness, contentment, and success, as well as cause health weaknesses in the elimination system, and through worry and mental tension.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: pulpa
    quote:

    Orijinalden alıntı: mavkan
    Tv'de surekli olarak lpgli araclarin yanmasi ile ilgili haberler duyuyorum esim lpg taktirmak istememesinde hakli cikti cebimden eksra 10.000 lira cikti dizel arac aldim iyi de yapmisim hem petformans hem tuketim hemde guvenlik yonunden cok rahatim bence sizlerde lpg taktirmayin yada basin lpgsiz gaza bakin keyfinize

    insanların doğrudüzgün idare işler ile yürüyen arabalarının yanması gayet normal ben lpg li araçlarla 250000 km yol yaptım ayrıca lpg tankını direkyananateşe atın patlamaz üzerindeki çek valf ile basınç artınca gazı dışarı püskürtür v.s takılan gaz sistemleri uluslar arası güvenlik standart ve şartnamelerinegöre yapılmıştır standartlara uygun bir aracın lpg veya benzinle yanma ihtimallerinin birbirindenfarkı olduğunu düşünmüyorum bununla beraber elbette herkesin lpg li araca binmeside beklenemez araçta yanacam gibi bir paranoyayla araç kullanmalarındansa alternatif çözümçere yönelmeleri gayet normal ama genede merak ediyorlarsa lpg ile ilgili daha çok bilgi edinip konuyu tartışmaları daha uygun olur lpgli araç kullanan bizlerde heralde yanacak bir araca çoluk çocuk binecek kadar keriz deiliz ama forumdada aynı durumun defalarca dile getirilmesi lpg li araçlar yanıyor deklerasyonları kabak tadı verdi.....

    Lpgli bir aracla lada ve tofaslarla beraber gaz kuyrugunda passat gormek biraz garip. 250.000 km yol yapmaniz lpgli aracin guvenli oldugu anlamina gelmez.


    Aslında bana tofas sahin gibi arabarlarla aynı İstasyondan yakıt almak daha garip geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sdrive

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: pulpa
    quote:

    Orijinalden alıntı: mavkan
    Tv'de surekli olarak lpgli araclarin yanmasi ile ilgili haberler duyuyorum esim lpg taktirmak istememesinde hakli cikti cebimden eksra 10.000 lira cikti dizel arac aldim iyi de yapmisim hem petformans hem tuketim hemde guvenlik yonunden cok rahatim bence sizlerde lpg taktirmayin yada basin lpgsiz gaza bakin keyfinize

    insanların doğrudüzgün idare işler ile yürüyen arabalarının yanması gayet normal ben lpg li araçlarla 250000 km yol yaptım ayrıca lpg tankını direkyananateşe atın patlamaz üzerindeki çek valf ile basınç artınca gazı dışarı püskürtür v.s takılan gaz sistemleri uluslar arası güvenlik standart ve şartnamelerinegöre yapılmıştır standartlara uygun bir aracın lpg veya benzinle yanma ihtimallerinin birbirindenfarkı olduğunu düşünmüyorum bununla beraber elbette herkesin lpg li araca binmeside beklenemez araçta yanacam gibi bir paranoyayla araç kullanmalarındansa alternatif çözümçere yönelmeleri gayet normal ama genede merak ediyorlarsa lpg ile ilgili daha çok bilgi edinip konuyu tartışmaları daha uygun olur lpgli araç kullanan bizlerde heralde yanacak bir araca çoluk çocuk binecek kadar keriz deiliz ama forumdada aynı durumun defalarca dile getirilmesi lpg li araçlar yanıyor deklerasyonları kabak tadı verdi.....

    Lpgli bir aracla lada ve tofaslarla beraber gaz kuyrugunda passat gormek biraz garip. 250.000 km yol yapmaniz lpgli aracin guvenli oldugu anlamina gelmez.


    Aslında bana tofas sahin gibi arabarlarla aynı İstasyondan yakıt almak daha garip geliyor.

    Alıntıları Göster
    Selamlar.
    tüm 1.6 102 hp trendline pasatçı arkadaşlarım başta olmak üzere tüm forum arkadaşlarımın bayramını kutlarım.
    07.05.2010 tarihinde aldıgım arabam bugün 3350 km ye dayandı. kurban kesimine giderken benim arabama: 8 valfe arabamı alınır 102 hp o arabayı çeker midiye benimle bıyık altından dalgageçen arkadaşımla bitlis güroymak arasında birazkapıştık arabamın kadranı 205 e dayandı aşagı dogru ilerlerken ben gazdan ayağımı çejtim (düzlük alan kısa ileride keskin virajlar vardı) bi arkama baktım yol bomboş arkadaşım yok onu araba peugeot partner 1.9 dizel kenaraçektim onu bekledim tam sigara yakacaktım bizimki ufukta göründü. :)
    bugün arabayı bayagı sıkıştırdım sınırlarını iyice zorladım ve bol bol komprasyona bıraktım benimki artık ipi kopardı gibi :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih DAL

    Selamlar.
    tüm 1.6 102 hp trendline pasatçı arkadaşlarım başta olmak üzere tüm forum arkadaşlarımın bayramını kutlarım.
    07.05.2010 tarihinde aldıgım arabam bugün 3350 km ye dayandı. kurban kesimine giderken benim arabama: 8 valfe arabamı alınır 102 hp o arabayı çeker midiye benimle bıyık altından dalgageçen arkadaşımla bitlis güroymak arasında birazkapıştık arabamın kadranı 205 e dayandı aşagı dogru ilerlerken ben gazdan ayağımı çejtim (düzlük alan kısa ileride keskin virajlar vardı) bi arkama baktım yol bomboş arkadaşım yok onu araba peugeot partner 1.9 dizel kenaraçektim onu bekledim tam sigara yakacaktım bizimki ufukta göründü. :)
    bugün arabayı bayagı sıkıştırdım sınırlarını iyice zorladım ve bol bol komprasyona bıraktım benimki artık ipi kopardı gibi :)

    Alıntıları Göster
    Merhaba Arkadaşlar
    Tüm 1.6 Passat trendline forum arkadaşlarımızın Kurban bayramlarını kutlar, ailecek saglıklı mutlu huzurlu
    daha nice bayramlara ulasabilmelerini dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FATİ1986

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokturk010


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Arkadaşlar merhaba,

    ŞENOL beyin 2010 model 1.6 MPI 102 HP motorlu TRENDLINE 5 ileri manüel vites aracı geçen hafta arızalanmış ve şanzıman arızası nedeni ile çekiciyle servise gönderilmşti. Araç geçen Cuma günü teslim edildi, 4 gün serviste kaldı. İndirilen ve dağıtılan şanzımanın BİLYASI arızalı olduğu ve arızanın da kullanıcıdan veya araçtan (ya da LPG'den) değil, fabrikasyon arızasından kaynaklandığı tespit edildi. Hiçbir ücret alınmadan ve İstanbul'daki Doğuş Otomotiv tarafından gönderilen yedek parçalar kullanılarak onarım yapıldı. Araçta şu anda hiçbir sorun yok.

    1 yılda 28.000 km yapan ŞENOL bey aracı 30.000 km bakımına da soktu.

    Motor Yağı
    Yağ Filtresi
    Hava Filtresi
    Polen Filtresi
    Tapa ve Keçe
    Buji (4 Adet)

    Toplam 410 TL alındı. Sırf İŞÇİLİK 110 TL tuttu. Bu konuda VW Yetkili Servisleri biraz daha müşteri odaklı olmalı. Bir daha VW Yetkili Servisi GİZERLER'e götüreceğiz araçlarımızı. Hem orada tanıdık var, hem çok daha hesaplı (olduğu iddia ediliyor).

    Selamlar,

    Taner Göde


    Eğer SLX Long life kondu ise bu yag 150 lira tutuyor. bende öyle oldu. fiyat aynı idi. Ancak şu var arkadaşlar aküye bile stres testi yapıyorlar. Birçok yeri kontrol ediyor zaman harcıyorlar. Bence bu şekilde bir kontrolda epeyce zaman harcamaları nedeniyle (tamam araçta bişey yok ama biz bilinçli şöförüz bilinçsiz birinin aracında önemli şeyler yakalanabilir) bence 80-100 lira günümüz şartlarında uygun işçiliktir.

    VW servislerini 2000 yılından beri takip ediyorum. Gelişme var büyük. Ancak hala bir kasıntı ve yüksekten atmak mevcut. Çok mesafe alındığını tekrar ederim. İşçilik konusunda Audi daha yüksek, seat daha düşüktür saat olarak.




    vw servislerinden cogu menmundeıl subat ayında eskı arabamı vw borayı servise goturdum 60.000 km deydı bakım yapıldı dedımkı triger setının degısmesıne gerek varmı dedım yok dedıler 75.000 km degısırız dedıler buraya kadar eyvallah 65.000 km de arabayı satmaya karar verdım mersınden geldıler servise gıttık cekhap a servis demezmı treger setı degısecek adamlar bozuldu caydılar zorbela arabayı sattık sonra servisle bir dunya kavga ettık ama yenı arabamıda ordan adım cunku ufak bı kıyak yaptılar işin aslı damlar tepeden bakıyor bende bu kardesım işine gelıyorsa mısalı

    Alıntıları Göster
    Herkese iyi bayramlar bayramda 450 km kadar şehir dışı yol yaptık 160-190 arası depo ort. 20 krş yaktı bence çok güzel




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: pulpa
    quote:

    Orijinalden alıntı: mavkan
    Tv'de surekli olarak lpgli araclarin yanmasi ile ilgili haberler duyuyorum esim lpg taktirmak istememesinde hakli cikti cebimden eksra 10.000 lira cikti dizel arac aldim iyi de yapmisim hem petformans hem tuketim hemde guvenlik yonunden cok rahatim bence sizlerde lpg taktirmayin yada basin lpgsiz gaza bakin keyfinize

    insanların doğrudüzgün idare işler ile yürüyen arabalarının yanması gayet normal ben lpg li araçlarla 250000 km yol yaptım ayrıca lpg tankını direkyananateşe atın patlamaz üzerindeki çek valf ile basınç artınca gazı dışarı püskürtür v.s takılan gaz sistemleri uluslar arası güvenlik standart ve şartnamelerinegöre yapılmıştır standartlara uygun bir aracın lpg veya benzinle yanma ihtimallerinin birbirindenfarkı olduğunu düşünmüyorum bununla beraber elbette herkesin lpg li araca binmeside beklenemez araçta yanacam gibi bir paranoyayla araç kullanmalarındansa alternatif çözümçere yönelmeleri gayet normal ama genede merak ediyorlarsa lpg ile ilgili daha çok bilgi edinip konuyu tartışmaları daha uygun olur lpgli araç kullanan bizlerde heralde yanacak bir araca çoluk çocuk binecek kadar keriz deiliz ama forumdada aynı durumun defalarca dile getirilmesi lpg li araçlar yanıyor deklerasyonları kabak tadı verdi.....

    Lpgli bir aracla lada ve tofaslarla beraber gaz kuyrugunda passat gormek biraz garip. 250.000 km yol yapmaniz lpgli aracin guvenli oldugu anlamina gelmez.



    yanan lpgli araç haberlerine bakarsanız çoğunluğun eski tip karbüratörlü ya da yarı enjektörlü araç olduğunu görürsünüz. iyi bir montaj , iyi bir kit ve düzenli bakım ve kontrolleri yapılan bir sıralı sistemli araç kullanmak gayet keyifli ve tasarrufludur.

    passatın almanyada cng ile çalışan ecofuel versiyonu bile var. çift tanklı. o zaman burada da bir problem var sizin anlayışınıza göre.

    bugün bir çok firma sıfır araca garantili lpg uygulaması yapıyor ya da sıfır alırken veriyor. onlar da salak zaten, hiçbirşeyden anlamıyorlar.

    sizin kullandığınız aracın benzin deposunun ince bir sacdan yapıldığını biliyor musunuz? burun kıvırdığınız lpg tankının tabaka kalınlığı bile bir güvenlik göstergesidir. yanmaz özelliğini saymıyorum bile.

    eniştemin 200 e 94 model mercedesi bizim eski mahalleden çıkarken motordan alev aldı ve yangın tüpüyle müdahale edildi. araç lpgli. işin ilginç tarafı aracın yangın sebebi benzinin motora geliş kısmındaki metal çatlağıymış ve ordan sızan benzin ısınan motor yüzeyine temas edince yanmış. aracı yaklaşık 100 000 kmdir benzinde hiç çalıştırmamış. benzine geçmeyi denedi ve araç alev aldı.




  • arkadaşlar lpg tüketim değerlerim oluşmaya başladı
    Buna göre 510km de 83 ytl lpg yakmışım (lpg 1.77)klometrede 0.163 ytl yolun130 kilometresi ankara içi geri kalan şehirdışı yol 100 kilometrede 9.2 litre lpg tüketmişim değerlergerçekten güzel...


    Bu arada gerçekten birgün aynı aracın lpglisi ve dizeliaynı fiyat olursa o zamandizelini alırız....böyle bir durum gerçekleşirse bizede haber verirseniz memnun oluruz belki haberimiz olmaz....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pulpa -- 18 Kasım 2010; 12:56:38 >
  • ben kesinlilke dizel olanı tercih ederdim. dizeldeki o tork insanın aklını başından alıyor ve daha az yakıt tüketimi işe son noktayı koyuyor.
    quote:

    Orijinalden alıntı: mavkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: nemphii

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: pulpa
    quote:

    Orijinalden alıntı: mavkan
    Tv'de surekli olarak lpgli araclarin yanmasi ile ilgili haberler duyuyorum esim lpg taktirmak istememesinde hakli cikti cebimden eksra 10.000 lira cikti dizel arac aldim iyi de yapmisim hem petformans hem tuketim hemde guvenlik yonunden cok rahatim bence sizlerde lpg taktirmayin yada basin lpgsiz gaza bakin keyfinize

    insanların doğrudüzgün idare işler ile yürüyen arabalarının yanması gayet normal ben lpg li araçlarla 250000 km yol yaptım ayrıca lpg tankını direkyananateşe atın patlamaz üzerindeki çek valf ile basınç artınca gazı dışarı püskürtür v.s takılan gaz sistemleri uluslar arası güvenlik standart ve şartnamelerinegöre yapılmıştır standartlara uygun bir aracın lpg veya benzinle yanma ihtimallerinin birbirindenfarkı olduğunu düşünmüyorum bununla beraber elbette herkesin lpg li araca binmeside beklenemez araçta yanacam gibi bir paranoyayla araç kullanmalarındansa alternatif çözümçere yönelmeleri gayet normal ama genede merak ediyorlarsa lpg ile ilgili daha çok bilgi edinip konuyu tartışmaları daha uygun olur lpgli araç kullanan bizlerde heralde yanacak bir araca çoluk çocuk binecek kadar keriz deiliz ama forumdada aynı durumun defalarca dile getirilmesi lpg li araçlar yanıyor deklerasyonları kabak tadı verdi.....

    Lpgli bir aracla lada ve tofaslarla beraber gaz kuyrugunda passat gormek biraz garip. 250.000 km yol yapmaniz lpgli aracin guvenli oldugu anlamina gelmez.



    yanan lpgli araç haberlerine bakarsanız çoğunluğun eski tip karbüratörlü ya da yarı enjektörlü araç olduğunu görürsünüz. iyi bir montaj , iyi bir kit ve düzenli bakım ve kontrolleri yapılan bir sıralı sistemli araç kullanmak gayet keyifli ve tasarrufludur.

    passatın almanyada cng ile çalışan ecofuel versiyonu bile var. çift tanklı. o zaman burada da bir problem var sizin anlayışınıza göre.

    bugün bir çok firma sıfır araca garantili lpg uygulaması yapıyor ya da sıfır alırken veriyor. onlar da salak zaten, hiçbirşeyden anlamıyorlar.

    sizin kullandığınız aracın benzin deposunun ince bir sacdan yapıldığını biliyor musunuz? burun kıvırdığınız lpg tankının tabaka kalınlığı bile bir güvenlik göstergesidir. yanmaz özelliğini saymıyorum bile.

    eniştemin 200 e 94 model mercedesi bizim eski mahalleden çıkarken motordan alev aldı ve yangın tüpüyle müdahale edildi. araç lpgli. işin ilginç tarafı aracın yangın sebebi benzinin motora geliş kısmındaki metal çatlağıymış ve ordan sızan benzin ısınan motor yüzeyine temas edince yanmış. aracı yaklaşık 100 000 kmdir benzinde hiç çalıştırmamış. benzine geçmeyi denedi ve araç alev aldı.

    Dizel bir araca mi lpgli bir araca mi (ayni model ayni fiyatta)sahip olmak isterdiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    ben kesinlilke dizel olanı tercih ederdim. dizeldeki o tork insanın aklını başından alıyor ve daha az yakıt tüketimi işe son noktayı koyuyor.
    quote:

    Orijinalden alıntı: mavkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: nemphii

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: pulpa
    quote:

    Orijinalden alıntı: mavkan
    Tv'de surekli olarak lpgli araclarin yanmasi ile ilgili haberler duyuyorum esim lpg taktirmak istememesinde hakli cikti cebimden eksra 10.000 lira cikti dizel arac aldim iyi de yapmisim hem petformans hem tuketim hemde guvenlik yonunden cok rahatim bence sizlerde lpg taktirmayin yada basin lpgsiz gaza bakin keyfinize

    insanların doğrudüzgün idare işler ile yürüyen arabalarının yanması gayet normal ben lpg li araçlarla 250000 km yol yaptım ayrıca lpg tankını direkyananateşe atın patlamaz üzerindeki çek valf ile basınç artınca gazı dışarı püskürtür v.s takılan gaz sistemleri uluslar arası güvenlik standart ve şartnamelerinegöre yapılmıştır standartlara uygun bir aracın lpg veya benzinle yanma ihtimallerinin birbirindenfarkı olduğunu düşünmüyorum bununla beraber elbette herkesin lpg li araca binmeside beklenemez araçta yanacam gibi bir paranoyayla araç kullanmalarındansa alternatif çözümçere yönelmeleri gayet normal ama genede merak ediyorlarsa lpg ile ilgili daha çok bilgi edinip konuyu tartışmaları daha uygun olur lpgli araç kullanan bizlerde heralde yanacak bir araca çoluk çocuk binecek kadar keriz deiliz ama forumdada aynı durumun defalarca dile getirilmesi lpg li araçlar yanıyor deklerasyonları kabak tadı verdi.....

    Lpgli bir aracla lada ve tofaslarla beraber gaz kuyrugunda passat gormek biraz garip. 250.000 km yol yapmaniz lpgli aracin guvenli oldugu anlamina gelmez.



    yanan lpgli araç haberlerine bakarsanız çoğunluğun eski tip karbüratörlü ya da yarı enjektörlü araç olduğunu görürsünüz. iyi bir montaj , iyi bir kit ve düzenli bakım ve kontrolleri yapılan bir sıralı sistemli araç kullanmak gayet keyifli ve tasarrufludur.

    passatın almanyada cng ile çalışan ecofuel versiyonu bile var. çift tanklı. o zaman burada da bir problem var sizin anlayışınıza göre.

    bugün bir çok firma sıfır araca garantili lpg uygulaması yapıyor ya da sıfır alırken veriyor. onlar da salak zaten, hiçbirşeyden anlamıyorlar.

    sizin kullandığınız aracın benzin deposunun ince bir sacdan yapıldığını biliyor musunuz? burun kıvırdığınız lpg tankının tabaka kalınlığı bile bir güvenlik göstergesidir. yanmaz özelliğini saymıyorum bile.

    eniştemin 200 e 94 model mercedesi bizim eski mahalleden çıkarken motordan alev aldı ve yangın tüpüyle müdahale edildi. araç lpgli. işin ilginç tarafı aracın yangın sebebi benzinin motora geliş kısmındaki metal çatlağıymış ve ordan sızan benzin ısınan motor yüzeyine temas edince yanmış. aracı yaklaşık 100 000 kmdir benzinde hiç çalıştırmamış. benzine geçmeyi denedi ve araç alev aldı.

    Dizel bir araca mi lpgli bir araca mi (ayni model ayni fiyatta)sahip olmak isterdiniz?



    vw grubunda dizelle benzinli arasındaki fark çok acımasız diğer markalarda en kralında 7-8 milyar fark varken vw de 20 milyarı rahat buluyor.Yani ekonomik durumun müsaitse elbette dizel en doğru seçene ama 42 mlyar +2 milyar lpg 44 milyar passat benzinli seçeneği diğer tarafta 60 milyarı geçen + yıllık vergiside cabası bir araç beni aşar doğrusu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    beyler şuan, bayilerde sıfır yani 2011 model b6 kasa passat 1.6 trendline araç varmı?



    Cuma günü Edirne Mercan'da bir adet Gümüş Gri Passat gördüm.

    Motoru hakkında bilgim yok yalnız. Bugün bayi açıksa incelemeyi düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bergspyder -- 18 Kasım 2010; 13:39:36 >
  • Orijinalden alıntı: mavkan


    Orijinalden alıntı: nemphii

    Orijinalden alıntı: mavkan


    Orijinalden alıntı: pulpa
    Orijinalden alıntı: mavkan
    Tv'de surekli olarak lpgli araclarin yanmasi ile ilgili haberler duyuyorum esim lpg taktirmak istememesinde hakli cikti cebimden eksra 10.000 lira cikti dizel arac aldim iyi de yapmisim hem petformans hem tuketim hemde guvenlik yonunden cok rahatim bence sizlerde lpg taktirmayin yada basin lpgsiz gaza bakin keyfinize

    insanların doğrudüzgün idare işler ile yürüyen arabalarının yanması gayet normal ben lpg li araçlarla 250000 km yol yaptım ayrıca lpg tankını direkyananateşe atın patlamaz üzerindeki çek valf ile basınç artınca gazı dışarı püskürtür v.s takılan gaz sistemleri uluslar arası güvenlik standart ve şartnamelerinegöre yapılmıştır standartlara uygun bir aracın lpg veya benzinle yanma ihtimallerinin birbirindenfarkı olduğunu düşünmüyorum bununla beraber elbette herkesin lpg li araca binmeside beklenemez araçta yanacam gibi bir paranoyayla araç kullanmalarındansa alternatif çözümçere yönelmeleri gayet normal ama genede merak ediyorlarsa lpg ile ilgili daha çok bilgi edinip konuyu tartışmaları daha uygun olur lpgli araç kullanan bizlerde heralde yanacak bir araca çoluk çocuk binecek kadar keriz deiliz ama forumdada aynı durumun defalarca dile getirilmesi lpg li araçlar yanıyor deklerasyonları kabak tadı verdi.....

    Lpgli bir aracla lada ve tofaslarla beraber gaz kuyrugunda passat gormek biraz garip. 250.000 km yol yapmaniz lpgli aracin guvenli oldugu anlamina gelmez.



    yanan lpgli araç haberlerine bakarsanız çoğunluğun eski tip karbüratörlü ya da yarı enjektörlü araç olduğunu görürsünüz. iyi bir montaj , iyi bir kit ve düzenli bakım ve kontrolleri yapılan bir sıralı sistemli araç kullanmak gayet keyifli ve tasarrufludur.

    passatın almanyada cng ile çalışan ecofuel versiyonu bile var. çift tanklı. o zaman burada da bir problem var sizin anlayışınıza göre.

    bugün bir çok firma sıfır araca garantili lpg uygulaması yapıyor ya da sıfır alırken veriyor. onlar da salak zaten, hiçbirşeyden anlamıyorlar.

    sizin kullandığınız aracın benzin deposunun ince bir sacdan yapıldığını biliyor musunuz? burun kıvırdığınız lpg tankının tabaka kalınlığı bile bir güvenlik göstergesidir. yanmaz özelliğini saymıyorum bile.

    eniştemin 200 e 94 model mercedesi bizim eski mahalleden çıkarken motordan alev aldı ve yangın tüpüyle müdahale edildi. araç lpgli. işin ilginç tarafı aracın yangın sebebi benzinin motora geliş kısmındaki metal çatlağıymış ve ordan sızan benzin ısınan motor yüzeyine temas edince yanmış. aracı yaklaşık 100 000 kmdir benzinde hiç çalıştırmamış. benzine geçmeyi denedi ve araç alev aldı.

    Dizel bir araca mi lpgli bir araca mi (ayni model ayni fiyatta)sahip olmak isterdiniz?




    bırak aynı fiyatı 1.6 lpgli passat 43-44e, 1.6 tdi 47-48 olsaydı ben dizeli tercih ederdim. birisi 44 diğeri 62 bin tl ise ortada bariz bir kazıklanma olayı söz konusudur. bu durumda 44 e şehir içi 20 kuruş yakan lpgli passat 62 ye 1.6 tdi den üstündür.

    bir diğer soru da şu,

    lpgli passat 44 bin tl ise, diğer çakma d sınıfı, dğer bir ifadeyle c den bozma d sınıfı dizel araçlar 50-55 arası ise siz hangisini tercih ederdiniz?

    şu pozisyonda sırf lpg ile ilgili şehir efsanelerine inanarak 44 e lpgli passata binmeyip de gidip çakma d sınıfı araçlara sırf dizel diye binmek biraz komik kaçıyor.

    44e lpgli passatın şu piyasada alternatifi yok artık kabul edin, ne yakıt ne de konfor olarak.

    yumuşak süspansiyonu konfor olarak algılayan bir millet daha çooook sırf yumuşak ayarlı diye diğer dört tekerleklilere binmeye devam eder.

    yolların hakimi gibi yolda süzülmek ayrı bir his.

    passattan başkası bu paralara bu hissi yaşatamıyor maalesef.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nemphii

    Orijinalden alıntı: mavkan


    Orijinalden alıntı: nemphii

    Orijinalden alıntı: mavkan


    Orijinalden alıntı: pulpa
    Orijinalden alıntı: mavkan
    Tv'de surekli olarak lpgli araclarin yanmasi ile ilgili haberler duyuyorum esim lpg taktirmak istememesinde hakli cikti cebimden eksra 10.000 lira cikti dizel arac aldim iyi de yapmisim hem petformans hem tuketim hemde guvenlik yonunden cok rahatim bence sizlerde lpg taktirmayin yada basin lpgsiz gaza bakin keyfinize

    insanların doğrudüzgün idare işler ile yürüyen arabalarının yanması gayet normal ben lpg li araçlarla 250000 km yol yaptım ayrıca lpg tankını direkyananateşe atın patlamaz üzerindeki çek valf ile basınç artınca gazı dışarı püskürtür v.s takılan gaz sistemleri uluslar arası güvenlik standart ve şartnamelerinegöre yapılmıştır standartlara uygun bir aracın lpg veya benzinle yanma ihtimallerinin birbirindenfarkı olduğunu düşünmüyorum bununla beraber elbette herkesin lpg li araca binmeside beklenemez araçta yanacam gibi bir paranoyayla araç kullanmalarındansa alternatif çözümçere yönelmeleri gayet normal ama genede merak ediyorlarsa lpg ile ilgili daha çok bilgi edinip konuyu tartışmaları daha uygun olur lpgli araç kullanan bizlerde heralde yanacak bir araca çoluk çocuk binecek kadar keriz deiliz ama forumdada aynı durumun defalarca dile getirilmesi lpg li araçlar yanıyor deklerasyonları kabak tadı verdi.....

    Lpgli bir aracla lada ve tofaslarla beraber gaz kuyrugunda passat gormek biraz garip. 250.000 km yol yapmaniz lpgli aracin guvenli oldugu anlamina gelmez.



    yanan lpgli araç haberlerine bakarsanız çoğunluğun eski tip karbüratörlü ya da yarı enjektörlü araç olduğunu görürsünüz. iyi bir montaj , iyi bir kit ve düzenli bakım ve kontrolleri yapılan bir sıralı sistemli araç kullanmak gayet keyifli ve tasarrufludur.

    passatın almanyada cng ile çalışan ecofuel versiyonu bile var. çift tanklı. o zaman burada da bir problem var sizin anlayışınıza göre.

    bugün bir çok firma sıfır araca garantili lpg uygulaması yapıyor ya da sıfır alırken veriyor. onlar da salak zaten, hiçbirşeyden anlamıyorlar.

    sizin kullandığınız aracın benzin deposunun ince bir sacdan yapıldığını biliyor musunuz? burun kıvırdığınız lpg tankının tabaka kalınlığı bile bir güvenlik göstergesidir. yanmaz özelliğini saymıyorum bile.

    eniştemin 200 e 94 model mercedesi bizim eski mahalleden çıkarken motordan alev aldı ve yangın tüpüyle müdahale edildi. araç lpgli. işin ilginç tarafı aracın yangın sebebi benzinin motora geliş kısmındaki metal çatlağıymış ve ordan sızan benzin ısınan motor yüzeyine temas edince yanmış. aracı yaklaşık 100 000 kmdir benzinde hiç çalıştırmamış. benzine geçmeyi denedi ve araç alev aldı.

    Dizel bir araca mi lpgli bir araca mi (ayni model ayni fiyatta)sahip olmak isterdiniz?




    bırak aynı fiyatı 1.6 lpgli passat 43-44e, 1.6 tdi 47-48 olsaydı ben dizeli tercih ederdim. birisi 44 diğeri 62 bin tl ise ortada bariz bir kazıklanma olayı söz konusudur. bu durumda 44 e şehir içi 20 kuruş yakan lpgli passat 62 ye 1.6 tdi den üstündür.

    bir diğer soru da şu,

    lpgli passat 44 bin tl ise, diğer çakma d sınıfı, dğer bir ifadeyle c den bozma d sınıfı dizel araçlar 50-55 arası ise siz hangisini tercih ederdiniz?

    şu pozisyonda sırf lpg ile ilgili şehir efsanelerine inanarak 44 e lpgli passata binmeyip de gidip çakma d sınıfı araçlara sırf dizel diye binmek biraz komik kaçıyor.

    44e lpgli passatın şu piyasada alternatifi yok artık kabul edin, ne yakıt ne de konfor olarak.

    yumuşak süspansiyonu konfor olarak algılayan bir millet daha çooook sırf yumuşak ayarlı diye diğer dört tekerleklilere binmeye devam eder.

    yolların hakimi gibi yolda süzülmek ayrı bir his.

    passattan başkası bu paralara bu hissi yaşatamıyor maalesef.

    Alıntıları Göster
    Öncelikle herkesin kurban bayramını kutluyorum. Bizde aile büyüklerini ziyaret için yollara düştük. 13.05.2010 trafiğe çıkışlı aracım 14000 km. oldu. Aralık ayı içerisinde TAMAŞ da bakıma sokmayı düşünüyorum. (İstanbul Avrupa yakasında sadece TAMAŞ LPG li araçları sorunsuz bir şekilde kabul ediyor.) Otomobil kullanmaktan keyif aldığım bir 6 ay geçirdim Passat ile. Doğru bir karar verdiğimi her geçen gün daha iyi anlıyorum. Dizeline 20000 TL fark vermediğim için memnunum. Çok düşük yakıt sarfiyatından dolayı memnunum. Oturduğum yerdeki galerici arkadaşlar beni her gördüklerinde satılık mı diye soruyor? :) Geçen bir arkadaşımın yeni aldığı A4'ünü kullandım. Bundan sonraki hedefimde AUDI olsun bakalım. Ama A5 2,0 TFSI 180hp -Yakıt tüketimine bakmanızı tavsiye ediyorum-




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pulpa

    arkadaşlar lpg tüketim değerlerim oluşmaya başladı
    Buna göre 510km de 83 ytl lpg yakmışım (lpg 1.77)klometrede 0.163 ytl yolun130 kilometresi ankara içi geri kalan şehirdışı yol 100 kilometrede 9.2 litre lpg tüketmişim değerlergerçekten güzel...


    Bu arada gerçekten birgün aynı aracın lpglisi ve dizeliaynı fiyat olursa o zamandizelini alırız....böyle bir durum gerçekleşirse bizede haber verirseniz memnun oluruz belki haberimiz olmaz....


    Ort. hızınız nasıldı? güzel bir değer yakalamışsınız.Bugünde 462 km yol yapmışız(cc kapalı klima açık) depo hala bitmedi lpg'yi 1.87 den 89 tl'ye doldu. PO gaz , shell gaz'a göre daha fazla km yaptı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sdrive

    quote:

    Orijinalden alıntı: pulpa

    arkadaşlar lpg tüketim değerlerim oluşmaya başladı
    Buna göre 510km de 83 ytl lpg yakmışım (lpg 1.77)klometrede 0.163 ytl yolun130 kilometresi ankara içi geri kalan şehirdışı yol 100 kilometrede 9.2 litre lpg tüketmişim değerlergerçekten güzel...


    Bu arada gerçekten birgün aynı aracın lpglisi ve dizeliaynı fiyat olursa o zamandizelini alırız....böyle bir durum gerçekleşirse bizede haber verirseniz memnun oluruz belki haberimiz olmaz....


    Ort. hızınız nasıldı? güzel bir değer yakalamışsınız.Bugünde 462 km yol yapmışız(cc kapalı klima açık) depo hala bitmedi lpg'yi 1.87 den 89 tl'ye doldu. PO gaz , shell gaz'a göre daha fazla km yaptı.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar 3000 devirde 5. vites hızı nedir aracın acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuftaner

    arkadaşlar 3000 devirde 5. vites hızı nedir aracın acaba?

    105 gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak®

    quote:

    Orijinalden alıntı: pulpa

    arkadaşlar lpg tüketim değerlerim oluşmaya başladı
    Buna göre 510km de 83 ytl lpg yakmışım (lpg 1.77)klometrede 0.163 ytl yolun130 kilometresi ankara içi geri kalan şehirdışı yol 100 kilometrede 9.2 litre lpg tüketmişim değerlergerçekten güzel...


    Bu arada gerçekten birgün aynı aracın lpglisi ve dizeliaynı fiyat olursa o zamandizelini alırız....böyle bir durum gerçekleşirse bizede haber verirseniz memnun oluruz belki haberimiz olmaz....


    Ort. hızınız nasıldı? güzel bir değer yakalamışsınız.Bugünde 462 km yol yapmışız(cc kapalı klima açık) depo hala bitmedi lpg'yi 1.87 den 89 tl'ye doldu. PO gaz , shell gaz'a göre daha fazla km yaptı.

    ortalama şehir dışındaki hız 90-100km/h genelde ben zaten sakin bir kullanıcıyım hız denen şeyin karada deil havada yapılması gerektiğini düşünüyorum ...
    Lpg yi milangazdan alıyorum milangaz genelde1.87 ama sadece bir iki yerde1.77 milangazıda denemenizi öneririm
    Bu arada sabahlara lpgye geçişiniz nasıl oldu tekrar mı ayarlandı?birde sizin tank silindirmi simitmi ben silindir taktırdım..
    Bir süre sonrada lpg yi taktırdığımgünden itibaren olan tüketmlerimi yazacazğım lpg takıldığından beri aldığım lpg ve yollar kayıtlı net sonuç için sadece deponun bitmesini bekliyorum..




  • 
Sayfa: önceki 129130131132133
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.