Şimdi Ara

Pasaport Kaydı yapılan telefon 5. Aydan sonra KAYITSIZ görünüyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
767
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar.

    Ben frankfurttan iphone 4s getirttim 32gb. 5 Ay önce tanımadığım ancak tüm kişisel bilgilerini bildiğim birine kayıt yaptırtmıştım.
    Bugün bir anda servis gitti direk aklıma imei sorgulatmak geldi. Sorgulattığım zaman KAYIT DIŞI OLDUÐU TESPİT EDİLEN IMEI gibi bir yazıyla karşılaştım.

    Bu durumda ne yapmam gerekir? Bu sorunu neden yaptı? Aynı sıkıntıyla karşılaşan başka arkadaşlarda varmı.
    Teşekkürler



    _____________________________

    Müzik ve Ritm Yollarını Ruhun Gizli Köşelerinde Bulurlar ...


    Pioneer PRO-DJ
    Pioneer DJM-2000 Mixer
    Pioneer Cdj-2000


    Apple User
    İphone 4S 32GB White
    Macbook
  • Bende bir yere kaydettirmistim benimde 2 kere mesaj geldi sonra kapandi.

    Suanda kapali.

    Sanirsam Turist Pasaportu isi veya Sildirmis direk
    _____________________________
  • Böyle adamlar var maalesef, kaydı düşmeyecek diye satıyorlar 6 ay sonra kayıt düşüyor
    _____________________________
  • Ben kaydettireli bir hafta oldu nerdeyse e devlet üzerinden onaylattırdım ama halen acılmadı imei sorgulama yaptıgımda ise ;


    IMEI Numarası E-Devlet üzerinden geçici olarak kayıt altına alınmış olup Kurum tarafından beyan edilen bilgilerin kontrolü aşamasındadır


    yazısı ile karsılaasıyorum.
    bireysel sorgulamada onay beklıyor yazıyor lutfen yardım o.O
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CihanGazi

    Merhabalar.

    Ben frankfurttan iphone 4s getirttim 32gb. 5 Ay önce tanımadığım ancak tüm kişisel bilgilerini bildiğim birine kayıt yaptırtmıştım.
    Bugün bir anda servis gitti direk aklıma imei sorgulatmak geldi. Sorgulattığım zaman KAYIT DIŞI OLDUÐU TESPİT EDİLEN IMEI gibi bir yazıyla karşılaştım.

    Bu durumda ne yapmam gerekir? Bu sorunu neden yaptı? Aynı sıkıntıyla karşılaşan başka arkadaşlarda varmı.
    Teşekkürler


    Degerli arkadasim bende 5 ay once kardesimin pasaportuna kayit yaptirmistim. 2 hafta once telefonum kapandi. Kayit yaptirdigim turkcell bayisine durumu soyledim. Bisey yapamayiz dediler yapamadilar. Btk yi aradim. Kapatilma Gerekcesini sordum. Pasaport giris cikis sayfasinin gonderilmedigi ya da giris muhurundeki tarihin fotokopisinin okunamadigi ile ilgili bir sorun olabilecegi soylendi. Bende pasaporun tum sayfalarinin resimleri vardi bilgisayarimda. Tum sayfalarin renkli ve kaliteli bir sekilde fotokopilerini cekerek birde btk ya konuyla ilgili dilekce yazdim. 6 sayfa fotokopi ve 1 sayfa dilekceyi bir zarfa koyarak iadeli taahhutlu posta olarak gonderdim. Ptt kargo sitesinden gonderimin nerede oldugunu hergun takip ettim. Sunu gordum ki carsamba gunu gonderdigim postam ertesi sali gunu saat aksami dortte btk ya teslim olmustu. Telefonumu ertesi gun imei sorgusu yaptigimda kesin kayit oldugunu gordum. Sorun bitmedi. Btk kayitli imei kaydi diyor ama turkcell e bu yansimadigi icin telefon sinyal yok uyarisi veriyordu. O gece turkcelle iyi bi mail attim. Nihayet gectigimiz persembe gunu sabah 8:30 telefonum sinyal aldi. Ayni gun turkcell bi kac defa cevap maili atti sorunun giderildigine dair. Bende tesekkur maili attim onlara. Simdi iphone m ile da mutluyum. Cok uzun oldu ama basimdan gectigi icin paylasayim dedim.
    NOT. Dilekce konusunda yardimci olabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.