Şimdi Ara

Parry ratio ne işe yarar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
5.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ?



  • Dodge veriyor yani vuruşlardan sıyrılma (galiba)
  • mobların en az damagesini almaişine yarar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murderuo -- 11 Mart 2007; 10:38:00 >
  • vuruslardan kacmanı saglıyo
  • Hızlı nuke atmada hızlı kaçmada benim tüm itemlerde 61 lvlım 64 lerle dalga geçiom(nukerim)
  • iyi bişey desem
  • daha az sopa yiyosun
  • sana vurulan damageyi dusuruo % olarak def yapıor
  • Hepsi sallamış :D Zehirleri vs yeme ihtimalini azaltıyor bildiğim kadarıyla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aboo cevaplar efso :D:D:D:D
  • Türkçede en mantıklı karşılığı "bertaraf oranı" bana göre. Item'lara dodging stone ile basılabildiği gibi, lightning'de de bulunan bir skill aynı zamanda. Aynı zamanda, parry ratio'su yüksek olan char daha seridir skill'lerde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SixSixSix

    Türkçede en mantıklı karşılığı "bertaraf oranı" bana göre. Item'lara dodging stone ile basılabildiği gibi, lightning'de de bulunan bir skill aynı zamanda. Aynı zamanda, parry ratio'su yüksek olan char daha seridir skill'lerde.

    Siz yapmayin bari hocam,sadece karşıdan gelen negatif büyülerin tutma ihtimalini azaltiyor,pvpde önemli baya forcelere warlocklara karşı yüksek olursa parry rationuz rahatlarsınız.

    Skilleri hızlı atmayla gram alakası yok,skilleri hizlı atma tamamen skille bagli, yanindaki % (%300 mesela) ne kadar buyukse o kadar yavaş atılir ve ayni orantiyla fazla vurur skill

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiçbiriyle alakası yok.

    Mesela silahın üstündeki atakta 1500-1700 yazar.

    Senin parry ration ne kadar yüksekse rakibinin silahının atağı 1500 e yaklaşır.Ne kadar düşükse 1700 e yaklaşır.

    Bu çok tartışıldı yıllardır işte crit yeme olasılığını düşürüyor chara serilik katıyor vs diye fakat doğru cevabı budur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lemans

    Hiçbiriyle alakası yok.

    Mesela silahın üstündeki atakta 1500-1700 yazar.

    Senin parry ration ne kadar yüksekse rakibinin silahının atağı 1500 e yaklaşır.Ne kadar düşükse 1700 e yaklaşır.

    Bu çok tartışıldı yıllardır işte crit yeme olasılığını düşürüyor chara serilik katıyor vs diye fakat doğru cevabı budur.

    Hayir hocam



    Yani soyle düşünün 10 level adam 80 level adama buz skilli atinca 80 level neden yemiyor o skilli? Yani hangi değeri yüksek de kurtuluyor,tek mantikli açıklama parry ratio.Yani accesorylerinde falan hic blue yok onu soylemeyin yemez o skilli 80 level adam çünkü parry ratiosu yüksek, ha belki cok dusuk bi ihtimal yer ama 9 10 level bi adama atsa %80 yer cunku parry ratiosu çok az



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlbiSnickers -- 4 Mayıs 2017; 20:57:16 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • AlbiSnickers kullanıcısına yanıt
    Sizin dediğiniz curedir.Fireda bulunan shieldle basılan skill sayesinde zaten çin charlar da onları yemiyor.Force debuffları ayrı.Ben bunu 2008 yılları civarında isro ya ticket atarak bile sormuştum hocam.Attack rate ve parry ratio birbirine yakın şeyler.Parry ratio sadece dediğim işe yarar.İtiraz ederek uzatmayın :) Ya da bildiğinize inanmakta devam edin dünyanın sonu değil :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lemans

    Sizin dediğiniz curedir.Fireda bulunan shieldle basılan skill sayesinde zaten çin charlar da onları yemiyor.Force debuffları ayrı.Ben bunu 2008 yılları civarında isro ya ticket atarak bile sormuştum hocam.Attack rate ve parry ratio birbirine yakın şeyler.Parry ratio sadece dediğim işe yarar.İtiraz ederek uzatmayın :) Ya da bildiğinize inanmakta devam edin dünyanın sonu değil :)

    Hiç açiklayici bi açıklama olmamış hocam,o skili basmadıgı halde yemez debufflari yuksek level bi karakter sebebi de yuksek parry ratiodur başka mantikli bi açıklaması yok

    Attack ratioda tamamız da parry ratio tam zitti olcak diye bi kaide yok ki:)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 yıl sonra bile tartışılıyor ya vay anasını ne oyunmuş be.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Parry ratio debuff'ları mı önlüyor/azaltıyor? Yok öyle bir şey dostum. Hayatımda hiç öyle bir şey duymadım ve görmedim. CH'de debuff'ları önleyen tek seri, o da fire shield serisi. Gerisi de pill'lerin işi zaten ya da EU buff'ların.



    Karşıdaki düşman size nuke atıyor diyelim ve size verdiği hasar 10-15 bin arasında değişiyor. Lightning bir char'sınız ve item'larınızda parry ratio oranları yüksek ise, aldığınız damage kolay kolay 14-15 bin seviyelerine çıkmaz, düşmanın atağını bertaraf etmiş olursunuz. Hiç mi 15K damage almazsınız, tabii ki alırsınız. Sonuçta o parantez içleri genellikle %61 falan olduğu için maksimum, geri kalan yüzde de dezavantaj olarak karşınıza çıkar.



    Dostum, lightning bir char bariz şekilde daha seri skill uygular. Lightning-fire, cold-lightning ve cold-fire char'ları karşılaştırın bakalım. JoySRO'da herkes "İkinci yatır skill'ini yapamıyoruz." diye isyan ediyorlar. Bunun sebeplerinden birisi de, hepsinin cold-fire olması. Bende de aynı server'da blader char var ve bu konuda hiçbir sıkıntı yaşamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nikki Sixx -- 4 Mayıs 2017; 22:49:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lemans kullanıcısına yanıt
    İkinci yorumumda daha ayrıntılı açıkladım. Sizinle aynı düşünüyoruz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum, skill'lerin nüfuz etme olayı level'dan level'a değişir zaten.



    Resimde de örneği var. Yatırma oranı %50'dir ama 117 level char'a karşı %50'dir. 120 level olan char'a karşı %40'tır mesela.



     Parry ratio ne işe yarar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.