Şimdi Ara

Panelvanı Minibüse Çeviren Mahluklar...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
14.449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çalıştığım şirkette ki servis arabalarının hemen hepsi ilk başta panelvan (MAL TAŞIMA ARACI) imiş ve sonradan cam açtırılıp koltuk takılarak minibüse (INSAN TAŞIMA ARACI) çevrilmiş. Biraz yol gidiyoruz tangur tungur yoldaki herbir kasisi (kibrit çöpünü dahi) iliklerimizde hissediyoruz. Kasnak la amotrisör bir olurmu? Konfor sıfır. Panelvan 30 ytl ise minibüs 40 ytl. Işi ucuza getirip para kazanmak isteyen araç sahiplerini buradan kınıyorum. Ayrıca bu araçları mişnibüse ceviren atölyeleri ve işyeri sahiplerini de kınıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sevketmehmet -- 6 Ekim 2005, 9:59:36 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Panelvanı Minibüse Çeviren Mahluklar

    Panelvanlar, ticari amaçlı kullanılan ve yük taşımak için tasarlanan araçlardır. Ancak, bazı yaratıcı girişimciler, panelvanları minibüslere dönüştürerek yolcu taşımacılığı için kullanıyorlar.

    Panelvandan Minibüse Çevirme Süreci

    Panelvanı minibüse çevirme süreci, aracın kullanım amacına ve istenen özelliklere bağlı olarak değişebilir. Genel olarak, süreç şu adımları içerir:

    • Yük bölmesinin çıkarılması
    • Koltukların ve emniyet kemerlerinin takılması
    • Pencerelerin açılması
    • İzolasyon ve döşeme uygulamaları
    • Elektrik ve klima sistemlerinin kurulumu

    Panelvanı Minibüse Çevirme Maliyeti

    Panelvanı minibüse çevirme maliyeti, aracın büyüklüğü, istenen özellikler ve işçilik maliyetleri gibi faktörlere göre değişir. Basit bir dönüşüm için maliyetler 10.000 TL ile 20.000 TL arasında değişebilirken, daha kapsamlı dönüşümler 50.000 TL'yi aşabilir.

    Panelvanı Minibüse Çevirmenin Avantajları

    Panelvanı minibüse çevirmenin birçok avantajı vardır:

    • Yük taşıma kapasitesi yüksek araçları yolcu taşımacılığına uygun hale getirme imkanı
    • Ticari araç vergilerinden ve kısıtlamalarından kurtulma
    • Minibüs işletmeciliğine girme fırsatı

    Panelvanı Minibüse Çevirme Konusunda Profesyonel Yardım Alınması

    Panelvanı minibüse çevirmek, aracın güvenli ve yasalara uygun şekilde dönüştürülmesini gerektiren karmaşık bir süreçtir. Bu nedenle, bu dönüşümü gerçekleştirmek için kalifiye bir otomotiv atölyesinden profesyonel yardım alınması önerilir.

    Diğer İsimler

    Panelvanı minibüse çevirme işlemi, "panelvandan minibüse çevirme" veya "kamyonetten minibüse çevirme" olarak da bilinir. Ayrıca, panelvanlar servis aracı olarak da kullanılabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Niye kınıyosun ki ? adamların imkanları kısıtlı işin ekonomik yolunu bulmuşlar işte.
  • arkadaş sizde ki araçlar nedir bilmem ama benim servis aracım;mercedes ve camları sonradan takılma,araç Bursada yapıldı,son derece konforlu ve şık oldu ve şirketinizde ki araçlara sinirlenip başlıkta '' mahluklar '' diye hitap etmen yanlış
  • ben imkanları zorlayıp her türlü mahluğun aracına binmiyorum. siz de binmeyin.
  • Bak ne güzel söylüyorsun.30 ve 40 bin ytl.Aradaki fark 10bin ytl.Bir işletmenin bu piyasa koşullarında 10bin ytl lik net karı yapabilmesi için ne kadar mal satması gerektiğini biliyomusun?

    Neyse burda nedesem boş.İlerde kendi işyerin olursa sen 10 bin ytl fazla verip işçilerine gerçek dolmuş alırsın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sevketmehmet

    Çalıştığım şirkette ki servis arabalarının hemen hepsi ilk başta panelvan (MAL TAŞIMA ARACI) imiş ve sonradan cam açtırılıp koltuk takılarak minibüse (INSAN TAŞIMA ARACI) çevrilmiş. Biraz yol gidiyoruz tangur tungur yoldaki herbir kasisi (kibrit çöpünü dahi) iliklerimizde hissediyoruz. Kasnak la amotrisör bir olurmu? Konfor sıfır. Panelvan 30 ytl ise minibüs 40 ytl. Işi ucuza getirip para kazanmak isteyen araç sahiplerini buradan kınıyorum. Ayrıca bu araçları mişnibüse ceviren atölyeleri ve işyeri sahiplerini de kınıyorum.

    kasnakla amortisör bir olurmu demişsin
    panel van değilde orijinal minibüs olsaydı amortisörlümü olacağını sanıyorsun
    her ikiside makaslıdır onların

    bu yazdıklarından
    1-yaşının küçük olabileceğini
    2-çok zengin olabileceğini, dünyadan bi haber olduğunu ve 10 000 ytl ile neler yapılabileceğini bilmediğini
    çıkarıyorum
    sana ne yaf adamın parası ona yetiyor
    onu yapan ustaya bile laf etmişsin yaf adam onunla ev geçindiriyor
    bende seni ve senin gibi düşünenleri kınıyorum




  • Peki bunların ruhsatlarında bi değişiklik oluyormu bunu merak ettim şimdi panelvandan minübüse çevirdiğiniz bu aracın ruhsatında hala panelven mı yazıyor eğer öyleyse bu işi kanunsuz demektir ve yanılmıyorsam vergiler de farklı ve bazılarımız bunu destekliyor yani kanunsuzluğu ama yok öyle bir şey farketmez diyorsanız susuyorum.
  • Suç sende değil..
    Suç; seni işe rahat ve sorunsuz gidip gelsin diye sana servis tahsis eden, Halk otobüslerinde seni harcatmayan patronunda...
  • o zaman akbile devam...:)) Usta ne yapsın yap diyorlar yapıyor..işi o..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: İstanbul

    Peki bunların ruhsatlarında bi değişiklik oluyormu bunu merak ettim şimdi panelvandan minübüse çevirdiğiniz bu aracın ruhsatında hala panelven mı yazıyor eğer öyleyse bu işi kanunsuz demektir ve yanılmıyorsam vergiler de farklı ve bazılarımız bunu destekliyor yani kanunsuzluğu ama yok öyle bir şey farketmez diyorsanız susuyorum.

    kanunların olduğu bir ülkede yaşıyoruz kanunsuz olsa bu araç trafiğe çıkabilirmi
    nereden uyduruyon kanunsuz diye
    ruhsatında yandan camlı koltuklu van diye geçer
  • kasnakla amortisör bir olur mu demiş arkadaş
    yaprak yaylı (makaslı) araçlarda da helezon yaylı araçlarda da amortisör bulunur.

    @lokosit hocam minibüste de panelvanda da yaprak yay vardır doğru ama hepsinde amortisör var.
  • iyide ben tur şirketlerinden bahsediyorum. Çoğu şirket servislerini tur şirketlerine çektirtiyor kendi araçları yok. Şirketler bunlara tonla para veriyor personelini taşısın diye. Bunlarda panelvanları minibüs diye kakalayıp milleti canından bezdiyorlar. Panelvan bozması bir minibüse binmemiş arkadaşlara tavsiyem en kısa zamanda bi denemeleridir. Verilen okadar paranın karşılığı bu olmamalı. işin kolayına ve üçkağıdına kaçılmamalı. Bu herşeyde böyle...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: konqueror

    kasnakla amortisör bir olur mu demiş arkadaş
    yaprak yaylı (makaslı) araçlarda da helezon yaylı araçlarda da amortisör bulunur.

    @lokosit hocam minibüste de panelvanda da yaprak yay vardır doğru ama hepsinde amortisör var.

    doğru yaf biliyom dediğini
    vw transporterde de makas yoktur
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sevketmehmet

    iyide ben tur şirketlerinden bahsediyorum. Çoğu şirket servislerini tur şirketlerine çektirtiyor kendi araçları yok. Şirketler bunlara tonla para veriyor personelini taşısın diye. Bunlarda panelvanları minibüs diye kakalayıp milleti canından bezdiyorlar. Panelvan bozması bir minibüse binmemiş arkadaşlara tavsiyem en kısa zamanda bi denemeleridir. Verilen okadar paranın karşılığı bu olmamalı. işin kolayına ve üçkağıdına kaçılmamalı. Bu herşeyde böyle...

    ben panelvan bozması ambulansa biniyorum tamam aslında hastanın rahat seyahat etmesi gerek ama ne mümkün, sırf sarsıntıdan ve zıplamalardan kaybettiğimiz hastalarda oluyor ama memleket hali bu
    ben zamanında L300 camlarını açtırıp 2 sene şehir içi şehir dışı, otomobil gibi kullandım ve ara sıra tümseklerde zıplamasına rağmen çokda rahatsız etmezdi
    sen yapanıda yaptıranıda kınamışsın bence sen belediyeleri ve karayollarını kınamalısın yolları bebiçim yapıyonuz diye
    yada kimseyi kınama, suspansiyonu kötü de gitsin




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: konqueror

    kasnakla amortisör bir olur mu demiş arkadaş
    yaprak yaylı (makaslı) araçlarda da helezon yaylı araçlarda da amortisör bulunur.

    @lokosit hocam minibüste de panelvanda da yaprak yay vardır doğru ama hepsinde amortisör var.

    doğru yaf biliyom dediğini
    vw transporterde de makas yoktur



    evet hocam transporterların arkasında, önlerinde kullanılan süspansiyon sisteminin hemen hemen aynısı kullanılmış. çift salıncaklı bağımsız askılı sistem. bu yüzden sınıfının en iyi viraj kabiliyetine, yol tutuşuna sahip.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi konqueror -- 6 Ekim 2005, 15:34:18 >
  • sen ne diosun yaaaa

    bu gene iii çalışanların maaşlarını geç ödeyip aradaki bir kaç gün
    bu paraları bankada işleten ve bundan kar etmeye çalışan nice insan var

    maaşını tam alıyor musun sigortan alduığın para üstünden yatıyormu
    ne güzel

    ya kaldırsalar o servisleri nasıl gitcen işe ve yol parsı cebinden????????
  • Adam sana servis vermiş
    Sende konforlusunu arıyosun..
  • Avrupa birliği müzakereleri başladı arkadaşlar

    Bu gibi şeylere yeni standartlar gelecek v bunların hepsi düzelecek, adam olacaz merak etmeyin az kaldı az !!!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: İstanbul

    Peki bunların ruhsatlarında bi değişiklik oluyormu bunu merak ettim şimdi panelvandan minübüse çevirdiğiniz bu aracın ruhsatında hala panelven mı yazıyor eğer öyleyse bu işi kanunsuz demektir ve yanılmıyorsam vergiler de farklı ve bazılarımız bunu destekliyor yani kanunsuzluğu ama yok öyle bir şey farketmez diyorsanız susuyorum.

    kanunların olduğu bir ülkede yaşıyoruz kanunsuz olsa bu araç trafiğe çıkabilirmi
    nereden uyduruyon kanunsuz diye
    ruhsatında yandan camlı koltuklu van diye geçer



    Yav arkadaşım sen hiç yazıyı okumadınmı?
    Sen panelvan olan bir aracı sanayide değiştiriyorsun bende diyorum ki bu değişikliği ruhsata işletiyormusunuz? Kaldı ki böyle bir değişikliği yaptığınızda resmi makamlara bildirmek zorundasınız bildirim yaparkende araçta yaptığınız değişikliği gösteren proje lazım gerekir. öle kafana göre her yerde yaptıramazsan aracıda vizeden geçiremezsin ha diyorsan hayır ben bunların hiç birini yapmam bu işin yolunu bulurum vize zamanı aracı eski haline getiririm trafikte zaten farkına varmıyo dersen susuyorum diyorum ve esas sormak istediklerim bunlardı atıp tutmakla olmuyor bu işlerde kanunlu ülkemde yaşayan kanunlu arkadaşım




  • quote:

    Orjinalden alıntı: İstanbul


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: İstanbul

    Peki bunların ruhsatlarında bi değişiklik oluyormu bunu merak ettim şimdi panelvandan minübüse çevirdiğiniz bu aracın ruhsatında hala panelven mı yazıyor eğer öyleyse bu işi kanunsuz demektir ve yanılmıyorsam vergiler de farklı ve bazılarımız bunu destekliyor yani kanunsuzluğu ama yok öyle bir şey farketmez diyorsanız susuyorum.

    kanunların olduğu bir ülkede yaşıyoruz kanunsuz olsa bu araç trafiğe çıkabilirmi
    nereden uyduruyon kanunsuz diye
    ruhsatında yandan camlı koltuklu van diye geçer



    Yav arkadaşım sen hiç yazıyı okumadınmı?
    Sen panelvan olan bir aracı sanayide değiştiriyorsun bende diyorum ki bu değişikliği ruhsata işletiyormusunuz? Kaldı ki böyle bir değişikliği yaptığınızda resmi makamlara bildirmek zorundasınız bildirim yaparkende araçta yaptığınız değişikliği gösteren proje lazım gerekir. öle kafana göre her yerde yaptıramazsan aracıda vizeden geçiremezsin ha diyorsan hayır ben bunların hiç birini yapmam bu işin yolunu bulurum vize zamanı aracı eski haline getiririm trafikte zaten farkına varmıyo dersen susuyorum diyorum ve esas sormak istediklerim bunlardı atıp tutmakla olmuyor bu işlerde kanunlu ülkemde yaşayan kanunlu arkadaşım

    bak kardeş projesi olamadan ruhsata işlenmeden bunlar zaten trafiğe çıkamaz
    hadi çıkardı diyelim muayenesi bunların 1 yıldır muayenesini yaptıramaz bu olay mümükün değil
    zaten 2. yazında aynı şeyleri söylüyorsun
    kanunlu ülkemde yaşıyan yada yaşamıyan kanunlara düşkün arkadaşım




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.