|
Merhaba. 2020 senesindeki uçuşlarımın çoğu pandemi sebebiyle iptal edildi. Pegasus açıklama yaparak ; iptal edilen seferlerin 1 sene içinde herhangi bir tarihte kullanılabileceğini söylendi. 2020'de iptal olan ve 1 sene içinde kullanmam gereken biletlerimin son kullanım tarihleri gelmeye başladı fakat gideceğim ülkede kısıtlamalar mevcut. Bu kısıtlamalar Türkiye'nin yüksek riskli olmasından dolayı zorunlu izolasyon-ülkede zorunlu hallerde sokağa çıkma yasağı gibi şeyler. Pegasus'la bu durumu görüştüğümde ve bu biletlemeler için tarih uzatımı talep ettiğimde ; " ülke kısıtlamalarının kendilerini ilgilendirmediğini, herhangi bir süre uzatımı olmayacağını biletleme ve uçuşumu belirlenen süre sonuna kadar yapmam gerektiğini söylediler ki bu ülkeye seyahat etmem şu kısıtlamalarla imkansız. Ücret iadesi ve ya bileti açığa alma opsiyonları sunuldu fakat iade istemiyorum, açığa almada da pegasus genelde yeni bilet fiyatından daha yüksek ücret istediği için bunu da kabul etmiyorum . Bu gibi bir durumda ne yapabilirim? Tüketici hakem heyeti başvurusu olumlu sonuçlanır mı? Tüketici hakem heyetine başvuru yapsam bu bir süreç alacak ve uçuşum bu ay içinde .Hakem heyeti bu ay içinde sonuçlandıramaz ve bunun olumsuz sonuçlanması halinde son biletleme ve uçuş tarihi geçeceği için iade hakkımı da kaybedetmem söz konusu olur mu? ve ya nasıl bir yol önerirsiniz? teşekkürler. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler
Hızlı






