Şimdi Ara

palio speedgear (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
522
Cevap
19
Favori
117.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mesela bu araç...boya olduğu bariz belli..belki de komple boyalı..mekanik de yürüyende km de sorun yoksa 2006 model speedgear için fiyat makul.. pazarlıkla trink para daha ucuza bile alınabilir..taklası kafadan bagajdan patlağı vs yoksa

    http://www.sahibinden.com/2006_model_albea_1_2_16v_speedgear-80WQQaXQQ12318374WQQpXQQdisplayitem




  • quote:

    Orjinalden alıntı: scoupeman

    mesela bu araç...boya olduğu bariz belli..belki de komple boyalı..mekanik de yürüyende km de sorun yoksa 2006 model speedgear için fiyat makul.. pazarlıkla trink para daha ucuza bile alınabilir..taklası kafadan bagajdan patlağı vs yoksa

    http://www.sahibinden.com/2006_model_albea_1_2_16v_speedgear-80WQQaXQQ12318374WQQpXQQdisplayitem



    o arabada tavan ve solda 2 parça hariç komple boya var ve bir parça değişen var. ben görüşmüştüm abim için.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: scoupeman

    speedgearın tamamı donanımlıdır..dinamik versiyondan aşağı speedgear yok.en azından değişen ve çekiçleneni olmadıktan sonra çizikden boya kabul edilir.büyük şehirlerde boyasız araba çok zor zaten..eskiden otomobillerde kuyruk olduğu ve araçların yatırım unsuru olduğu zamanlarda boyanan değişen falan aramazdı kimse..şimdi araç sayısında patlama var, eskiden satıcının havasından geçilmezdi şimdi alıcı araç beğenmez oldu..değişen boyanan işin bahanesi...varsın değişeni boyananı olsun..orjinal parça kullanıldıysa, buyuk kazası, sorunu yoksa ve bakımlıysa benim açımdan sorun olmaz. sıfır hata olsa nolacak. alsam sıfır hatayı gitsem iki gün sonra gelse arkadan çarpsalar gitti işte..araba ihtiyaç için alınmalı....bu günlerde fiat bayileri de zor durumda.ellerinde 100 adet ikinci el olan bayiler biliyorum depolayacak yer bulamıyorlar.nerdeyse aldıkları fiyata vercekler araçları..16 isteyebilirler ama gerçek alıcılara deli indirimler yaptıklarına bizzat şahidim..15000 istedikleri 2005 albea 1.2 yeni kasa gözümün önünde 14000 e gitti hem de anahtar teslim..ocak 1.taksidine kadar herşey dahil..



    dediklerine bende katılıyorum ama şöyle bir durum var; değişen ve boyanan arabayı alınca binmesine biniyorsun fakat satarken keinlikle çok uğraşıyorsun ve zarar ediyorsun. ama hatasız araç alırsan hem istediğin zaman satabiliyorsun hemde çok fazla zararın olmuyor.

    kısacası ne kadar ekmek o kadar köfte. her araba farklı, herkes arabasına göre fiyat ister tabiiki.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kudal

    http://www.araba.com/1804593.html

    http://www.araba.com/1742395.html



    ooo kudal kardeş seni buralarda görmek ne güzel. valla bizim eski kulübe (Renault 9 Kulübü) uzun zaman giremedim şimdi utancımdan giremiyorum.




  • Bende 15.500'e gazlı tek parça boyalı 42 binde bir palıo buldum yarın gidip bir bakıcağım
  • speedgear alırken problem , piyasada bu araçtan az sayıda olması. tereddüt edip kaçırınca bekle ki piyasaya bir tane daha düşsün . ikinciel internet sitelerine bakılınca neredeyse ayda 1 tane yeni ancak ekleniyor.
  • ikinci el speedgear için sadece yol testine güvenmeyin...yetkili serviste şanzımanı iyice kontrol ettirmenizi öneririm.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: trader83

    Bende 15.500'e gazlı tek parça boyalı 42 binde bir palıo buldum yarın gidip bir bakıcağım



    kaç model? benim araca benziyor birazda :) benimkide lpg li ve 41 bin km de.
  • Speedgear hakkında bilgisi olan arkadaşlara sorum:
    Speedgear alırken şanzımanı her yetkili serviste a'dan z'ye inceletebilir miyiz? Bir problem çıkarsa bayaa pahalıya patlar sanırım Speedgear şanzıman değil mi? 4-5 bin tutar gibi geliyor bana. Genelde ABS olmuyor bu araçlarda, ABS'siz durma performansı nasıl, kızaklama yapıyormu araç kolaylıkla?
  • araç hafif ama frenler etkili.. çok yüksek hızlarda çok ani ve kazık fren yapmadıkça kolay kolay kızaklama yapmaz..şanzımanı yetkili serviste inceletebilirsiniz..a dan z ye derken iç aksamın durumunu görmek için şanzımanın sökülüp dağıtılması gerekir.ona hiçbir araç sahibi izin vermez. ..yetkili servisten bir uzmanla incelemenin yağ ve işlev kontrolü ardından aracı şehir içi bir saat kadar sıkıştırıp dur kalka sokup şanzımanın performansına aşırı ısınıp ısınmadığına vs bakmak gerekir..problem çıkarsa elbette pahalıya patlar tüm otomatikler ve cvt lerde olduğu gibi...bu tür şanzımanların hurdacılarda çıkmalarına dahi deli paralar istiyorlar..
  • alacağınız aracın km si kaç acaba? km sini fiat servisinden kontrol ettirebilirsin ücretsiz olarak. km si düşük ise zaten problem çıkaracağını zannetmem. vites geçişlerini hissetmezsiniz bile.

    fren konusuna gelince benimkibnde de abs yok ama frenlerinden çok memnunum. arkadaşında dediği gibi aşırı sert fren yapmadığınız sürece kolay kolay kızaklamaz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jordan83


    kaç model? benim araca benziyor birazda :) benimkide lpg li ve 41 bin km de.


    Yok dostum bakmak isteyipde bakamadığım araç 2006 model O da benim deme şimdi
  • arkadaslar ben full depo ile en fazla 300-320 km yoll yapıyorum sehir içinde agresıf kullanmam bakımlarını tama yaparım
    d,e konumunda kullanırım surat yapmam 290-300 liranın altına dusmedı sehır ıcınde bu nasıl iştir cok merak ettım beni bir aydınlatın
    benım speedgeardamı bi sorun var anlamadım gitti
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SHARKY

    arkadaslar ben full depo ile en fazla 300-320 km yoll yapıyorum sehir içinde agresıf kullanmam bakımlarını tama yaparım
    d,e konumunda kullanırım surat yapmam 290-300 liranın altına dusmedı sehır ıcınde bu nasıl iştir cok merak ettım beni bir aydınlatın
    benım speedgeardamı bi sorun var anlamadım gitti



    selamlar...

    benim kullandığım speedgear bir albea,

    1- şehir içinde bir depo ile 450 ile 470 km yapabiliyorum De modounda..
    2- şehir içinde bir depo ile 380 ile 400 km yapıyorum D modunda
    3- şehir içinde bir depo ile 480 ile 500 km yapıyorum 6 vites modunda 3500 devri geçmeden genellikle 2000-2500 devirde vites değiştirerek
    4- şehir içinde bir depo ile 350 ile 380 km yapıyorum L modunda
    5- şehir dışı değişik modlarda 90 ile 140 km arası hızlarda bir depo ile 600 km yapıyorum
    6- şehir dışı otobanda 120 km ortalama ile ve De modunda 700 ile 720 km yapıyorum.
    7-şehir dışı normal karayolunda 100 km ortalama ile De modunda 650 ile 700 km yapıyorum...

    araç 62.000 de ve bir toplu iğne başı kadar sorun çıkarmadı...gerçekten çok memnunum...

    çok yakan arkadaşlar hava filtrelerini mutlaka yetkili servislerden alsınlar,piyasadakiler havayı az geçirdiğinden daha çok yakıt tüketiyor..

    çok önemli bir konuda şanzıman yağı ve filtresi ile ilgilidir.

    1-Şanzımana sadece selenia tutela cvt ng 75w80 yağ konulmalıdır,diğer ATF ler viskozite düşüklüğü ve özellik eksikliğinden CVT şanzımanlarda kullanıldığında ciddi arızalara , tork konvertörü performans düşüklüğüne ve aşırı yakıt tüketimine neden olurlar.

    2-Her 20.000 veya 40.000 km de(kullanım yoğunluğuna bağlı olarak) ya da her 4 yılda bir şanzıman CVT yağı ve CVT filtresi mutlaka değiştirilmeli ve bu işlem yetkili servislerde sizin de kontrolünüzde yapılmalıdır...

    3- speedgear modellerde motor freni sadece L ve 6 vites modunda geçerli olduğundan, fren balataları ve fren diskleri çabuk aşınmakta ,sıkışma yapabilmekte arka fren balata kurgu sistemi sıkışma yapabilmektedir.

    her 20.000 bakımında ya da yılda bir fren sistemi bakımı yapılmalıdır..bu sıkışmalar da yakıt sarfiyatını çok önemli oranda arttırıyor.

    sevgilerimle




  • Slm bende speedgear kullanıcıyım gerçekten cok önemli konular hakkında bilgi veriyorsunuz.
    2003 model 1,2 16V aracım var 120000 km de.
    yakıt konusuna bende bildiğim kadarıyla size yardımcı olabilirim.
    bir depoyla 550-600 km arasında çok rahat gidiyorum(şehir dışında)
    ortalama yaptığım hesaplara göre km de 0,20 tl yakıyorum.
  • birde sorum olacak L konumu tam olarak ne işe yarıyor.aracın patinaj yapmasımı yoksa sollamalarda aracın ani hız artışımı.aracımı 2008 yaz başında aldım o yüzden daha buzlu yolda kullanma fırsatı bulamadım.
    birde merkezi kilit kumandamın pilini yeni değiştirmeme rağmen araca 2 m yaklaşmadan çekmiyo çekse bile butona yaklaşık 3 sn kadar basılı tutmak zorundayım.
    anahtar üzerindeki vericiye baktırdım sorun olmadığını söylediler ama araç üzerindeki alıcı nerede onu bilmediğimden kontrol etme fırsatım olmadı
    bilgi verirseniz sevinirim
  • havni tekin hocam cok sagolun bilgiler için ayrıca benim filtre serviste yeni degisti sanzıman yagı selena koyuldu yazdıgınız gıbı ben bu işi hiç anlamadım gercekten bi yerde bi sorun var benım aracımda 66000 km oldu tık demedı cok memnunum ama 300 binliradan dusmedı hiç
  • quote:

    Orjinalden alıntı: soner_yalman

    birde sorum olacak L konumu tam olarak ne işe yarıyor.aracın patinaj yapmasımı yoksa sollamalarda aracın ani hız artışımı.aracımı 2008 yaz başında aldım o yüzden daha buzlu yolda kullanma fırsatı bulamadım.
    birde merkezi kilit kumandamın pilini yeni değiştirmeme rağmen araca 2 m yaklaşmadan çekmiyo çekse bile butona yaklaşık 3 sn kadar basılı tutmak zorundayım.
    anahtar üzerindeki vericiye baktırdım sorun olmadığını söylediler ama araç üzerindeki alıcı nerede onu bilmediğimden kontrol etme fırsatım olmadı
    bilgi verirseniz sevinirim


    selamlar...

    2 adet anahtar var bir tanesi 10-12 metreden diğeri yaklaşık 3-4 metrden çalışıyor...nedenini kimse bilmiyor..araç üzerindeki alıcı radyodadır...

    "L" modu hızlanma sırasında devri sabit tuttuğunuzda ivmelenmeyi sabit tutarak hızlanmanızı sağlar yani vites değişimlerinde devri düşürmez ,bu şekilde her devirde maximum tork'u kullanarak gücün büyük kısmını tekerlekler aktarır ve kısa oranlı differansiyel oranıyla başladığından düşük hızlardan yüksek hızlara çabuk çıkar ve son hız da yükselir..."L" modunda gazdan ayağınızı çektiğinizde her hız ve konumda motor freninini otomatik kendisi yapar..yavaş hızlarda ve yokuş inerken motor freni düzenleyicisi ve tork kontrol ünitesi devrededir..bir kısım motorfreni bırakırken hızlanmanın etkisiyle tekrar tekrar devreye girerek kaygan ortamlarda güvenli iniş sağlar...

    sevgilerimle...




  • benim araba son zamanlarda d(e) modundaykende yokuş aşağı giderken yada düz yolda ayağı gazdan çekince motor freni yapıyor ama çok kısa bir süre ve çok belli belirsiz 1-2saniye frene çok az basılmış gibi oluyor sonra toparlayıp yoluna devam ediyor. düşük hızda giderken ise ciddi fark ediliyor fren yaptığı. bilgisayara soktum sorun çıkmadı servis normal hepsi böyle sistemin gereği diyor ama eskiden yoktu yeni oldu diyorum kaale almadılar sorun neden olabilir.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.