< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Herhangi bir özel güvenlik kursuna git. 15 günlük kurs var. Sonrasında bir sinav var. Sınavın 2 şartı var. Eğer silahsız kart almak istiyorsan 100 soruluk sınavdan en az 60 puan alman gerek. Eğer silahlı kimlik kartı almak istiyorsan genel 100 sorudan en az 60 doğru yapman gerek ayrıca 25 silah sorusundan ve atıştan toplam 50 puan alman gerek. Silah sorularının her biri 2 puandır. 5 atış yaparsın her biri 10 puandır. Sınavda başarılı olursan sertifikan eline ulaştığı zaman e devlet üzerinden özel güvenlik şube müdürlüğünbe başvuruda bulunman lazım. Bu kaadr. Yaklaşık 3 ay sürüyor kimliği çıkarmak.. Silahlı 1500 TL oluyor masrafı silahsızda 1200 filan. Tabi şu an harca zam geldiyse onu bilmiyorum bakarsın netten harc ücretine.. Hava alanına girersen orada özel güvenlik kartı dışında alman gereken başka belgelerde var. Bazı cihazları kullanabılmek için o cihaza ait eğitim alıp sınava giriyorsun başarılı olursan o cihazı kullanabiliyorsun. Bu sınavları hava alanı duzenlıyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Treth -- 5 Şubat 2022; 18:3:3 > |
_____________________________
![]() |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Bu aşk burada biter.Ve ben çekip giderim...
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
silahlı belge daha avantajlıdır, çünkü çoğu yer veya işveren silahlı olanı tercih ediyor, bir de boyun posun iyiyse boş kalmazsın okul, bir çok fabrika, işyeri, site alışveirş merkezi vs gibi bir çok yerlerde rahatça iş bulursun, üstteki karamsar arkadaşa bakma sen < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
†
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Bu aşk burada biter.Ve ben çekip giderim...
|
|
banka ve hava alanlarının bazı bölümleri sadece silahlı kabul ediyor. Okul / hastane / holding tarzı bir yerde çalışacaksan silahlıya gerek yok. Alabiliyorsan silahlı almanı tavsiye ederim. Güvenlikte iş bulmak kolaydır. Güvenlik personeli eksiği hiç bir zaman bitmez ama diüer arkadaşın dediği gibi polislik bekçilik özellikle bekçiliğe şartların uyuyor ise bekçiliği değerlendirmeni tavsiye ederim. Diğer bahsettiği el işi meslekler ise okulları var ama kendi atölyeni açmak çok zor özellikle marangozluk için cihazlar çok pahalılar. |
_____________________________
![]() |
|
unuversıtelerde 2 yıllık meslek yuksekokul dıploması verılıyor,aynı tarz dersler var ama guvenlık kursu bıtınce serıfıka elde oluyor...unuversıte bıterse 2 yıllık guvenlık koruma dıploması elde oluyor aradakı fatk nedır..sonucta dıplomada olsa yenıleme egıtımıne katılmıyormu,sıresız dıplomamı hıc detay yok |
|
_____________________________
|