Şimdi Ara

Overclock niyetim yok DS4 fazlamı olur?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
256
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 14 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 26 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 7
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • kamikazeden (4 mesaj) trkocaer (3 mesaj) alisaglam (2 mesaj) ZEUS__ (2 mesaj) zafer666 (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> İşlemci >> Overclock niyetim yok DS4 fazlamı olur?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    797 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    GIGABYTE DS3
    GIGABYTE DS4
    ASUS P5B

    Overclockla işim yok bu 3 anakarttan birini alıcam para sorunum yok Şirkette kullanıcam ama bir server ım var ve ciddi bir veritabanı çalışacak ayrıca internet sitesi ile ilgili devamlı güncelleme dizayn yani resim işleme flash, internete entegre muhasebe programı falan çalışacak veritabanına bağlı olarak

    işlemci olarak Core2DUO 2.13 6400 sanırım
    ram bulabilsem 1 gd ddr2 kingston 1 adet yada 2 adet alıp dual mı çalıştırmak mantıklı??
    250 yada 320 gb sata2 8mb? 16 mb? NCQ sadece 8 mb da var?????
    LG yada NEC DVDRW
    x1300 ATI Asus yada Gigabyte

    yardımcı olabilirseniz bir netleştirelim bugün alıp yarın sabaha yetiştirmem lazım.

    şimdiden tavsiyeleriniz için teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alisaglam -- 29 Ekim 2006; 12:02:29 >



    |
    |
    _____________________________
    Saygılarımla...
  • Yarbay
    3446 Mesaj
    bu üçünden birini istiyorsan DS4 al derim , üzerinde ICH8R chipseti var , diğer ikisinde ise ICH8 , yani pekçok özelliği kısıtlanmış bir sürüm...

    hem de DS4'ün dizaynı ve soğutması iyi diğerlerine göre
    |
    |
    _____________________________
    Dell Inspiron N5010 * Intel Dual Core Core i3 370M (2400mhz) * ATI Mobility Radeon HD 5470 * Samsung 4GB ram DDR3 1333mhz (2x2GB) * Hitachi 320GB 5400rpm HDD

    Kullanmış olduğum DAP'lar= Muzio JM200 , Iriver T10 , Cowon D2 , Samsung YP-Z5 , Sony NWZ-S616F
    Şuan kullandığım DAP=Ipod Touch 3G 32gb + SENNHEISER CX 500
  • Yüzbaşı
    576 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: alisaglam

    250 yada 320 gb sata2 8mb? 16 mb? NCQ sadece 8 mb da var?????




    www.inventus.com.tr

    SEAGATE ST3320620AS 320GB SATA300 Barracuda 7200.10 7200rpm; 16MB; NCQ 109,99$+kdv

    16mb ncq hdd ler var ancak sanırım ncq desteği nforce4ultra chipsetli amd boardlarda var. yanlış hatırlamıyorsam forumda okumuştum. henüz intel in ncq desteği vermediği yazıyordu. çok ta fazla araştırma gereği duymamıştım. yukarıda bahsettiğim hdd sanırım istediğiniz özelliklere uygun gibi...

    not:
    ali bey sanırım pm lerinizi okumuyorsunuz.
    kalan miktarı az önce gönderdim
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3446 Mesaj
    @zafer666

    intellerde ncq desteği yok diye bir durum söz konusu değil , tabii chipset desteklese bile sizin içerden windowstan etkin hale getirmeniz gerekiyor o ayrı ,ama destek var...

    amd işlemci kullanan boardlarda bu otomatikmiş sanırım...

    ha unutmadan ncq konusuna değinmişken , demin dediğim ICH8 chipsetinin NCQ ve Raid desteği bulunmuyor , alın DS4 seçmek için bir neden olur belki ayrıca ICH8R'de olup da bu chipsette olmayan birçok şey daha söz konusu , forumda aratılırsa bulunabilir diye düşünüyorum...


    |
    |
    _____________________________
    Dell Inspiron N5010 * Intel Dual Core Core i3 370M (2400mhz) * ATI Mobility Radeon HD 5470 * Samsung 4GB ram DDR3 1333mhz (2x2GB) * Hitachi 320GB 5400rpm HDD

    Kullanmış olduğum DAP'lar= Muzio JM200 , Iriver T10 , Cowon D2 , Samsung YP-Z5 , Sony NWZ-S616F
    Şuan kullandığım DAP=Ipod Touch 3G 32gb + SENNHEISER CX 500
  • Yüzbaşı
    797 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim,

    birazdan VATAN Bilgisayar a gidiyorum
    Ram olarak sanırım kingston bulabilirsem yoksa corsair alıcam tek 1gb öncelikli düşüncem sistemi aldıktan sonra ihtiyaç hissedersem 2. 1 gb ı da almayı düşünüyorum

    Sevgiler
    |
    |
    _____________________________
    Saygılarımla...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: kamikazeden

    @zafer666

    intellerde ncq desteği yok diye bir durum söz konusu değil , tabii chipset desteklese bile sizin içerden windowstan etkin hale getirmeniz gerekiyor o ayrı ,ama destek var...

    amd işlemci kullanan boardlarda bu otomatikmiş sanırım...

    ha unutmadan ncq konusuna değinmişken , demin dediğim ICH8 chipsetinin NCQ ve Raid desteği bulunmuyor , alın DS4 seçmek için bir neden olur belki ayrıca ICH8R'de olup da bu chipsette olmayan birçok şey daha söz konusu , forumda aratılırsa bulunabilir diye düşünüyorum...






    @kamikazen forumda bi başlıkta farkları buldum.ben de ds-4 almaya niyetliyim fakat ich-8 ve ich-8R arasındaki farlar aşağıda yazıyor.mesela ds-3 ich-8 kullanıyor sanırım ama aşağıdaki listede ich-8'in raid 0 desteği yok gözüküyo ama ds-3 kullananlar raid 0 kullanabiliyolar.bu nasıl oluyo .bu ich-8 ve ich-8r konusunu biraz açarmısınız.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3446 Mesaj
    evet ben de öyle bişi duydum ama hayli zahmetliymiş diye biliyorum , kendi intel chipsetinden değil anakarttaki ayrıca bulunan jmicron chipi üzerinden bişiler bişiler yaparak falan filan ... kullanmadığım için o kadar detayını bilemiycem ,fakat ds3 olan arkadaşlar burda belirtirlerse alacak arkadaşlara da yardımcı olacaktır...
    |
    |
    _____________________________
    Dell Inspiron N5010 * Intel Dual Core Core i3 370M (2400mhz) * ATI Mobility Radeon HD 5470 * Samsung 4GB ram DDR3 1333mhz (2x2GB) * Hitachi 320GB 5400rpm HDD

    Kullanmış olduğum DAP'lar= Muzio JM200 , Iriver T10 , Cowon D2 , Samsung YP-Z5 , Sony NWZ-S616F
    Şuan kullandığım DAP=Ipod Touch 3G 32gb + SENNHEISER CX 500
  • Yarbay
    2298 Mesaj
    @zeus
    bu resimde özelliklerde yanlışlık var
    ben ds3 kullanıcısıyım
    achi
    ncq
    ata
    ethernet
    bu özelliklerin hepsi mevcut
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    yani ich-8 ve ich-8R arasındaki farklardan dolayı ds-4 alınmaya değer mi?ds-4 almaya niyetlenmemin sebebi bakır soğutucularının hoşuma gidiyor olması ve voltaj regülatörlerinin ds-3 e oranla daha iyi olmasıydı.bi sebeb daha mı çıktı ne?

    edit:@tr koca valla bilmiyom forumdan buldum bu resmi.acaba donanımsal değil de yazılımsal bi destek mi var ds-3 te.öyleyse yazılımsal yada donanımsal desteğin farkı olur mu performans ve sorun yaşamamak açısından



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZEUS__ -- 29 Ekim 2006; 16:43:24 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3446 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: trkocaer

    @zeus
    bu resimde özelliklerde yanlışlık var
    ben ds3 kullanıcısıyım
    achi
    ncq
    ata
    ethernet
    bu özelliklerin hepsi mevcut



    ethernet zaten intel güney köprüsü chipsetlerinde bulunmuyor , o normal

    http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2314&ProductName=GA-965P-DS3

    görüldüğü gibi etherneti Marvel 8053 Gigabit LAN Controller sayesinde kullanıyorsun , raid seçeneklerini de GIGABYTE SATAII controller ile halletmişler. sonuçta halletmişler ama çok uğraştırdığını okumuştum , sen nasıl yaptın ? ya da yaptın mı?
    |
    |
    _____________________________
    Dell Inspiron N5010 * Intel Dual Core Core i3 370M (2400mhz) * ATI Mobility Radeon HD 5470 * Samsung 4GB ram DDR3 1333mhz (2x2GB) * Hitachi 320GB 5400rpm HDD

    Kullanmış olduğum DAP'lar= Muzio JM200 , Iriver T10 , Cowon D2 , Samsung YP-Z5 , Sony NWZ-S616F
    Şuan kullandığım DAP=Ipod Touch 3G 32gb + SENNHEISER CX 500




  • Yarbay
    2298 Mesaj
    server olarak kullanacaksan pc yi
    ds3 iyidir ds4 almaya gerek yok neden dersen sonuçta çift pci slotu var başka bişiyi yok

    buyur sana ds3 ün özellikleri,son biosu update et aldığın zaman
    hiç bir sorun yaşamazsın ben yaşamıyorum gayet sağlam çalışıyor çok iyi bir kart fiyat+performans kartı zaten

    Processor

    1. Supports Intel® Core™2 Extreme Quad-Core / Core™2 Duo / Intel® Pentium® Extreme/ Intel® Pentium® D processor
    2. Supports 1066/800/533 MHz FSB

    Chipset

    1. Northbridge: Intel® P965 Express Chipset
    2. Southbridge: Intel® ICH8
    3. Marvel 8053 Gigabit LAN Controller
    4. GIGABYTE SATAII controller
    5. Realtek ALC883 8 Channel Audio Codec

    Memory

    1. Supports DDR2 800/667/533 memory
    2. Dual Channel architecture support up to 8GB by 4 DIMM slots

    * Due to standard PC architecture, a certain amount of memory is reserved for system usage and therefore the actual memory size is less than the stated amount.
    Expansion Slots

    1. 1 x PCI Express X16 slot
    2. 3 x PCI Express X1 slot
    3. 3 x PCI slots

    Form Factor

    1. ATX form factor, 305 x 210mm

    Internal I/O Connectors

    1. 1 x 24-pin ATX power
    2. 1 x 4-pin ATX 12V power connector
    3. 1 x floppy connector
    4. 1 x IDE connector
    5. 6 x SATA 3Gb/s connectors
    6. 1 x CPU fan connector
    7. 1 x system fan connector
    8. 1 x front panel connector
    9. 1 x front audio connector
    10. 1 x CD In connector
    11. 3 x USB 2.0/1.1 connectors for additional 6 ports by cables
    12. 1 x SPDIF In connector
    13. 1 x power LED connector

    Rear Panel I/O

    1. 1 x PS/2 keyboard port
    2. 1 x PS/2 mouse port
    3. 1 x SPDIF Out connection (coaxial+optical)
    4. 1 x parallel port
    5. 4 x USB 2.0/1.1 ports
    6. 1 x serial port (COMA)
    7. 1 x RJ-45 port
    8. 6 x audio jacks (Line In / Line Out / MIC In/Surround Speaker Out (Rear Speaker Out)/Center/Subwoofer Speaker Out/Side Speaker Out)

    H/W Monitoring

    1. System voltage detection
    2. CPU / System temperature detection
    3. CPU / System fan speed detection
    4. CPU warning temperature
    5. CPU / System fan failure warning
    6. CPU Smart Fan Control

    Other Features

    1. Supports RAID 0, 1, JBOD (GIGABYTE SATA 2)
    2. Supports @BIOS
    3. Supports Download Center
    4. Supports Q-Flash
    5. Supports EasyTune 5
    6. Supports Xpress Install
    7. Supports Xpress Recovery2
    8. Supports Vertual DualBIOS
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2298 Mesaj
    quote:

    kamikazeden
    Binbaşı


    Mesaj: 1841

    29 Ekim 2006; 16:47:04
    Yeni mesajlar Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz.

    quote:

    Orjinalden alıntı: trkocaer

    @zeus
    bu resimde özelliklerde yanlışlık var
    ben ds3 kullanıcısıyım
    achi
    ncq
    ata
    ethernet
    bu özelliklerin hepsi mevcut




    ethernet zaten intel güney köprüsü chipsetlerinde bulunmuyor , o normal

    http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2314&ProductName=GA-965P-DS3

    görüldüğü gibi etherneti Marvel 8053 Gigabit LAN Controller sayesinde kullanıyorsun , raid seçeneklerini de GIGABYTE SATAII controller ile halletmişler. sonuçta halletmişler ama çok uğraştırdığını okumuştum , sen nasıl yaptın ? ya da yaptın mı?


    ben raid yapmadım çünkü raid yapacak kadar hdd dem yok
    ama achi modunda kullanıyorum sata mı
    achi de hdd nin sata 2 modunda çalışmasını sağlıyor
    ama netten bir araştırma yapın belki raid yapan çıkar
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Web Tasarım
Masal Oku
Sohbet
Ekonomi
Radyo Dinle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,766
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.