Bildirim
OUTLOOK'TA MAİL GONDERME SORUNU ???
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
kullandığın mail hangisi şirket içi bir mail adresi mi kullanıyorsun yoksa web mail mi eğer web mail kullanıyorsan mutlaka kendi sitesinde pop ayarları vardır onlara bakarak pop ve smtp ayarlarını yap -
pop ve smtp ayarlarına nereden giriliyor onu da bulamadım ya -
hesaplar bölümünde -
ayarlar>>hesaplar>>ordan senin mail adresinin göründüğü yerin üzerine tıkla ve düzenle de sonra görebilirsin -
dostum sen bence bize hangi mail firmasindan hizmet aldıgını soyle ona göre pop ve smtp ayarlarını verelim hatta google falan tarzi birşey sitelerinde reg dosyalrı vardır outlooku kendi kendine yapılandırır -
Belki sunucun kimlik doğrulaması istiyordur.
Hesap özelliklerinde sunucular'a gel.
"Sunucum kimlik doğrulaması gerektiriyor"un yanındaki Ayarlar'a tıkla.
"Oturum açarken kullanılacak" kısmına kullanıcı adını ve şifreni yaz. Sanırım bundan sonra olur. -
eğer servis sağlayıcınız haricinde örnek süperonline hesabınız var başka bir servis sağlyıcıdan nete bağlanıyorsunuz smtp ayarına :smtpauth.xxxx.xxxx şeklinde yaz -
aşağıdaki resime göre ayarlarını giriniz. ip numarası yerine mail.ornek.com gibi bir adres te girebilirsiniz. (e-mailiniz hangi servis sağlayıcısı ise). ayrıca hatırlatmakta yarar var. yahoo veya my net gibi ücretsiz e-mail veren servisler pop3 desteği vermemektedir.
-
pop3 ve smtp ayarlarını yaptım mail.xxx.com.tr diye, webmail pop3 desteği veriyor önceden outlook ile mail gonderilebiliyormuş ama şimdi gonderemiyorum... Sorun ne olabilir, mail gonderdikten sonra bana uyarı maili geliyor! ve gonderdiğiniz mail bazı kullanıcılara veya hepsine ulaşamadı diyor hiçbirine mail gitmiyor :( Outlook da hesaplar bölümünde pop3 ve smtp ayarlarını yapıp kimlik doğrulaması kısmına mail adresimizi ve şifremizi de yazıyorum ama olmuyor yardım lütfen
-
quote:
Orjinalden alıntı: darkRider
pop3 ve smtp ayarlarını yaptım mail.xxx.com.tr diye, webmail pop3 desteği veriyor önceden outlook ile mail gonderilebiliyormuş ama şimdi gonderemiyorum... Sorun ne olabilir, mail gonderdikten sonra bana uyarı maili geliyor! ve gonderdiğiniz mail bazı kullanıcılara veya hepsine ulaşamadı diyor hiçbirine mail gitmiyor :( Outlook da hesaplar bölümünde pop3 ve smtp ayarlarını yapıp kimlik doğrulaması kısmına mail adresimizi ve şifremizi de yazıyorum ama olmuyoryardım lütfen
Kimlik doğrulaması kısmına hiçbişey yazma,sadece yanındaki kutuyu işaretle. -
Sunucum kimlik doğrulaması gerekliyor a işaret koyun. Ayarlar da gelen posta sunucum ile aynı ayarları kullan seçeneğini seçin. -
Darkrider kullandığın mailin bağlı olduğu dbase den de olabilir.Onu kontrol ettir.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X