Şimdi Ara

Otomobil Severler Sohbet Konusu. (356. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9.011
Cevap
49
Favori
127.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 354355356357358
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    Yıkanınca güzel oluyor Artı ağırlık verir. Kışın çabuk ısınır.

    Na kullandığım züğürt tesellileri. Alışın sizde yavaş yavaş.

    Alıntıları Göster
    Karanlıkta kamufle edilmesi kolay, (takip işleri falan varsa işe yarar)
    Çizildimi anlaşılması kolay,
    Mafyavari işler varsa çuk oturur,
    Makam arabası olacaksa zaten vaz geçilmez,
    Daha neler neler
    Siyah gibisi varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Siyah araba yıkanınca müthiş ama kirliyse olacak gibi değil
  • Dün Alfa Romeo aradı, Giu dizel de kampanya var almak istermisiniz?

    Zor zamanlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Kaça bırakıyorlarmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 136 dan başlayan gibi bir şey söyledi.

    Şimdi baktım listedeki Manuel kampanyalı fiyatmış. Bellki pazarlıkla fiyat değişebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 11 Mayıs 2019; 0:24:14 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler 208 in meşhur yarı otomatik şanzımanıyla ılgili bir sualim olacak..
    Aracı alalı 500.km deyiz, aracın yarı otomatik şanzımanı bu süreçte 1 defa 1.viteste kalkarken bugün de 2 defa geri viteste kalkarken baya silkeleme yaptı, hani aracı viteste bırakıp gazı kesersiniz de motor durmaya yakın ileri geri silkeler ya, aynen öyle.
    Bunu her zaman yapmıyor, dediğim gibi 500km de 3 defa oldu 3 ü de park manevrası sırasında.
    Bu şanzıman hakkında tecrübem yok hani deseler "bunlar böyle" sorun ermeyeceğim ama düzeltilmesi mümkün bir şey ise servise bir göstereyim diyorum.
    3 silkelemede de gaz vermemiştim; vitese takip ayağımı frenden çektim, araç kendi kendine gaz verip kavrama yaparken zıplatmaya başladı muhtemelen biraz gaza bassaydım bu olmayacaktı.
    Ne dersiniz bu bariz bir arıza göstermesi mi, arıza olsa her defasında yapması gerekmez miydi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Beyler 208 in meşhur yarı otomatik şanzımanıyla ılgili bir sualim olacak..
    Aracı alalı 500.km deyiz, aracın yarı otomatik şanzımanı bu süreçte 1 defa 1.viteste kalkarken bugün de 2 defa geri viteste kalkarken baya silkeleme yaptı, hani aracı viteste bırakıp gazı kesersiniz de motor durmaya yakın ileri geri silkeler ya, aynen öyle.
    Bunu her zaman yapmıyor, dediğim gibi 500km de 3 defa oldu 3 ü de park manevrası sırasında.
    Bu şanzıman hakkında tecrübem yok hani deseler "bunlar böyle" sorun ermeyeceğim ama düzeltilmesi mümkün bir şey ise servise bir göstereyim diyorum.
    3 silkelemede de gaz vermemiştim; vitese takip ayağımı frenden çektim, araç kendi kendine gaz verip kavrama yaparken zıplatmaya başladı muhtemelen biraz gaza bassaydım bu olmayacaktı.
    Ne dersiniz bu bariz bir arıza göstermesi mi, arıza olsa her defasında yapması gerekmez miydi?
    1.2 motor etg5 için silkeleme ve titreme şikayetleri cactus konularında sıkça görülen serzenişler di, 1.2 etg5 hiç kullanmadığım için normal mi değilmi bilmiyorum.
    Ama genel olarak yaptığın şey doğru değil, gazdan ayağını çekip beklediğinde araç yarım debriyaj yapıyor bu süre de eğer hafifte olsa eğim varsa baskı balataya fazlaca yük biniyor dolaysıyla tam otomatik vites gibi ayağını frenden çekerek gitmek yerine gaza basmak bu tür şanzımanlı araçlarda daha iyi bir kullanım şekli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Yarı otomatik Panda ayağı frenden çekince tam otomatik gibi harekete geçmiyordu, gaza dokunmak gerekiyordu ancak bu seferde araç genellikle sert biçimde harekete geçip önde veya arkada çok yakın bir araç vb varsa çarpma tehlikesi oluyordu.
    208 de ayağı frenden çekince tam otomatik gibi harekete geçiyor ve bu da acemi sürücüler için iyi bir şey, ama kendi harekete geçse de geçene kadar bazen şiddetli bir şekilde sallanmaya başlama ihtimali var bunun olmaması için Panda daki gibi gaza basarak kavrama işlemini sürücünün başlatması gerekiyor ama bu kez de yine Panda gibi gereksiz bir hızla hareket başlıyor. Yani kısacası hanım bu araçla parkederken Panda 'daki gibi zorlanabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Yarı otomatik Panda ayağı frenden çekince tam otomatik gibi harekete geçmiyordu, gaza dokunmak gerekiyordu ancak bu seferde araç genellikle sert biçimde harekete geçip önde veya arkada çok yakın bir araç vb varsa çarpma tehlikesi oluyordu.
    208 de ayağı frenden çekince tam otomatik gibi harekete geçiyor ve bu da acemi sürücüler için iyi bir şey, ama kendi harekete geçse de geçene kadar bazen şiddetli bir şekilde sallanmaya başlama ihtimali var bunun olmaması için Panda daki gibi gaza basarak kavrama işlemini sürücünün başlatması gerekiyor ama bu kez de yine Panda gibi gereksiz bir hızla hareket başlıyor. Yani kısacası hanım bu araçla parkederken Panda 'daki gibi zorlanabilir.
    Aslında yer yokuş değilse (hatta hafif yokuştada) gerek astra gerek cactus gerekse 508 de ayağını gazdan çektiğinde sıkıntısız bir şekilde aynı tam otomatik gibi öne giderken yavaş yavaş hareket ediyor. Geri gidiş kısmında ise yer düzse yine çoğu kez sıkıntısız birşekilde gidiyotlar ama çok hafif eğimde bile cactus te sıkıntı yaşamıştım uzun hikaye ama sonuçta baskı balatayı garantiden değiştirdiler.
    Eğer deneme yaptığın yer yokuşsa yaşadığın normal ama yokuş değilse yukarıda söylediğim modeller için ön ön giderken normal değil.Arka arka giderken bazen yaşanabilir ama çok nadir diyelim.
    Bu anlamda 1.2 etg5 kullanıcılarına bir danış istersen.
    Ama silkeleme sadece bununla sınırlı değilse baskı balata zayıflamış olabilir.

    Birde bu tür araçlarda uzun baskı balata ömrü ve konforlu kullanım için gaza basma şiddetini düşürmeyi tabiri caizse pamuk gibi gaza basmayı öğrenmek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 11 Mayıs 2019; 15:31:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    136 dan başlayan gibi bir şey söyledi.

    Şimdi baktım listedeki Manuel kampanyalı fiyatmış. Bellki pazarlıkla fiyat değişebilir.
    Dizel otomatik super paket için 136 bin yazmışlar

    Şöyle birkaç donanımını da yazmışlar,

    5" UConnect Dokunmatik Ekranlı Multimedya Sistemi, Bi-Xenon Farlar ve Far Yıkama Sistemi, Ön-Arka Park Sensörü, 17" Sportif Alüminyum Jantlar ve DNA sürüş modu seçenekleri

    Yağmur-far sensörü, otomatik kararan ayna falan vardır zaten

    Bu piyasada oldukça iyi geldi bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Dizel otomatik super paket için 136 bin yazmışlar

    Şöyle birkaç donanımını da yazmışlar,

    5" UConnect Dokunmatik Ekranlı Multimedya Sistemi, Bi-Xenon Farlar ve Far Yıkama Sistemi, Ön-Arka Park Sensörü, 17" Sportif Alüminyum Jantlar ve DNA sürüş modu seçenekleri

    Yağmur-far sensörü, otomatik kararan ayna falan vardır zaten

    Bu piyasada oldukça iyi geldi bana

    Alıntıları Göster
    Fiyat SUPER TCT için ise gayet iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 11 Mayıs 2019; 16:24:40 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Bu yarı otomatik ler acemi sürücü gibi ya zor kalkıyor ya fırlıyor.Konfor ve kullanım kolaylığı için en iyisi halen tam otomatik şanzıman lar galiba.

    İ20 neden düşünmedik abi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim 3 ay önce olan, park halindeki kazanın trameri düşmüş sisteme 5700 lira olarak, önceden baktığımda yazmıyordu

    Geriye dönük değer kaybı davası açmayı düşünüyorum, ne kadar ödenir tahmini, max 2500 lira olur diye düşünüyorum ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Bu yarı otomatik ler acemi sürücü gibi ya zor kalkıyor ya fırlıyor.Konfor ve kullanım kolaylığı için en iyisi halen tam otomatik şanzıman lar galiba.

    İ20 neden düşünmedik abi?
    Baldızda tam otomatik i20 var, pamuk gibi araba ancak o şanzımanla nerdeyse Tucson kadar tüketirken 208 kadar gitmiyor bile.

    208 in enteresan bir performans / tüketim dengesi var, 82Hp lik motorun işi her şanzımana düştüğünde minimum 1 saniyelik kayıplar yaşıyor ancak viteste iken canlılığı, dolu dolu üst devirlere tırmanması ve kısa vites oranları ile daha çok eski nesil 100 - 110Hp lik araçları andırıyor.
    500km dir bende ve sık sık devir çevirmeme rağmen ş.içi tüketim 5.3litre

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Bizim 3 ay önce olan, park halindeki kazanın trameri düşmüş sisteme 5700 lira olarak, önceden baktığımda yazmıyordu

    Geriye dönük değer kaybı davası açmayı düşünüyorum, ne kadar ödenir tahmini, max 2500 lira olur diye düşünüyorum ben
    Davalık bir işlem yok. Karşı tarafın hukuk departmanına üst yazı+fatura ile başvur, istek bedelini fatura da bulunan bedelden işçilik çıkartarak ve piyasadaki kazalı/kazasız araçları emsal göster.

    Bedel düşük gelirse yada beğenmezsen, tahkim kuruluna gidilebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Beyler 208 in meşhur yarı otomatik şanzımanıyla ılgili bir sualim olacak..
    Aracı alalı 500.km deyiz, aracın yarı otomatik şanzımanı bu süreçte 1 defa 1.viteste kalkarken bugün de 2 defa geri viteste kalkarken baya silkeleme yaptı, hani aracı viteste bırakıp gazı kesersiniz de motor durmaya yakın ileri geri silkeler ya, aynen öyle.
    Bunu her zaman yapmıyor, dediğim gibi 500km de 3 defa oldu 3 ü de park manevrası sırasında.
    Bu şanzıman hakkında tecrübem yok hani deseler "bunlar böyle" sorun ermeyeceğim ama düzeltilmesi mümkün bir şey ise servise bir göstereyim diyorum.
    3 silkelemede de gaz vermemiştim; vitese takip ayağımı frenden çektim, araç kendi kendine gaz verip kavrama yaparken zıplatmaya başladı muhtemelen biraz gaza bassaydım bu olmayacaktı.
    Ne dersiniz bu bariz bir arıza göstermesi mi, arıza olsa her defasında yapması gerekmez miydi?
    Park ederken gaza dokunun, tam bırakmayın. Baskı balataya biner.

    Vites değiştirme esnasında ise azıcık bekleyin normalden yavaş hocam. Geri vites yokuş sorun yalnız c4 mcp'de de sorundu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 12 Mayıs 2019; 21:29:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Fiyat SUPER TCT için ise gayet iyi.

    Alıntıları Göster
    Bizim gördüğümüz o eski lastikli ikinci el 120 mi falandı di mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    Bizim gördüğümüz o eski lastikli ikinci el 120 mi falandı di mi?

    Alıntıları Göster
    Galiba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Galiba?

    Alıntıları Göster
    0 araç 2. Elden daha avantajlı, hiç almamak çok daha avantajlı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    0 araç 2. Elden daha avantajlı, hiç almamak çok daha avantajlı

    Alıntıları Göster
    2. Elin cıvığı çıkmış, saçma sapan fiyat isteyen dolu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 354355356357358
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.