Şimdi Ara

Otomobil Severler Sohbet Konusu. (243. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9.011
Cevap
49
Favori
127.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 241242243244245
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    98 Escort;

    Markadan markaya üretim standardı, sürüş kalitesi ve teknoloji nasıl dramatik farklılıklar oluşturabilir, ilk kez bu araçta öğrenmiştim!

    Dayıma almıştık, ikimiz Akçay dan Balıkesir e gitmiş aracı teslim almış dönüyorduk, bordo bir Escort CL Hb

    Yollar virajlı, bomboş ve asfaltın üzerinde hafif bir sis tabakası, arabada Enigma çalıyor, ben olmuşum 1500, arabanın sürüşü, rijitliği ne diğer yerli Tempra gibi laçka, ne R19 gibi uğultulu, bambaşka bir boyuttaydı resmen :)

    O arabanın aşkına 98 Mondeo ve sonradan Focus 2 almış, 3. nesil Focus ve yeni Mondeo larda hep bir nüans ya da motor/şanzıman eksikliği yüzünden de sonra Opel e geçiş yapmıştım.

    Hırsızların da...... Madem çaldın illa içine pislemen mi gerek. Katli vacip çöpler!!


    Böyle çok anı dinledim ama kayınpederinki emsalsiz :))

    Borçla harçla aldığı 92 Şahin i yoldan geçen bir adam görüp beğeniyor, abi bi tur versene diyor bizimkinde veriyor anahtarı, gidiş o gidiş :)))))

    Bulunuyor neyseki kısa sürede! :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 16 Aralık 2017; 23:5:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    98 Escort;

    Markadan markaya üretim standardı, sürüş kalitesi ve teknoloji nasıl dramatik farklılıklar oluşturabilir, ilk kez bu araçta öğrenmiştim!

    Dayıma almıştık, ikimiz Akçay dan Balıkesir e gitmiş aracı teslim almış dönüyorduk, bordo bir Escort CL Hb

    Yollar virajlı, bomboş ve asfaltın üzerinde hafif bir sis tabakası, arabada Enigma çalıyor, ben olmuşum 1500, arabanın sürüşü, rijitliği ne diğer yerli Tempra gibi laçka, ne R19 gibi uğultulu, bambaşka bir boyuttaydı resmen :)

    O arabanın aşkına 98 Mondeo ve sonradan Focus 2 almış, 3. nesil Focus ve yeni Mondeo larda hep bir nüans ya da motor/şanzıman eksikliği yüzünden de sonra Opel e geçiş yapmıştım.

    Hırsızların da...... Madem çaldın illa içine pislemen mi gerek. Katli vacip çöpler!!


    Böyle çok anı dinledim ama kayınpederinki emsalsiz :))

    Borçla harçla aldığı 92 Şahin i yoldan geçen bir adam görüp beğeniyor, abi bi tur versene diyor bizimkinde veriyor anahtarı, gidiş o gidiş :)))))

    Bulunuyor neyseki kısa sürede! :))


    Hehe çocukken bisikletleri çalardı bu şekilde çingeneler.

    Yaş büyüse de değişmiyoruz



    Ford yeni focus'da bağımsız arka süspansiyonu kısmen bırakıyor zaten.



    Direksiyon hissi benim kuga'da halen var lakin makyajlı focus'da iyice azalmış. Kendine yazık ediyor resmen.



    Benim araç skalam tuhaf. Bir kez 4*4 kullanmaya başladım bir daha bırakmadım. Türkiye'ye geldiğimde kullandığım bir C4 vardı, ona bile dayanamadım. 3 senede 8000 km'de sattım. İlk baktığım şey bu araç alırken.



    Enigma ve uzun yol iyiymiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Hmm, bakalım ben de 20 gündür Tucson ile Suv dünyasına girmiş bulundum ama ilersi ne gösterir bilinmez, şimdilik çok memnunum böyle ferah ferah sessiz rahat, bir de trafikte nispeten daha az sıkıştırıyor diğer araçlar :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Hmm, bakalım ben de 20 gündür Tucson ile Suv dünyasına girmiş bulundum ama ilersi ne gösterir bilinmez, şimdilik çok memnunum böyle ferah ferah sessiz rahat, bir de trafikte nispeten daha az sıkıştırıyor diğer araçlar :))

    Trafikte ciddi rahatlık. Tucson direksiyon hissi dışında tam ideal araç.

    Birde ilk gaz tepkisi yavaştı.

    Şehir suvu işte bu kullandıklarımız, daha önce pajero kullandım şehir içinde turşumu çıkarıyordu, arazide konforluydu. Genede 4*4 bir güven veriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 18 Aralık 2017; 16:13:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Benim Tucson un nesi hoşuma gitmedi; yıllarca kullandığım Ford ve Opel lerden sonra (Vw ve Skoda yı sürüşe :)) katmıyorum) ilk hafta direksiyonu düz konumda kararsız bir iz takibine sahipti, yani dümdüz bir hat çizmek zordu sonra 500.km dolaylarından sonra her nasılsa bu durum daha sükun bir hale geldi daha ufak kontralar ile yolunu takip eden bir yapıda ve açılar arttıkça netliği daha iyi bir hisse sahip, ama hala bir Focus 1 veya Mondeo tadı vermiyor.



    Gaz tepkileri ise fazla agresif; ilk 2 viteste -Sport modu kapalıyken bile- pedal ayağınızı hisseder hissetmez motor kasayı araç ileri doğru "atıyor" 3.vites ve sonrasında ise gaz tepkileri oldukça sınırlandırılıyor, ta ki pedalı yarıya ve daha fazla basana kadar veyahut Sport moda geçene kadar.



    Bir de uzun far, Opel in meşhur AFL+ ondan sonra uzunlar fener ışığı gibi zayıf!!



    Geriye kalan her konuda tahminimden de rafine ve doyurucu özellikler sunuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün bir showroomda 2.el A180 Cdı AMG inceledim baya,baya hoşuma gitti.

    İmkanım olsa sıfırını alıp uzun yıllar kullanmak isteyeceğim bir model.

    Ama c sınıfı bir araca istedikleri rakam yaklaşık 200 bin Tl

    Ne zaman bir Mercedes-Benz modeli incelesem diğer araçlar yavan geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 18 Aralık 2017; 18:02:11 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Benim Tucson un nesi hoşuma gitmedi; yıllarca kullandığım Ford ve Opel lerden sonra (Vw ve Skoda yı sürüşe :)) katmıyorum) ilk hafta direksiyonu düz konumda kararsız bir iz takibine sahipti, yani dümdüz bir hat çizmek zordu sonra 500.km dolaylarından sonra her nasılsa bu durum daha sükun bir hale geldi daha ufak kontralar ile yolunu takip eden bir yapıda ve açılar arttıkça netliği daha iyi bir hisse sahip, ama hala bir Focus 1 veya Mondeo tadı vermiyor.



    Gaz tepkileri ise fazla agresif; ilk 2 viteste -Sport modu kapalıyken bile- pedal ayağınızı hisseder hissetmez motor kasayı araç ileri doğru "atıyor" 3.vites ve sonrasında ise gaz tepkileri oldukça sınırlandırılıyor, ta ki pedalı yarıya ve daha fazla basana kadar veyahut Sport moda geçene kadar.



    Bir de uzun far, Opel in meşhur AFL+ ondan sonra uzunlar fener ışığı gibi zayıf!!



    Geriye kalan her konuda tahminimden de rafine ve doyurucu özellikler sunuyor.


    Eh kullanıcı ile test eden farkediyor cidden.



    Keşke şöyle 2-3 saat test imkanı verilse ciddi alıcılar için. 10 dakikada bu kadar oluyor



    Hyundai gene kötü yollara girmeye falan izin vermişti, asıl rezalet Opel Antalya'da. Adamlar dümdüz yolda 5 dakika izin veriyordu en son.



    Ama tucson'u beğenmiştim cidden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    2. El ve 200.000 tl

    0'ı ne kadar yav.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    2. El ve 200.000 tl

    0'ı ne kadar yav.

    2.el değil sıfırı 200 bin tl :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıt durumu nasıl gidiyor, İnsignia ile yakıtlarını kıyaslarmısın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 18 Aralık 2017; 18:26:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    2. El ve 200.000 tl

    0'ı ne kadar yav.

    2.el değil sıfırı 200 bin tl :)

    A serisine 200.000 TL versem varya bir daha gözüme uyku girmez herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    2. El ve 200.000 tl

    0'ı ne kadar yav.

    2.el değil sıfırı 200 bin tl :)

    A serisine 200.000 TL versem varya bir daha gözüme uyku girmez herhalde


    Çok para gerçekten, geçen sene C serisi alınıyordu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Yakıt durumu nasıl gidiyor, İnsignia ile yakıtlarını kıyaslarmısın

    An itibariyle 900km deyim, İzmir den Akçay a dönüyorum Aliağa da mola verdim.



    Insignia ile tam tamına mukayese için sanıyorum biraz yol yapmam lazım neden dersen Insignia bu kadar yeni iken uzun yolda bile 8 litrenin altına düşmezken ilerleyen kilometreler üzerine servisin yeni bir motor yazılımı yüklemesi ile aynı şartlarda 6 litreye ancak varan bir tüketime kavuşmuştu.



    Bunun dışında Tucson 2 yolcu ile 90-110km sabit hızlarda İzmir e gelirken 6.4 litre yaktı, bu Insignia ya benzer ya da yarım litre daha fazla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    2. El ve 200.000 tl

    0'ı ne kadar yav.

    2.el değil sıfırı 200 bin tl :)

    Ehhh o zaman c sınıfı hb 200.000



    Bir şey değişmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Yakıt durumu nasıl gidiyor, İnsignia ile yakıtlarını kıyaslarmısın

    An itibariyle 900km deyim, İzmir den Akçay a dönüyorum Aliağa da mola verdim.



    Insignia ile tam tamına mukayese için sanıyorum biraz yol yapmam lazım neden dersen Insignia bu kadar yeni iken uzun yolda bile 8 litrenin altına düşmezken ilerleyen kilometreler üzerine servisin yeni bir motor yazılımı yüklemesi ile aynı şartlarda 6 litreye ancak varan bir tüketime kavuşmuştu.



    Bunun dışında Tucson 2 yolcu ile 90-110km sabit hızlarda İzmir e gelirken 6.4 litre yaktı, bu Insignia ya benzer ya da yarım litre daha fazla.


    İlerleyen zamanlarda bir güncelleme alırız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Akçay a geldim.



    Bugün yer yer çok yoğun olmak üzere Körfez de yağmur vardı.



    Giderken İzmir e kadar 6.4 olan ortalama tüketim Menemen de yoğun trafikle 7.2 ye çıkmıştı, dönüşü de sağanak yağmurda 100-120km ile gidince ekran 7.3 e sabitlendi.



    Aracın deposu 60 ya da 62 litre olması lazım, yarım depo ile 400küsür km yol yapmış oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    :))



    Ben git Hyundai gel Hyundai derken hemen hemen her modelini birkaç defa test etmiştim son bir yılda!





    Burdaki bayi de mesafeyi pek sınırlamıyor hatta Golf ile gittiğimiz Elantra testinde aracın rijitliğinden etkilenince aracı tarlaların yanından geçen baya kötü bir toprak yola sokmuştuk, ona bile izin vermişlerdi ve araç -düzgün yollarda biraz sentetik bir sürüşe sahip olsa da- o bozuk yollarda 'tık' demiyordu, ki aynı yola bizim Golf ü soktuğumuzda özellikle yürüyen aksamı trampet çalıyordu, hadi trim sesi neyse de yürüyen aksam sesine tahammül edemiyorum işte :)





    Bu arada Tucson da motor ısısı 90 dereceye gelmezse yani soğuk sürüşte gaz ve şanzıman tepkileri baya kısıtlanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    :))



    Ben git Hyundai gel Hyundai derken hemen hemen her modelini birkaç defa test etmiştim son bir yılda!





    Burdaki bayi de mesafeyi pek sınırlamıyor hatta Golf ile gittiğimiz Elantra testinde aracın rijitliğinden etkilenince aracı tarlaların yanından geçen baya kötü bir toprak yola sokmuştuk, ona bile izin vermişlerdi ve araç -düzgün yollarda biraz sentetik bir sürüşe sahip olsa da- o bozuk yollarda 'tık' demiyordu, ki aynı yola bizim Golf ü soktuğumuzda özellikle yürüyen aksamı trampet çalıyordu, hadi trim sesi neyse de yürüyen aksam sesine tahammül edemiyorum işte :)





    Bu arada Tucson da motor ısısı 90 dereceye gelmezse yani soğuk sürüşte gaz ve şanzıman tepkileri baya kısıtlanıyor.


    Hyundaiye karşı önyargım bir önceki kasa i30u test etmemle bitmişti. Son yıllarda koreliler bana göre uzak ara en fazla gelişim gösteren firma oldular. Elentra (her ne kadar iç tasarımı ve malzeme kalitesini begenmesemde) sadece güvenlik testlerindeki başarıları ile bile takdire şayan bir model.

    Tucson ise ilk test ettiğimde vurulduğum bir model, daha oncede burada bir kaç kez belirtmiştim. Gercekten çok keyifli bir araç ki ben x3 te dahil bu sınıftaki hiçbir araçtan keyif almayan ve bu araçları tercih etmeyecek birisi iken sadece tucson almayı dusunen birisiyim, canavar canavar

    Bu arada ilgilendiğimiz ve beğendiğimiz araçlar genelde paralel oluyor hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    :))



    Ben git Hyundai gel Hyundai derken hemen hemen her modelini birkaç defa test etmiştim son bir yılda!





    Burdaki bayi de mesafeyi pek sınırlamıyor hatta Golf ile gittiğimiz Elantra testinde aracın rijitliğinden etkilenince aracı tarlaların yanından geçen baya kötü bir toprak yola sokmuştuk, ona bile izin vermişlerdi ve araç -düzgün yollarda biraz sentetik bir sürüşe sahip olsa da- o bozuk yollarda 'tık' demiyordu, ki aynı yola bizim Golf ü soktuğumuzda özellikle yürüyen aksamı trampet çalıyordu, hadi trim sesi neyse de yürüyen aksam sesine tahammül edemiyorum işte :)





    Bu arada Tucson da motor ısısı 90 dereceye gelmezse yani soğuk sürüşte gaz ve şanzıman tepkileri baya kısıtlanıyor.


    Mesele anlaşılmış oldu.



    Zira gaz tepkisi kötü diye hatırlıyorum

    Trim sesi dahil her türlü ses beni sinir eder. Kuga zangırdar washboard tarzı yollarda. En sevmediğim yönü.



    Direksiyon ısıtma var mı ?

    Birde aktif on ızgara Kuga hava soğuk ise hava girişini kısıyor ısınma işi 1 dakikada halloluyor. O var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Farkındayım :)



    Muhtemelen yaş ve sosyal statü ile de direkt alakalı bir durum.



    Bu 400km lik yol çok güzel bir tecrübe oldu.



    Dönüşü zifiri karanlıkta uzun farların hiç de fena olmadığını, asıl sorunun Opel deki gibi hızla bağlı olarak aydınlatma menzilini yükseltmeyen kısalarda olduğunu öğrenmiş oldum.



    Ayrıca arkadaşlar benim gibi "şımarık özellikler" diyip de kör nokta özelliğinden vazgeçmeyin, Tucson da ben çok istemesem de olan bir özellik ve karanlık şiçi sürüşlerde tek kelime ile hayat kurtaran bir özellikmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 241242243244245
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.