Şimdi Ara

OTOMATİK VİTES ARIZALARI VE ÇÖZÜMLERİ (169. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
3.596
Cevap
244
Favori
1.190.683
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 167168169170171
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hydratest-türkiye kullanıcısına yanıt
    tesisat 2 kere kontrol edildi. Ankara ilindeyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hydratest-türkiye kullanıcısına yanıt
    Sorun ecu da diye tahmin ediliyor. Japon beyni tamir eden usta bulmak zor. Mecbur çıkmaya yöneleceğim gibi zor bulunuyor ve 2500 lira isteniyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • oray89 O kullanıcısına yanıt
    Detaylı profesyonel bir şekilde kontrol edilmesi gerekir.Arızayı bulmak için arıza kodu açılımı detaylı bir şekilde arıza takibi yapılması gerekir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hydratest-türkiye kullanıcısına yanıt
    Ne yapabilirim yönlendirebilceğiniz bi yer var mı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • oray89 O kullanıcısına yanıt
    İstanbulda Rem teknoloji Tufan usta var.Telefonunu vereyim konuşun isterseniz.ECU da arıza varsa kontrollerinde görüyorlar. 05308259965

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hydratest-türkiye kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • oray89 O kullanıcısına yanıt
    En azından ECU arızalı olup olmadığını kontrol ettirmiş olursunuz.Başlangıç noktanız olmuş olur.Kendileri elektronik kontrol ünite onarımları yapıyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hydratest-türkiye kullanıcısına yanıt
    İlgilendiğiniz için çok teşekkür ederim. Son sorum direksiyon kutusu yağ kaçırıyordu onarıldı tekrar kacırmakta acaba kutu onarımı esnasında yahut akan yağların bir zararı olabilir mi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • oray89 O kullanıcısına yanıt
    O konuda bir bilgi sahibi değilim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • herkese tekrar merhaba. Bu 3. cevapsız mesajım olacak muhtemelen :) Aracım 2001 megane coupe tam otomatik. 2. viteste bariz bir güç kaybı var. Devir yükseliyor ama hız sabit kalıyor. İvmelenme çok çok az. 3. vitese geçerkende hafif bir vuruntu yaşıyorum. Bunun dışında diğer viteslerde herhangi bir problem yok. Sorduğum her usta farklı birşey söylüyor. Herhangi çıkarı olmayan ve otomatik şanzımanlara hakim birisinin yorumuna ihtiyacım var
  • metinerdal58 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba aracınızın kilometresi nedir.Arızalarınızda sıcak soğuk farkı varmı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Araba 150000 de henüz. Çekiş kaybı sıcak soğuk farketmeksizin sürekli var. Dediğim gibi 2. viteste sadece. Ama çok nadir vuruntu bazen olmuyor. Yada ben hissedemiyorum. Yaptırmadan arabayı satmak istemiyorum kimsenin günahına girmeyeyim umarım komple revizyonluk bir durum değildir
  • hydratest-türkiye kullanıcısına yanıt
    Araba 150000 de henüz. Çekiş kaybı sıcak soğuk farketmeksizin sürekli var. Dediğim gibi 2. viteste sadece. Ama çok nadir vuruntu bazen olmuyor. Yada ben hissedemiyorum. Yaptırmadan arabayı satmak istemiyorum kimsenin günahına girmeyeyim umarım komple revizyonluk bir durum değildir
  • metinerdal58 M kullanıcısına yanıt
    DPO şanzıman larda anlattığınız şikayetleriniz şanzıman revizyonu yapılmadan ortadan kalkmaz Dpo şanzımanların Türbün ve arka kapak milli tas burç problemleri fabrika üretiminden var.Zaten sıcak çalışmaları sevmeyen bir şanzıman modelidir.Zamanında yağ soğutucu güncellemeleri yapılmamış yüksek sıcaklıklarda çalışmış şanzımanlar piston takımlarını,teflon takımlarını bozmakta ve düzenli yağ servisi almamış şanzımanların ortak sorunudur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hydratest-türkiye -- 10 Kasım 2018; 14:58:45 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hydratest-türkiye kullanıcısına yanıt
    yorumunuz için çok sağolun. Peki bundan sonra bakımları düzgün yapılırsa yolda bırakırmı? Revizyon yapılmazsa nasıl bir olumsuzlukla karşılaşabilirim? 4 bin liralardan bahsediliyor malesef
  • metinerdal58 M kullanıcısına yanıt
    Arızalı bir şanzımana bakım yapmanız hiç bir sonucu değiştirmez.Arızalar ortaya çıkmadan yapılması gereken işlemler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hydratest-türkiye -- 11 Kasım 2018; 15:19:13 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hydratest-türkiye kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim Ayhan Bey, keşke İstanbul’da olsaydınız uğrardım size...

    İlginize teşekkür ederim...

    İyi haftasonları...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oktay1623 O kullanıcısına yanıt
    Peki araç neden geri gitmez vites r de göstergede r de ama araba geri gitmiyor soğukken geri gidiyor ısınınca gitmiyor arabayı istop edip calıstırdıgımdada gidiyor nasıl bir sistem var bunlarda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar 2006 model 2.0t Laguna aracım var km 250 bin üstünde aisin55-50 şanzıman var sorunum ise bazen biraz vurma yapıyor vites geçişleride sanki geriden geliyor biraz trafikte kalınca artıyor araç 15 bin km dir bende şanzıman yağı değiştirmek istiyorum sizce ne tavsiye edersiniz ???

    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oktay1623 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba araç marka model km yazarsanız daha kolay olur.Onca marka ve şanzıman modeli var.?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 167168169170171
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.