Şimdi Ara

OTOMATİK VİTES ARIZALARI VE ÇÖZÜMLERİ (116. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.596
Cevap
244
Favori
1.190.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 114115116117118
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • telepati kullanıcısına yanıt
    Merahaba
    Servisiniz uçmuş olmalı 4000 lira ne demek sorsaydınız ne içmiş neyin kafasını yaşıyor
    Anlatıgınız olay vites çoklu şalteri veya ordaki soketlerden yapar.Arkadaşım servisiniz ilk önce aracı teste baglar ise elektrik ve elektronik arızayı net görür.İyi bir elektrikciye şanzıman tesiastınızı ve soketlerinizi temizletip elden geçirmenizi tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carevellevedat

    Merhaba

    Subaru şanzımandan 168000 km arıza vermez arazide çok zorlandı ise birde şaft askısına ve defransiyelin içindeki boşluk alma pullarına baksınlar.

    Eyvallah hocam. Şanzımanla alakası yok Anladığım kadarıyla. Boşluk pulları Dediğin yarım daire şeklinde metal Parçalar mı acaba? Amerikan Subaru forumlarında da ondan bahsediyorlardı. Pahalı birşey midir, işçilik ve malzeme olarak? ISTANBUL da nereye götürelim, tavsiyen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avrupa yakasında gidebileceğimiz bir yer öneriniz var mı ustam ?
  • Merhaba en az üç yerden fiyat alın.Tespit ve fiyat açısından.
  • carevellevedat kullanıcısına yanıt
    Merhaba en az üç yerden fiyat alın.Tespit ve fiyat açısından
  • Merhaba,
    2003 model Vectra (C) 2,2 Dti 215000km yeni aldığım aracımın vites geçişlerinde bir sorun var, alırken de biliyordum.
    Sorunun çıkış şekli aracın turbosu bakım gördükten ve katalizörüne kaynak yapıldıktan sonra olmuş.
    Sorun: Vites 4'e gelince arıza ışığı yanıp 5 ve 2. vitesler hariç kullanlıamıyor. Bazen vites geçişleri hiç hissedilmiyor, bazen de vuruntulu geçiyor. Hiç yağ değişti mi bilmiyorum. Manuele aldığımda 1-2-3 kullandığım zaman hiçbir sorun yok, 4'e alınca bazen geçmiyor, bazen geçip arıxza veriyor. Forumlarda benzer arızalar için katalizörü temizleyip kurtuldum veya turbo basınç svalfindenmiş gibi yroumlar gördüm. Bilen arkadaşların yorumlamaları ve yönlendirmeleri dileğiyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: morwadam

    Bende araba ısınınca yapiyor işimi halledip evime gelip park edicegim zaman minik hızda öne ve geriye gitmelerde yapiyor tabi hep degil bazen . Genelde R ye takıp aracın poposunu park etcegim yere sokup daha sonra ileri gitmek için D ye taktıgımda tak diye vuruntu oluyor. araç D'ye taktıgımı geç algılıyor gibime geliyor .Yolda Giderken vites atıslarında sıkıntı yok güzel bir şekilde atıyor.Sadece Park Halindeyken r den d ye atarken arada sırada yapıyor.Hızlıca Cevap verebilirseniz sevinirim.

    Aracim Audi q7 2009 Model 4.2 8 Silindir S line sogukken hic bir sekilde vurmuyor.Arac isininca d ye atarken oda her zaman degil bazen vuruyor.Araci sondurdum calistirdim tekrar vurdu sonra bosa attim daha sonra tekrar d ye attim vurmadi. Benim aracin sorunu bu Tesekkurler
  • burakdoker B kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Analattıgınız olay turbodan ve katalizörden yapmaz .Muhtemelen şanzımanınız hiç açılıp revizyon olmamış.Genelde şanzımanda arızalar 3 nolu tasta başlar şanzıman yagını ve filtresini degişimini yaptırın ve cihaza baglatıp elektronik bir hata varmı sorgulatın
  • morwadam M kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Aracınız kaç km de?
    Vites degişimlerde ayagınızı frene basarakmı yapıyorsunuz?
    Vites degişimlerinde kullanacagınız vitesi 2-3 saniye bekleyin şanzıman tam dolduruşunu yapsın . En son şanzıman yagınızı kaç km önce degişimini yaptırdınız?
    Otomatik araçlarda yag ve filtre bakımı çok önemli vites atışları ve şanzımanın ömrü açısından aracınızı teste baglatıp Basınç selenoidi ve Tork konvektör selenoidini kontrol edilirse sorununuz kalmaz umarım.
  • Arkadaşlar,
    benim 2002 model Citroen Xsara 182.000 km.de (benzin+lpg) aracımda 3-4 aydır vites geçişlerinde vuruntu var. Özellikle lpgli kullanırken S ve * ışıklarını yakıp duruyor.
    Bunu genellikle motor soğukken yapıyor ama arada sıcakken yaptığı da oluyor. Ani kalkışlarda ve yokuş yukarı giderken daha sık yapıyor. Şanzıman yağını yaklaşık 5-6 bin km.
    önce değiştirdim. Araç 80-90 km üzerindeyken yaptığını hiç görmedim. Bunun sebebi ne olabilir? Maliyeti tahminen ne kadardır? Ankara'da nereye yaptırabilirim.
    Bana yardımcı olursanız sevinirim.
  • Hakan Kunduz H kullanıcısına yanıt
    DAHA ÖNCEKİ SOLENOİDLERLE İLGİLİ YAZIMIZ VARDI OKURSANIZ SİZE YARDIMCI OLUR....İYİ GÜNLER
  • morwadam M kullanıcısına yanıt
    ARACINIZIN ŞANZIMAN MODELİ TR60SN (09D) BU ŞANZIMANLARDA HİDROLİK BEYİN VE SOLENOİD ARIZASI VARDIR.SÖKÜLÜP REVİZYON YAPILMASI GEREKİR.İSTERSENİZ FİRMAMIZLA İRTİBATA GEÇEBİLİRSİNİZ.REVİZYONLARI 1 YIL 50000 KM GARANTİLİ ONARIM YAPMAKTAYIZ.
  • burakdoker B kullanıcısına yanıt
    ARACINIZDA AW55-50 ŞANZIMAN MEVCUTTUR.ÖNCELİKLE ARIZA TESPİT CİHAZINA BAĞLANIP DTC KONTROLLERİ YAPILMASI GEREKİR.VERDİĞİ ARIZAYA GÖRE MÜDAHALE EDİLMESİ GEREKİR.
  • OTOMATİK ŞANZIMAN VE HİDROLİK BEYİN REVİZYONLARI SERVİSİMİZDE 1 YIL,50000 KM GARANTİLİ BİR ŞEKİLDE KESİLEN FATURA VE GARANTİ BELGELERİ İLE YAPILMAKTADIR.
  • 2008 grande punto otomatik 1.4 dualogic
    5.viteste tam gaz yapinca kick down N ye alıyor kendi kendine neden yapar robot yagida degisti ancak bu N ye almasinin nedeni nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenmat

    2008 grande punto otomatik 1.4 dualogic
    5.viteste tam gaz yapinca kick down N ye alıyor kendi kendine neden yapar robot yagida degisti ancak bu N ye almasinin nedeni nedir ?
    sabahları çalıştırmalarda transmission check look handbook hatası verip vitese geç geçiyor sinir ediyor insanı

    kamil ustam cevaplayabilirmisiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maximus295

    öncelikle bu sayfa ve yardımlarınız için çok teşekkürler. ustalar benim sorunum şu: 2001 model renault scenic otomatik vites aracım var aracım vitesleri geçişleri gayet güzel fakat geri vitese aldığımda anında kavrama yapmıyor illaki iki üç saniye bekleyip dişlilerin oturmasını bekliyorum, eğer geriye takıp seri birşekilde gaza yüklenirsem takır tukur ses gelip küt diye geçiyor dişli yerine bunun sebebi ne olabilir normal mi değilmi birde varsa sorun masrafı ne olur ne kadar tutar tahminen cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.

    yokmu bi fikir beyan edecek
  • maximus295 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Aracınız 2001 model olduguna göre en az 200.000 km olması lazım.Her 60.000 km veya 4 senede yag degişimi yapıldımı.
    Aracınıza yag ve yag filtresi degişimi yapınız ve Geri vites,basınç , Tork konvektör selonoidlerini ölçümlerini ve temizligi yaptırınız.
    Masrafı yapan kişiye kalmış.
  • desireblue

    Ustam kolay gelsin konuyu farklı yere açtım sanırım bana yardımcı olur musunuz bilginiz varsa ? sorunu şu şekilde belirtmiştim forumda;

    Merhabalar; 1994 model otomatik vites accord sahibiyim benim sorunum şu, aracım ilk marş basıldığında motor soğukken vitese geçiyor fakat motor ısındığında yada biraz çalıştıktan sonra hiç bir şekilde yürümüyor vitese geçtiğinide hissetmiyorum, birde "N" konumuna yani boşa aldığımda ince bir ses geliyor şanzımanın oradan, sorun ne olabilir başına gelen bilen biri yazarsa sevinirim aslen Eskişehirliyim ve orada yaşıyorum kardeşimin yanına geldim ve aracım şu an İzmit / Gölcükte, yardımcı olabilecek bir usta var mı malum yabancı olunca can yakıcı fiyatlar istiyorlar aracım şu an yürümüyor, çekici vasıtasıya götürmek zorundayım sanayiyede, bilgisi olan arkadaşımız varsa yazabilir mi?

    Merhaba
    Öncelikle geçmiş olsun.
    Muhtemelen şanzımanızın basıncı iyice düşmüş.Daha önce şanzımanınız revize oldumu?Tork konvektör balataları dökülmüştür.İzmitte ya iyi bir usta arayıp yaptırın veya şanzımanı yanınıza alıp Ankara istanbul gibi büyük şehirlere götürüp revizyon yaptırınız.Herkes yapmak isteyebilir ama Yumurtayı yumurtacıdan alınız




  • Merhaba arkadaşlar, 2005 model fiat panda aracım var.
    Bursa'da sorunu çözebilecek birini bulamadım.
    Sorunum şu;
    Aracım ısındıktan sonra vites kafayı yiyor. otomatik hiç bir şekilde işlemiyor. Manuel de çok zor değiştiriliyor. Kalkması çok zorlaşıyor.
    Bana bir yol gösterin. araç zaten 15 bin civarı yetkili servis robot değişecek diyor 5 bin istiyor.
    (Bu sorun sabah ilk çalıştığında veya 2 saat kadar motor soğuduktan sonra olmuyor. Yaklaşık 30 km lik bir yol gittikten sonra bu hatalar oluşmakta.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi |cash| -- 26 Mart 2015; 22:12:54 >
  • 
Sayfa: önceki 114115116117118
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.