Şimdi Ara

Otomatik Peugeot nasıl

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
1
Favori
500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Otomatik araba almayı düşünüyorum da Peugeot ların otomatikleri nasıldır arıza çıkartır mı motorları bilindik iyi diye biliyorum yardımcı olur musunuz otomatik 53 e kadar limitim var abiler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Yerinizde olsam kore japon grubu otamatik araçlara bakarım. Peugeotlar biraz nazlı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihanabana kullanıcısına yanıt
    Usta bende öyle düşünüyorum ama japon ve Kore'de temiz bulmak zor birazda bütçe sıkıntılı o yüzden

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 53 e manuel varmıki otomatik olsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Model ve model yılını belirtmeniz lazım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blues28

    Usta bende öyle düşünüyorum ama japon ve Kore'de temiz bulmak zor birazda bütçe sıkıntılı o yüzden
    Sizde haklısınız araç fiyatları çok artti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanabana

    Yerinizde olsam kore japon grubu otamatik araçlara bakarım. Peugeotlar biraz nazlı.
    Bu işin koresi japonu yok.

    İnsanları lütfen yanlış yönlendirmeyin.

    Toyota Japon malıdır. Ancak kullandığı MultiMode şanzıman tek kavrama şanzımanlar içinde en nazlısı, en konforsuzu ve çok arıza çıkartan modeldir. Babası 9 yıl Toyota yetkili servisinde çalışmış biri olarak söylüyorum. Manuelini al, değişken subap zamanlamalı benzinli motorunu öv, elektroniğine toz kondurma anlarım.

    Ancak japon araçların herşeyi sorunsuz değildir özellikle tercih edilen yarı otomatik şanzımanlarda.

    Örneğin Mitsubishi Colt, Safkan japondur, şanzıman Getrag yapımı 6 ileri yarı otomatiktir. Aktivatör klu sonda şeklinde tasarlanmıştır ve zamanla problem çıkarma olasılığı yüksektir. Bundan 7 yıl önce bu robotik kol 1000TL'ye değişiyordu. Şuan parça fiyatı 2000tl

    neye benzediğini buradan da görebilirsiniz.https://www.google.com/search?q=mitsubishi+AMT+aktuator&tbm=isch&ved=2ahUKEwiq1bzOs8LpAhUa04UKHVJxCCEQ2-cCegQIABAA&oq=mitsubishi+AMT+aktuator&gs_lcp=CgNpbWcQA1ClT1ioX2DAYGgAcAB4AIABmQGIAYsLkgEEMC4xMZgBAKABAaoBC2d3cy13aXotaW1n&sclient=img&ei=RB3FXqqjAZqmlwTS4qGIAg&safe=active#imgrc=WKtE8NeiacejPM

    Ben bu parça nedeniyle 3 kez yolda kaldım

    Gelelim Pejoya..

    Bahsi geçen BVA şanzıman ise, zaten tam otomatiktir. Hiçbir sorunu yok.
    Bahsi geçen MCP ise 6 ileri hidrolik aktivitörlü bu şanzıman yüksek tork dayanımı, kendi kendine debriyaj alıştırması yapabilmesi, kulakçıklara verdiği tepki süresi ise tek kavrama şanzımanlar içerisinde benim kullandığım EN İYİSİDİR.
    Bakım gerektirmez, yağı sadece debriyaj balatası değişirken değişir.
    Nazlı değildir, hatta 1.6 HDI motor ile bu şanzımanla karavan çeken arkadaşlarımız var.
    Kul yapısıdır, illa arızalanabilir ancak yukarıda japonlardan verdiğim 2 şanzıman gibi kronik sorunları yoktur.

    Kore araçlarını bilmiyorum.




  • Valla hocam 50.000 tl az değil ama artık araba için çok düşük bütçe maalesef. Bu fiyat aralığında bir araç düşük model ve yüksek km olacaktır. Çok çok şart değilse manuel teecih etmeniz sizin yararınıza olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Usta aradığım yorum eyvallah sağolasın bilgilerin için

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sarper26 kullanıcısına yanıt
    Otomatik almam gerek çünkü eşimde kullanacak yoksa bende isterim manuel

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Bu işin koresi japonu yok.

    İnsanları lütfen yanlış yönlendirmeyin.

    Toyota Japon malıdır. Ancak kullandığı MultiMode şanzıman tek kavrama şanzımanlar içinde en nazlısı, en konforsuzu ve çok arıza çıkartan modeldir. Babası 9 yıl Toyota yetkili servisinde çalışmış biri olarak söylüyorum. Manuelini al, değişken subap zamanlamalı benzinli motorunu öv, elektroniğine toz kondurma anlarım.

    Ancak japon araçların herşeyi sorunsuz değildir özellikle tercih edilen yarı otomatik şanzımanlarda.

    Örneğin Mitsubishi Colt, Safkan japondur, şanzıman Getrag yapımı 6 ileri yarı otomatiktir. Aktivatör klu sonda şeklinde tasarlanmıştır ve zamanla problem çıkarma olasılığı yüksektir. Bundan 7 yıl önce bu robotik kol 1000TL'ye değişiyordu. Şuan parça fiyatı 2000tl

    neye benzediğini buradan da görebilirsiniz.https://www.google.com/search?q=mitsubishi+AMT+aktuator&tbm=isch&ved=2ahUKEwiq1bzOs8LpAhUa04UKHVJxCCEQ2-cCegQIABAA&oq=mitsubishi+AMT+aktuator&gs_lcp=CgNpbWcQA1ClT1ioX2DAYGgAcAB4AIABmQGIAYsLkgEEMC4xMZgBAKABAaoBC2d3cy13aXotaW1n&sclient=img&ei=RB3FXqqjAZqmlwTS4qGIAg&safe=active#imgrc=WKtE8NeiacejPM

    Ben bu parça nedeniyle 3 kez yolda kaldım

    Gelelim Pejoya..

    Bahsi geçen BVA şanzıman ise, zaten tam otomatiktir. Hiçbir sorunu yok.
    Bahsi geçen MCP ise 6 ileri hidrolik aktivitörlü bu şanzıman yüksek tork dayanımı, kendi kendine debriyaj alıştırması yapabilmesi, kulakçıklara verdiği tepki süresi ise tek kavrama şanzımanlar içerisinde benim kullandığım EN İYİSİDİR.
    Bakım gerektirmez, yağı sadece debriyaj balatası değişirken değişir.
    Nazlı değildir, hatta 1.6 HDI motor ile bu şanzımanla karavan çeken arkadaşlarımız var.
    Kul yapısıdır, illa arızalanabilir ancak yukarıda japonlardan verdiğim 2 şanzıman gibi kronik sorunları yoktur.

    Kore araçlarını bilmiyorum.

    Alıntıları Göster
    Siz de haklısınız tabi. Ancak bahsedilen bütçe aralığında otomatik şanzımanli bir araç 10 yaşın üzerinde olacaktır. Problem çıkarma ihtimaline bakılınca genel kanı Kore japon grubunu gösteriyor.
    Sonuçta ben amatör bir kullaniciyim sizin kadar bilgim yok benimkisi sadece oneriydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cihanabana kullanıcısına yanıt
    Maalesef 10 yıllık araçlar bile o fiyatlara zor yakında. O konuda haklısınız. Benim mesajımdan ise pejonun ak kaşık olduğu anlaşılmasın. 2.elde satılan araçların çoğunun "bir masraf ile karşılaşınca elden çıkartılan" araçlar olduğunu düşününce şahsım adına artık 2.ele de çok mesafeliyim. Üstelik dahabir yıl olmadan yani bakım bile yapmadan 10-20 üstüne koyup satılabilir hale geldi 50-60 binbandindaki araçlar. O nedenle tavsiyem uzun süre sahibi olmuş, bakımları belli, ailecek kullanılmış araçları tercih etmeleri.

    At sahibine göre kişner. Bu kadar bilgisiz sürücünün olduğu yerde yoğurdu üflemek gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende yıllardır peugeot kullanıyorum hiç yolda falan kalmadım koforu ve genişliği de ayrı bir keyif veriyor motorla ilgili de sorun yaşayacağınızı hiç düşünmüyorum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.