Şimdi Ara

Otomatik Fiesta, İbiza, 208, Corsa? Sizce hangisi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.062
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, Kuzene benzinli otomatik 0 araç bakıyoruz. Sizler hangisini önerirsiniz? Başka önerilere de açığız. Bütçe 44-45 civarı, beğenirsek yükselebilir. Teşekkürler.

    Seat İbiza 1.2 TSI DSG 105 HP Style 45.500 TL
    Peugeot 208 1.2 PureTech ETG5 82 HP Access 42.300 TL
    Peugeot 208 1.2 PureTech ETG5 82 HP Active 45.300 TL
    Peugeot 208 1.2 PureTech ETG5 82 HP Allure 48.300 TL

    Fiesta' ya bakamadık. Fiyatlar güncelleniyormuş sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hllvtnsvr -- 6 Aralık 2014; 16:05:36 >



  • Yok mu bu tür araç kullananlar?
  • 1.2 araç alınmasını hiç önermiyorum baktığın arabalarda b sınıfı araçlar ha illa 0 mı istiyosun onu bilemem ama o fiyata çok temiz honda civic otomatik bulabilirsin 2.el düşünürsen bi bak derim çünkü otomatik viteste üstüne tanımam
    ama 0 düşünüyorum dersen peugeot bakmazdım ibiza derim hem beygir farkıda küçümsenmiyecek kadar fazla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcansoylem

    1.2 araç alınmasını hiç önermiyorum baktığın arabalarda b sınıfı araçlar ha illa 0 mı istiyosun onu bilemem ama o fiyata çok temiz honda civic otomatik bulabilirsin 2.el düşünürsen bi bak derim çünkü otomatik viteste üstüne tanımam
    ama 0 düşünüyorum dersen peugeot bakmazdım ibiza derim hem beygir farkıda küçümsenmiyecek kadar fazla


    Peki Fiesta için ne düşünüyorsunuz? Fikirlerinizi almak isterim. Teşekkürler.
  • 1.4 otomatik corsa kulalnıyorum , sorun varsa sorabilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tracy-Mcgrady

    1.4 otomatik corsa kulalnıyorum , sorun varsa sorabilirsin.

    Memnun musunuz hocam? Yarın tek tek dolaşacağız tüm markaları. Umarım test araçları müsait olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weysel.72

    Forddan şaşma al bi fiesta kral arabadir .

    Ford mu alsın fiat mı? Bi karar ver

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weysel.72

    Forddan şaşma al bi fiesta kral arabadir .

    Kuzen de Fiesta Fiesta diye yanıyor Dur dedim diğer markalara da bakalım. İlk gördüğüne atlama hemen. Ondan geldim buraya danışayım dedim. İlk gideceğimiz yer Ford zaten.
  • Şimdi 1.2 çekmez denir fakat yarış yapmayacaksın sonuçta. Bizdeki atmosferik 1.2 75 bg Clio 4 bile o kadar kötü değil yokuşta falan sıkıntı olmuyor ki zaten sizin yazdığınız Ibiza 1.2 turbo fakat DSG yi araştırın derim çok sorun yaşayan var. Ben bu konuda Fiesta öneririm. Ya da düşünürseniz Clio 4 EDC olanı turbo isterseniz dizeli de var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iade -- 6 Aralık 2014; 19:00:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iade

    Şimdi 1.2 çekmez denir fakat yarış yapmayacaksın sonuçta. Bizdeki atmosferik 1.2 75 bg Clio 4 bile o kadar kötü değil yokuşta falan sıkıntı olmuyor ki zaten sizin yazdığınız Ibiza 1.2 turbo fakat DSG yi araştırın derim çok sorun yaşayan var. Ben bu konuda Fiesta öneririm. Ya da düşünürseniz Clio 4 EDC olanı turbo isterseniz dizeli de var

    DSG' den memnun olmayan çok ama bir o kadar da memnun olan var. Anlamış değilim. Ama bu konuda satış görevlisini baya bir sorguya tutacağız. Para kolay kazanılmıyor. Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iade

    Şimdi 1.2 çekmez denir fakat yarış yapmayacaksın sonuçta. Bizdeki atmosferik 1.2 75 bg Clio 4 bile o kadar kötü değil yokuşta falan sıkıntı olmuyor ki zaten sizin yazdığınız Ibiza 1.2 turbo fakat DSG yi araştırın derim çok sorun yaşayan var. Ben bu konuda Fiesta öneririm. Ya da düşünürseniz Clio 4 EDC olanı turbo isterseniz dizeli de var

    Ek olarak, Yeni Clio Touch 1.2 Turbo EDC 120 bg 2014 Model 50.950 TL olarak gözüküyor. Bütçeyi aşıyor malesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hllvtnsvr

    quote:

    Orijinalden alıntı: iade

    Şimdi 1.2 çekmez denir fakat yarış yapmayacaksın sonuçta. Bizdeki atmosferik 1.2 75 bg Clio 4 bile o kadar kötü değil yokuşta falan sıkıntı olmuyor ki zaten sizin yazdığınız Ibiza 1.2 turbo fakat DSG yi araştırın derim çok sorun yaşayan var. Ben bu konuda Fiesta öneririm. Ya da düşünürseniz Clio 4 EDC olanı turbo isterseniz dizeli de var

    DSG' den memnun olmayan çok ama bir o kadar da memnun olan var. Anlamış değilim. Ama bu konuda satış görevlisini baya bir sorguya tutacağız. Para kolay kazanılmıyor. Teşekkürler.

    Satış görevlilerine sorarsanız tabi ki kötü demiycekler satmak için. Tarafsız kaynaklardan araştırmaya çalışın. DSG nin vites geçişleri diğer otomatiklere göre çok daha güzel ben de katılıyorum fakat diğer şanzumanlara göre de daha dayanıksız ve masraflı malesef.

    Clio'nun da 2. elini bulursunuz sanırım 45 civarına az kullanılmış. Fiestanın da 50 den aşağı olacağını pek sanmıyorum bu durumda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: weysel.72

    Bence fiesta arkadaşım oto galerici olarak onu tavsiye ederim clioda varvama isini görür oda yakı opark donanım olarak gayette iyi.

    Tamam hocam inceleyeceğiz Fiesta' yı da. Fiesta' da bu rengi beğenmişti.
     Otomatik Fiesta, İbiza, 208, Corsa? Sizce hangisi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hllvtnsvr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tracy-Mcgrady

    1.4 otomatik corsa kulalnıyorum , sorun varsa sorabilirsin.

    Memnun musunuz hocam? Yarın tek tek dolaşacağız tüm markaları. Umarım test araçları müsait olur.

    araçtan genel itibariyle memnunum. eksileri yokuşlarda vitesi geç atıyor . çok fazla yakıyor (50krş). lpg taktırdım bu ay 28-32 kuruş arası yakıyor artık. kasa değiştiricek bu sene unutmayın ama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tracy-Mcgrady -- 6 Aralık 2014; 19:36:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tracy-Mcgrady

    quote:

    Orijinalden alıntı: hllvtnsvr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tracy-Mcgrady

    1.4 otomatik corsa kulalnıyorum , sorun varsa sorabilirsin.

    Memnun musunuz hocam? Yarın tek tek dolaşacağız tüm markaları. Umarım test araçları müsait olur.

    araçtan genel itibariyle memnunum. eksileri yokuşlarda vitesi geç atıyor . çok fazla yakıyor (50krş). lpg taktırdım bu ay 28-32 kuruş arası yakıyor artık. kasa değiştiricek bu sene unutmayın ama.

    Günlük olarak kullanılmayacağı için yakıt sorun olmayacak ama kasa değiştireceğini bilmiyordum öğrendiğim iyi oldu sağolun.




  • yarislere de bakın, cvt şanzımanlı , otomatikte iyi olduğu söyleniyor forumlarda
  • Kısaca araçlar hakkındaki tecrübelerimi aktarayım.

    1,2lt motorlu ETG5 şanzımana sahip 208 test ettim. Yakıt tüketim değerleri sebebiyle bana çok mantıklı gelen bir araçtı. Görsel olarak dokunmatik ekran olmayan donanımlarında kokpit çok itici duruyor. Baz donanımında yan aynalar elektrikli bile değil. Allure alırsanız, şekil olarak gayet güzel. Teste çıkmak için araca bindik, aracı çalıştırdığımda görevli arkadaş yanlış araca bindik bu dizel dedi. Araç neredeyse dizel kadar sesli çalışıyor. 5000'den fazla devir çevirebildiğini görünce benzinli olduğuna ikna olduk. Araç seyir esnasında da sesli çalışıyor. İçi dar bir araç. Görevli arkadaş ETG5 şanzımanın çift kavramalı olduğu konusunda ısrar etti! Hafif bayır çıkarken yavaşlamamla vitesin saçmalamasına şahit oldum. Resmen hayal kırıklığına uğradım 208'le ilgili.

    İbiza hiç kullanmadım ama B segmentinde alınabilecek en performanslı araçlardan birisi. DSG hakkında çok farklı yorumlar var. Dizel motorlarla kombine edilen 7 ileri kuru tip DSG'lerin aşırı torktan dolayı çabuk aşınarak arıza verdiği artık herkes tarafından kabul ediliyor. Ancak benzinli motorlarda tork daha düşük olduğu için DSG şanzıman benzinli motorlarda pek arıza çıkarmıyor diye biliyorum. İbizanın da full donanımını almak gerekir, aynı şekilde baz donanımında iç mekan iitici duruyor.

    Corsa'da 2 tip otomatik şanzıman var. Birisi 1,2lt motorlarda kullanılan Easytronic diye bildiğimiz yarı otomatik şanzıman. 208'deki ETG5 ile benzer karakterde çalışıyor ancak bence easytronic daha keyifli. Bu şanzıman 2004'te Corsa ve Astra'larda kullanılmaya başlandığında kullanıma bağlı olarak sıkça arıza çıkarabilen bir şanzımandı. 2008'de yapılan revizyon sonrası sorunları giderildi. Şu anda da bildiğin kadarıyla klasik yarı otomatiklerin vites geçişlerinde sarsıntı yapması dışında bir sıkıntısı yok.
    Diğer şanzıman 1,4lt motorlarda kullanılan 4 ileri tam otomatik şanzıman. Bu şanzıman yüzünden 100 Hp'lik motor gücünün hakkını veremiyor. Şanzımanın arızası yok diye biliyorum. Ancak bir türlü anlam veremediğim şekilde araçtaki şanzıman tam otomatik olmasına rağmen yokuş kalkış desteği yok. Aracın konforu sınıfına göre gayet iyi.

    Fiesta kullanması en keyifli B sınıfı araçlardan. Otopark.com'un Fiesta 1,6lt. Powershift testini izleyin, tamam bu aracı alıyoruz dersiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IGBT

    Teşekkürler, izleyeceğim. Peki bu Fiesta' nın 1.0 olanı da var. Otomatik vites. Sizce 1.0 mı 1.6 mı tercih edilmeli? Beygir güçleri arasında pek fark yok gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hllvtnsvr -- 6 Aralık 2014; 22:15:37 >
  • hllvtnsvr H kullanıcısına yanıt
    1.0 olanı test edecektim fakat henüz vakit bulamadım. Bu 1.0 Ecoboost motor ödül almış, çok verimli bir motor. Fiesta'da 100HP olarak, Focus'ta 125 HP olarak kullanılıyor.
    Fiesta değil ama Focus 1.0 test ettim. Focus'ta bu motor otomatik şanzımanla satılmadığı için manuel olanı test ettim. Hızlanması gayet başarılı, benim çok hoşuma gitti. Motor sesi de hiç rahatsız etmedi beni. Motor beklentimin üzerinde performasn sergiledi.
    1.0 Turbo motor kullanılmaya başlanan geleceğin teknolojisi. Çok da az yakıyor.
    1.6 motor klasik atmosferik motor, artık tüm markalarda alternatif aranan, eski nesil olarak kalmaya yüz tutan bir motor çeşidi. Ancak risksiz bir tercih olur. Neticede downsizing olayında motorlar atmosferikler kadar uzun ömürlü olmayabiliyor.
    Maddi açıdan problem olmayacaksa benim tercihim 1.0+Powershift olurdu. Hem vergisi daha az, hem daha az yakıyor hem de yeni nesil bir motor.




  • yeni micraya da bak hocam. otomatiklerde japonlar cvtliler iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.