Şimdi Ara

Otomatik Araba Nasıl Kullanılır (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
6.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Çalıştırırken frene basmak, anaryaya takarken yine frene basmak, frenle gaza aynı anda basmamak gibi olayları dışında hiçbir olayı yok son derece basit bir şey, 10dk da çözersin. Sadece sağ ayağını kullan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L.J -- 26 Nisan 2011; 3:08:28 >
  • Yok arkadaş ben şunu anladım körler sagırlar bırbırlerını agırlamış
  • jikle varsa bas
  • D"ye Al Tüm Dikkatini Sürüşe Ver Vitesle Bi İşin Yok.Vardığın yerde güzelce parkedip p konumuna al.Hepsi Bu Kadar.
  • En önemlisi sol ayağını hiç kullanma koy sol tarafa kalsın. Yoksa yanlışlıkla debriyaj gibi frene basarsan kendin bile korkarsın ne oluyo diye.
    Bunu ben yaptım triptonic'e aldım + - şeklinde kullanıyodum alışmışım hızlı vites atmaya bi an debriyaj geldi aklıma frene bi koydum yani korktum ne oluyo diye Allahtan asfalt köy yoluydu yoksa arkadan gelen gümletmişti otoban filan olsaydı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wagnerx

    madem bu topic açıldı. Bence en önemlisi otomatikler ekonomik nasıl kullanılır? Çünkü genel eğilim otomatikin çok yaktığı yönünde. Ben yaklaşık 10 yıldır değişik markaların otomatiklerini kullanıyorum. aynı mesafeyi kat ettiğim manuel vitesli araç kullananlardan daha az tükettiğim çok oldu.

    İşte bu şehir efsanesini değiştirmenin yolları:
    1---Burada sır şu arabalarına göre değişmekle beraber, otomatik araçlarda fren kullanmıyacaksınız mümkün mertebe. Yanlış anlaşılmasın yani gazdan ayağı çekmeyi yavaş yavaş fren yerine geçireceksiniz.

    2--- Fren olayı sizi anı hızlanma ve ani frenlerden koruyacaktır. Yani oda şu 200 metre ötedeki trafik lambasını gördüğünüzde şeridinize adam sokmamak için gaza basmamak lazım.

    3-Yokuş yukarı araba devrini alıp çıkarken devir göstergesi eğer düşmüyorsa gaz sabitken daha fazla gaza basmanın yakıt açısından hiçbir anlamı yoktur burakın sabit çıkın...

    4---Araba modellerine göre değişmekle beraber özellikle dizel ve benzinlilerde farklı ama herkes arabsının devrini bilir. 130 km2den fazla hızlarda her artan kademe yakıt sarfiyatını daha yüksek bir yüzdeyle yakıt tüketimini artıracaktır. yani 90 -120 farkı 120-150 farkından daha azdır.

    gerisi beğenilirse yazarım


    Evet bunlar otomatik araç sahiplerinin otomatik araca verdiği paradan sonra kendilerini mutlu hissetmesi için kendilerine ve başkalarına öğütlediği konular




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.