Şimdi Ara

Otokur'un bu uygulaması araç sahiplerini çıldırttı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
49
Cevap
0
Favori
2.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    Olayın aslını öğrendim arkadaşlar müsayit olunca ayrıntısı ile yazacağım


    Bekliyoruz

    Arkadaşlar olayın aslı şöyle otokuru aradım ve Mehmet (yanlış hatırlamıyorsam aradiğımdada baya yoğundum)adında yetkili ile görüştüm anladığım kadarı ile mehmet bey şirketin sahiplerinden galiba her neyse. Olay şöyle gelişiyor bahsi geçen haber sitesinin sahibi dışarıdan otokura parça siparişi veriyor ve oradaki çalışanlarda parçanın yarı ücretini kaparo olarak istiyorlar, olayın can alıcı noktası ise kaparosu istenen parça otokurda değil dışarıdaki başka bir serviste takılacak...( yanlış anlamadıysam gene... Tersi olarak düşünecek olursak zaten serviste takılacak olan bir parçanın neden kaparorası istensin ? ) Haber sitesinin sahibi bu kez mehmet beyin oğlunu arıyor v.s. yani olay tamamen kaparo vermemek için patlak veriyor neden böyle bir uygulama olduğunu sorduğumda daha önceden siparişi verilmiş ancak alınmayan parçaların depoda beklediğini söyledi, bu parçalarında sayısı pekte az değilmiş. Yani bu kaparo olayı dışarıdan sipariş verilen parçalar içinmiş. Gelelim 2. Mevzuya bana söylenen ağır bakımı olan araçların işi uzun sürdüğü için bazen 2 gün sonraya randevu verdikleri oluyormuş ama devamlı olarak 5 gün 1 hafta sonraya randevu gibi birşey olmadığını söyledi. Randevumun normali 1 gün sonraya veya boş yer varsa aynı gündede gidibiliyormuş...

    Noktalama ve imla için özür dilerim.

    Ben 17 gün mekatronik bekledim ikame araci 16 gün kullandim 1 lira kaparo istemediler ne parça için ne araba için.

    Tamam arabam garantili ama depozito gibi kaparo istemek nedir?

    Hocam senin yazi stilinle olay Brezilya dizisi gibi olmus



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 12 Haziran 2014; 19:55:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    Olayın aslını öğrendim arkadaşlar müsayit olunca ayrıntısı ile yazacağım


    Bekliyoruz

    Arkadaşlar olayın aslı şöyle otokuru aradım ve Mehmet (yanlış hatırlamıyorsam aradiğımdada baya yoğundum)adında yetkili ile görüştüm anladığım kadarı ile mehmet bey şirketin sahiplerinden galiba her neyse. Olay şöyle gelişiyor bahsi geçen haber sitesinin sahibi dışarıdan otokura parça siparişi veriyor ve oradaki çalışanlarda parçanın yarı ücretini kaparo olarak istiyorlar, olayın can alıcı noktası ise kaparosu istenen parça otokurda değil dışarıdaki başka bir serviste takılacak...( yanlış anlamadıysam gene... Tersi olarak düşünecek olursak zaten serviste takılacak olan bir parçanın neden kaparorası istensin ? ) Haber sitesinin sahibi bu kez mehmet beyin oğlunu arıyor v.s. yani olay tamamen kaparo vermemek için patlak veriyor neden böyle bir uygulama olduğunu sorduğumda daha önceden siparişi verilmiş ancak alınmayan parçaların depoda beklediğini söyledi, bu parçalarında sayısı pekte az değilmiş. Yani bu kaparo olayı dışarıdan sipariş verilen parçalar içinmiş. Gelelim 2. Mevzuya bana söylenen ağır bakımı olan araçların işi uzun sürdüğü için bazen 2 gün sonraya randevu verdikleri oluyormuş ama devamlı olarak 5 gün 1 hafta sonraya randevu gibi birşey olmadığını söyledi. Randevumun normali 1 gün sonraya veya boş yer varsa aynı gündede gidibiliyormuş...

    Noktalama ve imla için özür dilerim.

    Ben 17 gün mekatronik bekledim ikame araci 16 gün kullandim 1 lira kaparo istemediler ne parça için ne araba için.

    Tamam arabam garantili ama depozito gibi kaparo istemek nedir?

    Hocam senin yazi stilinle olay Brezilya dizisi gibi olmus

    Yukarıda da yazdım. İşten geç çıkıp servis kapandıktan sonra servis ücretini ödemeden bile aracımı aldığım oldu. 15 yıldır Vw araçlarım oldu, Doğuşla sıkıntı yaşadım ama servislerinden genelde hep memnun kaldım, genel olarak hep iyi niyetli davrandılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    Olayın aslını öğrendim arkadaşlar müsayit olunca ayrıntısı ile yazacağım


    Bekliyoruz

    Arkadaşlar olayın aslı şöyle otokuru aradım ve Mehmet (yanlış hatırlamıyorsam aradiğımdada baya yoğundum)adında yetkili ile görüştüm anladığım kadarı ile mehmet bey şirketin sahiplerinden galiba her neyse. Olay şöyle gelişiyor bahsi geçen haber sitesinin sahibi dışarıdan otokura parça siparişi veriyor ve oradaki çalışanlarda parçanın yarı ücretini kaparo olarak istiyorlar, olayın can alıcı noktası ise kaparosu istenen parça otokurda değil dışarıdaki başka bir serviste takılacak...( yanlış anlamadıysam gene... Tersi olarak düşünecek olursak zaten serviste takılacak olan bir parçanın neden kaparorası istensin ? ) Haber sitesinin sahibi bu kez mehmet beyin oğlunu arıyor v.s. yani olay tamamen kaparo vermemek için patlak veriyor neden böyle bir uygulama olduğunu sorduğumda daha önceden siparişi verilmiş ancak alınmayan parçaların depoda beklediğini söyledi, bu parçalarında sayısı pekte az değilmiş. Yani bu kaparo olayı dışarıdan sipariş verilen parçalar içinmiş. Gelelim 2. Mevzuya bana söylenen ağır bakımı olan araçların işi uzun sürdüğü için bazen 2 gün sonraya randevu verdikleri oluyormuş ama devamlı olarak 5 gün 1 hafta sonraya randevu gibi birşey olmadığını söyledi. Randevumun normali 1 gün sonraya veya boş yer varsa aynı gündede gidibiliyormuş...

    Noktalama ve imla için özür dilerim.

    Ben 17 gün mekatronik bekledim ikame araci 16 gün kullandim 1 lira kaparo istemediler ne parça için ne araba için.

    Tamam arabam garantili ama depozito gibi kaparo istemek nedir?

    Hocam senin yazi stilinle olay Brezilya dizisi gibi olmus

    Hocam serviste parça bekleyen araç için değil dışarıdan sipariş verilen parça için isteniyor parça otokurda değil dışarıdaki özel serviste takılacak...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • evolvo kullanıcısına yanıt
    Önceden bazi tutumlarından dolayı kiziyordum ama su an memnunum bende.Skoda servisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakında VW araç alanları çağırıp falakaya yatıracakmış Doğuş bayileri Bu tip davranışların Türk tüketicisinin mazohist yönünü azdırıp VW araçların tüketimini arttırdığını anlamışlar..Deve ve diken meselesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    Olayın aslını öğrendim arkadaşlar müsayit olunca ayrıntısı ile yazacağım


    Bekliyoruz

    Arkadaşlar olayın aslı şöyle otokuru aradım ve Mehmet (yanlış hatırlamıyorsam aradiğımdada baya yoğundum)adında yetkili ile görüştüm anladığım kadarı ile mehmet bey şirketin sahiplerinden galiba her neyse. Olay şöyle gelişiyor bahsi geçen haber sitesinin sahibi dışarıdan otokura parça siparişi veriyor ve oradaki çalışanlarda parçanın yarı ücretini kaparo olarak istiyorlar, olayın can alıcı noktası ise kaparosu istenen parça otokurda değil dışarıdaki başka bir serviste takılacak...( yanlış anlamadıysam gene... Tersi olarak düşünecek olursak zaten serviste takılacak olan bir parçanın neden kaparorası istensin ? ) Haber sitesinin sahibi bu kez mehmet beyin oğlunu arıyor v.s. yani olay tamamen kaparo vermemek için patlak veriyor neden böyle bir uygulama olduğunu sorduğumda daha önceden siparişi verilmiş ancak alınmayan parçaların depoda beklediğini söyledi, bu parçalarında sayısı pekte az değilmiş. Yani bu kaparo olayı dışarıdan sipariş verilen parçalar içinmiş. Gelelim 2. Mevzuya bana söylenen ağır bakımı olan araçların işi uzun sürdüğü için bazen 2 gün sonraya randevu verdikleri oluyormuş ama devamlı olarak 5 gün 1 hafta sonraya randevu gibi birşey olmadığını söyledi. Randevumun normali 1 gün sonraya veya boş yer varsa aynı gündede gidibiliyormuş...

    Noktalama ve imla için özür dilerim.

    Teşekkürler..Fakat haber yorumlarında bile memnuniyetsizlikten bahsedilmiş..Arkadaşımı aradım bende sorayım diye dedi ki "İzmit'e götürüyorum ben arabayı." tamam anlaşılmıştır dedim kapadım. :) Şurası ayrıca kafama takıldı "ama devamlı olarak 5 gün 1 hafta sonraya randevu gibi birşey olmadığını söyledi. demek ki veriliyor 5 gün 1 hafta sonrasına randevu ki devamlı olarak olmadığını söylüyor..Haber sitesi kendi işi için böyle bir haber yapmaz zaten.Verilmiş olacak ki haber niteliği taşıyacak kadar kişiye kendisine de denk gelince yazmış. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    Olayın aslını öğrendim arkadaşlar müsayit olunca ayrıntısı ile yazacağım


    Bekliyoruz

    Arkadaşlar olayın aslı şöyle otokuru aradım ve Mehmet (yanlış hatırlamıyorsam aradiğımdada baya yoğundum)adında yetkili ile görüştüm anladığım kadarı ile mehmet bey şirketin sahiplerinden galiba her neyse. Olay şöyle gelişiyor bahsi geçen haber sitesinin sahibi dışarıdan otokura parça siparişi veriyor ve oradaki çalışanlarda parçanın yarı ücretini kaparo olarak istiyorlar, olayın can alıcı noktası ise kaparosu istenen parça otokurda değil dışarıdaki başka bir serviste takılacak...( yanlış anlamadıysam gene... Tersi olarak düşünecek olursak zaten serviste takılacak olan bir parçanın neden kaparorası istensin ? ) Haber sitesinin sahibi bu kez mehmet beyin oğlunu arıyor v.s. yani olay tamamen kaparo vermemek için patlak veriyor neden böyle bir uygulama olduğunu sorduğumda daha önceden siparişi verilmiş ancak alınmayan parçaların depoda beklediğini söyledi, bu parçalarında sayısı pekte az değilmiş. Yani bu kaparo olayı dışarıdan sipariş verilen parçalar içinmiş. Gelelim 2. Mevzuya bana söylenen ağır bakımı olan araçların işi uzun sürdüğü için bazen 2 gün sonraya randevu verdikleri oluyormuş ama devamlı olarak 5 gün 1 hafta sonraya randevu gibi birşey olmadığını söyledi. Randevumun normali 1 gün sonraya veya boş yer varsa aynı gündede gidibiliyormuş...

    Noktalama ve imla için özür dilerim.

    Teşekkürler..Fakat haber yorumlarında bile memnuniyetsizlikten bahsedilmiş..Arkadaşımı aradım bende sorayım diye dedi ki "İzmit'e götürüyorum ben arabayı." tamam anlaşılmıştır dedim kapadım. :) Şurası ayrıca kafama takıldı "ama devamlı olarak 5 gün 1 hafta sonraya randevu gibi birşey olmadığını söyledi. demek ki veriliyor 5 gün 1 hafta sonrasına randevu ki devamlı olarak olmadığını söylüyor..Haber sitesi kendi işi için böyle bir haber yapmaz zaten.Verilmiş olacak ki haber niteliği taşıyacak kadar kişiye kendisine de denk gelince yazmış. :)

    Hocam yazım şeklinden dolayı yanlış anlaşılma oldu, aslında 5 gün sonraya randevu verilmiyor, agır bakımdaki araçlardan dolayı bazen 2 gün sonraya verildiği oluyormuş yani 5 gün filan sonraya değil.

    Otokurdan aldığımız aracımızı daha önce ark otodan almak istemiştik ancak o zamanki yoğun talep nedeni ile alıyorsanız alın almıyorsanız dükkanın önünü kapamayın gibi saçla bir yaklaşımda bulununca bizde oradan almaşık..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu tarz yerlere prim verenler çeksin. Bize ne. Derdi beni enterese etmedi valla
  • Özel servis yokmuymuş, ben olsam götürürüm özel servise.. çayımı yudumlayarak aracımın bakımını izlerim
  • Kaynaklı haber konularıda kapatılacaksa, hiç uğramayalım bu foruma o zaman. Zaten forumun %80 i bilgi içermeyen başlıklar,kaynaklı bilgi içerenleride vw alehinde (ve ya servisi) diye kapatılacaksa iyice kapitalist olmuş demektir forum. aman arkası olanlara bulaşmayalım mantığı var demektir.Yazıklar olsun.
  • Burası paylaşım alanı evet, ancak buranın bir kuralları var. Yöneticiler gerektiğinde konuları kapatabilir/silebilir. Buna siz karar veremezsiniz. Kurallarımızda açıkça yazmaktadır.


    Diğer konuyu ben kapatmadım ancak yapılan iş ve işlem doğrudur. Tahrik edici bir başlık açılmış haber verilirken, ayrıca yönetici, bir konuda tartışma çıkacağına kanaat getirdi ise konuyu silebilir.


    Gorod nickli üye kapanan konusu için ilk önce bölümde konu açıp hesap soruyor. Özelden durumu anlattık özel yazışmamızı da yayınlıyor. Hadi bu şekilde söylendi dersin anlarım, böyle bir konuyu açıp üyeleri bize karşı kışkırtıyor. Bknz: r0x nickli üye tarafından fanboyluk ile itham ediliyoruz. Ve bu yazısını birden fazla konularda dile getirmeye başladı.

    Otomobil bölümünde görevli hocamızdan kocaballı vw aracından sonra, Honda kullanıyor. Ki, mesajlarından Honda bölümünde takıldığı görülebilir. Ben jetta kullanıyorum ancak nasıl eleştiri yaptığımı hatta çoğu konuda parasının hakkı olmadığı araçları yazdığım ortada.


    Üyenin bölümü tanımadığı ortada ki, hakkımızda asılsız ithamlarına devam etmiş. Ancak benim üzüldüğüm nokta şu;


    Bölümde hiç bir markaya kötü ithamda bulunulmasına izin vermedik. Renault teneke diyorlarmış, şu markaya şöyle diyorlarmış biz işlem yapmıyormuşuz vs vs. Bölümde uzun süre takılanlardan 1 kişi çıkıpta demiyor ki; Orada dur o kadarda üstüne gitme, ben gördüm işlem yapıldığını diye.


    ..NeyzeN.. nickli üyemiz kısmen yorumda bulunmuş, içeriğe yorum yapmadan konu açabilirdin diye.

    Marmaratic nickli üyemiz durumu açıklamış ama istediği kadar açıklasın üye yine kendi bildiğini okumuş.

    Forumda ağırlıklı olarak vw konuları yüzünden tartışan, bunu aşırıya kaçırıp banlanan üyelerin ne kadar fazla olduğunu sizlerde biliyorsunuz. Bugün banlanan cihanair nickli üyemiz bunun ceremesini çekiyor.

    Bu forumda özellikle vw konusu açıp, milletin bir birine girmesini oturup izleyen kişiler var. CAD34 nickli ye bile olayın akıbetini bilmeden, konuyu silemezsiniz, vs vs yazmış. Neden? Çünkü açılan kışkırtma konusunda üyelerden yana olmuş.

    Vay efendim, madem tartışma çıkıyormuş, o zaman sadece mesajlar silinsinmiş. Arkadaşlar, bizler yöneticiyiz evet, ama gökten zembille inmedik. Daha düne kadar normal üye iken, bizde sizlerin dile getirdiği bir çok şey hakkında hem fikirdik. Fakat şu an işin içindeyiz, davulun sesi bize uzaktan hoş geliyormuş, içeriden durum farklı diyoruz. Bizde konuyu silmeyin, 3-5 şikayeti silin diyorduk. Fakat hangi birini sileceksin? Ben yönetici değilken de, bu işin ne kadar ağır olduğuna dair empati yapabiliyordum. Öyle yöneticilere direkt; Şöyle yaptın böyle yaptın demiyordum. Önceden okur yazardım. Şu an şikayetlere bakmaktan, üyelere yardımcı olmaktan ona bile pek vakit bulamıyorum. Ha bu durum benim için sorun teşkil ediyor mu? etmiyor. Aksine yardımcı olmayı, uğraşmayı severim. Bazen saatlerinizi alıyor bu tür durumlar. Ben sadece anlayış gösterilmesini istiyorum hepsi bu.

    Sadece yönetici böyle yaptı şöyle yaptı konularında değil, yaptığımız işlerin de göz ardı edilmesine üzülüyorum. Düşenin dostu olmuyor tabiri bu durumda da devreye giriyor. Bizleri anlayan üyelerimizi tenzih ediyorum, sağolsunlar..

    V.K. nickli üyemiz forumu bırakmayı düşünüyordu, kendisi ile konuştum. O da bazı şeylerden şikayetçi. Fakat ben kendisine gitmemesini, paylaşımlarına devam etmesini rica ettim. Sorun olursa bana bildirebileceğini söyledim. Sonuçta bu forum benim babamın malı değil, ben forumdan ziyade üyelere hizmet ediyorum.


    Ayrıca kaynak verilen sitenin de ne kadar doğru haber yaptığı da aşikar. Daha güvenilir kaynak olsa amenna; ben daha haberi okurken bu işin içinde bit yeniği olduğunu düşündüm. Çoğu kişi de düşünmüştür. Görüldüğü üzere yukarıda bir üyemiz olayın aslını öğrenmiş. Site sahibinin bir konuda kendi canları yanınca, "şimdi görürsün" misali haber yapmışlar.

    Uykudan yeni kalktım, yazım hataları, anlatamadığım kısımlar olabilir. Sürcü lisan ettiysek affola..
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Buyrunuz aşağıda ki link, konu başlığına istinaden haberin geçtiği internet haber..

    http://medyabar.com/haber/72878/otokurun-bu-uygulamasi-arac-sahiplerini-cildirtti.aspx

    armut dibine düşüyor bakınız doğuş
  • Beyler satılık servis sırası vardır ilgilenenler pm...
  • Merhaba arkadaslar,

    Konuyu BEN sikayet ettim.
    Buyrun bana yuklenin.

    Malesef ve ne yazik ki bazi uyeler,ne forumu kavrayabilmis ne de benim gorumu birakma dusuncemin bir anlami olmus.Sordugunuz zaman bilgi paylasimi yok ki zaten diyen uyeler,(kendimi tenzih ediyorum) bilgi paylasan ve alti dolu yorumlar yapan uyelerin aslinda buradan neden uzaklastigini kavrayamamis malesef.

    Bu konuda da gorduk ki konu alti bos ve mesmetsiz bir habere dayaniyor.

    Gidin bugun herhangi bir Opel bayisinden,bir parca siparis edin bakalim ne oluyor?Parcayi o bayide bile taktirdaniz kapora almadan siparisi gecmiyorlar.Simdi Opel'i dagitalim mi birlikte?

    Boyle bir sey varsa ve pilot uygulama gibiyse zaten,hepimiz tepkiyi koyariz,orasi ayri...Ama ben bu tip konularin ozellikle bir markaya yuklenmekten zevk alan alan uylerin isine geldigini dusunuyorum.Bunlara prim vermemek gerektigini dusunuyorum.

    Eskiden bunlara laf yetistirmeye calisiyordum,artik yoneticilerimizinde onerisi ile sikayet ediyorum sadece.Sizlere de tavsiye ederim.

    Herhangi bir uye,bir mesaji sikayet ettikten sonra,bunun butum degerlendirmesi yoneticiye aittir.Konunun kaldirilmasi uygun gorulmustur,veya sadece bir kac mesajin silinmesi uygun gorulmustur, bunu yonetici olmayan hic birimizin sorgulayabilme hakki yok.Adi uzerinde yonetici olan onlar.Kaldi ki bu silme islemini kafalarina gore yapmiyorlar.Biri X markaya laf atmis,simdi gorur onlar mantigiyla calismiyor burasi...

    O yuzden basta da yazdim,yuklenecek biri ariyorsaniz,buyrun ben buradayim.

    Sevgilerle...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kapora olayını bu güne kadar yaşamadım. Arabamı sabah servise bıraktım, akşam aldım. Alırken parasını ödedim. Parça olayına gelirsek, belki hayati bir parça değildi ama bir kaç ay önce serviste deri vites topuzu ve körüğü siprariş ettim. Ellerinde yoktu çünkü ve 2 gün sonra gelir dediler. Tamam dedim, kaparo vs. ödemedim ve o parça geldi gidip taktırdım, 180 lira olan ödememi yaptım. Konu bana göre şikayet edilecek bir konu değildi. O zaman forum da RENAULT için "TENEKE, UÇAN TABUT" diğer markalar içinde gerek FIAT olsun gerek TOYOTA olsun gerek HONDA olsun bir sürü abuk subuk yorumlar, aşağılamalar olabiliyor. TOYOTA geri çağırma uzmanı diye konu açılıp şikayet edilmiyor da konu neden VW olunca şikayet edilip toz kondurulmuyor da yöneticiler de sağolsun olası bir VW konusuna müdahale edip konuyu hemen uçuruyor? Burada bir haksızlık olduğu için konuyu tekrardan ben açtım. Yani kimse beni kışkırtmadı. 2007 den beri bu foruma üyeyim. Neyin ne olduğunu gayet net görüyorum. Sağolsunlar zaman zaman şikayetlerime yardımcı oluyorlar ama mevzu bahis VW ise taraf tutulduğu maalesef gerçek. Darılmak yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 13 Haziran 2014; 7:57:38 >




  • Hocam hani siz forumu bıraktım asla tekrar yazmıycam diye konu açmıştınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Combalac -- 13 Haziran 2014; 7:56:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OceanMaster

    Beyler satılık servis sırası vardır ilgilenenler pm...

    Sıra ne zamana hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Stones S kullanıcısına yanıt
    Konulara uzak kaldığım için sağlıklı yorum yapamam ama son dönemlerde bu bölümün (oto genel) ciddi sıkıntıları var bana göre. Zaten bununla ilgili bir konu acmistim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haberi yazan gazetecinin servisle bir sorun yaşayıp bu haberi yazdığını düşünüyorum. Kİ yukarıda bir arkadaş servisi arayıp sormuş, müşterinin alıp gideceği yedek parça siparişi için kapora istemişler, ki aynı durumu ben Honda ve Volvo'da da yaşadım. Bu bana normal gelen bir durum. Sen bir parça istiyorsan, parçayı serviste taktırmayıp alıp gideceksen, kapora vermen de normal. Çünkü sipariş verip de parçasını almayan müşteri o kadar çoktur ki. Sana sipariş verir, gider başka yerde 10 liraya başka yerde bulur, parça siparişi verdiği yeri arayıp iptal etmez bile, çünkü cebindeki bir parayı oraya bağlamamıştır.

    Medya sahipleri, gazeteciler ellerinde çok büyük bir güç olduğunun farkındalar, ama doğru kullanılması lazım.

    Dün yaşadığım bir olaya benziyor.
    Şirketimin bulunduğu sitede dün genel kurul vardı. Yönetim kurulu seçilecek.
    Mevcut yönetim var ve bir tane de muhalefet ekip var.
    Normalde seçim açık oylama ile yapılıyor. İnsanların elinde kartonlar var, bunları kaldırıyorlar ve 3 kişi beraber gezerek beraberce sayıyorlar. Bu 3 kişinin biri mevcut yönetimden, biri muhalif yönetimden, biri de oturumun katibi.
    Sonra bu 3 kişinin elindeki kağıttaki oylar karşılaştırılıyor.
    Muhalefet grup seçimin kapalı oylanmasını istedi. Bazı üyeler tepki alırız diye yönetime oy vermek durumunda kalıyormuş.
    O ana kadar ki bütün oylamalarda mevcut yönetimin kararları 300 oy ile kabul ediliyor, 180-190 oy muhalefet çıkıyordu. Her maddede kalkan eller pek değişmiyordu.

    Kapalı oylama yapılması oya sunuldu.
    Bu 3 kişi oyları sayarken bir üyenin yer değiştirdiği iddia edildi. Tartışma yaşandı. Tekrar sayılsın dendi, sayılsın da ne olacak, 5 dakika daha kollarımız kaldırıveririz.
    Ama toplantı 3 saattir devam ettiği için insanlar yorgun, şirketlerini bırakmış gelmiş, aklı işlerinde, işlerinin başına dönmek istiyorlar.

    O sırada orta sıralardan muhalifleri destekleyen adamın biri ayağa fırladı
    "Ben bilmemne gazetesinin sahibiyim, yarın ki manşetim belli oldu. "AÇIK OYLAMA, GİZLİ SAYIM" diye defalarca bağırarak salonu terketti.
    Sonra tartışma büyüdü, muhalif grup bağırarak, bazı üyelerle tartışarak gitti.
    Kalan kişiler sayıldı, salt çoğunluk olduğu görüldü, toplantı ve seçim devam etti.

    Bugün yerel gazetesinde belki bu manşeti attı, bilmiyorum.
    Haberi okuyan diktatörlük ile yapılan bir seçim sanacak.
    Ama gerçekte bu elleri kaldıranlar 3 kişi tarafından sayılıp, sonuç eşleştiriliyordu. Ve bu 3 kişiden biri de muhalefetin adamı idi.

    Bu haber de buna benziyor.
    Gazeteciden sipariş ettiği yedek parça için kapora istenmiş, ki bence normal, istenebilir.
    O da bunu gurur meselesi yapıp gazeteye haber yapmış.




  • haberi okur okumaz haberi kaleme alan kiside bir problem oldugunu dusundum.

    vw sakarya'dan servis sirasi almak sakarya devlet hastanesinde goz sira almaktan zor yazilmis.. (herhalde goz sirasiyla ilgili bir problem de yasadi, onu haber yaparken de vw'den ornek verecek)

    tamamen bir seylerin acisini cikartmaya yonelik, tetikci bir haber..


    vw veya servislerini savunmak gibi bir dusuncem katiyen olmamasina ragmen, ondan once haberi yazan bu zihniyetle mucadele etmemiz gerektigini dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.