Arkadaşlar 1 haftadır internetim konusunda ciddi problemler yaşıyorum. 21 Eylül 2017 günü evde durup dururken internet koptu. TTNET Müşteri Temsilcisini aradım ve 23 Eylül Cumartesi günü eve gelen teknik ekip vasıtasıyla bu problemden kurtulduk. Ardından 2 gün önce (26 Eylül 2017) internet hızımda ciddi zayıflama olduğunu fark ettim. AKN'i aştığımın farkındayım. 16mb olan internet hızım, aştığım AKN ardından 5mb'e düşürülmüştü. Ancak yaşadığım bu yavaşlama standart bir yavaşlama değildi. Her ay kotayı aşan biri olmama rağmen böyle bir sorun yaşamamıştım. ÖZELLİKLE; Hiç bir şekilde ORigin'e ve Steam'e giriş yapamıyorum. Steam'e nadiren girse bile download yapamıyorum.
YAŞADIĞIM SORUNLAR:
1- İnternet sitelerine girerken ekstra bir yavaşlama. Google'e bile 1.5-2 dk arası bir sürede giriyor. Sola altta bir barın içinde " Bağlanılıyor, Proxy komut dosyaları indiriliyor, Proxy komut dosyaları denetleniyor, bilmem ne sitesinden yanıt bekleniyor" tarzı yazılar görüyorum. Özellikle "Bağlanılıyor" kısmı çok uzun sürüyor
2- Steam'de hiç bir şekilde download yapamamak. Tüm veriler 0 olarak gözüküyor. İndirmeler kısmında download sekmesine bağınca sağ tarafta başlatılıyor yazıyor ve bu ibare saatlerce sürüyor. Hiç bir şekilde 0mbs olan veri değeri artmıyor. (Normalde AKN aşmadığımda 1.3mb/s, aşınca 500kb/s değerler görüyorum). Ayrıca yeri geliyor steam'e bile girmiyor.
3- Origin'e hiç bir şekilde bağlanmıyor. Bağlanırken "You need to be connected to the internet to get the latest version of Origin. Please check your connection and try again." diyor ve "Error codes 14:-7" hatası alıyorum.
ÇÖZÜM DENEMELERİM:
1- Bu süreçte en az 6-7 defa TTNET Müşteri Hizmetlerini aradım. Onların verdikleri DNS değerlerini uyguladım. (Önceden 8.8.8.8 kullanıyordum)
2- Müşteri Temsilcisi isteği üzerine modeme gelen çıkan tüm kabloları tek tek söktüm ÜFLEDİM! ve geri taktım, ekstradan modemi defalarca kapatım belli bir süre bekleyip kapattım.
3- Windows 10 kullanıyorum. C klasöründe sistem dosyaları kurulu, D'de ise oyunlarım. C klasörünü baştan kurdum. Google Chrome'i baştan indirdim.
4- CCleaner indirdim, temizledim. Ayrıca adwCleaner de kullandım.
SONUÇ:
Sonuç olarak sıkıntı devam etmekte. Yalnız dikkatimi çeken bir mevzu var, bu sıkıntıları sadece bilgisyarlarda yaşıyoruz. Evde 1 masaüstü 1 dizüstü olmak üzere 2 bilgisayar bulunmakta ve ikisi de aynı problemleri yaşıyor. Allah aşkına arkadaşlar yardım edin ve beni bu saçma durumdan kurtarın. TTNET Müşteri hizmeleri AKN aştınız ondan diyip, lafı kestirip telefonu kapatıyor. Ay başında tekrar arayın şuan bir şey yapamayız diyorlar.
Windows Ağ Sorun giderme raporunu da ekliyorum. Bilgisi olan tüm arkadaşlarımızdan desteklerini bekliyorum.
Şimdiden herkese teşekkür ederim...
Bende de hemen hemen aynı problem mevcut. Tarayıcıda bir sorun yok ama oyun platformlarına hiçbir şekilde ulaşamıyorum resmen. Steam arada açılıyor onda da donwload başlamıyor ve oyun simgelerinin bir kısmı görünmüyor. Origin sürekli ofline moda da başlıyor, uplay hiç açılmıyor.
quote:
Orijinalden alıntı: The Rainmaker
Bende de hemen hemen aynı problem mevcut. Tarayıcıda bir sorun yok ama oyun platformlarına hiçbir şekilde ulaşamıyorum resmen. Steam arada açılıyor onda da donwload başlamıyor ve oyun simgelerinin bir kısmı görünmüyor. Origin sürekli ofline moda da başlıyor, uplay hiç açılmıyor.
Aynı sorunlar. Ek olarak tarayıcı problemide var. TTNET şuanlık tüm suçu bana atıyor. "AKN DOLDURMUŞSUNUZ AY BAŞINDA ARAYIN İŞLEM YAPAMAYIZ DİYOR". Ama kesinlikle anlamıyorlar bu durum AKN sorunu değil. Ortada bambaşka bir problem var ve çözmek istemiyorlar. İlla ay başı gelecek. O zaman ne yapacaklar merak ediyorum.
Aynı problem bendede var. origin sürekli offline giremiyor ve tarayıcı hangisi olursa olsun geç bağlanıyor bazen bağlanmıyor. yokmu çözüm. AKN felan dolmadı.
quote:
Orijinalden alıntı: by_zel
Aynı problem bendede var. origin sürekli offline giremiyor ve tarayıcı hangisi olursa olsun geç bağlanıyor bazen bağlanmıyor. yokmu çözüm. AKN felan dolmadı.