Şimdi Ara

Optimum Mi Store'dan alınan cihazda IMEI sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
193
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, üç gün önce İzmir Optimum'da ki Xiaomi Mi Store mağazasından bir adet Note 8 Pro satın aldım ancak bugün tarafıma " Degerli musterimiz, kullanmakta oldugunuz cihazinizin kimlik bilgisi olan ... IMEI numarasi kayit altinda olmadigindan 120 gun icerisinde kapanicaktir." uyarısı aldım. Hem faturanın üzerinde yazan hem telefonda yazan IMEI numarasını E-Devlette sorgulattığımda IMEI kaydının olduğu görünüyor. Bu mesajı alma sebebim nedir? Koskoca alışveriş merkezinde açılmış olan kendi mağazalarından aldığımızda dahi böyle bir sorunla karşılaşmamız doğal mı.. Genpa garantili olsun diye fazladan verdiğimiz parayla mı kaldık yani?



  • Bir şey olmaz. Kullanmaya devam edin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 5 tl ye kargo senden bana gönderebilirsin.

    Çoğu cihaza alındıktan sonra kayıt yapıldığından bu tür mesajlar gelebilir, sıkıntı olmaz merak etmeyin. Güle Güle kullanın.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.