Şimdi Ara

opet ultra force (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
15.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:


    adnan bey merhaba.klavyenize sağlık diyorum ve bilgi paylaşımınız için teşekkür ediyorum.benim sormak istediğim şu opet istasyonlarında tank temizliği ve yakıt kontrolleri ne kadar zamanda bir yapılıyor.mesela lukoil istasyonlarında 6 ayda bir tank temizliği yapıldığını öğrendim ki bence uzun bir süre.teşekkürler


    Opet istasyonları tanklarında operasyonel hatalar, tank sızdıması, ürün karışımı gibi olagandışı durumlar tespit edilirse tank kapatılıp derhal temizliği yapılır. Sorun yok ise rutin operasylarda yıllık 2 defa olmak üzere bakım planları uygulanır. 3 veya 6 ay arasında büyük fark yoktur çünkü bizim gönderdiğimiz ürün dinlenmiş üründür, istasyon tanklarımızda ki çekiş pompalarının agızları dipte degildir 60-70 cm üst kısımdadır yani ihtimal düşükte olsa tortu su gibi yogunlugu üründen yüksek çöker özellikte istenmeyenlere karşı önlemlidir. Çok sık temizlik iyi olarak algılanmamalıdır bu çok sık kirlilik şikayeti anlamınada gelebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adnan84 -- 22 Haziran 2011; 21:23:15 >




  • Dün akşam ilk defa arabamın benzin uyarı ışığı yandı. Hiç o kadar beklemezdim. Uyarı ışığı yanmadan motorin alırdım. Ama bazı kişilerin tavsiyesi ile bir de Total'i deneyeyim diyerek depodaki motorini bitme noktasına getirmek istemiştim. Öyle de yaptım. Tam Total'e gidiyordum ki, dayanamadım. Yine OPET'e gittim. 100 TL'lik motorin aldım. OPET'ten memnunum.

    Son anda yol değiştirmeme sebep şu oldu. Motorin depoda dipte iken bile arabada tıklama yoktu. Kendi kendime şöyle bir çıkarım yaptım. Demek ki bu yakıt son damlasında bile tertemiz. Depoyu da temizliyor. O zaman OPET'e devam.

    Belki diğerleri daha iyidir ama şimdilik OPET'le yola devam. Elmayı sepetten, yakıtı OPET'ten alacaksın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Dün akşam ilk defa arabamın benzin uyarı ışığı yandı. Hiç o kadar beklemezdim. Uyarı ışığı yanmadan motorin alırdım. Ama bazı kişilerin tavsiyesi ile bir de Total'i deneyeyim diyerek depodaki motorini bitme noktasına getirmek istemiştim. Öyle de yaptım. Tam Total'e gidiyordum ki, dayanamadım. Yine OPET'e gittim. 100 TL'lik motorin aldım. OPET'ten memnunum.

    Son anda yol değiştirmeme sebep şu oldu. Motorin depoda dipte iken bile arabada tıklama yoktu. Kendi kendime şöyle bir çıkarım yaptım. Demek ki bu yakıt son damlasında bile tertemiz. Depoyu da temizliyor. O zaman OPET'e devam.

    Belki diğerleri daha iyidir ama şimdilik OPET'le yola devam. Elmayı sepetten, yakıtı OPET'ten alacaksın.

    menzil olarak en iyisi opet mi diyorsunuz?farklı opet istasyonlarından aldığınızda sonuç yine aynı mı çıkıyor?teşekkürler...




  • ben opetin yeni mazotonu kullandım ve hiç memnun kalmadım

    daha az km gittim ve bunu yaşıyan bir çok insan var
  • Bende opetten almıyorum 2aydır filan,en son po dan aldım gayet memnun kaldım uzun gitti gibi geldi bana ama 3.87litresi çok pahalı yaf...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Dün akşam ilk defa arabamın benzin uyarı ışığı yandı. Hiç o kadar beklemezdim. Uyarı ışığı yanmadan motorin alırdım. Ama bazı kişilerin tavsiyesi ile bir de Total'i deneyeyim diyerek depodaki motorini bitme noktasına getirmek istemiştim. Öyle de yaptım. Tam Total'e gidiyordum ki, dayanamadım. Yine OPET'e gittim. 100 TL'lik motorin aldım. OPET'ten memnunum.

    Son anda yol değiştirmeme sebep şu oldu. Motorin depoda dipte iken bile arabada tıklama yoktu. Kendi kendime şöyle bir çıkarım yaptım. Demek ki bu yakıt son damlasında bile tertemiz. Depoyu da temizliyor. O zaman OPET'e devam.

    Belki diğerleri daha iyidir ama şimdilik OPET'le yola devam. Elmayı sepetten, yakıtı OPET'ten alacaksın.

    menzil olarak en iyisi opet mi diyorsunuz?farklı opet istasyonlarından aldığınızda sonuç yine aynı mı çıkıyor?teşekkürler...

    Sadece 2 opet istasyonundan alıyorum motorini. Bir tanesi Bağcılar'da. Molla Gürani parkının yanındaki Opet. Daha önce BP idi burası. Aynı sahipleri BP'yi bıraktı. Opet'le anlaştı. Diğeri ise Yenibosna'da ki Star City AVM'nin yukarısındaki Opet. Burası da bir kaç sene önce SHELL idi. Opet oldu. Ama ben daha çok Bağcılar'da ki Opetten alıyorum.

    Şehir içi pek hesap yapmam. Çünkü fazla kullanmıyorum arabayı. 100 TL'lik motorin neredeyse 2 ay yetiyor. Şehirlerarası yolda daha önce 340 - 350 km yol yaptıran ilk çubuk ultra force olduktan sonra son 2 uzun yol yapmamda 400 km menzile çıktı. Şehir içinde 2 ayda toplam 500 küsür km yol yapıyorum. 100 TL yetiyor.




  • güncel
  • Opetin 97 benzinini aldim bugun. Cok ciddi fark etti. Shell den 95 aliyordum arac gitmiyordu. Bir de sanki eksik basiliyor benzin diye suphelendim. İstasyon degistireyim dedim. o yokuslarda bayilan aracim, Cok guzel topladi kendini. Bilmiyorum belki opetin hikmeti belkide eski istasyon benzine birsey katiyordu. Eski aracimda da opet 97 aliyordum. Fark ediyordu. Sanirim buyuk hacimli motorlarda bu benzin cesidi hissedilir sekilde performans sagliyor.
  • bende shell den sonra, opet full force tam doldurdum,
    opet, farklar
    -rolanti daha sesli, sonrası daha sessiz.
    -gaz pedalı daha sert, ama daha tepkili
    -ilk kalkış daha hantal, (v-powera göre)
    -yüksek vites düşük devirler daha dolu, ancak tüksek devirler cansız.
    -kesinlikle shell den tüketimi daha düşük.

    v-power gtl, çok farklı bir performans veriyor. ancak onuda aynı ayarda bulmak zor. aynı pompadan aldığım halde 2 depo çok iyi iken 3. depo fark etmemişti. genel olarak full force daha mantıklı görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adnan84

    Arkadaşlar herkese selam öncelikle görevimden bahsetmek istiyorum, ben Opet akaryakıt dolum tesislerinde mühendis olarak çalışıyorum .. Objektif olarak konuşacağım. Görüyorum ki bazı arkadaşlar gerçekten yanlış bilgilere sahip ve insanları yanlış yönlendiriyor. Çok fazla teknik detaya girmeden üretim depolama ve satış süreçleri firmaların yakıtları hakkında bilgi vermek istiyorum. Bildiğiniz üzere kırsal motorin yada diğer adıyla motorin 1000ppm önce üretici sonra dağıtıcı en son satıcı aşamalarında kaldırıldı ve biz bu geçiş sürecinde bir arkadasın bahsettiği gibi asla kırsal motorini euro dizele katıp satmadık zaten böyle birşey yapmamız hem şirket politikamız gereği hemde EPDK kontrolleri dahilinde mümkün değildi. Şirketler stok ve mal alımlarını bu bitiş tarihine göre ayarlayıp sorunsuz(opet adına) geçişi sağlamıştır hatta ve hatta bayilere kırsal motorin satma taahütü gereği kaldırmadan son zamanda satılan kırsal motorinler 20-50 kükürt seviyelerinde verilmiştir. Sonuç olarak tesislerimizde kırsal ile euro asla karısmamıştır. Şimdi gelelim satış aşamalarına, bildiğiniz üzere Tr de firmalara ithal alım olmadığı sürece nihai ürün satıcısı(motorin,benzin,jet, fuel oil vs.) tüpraştır. opet shell petrol oifisi bp total büyük oranlarda alımlarını tüpraştan sağlarlar yani biz dağıtım şirketleri çoğu zaman aynı kaynaktan ürün alırız ve bu ürünleri belirli kalite standartlarında alırız, bu ürünlerin kalitesi akredite laboratuvar çalışmalarıyla tescillenir. Tüpraş asla ve asla su oranı yüksek kirlilik oranı yüksek veya euro ise 10 ppm kükürtten yüksek ürünü hiçbir firmaya satamaz. Burda anlatmak istediğim opet dizeli kalitesiz shellin ki kaliteli diyemezsiniz, peki diyeceksiniz firmaların yakıtları nasıl farklı .. Evet farklı çünkü bu fark esas yakıtın kendi kalitesiyle alakalı değil tamamen eklenen özel katık karışımları, depolama kalitesi koşulları, taşıma kalitesi, istasyon kontrolüyle alakalıdır. Her fimanın kendi geliştirdiği özel katıkları vardır(ultra force, v power vs.) biz bunları bayi akaryakıt tankerine dolum esnasında otomasyonel olarak enjekte ederiz. Bunlar reklamlarda bahsedilen(düşük tüketim,yüksek perf. vs.) artıları sağlamaktadırlar. Tüpraşta kontrolü yapıldığı halde biz satış sırasında tekrar ürünün kalite analizlerini yaparak bu analiz sonuçlarını ürünle beraber bayiiye vermekteyiz. Artık ürün ultra force katıklı olarak kalite standartlarına uygun dolum tesisindende çıktı aklınıza şu gelebilir yolda ürünü bozabilecek müdehale olabilir mi ? cevap hayır çünkü bayii tankerinin dolumu bittikten sonra tüm tanker vanaları ürün bölüm kapakları hepsi numarasıyla tarafımızdan mühürlenir bu mühürler koptu mu aynı mühür asla geri takılamaz. Şimdi ürün bayiiye geldi bayi istasyon tanklarına aldı diyebilirsiniz ki bayiinin kendi tankı içine suda koyabilir başka yakıtta?? cevap bizde hayır çünkü biz ürünü bayiye verirken katıkla beraber ürünün içine opet marker yani yakıtın opet oldugunu belirleyen gizli bir kimyasal enjekte ederiz(ulusal marker gibi düşünün) bunun oranı belirlidir ve yakıtın içine dışarıdan müdehale geldiği an bu oran değişir ayrıca istasyon tankları uydu takip sistemiyle kontrol edilir. Şimdi gelelim son aşamaya her firmada olduğu gibi gezici kalite kontrol ekipleri istasyon satış pompalarından numune alırlar burda yakıtın kalitesi tekrar kontrol edilir ( kükürt, su, kirlilik, opet marker vs.) ve miktar kontrolü yapılır (mesela 30 tl ye tam miktarda yakıt vermesi gibi fakat bu pompalar bu bakımdan zaten mühürlü ve epdk kontrolündedir ) opet olarak bizim iç kontrollerimiz yetmezmiş gibi yüzlerce EPDK ekipleride her istasyona baskın yapıp ürünün kalite,miktar durumunu ve kaçakçılığa karşı yasal olup olmadıgını kontrol etmektedirler. Şimdi siz diyeceksiniz arkadaşım her anlattıgın güllük gülistanlık hiç mi kötü yakıt sorunu olmuyor .. tabiki olur Burda asıl dikkat etmemiz gereken firmalar ne kadar dürüst ve bayilerini ne kadar kontrol altına alabildiğidir bakın Petrol Ofisi sektör lideridir ancak 2000 den fazla bayisini özellikle anadoluda kontrol konusunda zolandığı bilinmektedir, veya düşük satış seviyesinde ki (starpet, kadoil vs.) firmalarında sırf bayi bağlamak adına istasyonları çok zorlamadıkları bilinmektedir. Reklamlar olarak düşünmeyin ancak bildiğiniz üzere opet 5 yıldır müşteri memnuniyetinde birincidir bunun nedeni çok satması değildir (opet sektörde şu an 3.cü) tamamen istasyonları tuvaletinden marketine yakıtından tankerine kalitesini kontrol altında tutabilmesidir. Bugüne kadar elbet sorun yaşadık ancak inanın sorunlu bayilerin sayısı 1-2 yi geçmemiş olsada firmaya ne kadar kazandırsada lisansını iptal ettik, opet denince akla gelen market içi güvenli temiz tuvalet standardını sağlayamayan bayinin wc yüzünden lisans iptali bile olmuştur. Bence önemli olan ardahandada edirnedede bi markanın istasyonuna girdiginizde aynı hizmet kalite ve temizligi verebilmesidir. Çok uzattım hepinizden özür diliyorum çok düzgün yazabildim mi bilmiyorum :) en nihayetinde sonuç olarak tüm firmalar rekabet içinde kendilerini geliştirmektedir evet eski opet ürün katıkları yeni nesil olmasada bu yeni ultra force benzin ve dizel katığının tofaş-fiat fabrikasında ki test verileri hiçbir firmanın ulaşamadığı düzeydeydi en azından bir depo denemenizi tavsiye ederim. Sadece bilgi amaçlı yazmak istedim tercihlerinizde hataya düşmemeniz dileğiyle .. varsa sorularınıza memnuniyetle yardımcı olurum .. iyi günler arkadaşlar

    paylaşım için teşekkürler ben de opet ultra force kullanıyorum yakkıtta oldukça fark etti




  • Bu yakıt değişti mi yoksa sadece reklam mı yapmışlar. Yeniyse eskisinden farkı nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.