Şimdi Ara

opet ultra force (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
15.467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zugasi_berepe


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    İstanbul Avrupa yakasında fiyatı ne? Fark varmı?.........


    fiyat farkı yok eski mazotla zaten 2 üründe yok sadece full force dizel var



    Teşekkürler eski eurodizelinden daha kaliteli yani ben sırf bu yüzden shell e geçmiştim ve yaklaşık 8 krş. daha pahalıydı şimdi geri dönebilirim opete kaliteli ise........
  • Bende deneyeceğim ama şuanda her istasyonda yoktur herhalde
  • İlk burada okuyorum haberim yoktu, ben de deneyeceğim.
  • benzinlisini deneyen varmı. mazotta da olduğu gibi eurodizel kaldırıp sadece bunu mu koymuşlar. bugün depoyu fulleyeceğim fiyat aynıysa bir deneyelim. bu ultra force benzini


    gerçi daha 3500 km olan bir araca ne gibi faydası olur bilemiyeceğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    benzinlisini deneyen varmı. mazotta da olduğu gibi eurodizel kaldırıp sadece bunu mu koymuşlar. bugün depoyu fulleyeceğim fiyat aynıysa bir deneyelim. bu ultra force benzini


    gerçi daha 3500 km olan bir araca ne gibi faydası olur bilemiyeceğim


    Oluyo oluyo benim arabada daha 8000'de benzinli araçta bir miktar ama mazotlu araçta iyi-dandik mazot farkını hemen hissettiriyor
  • Arkadaş 2005 model TDCI motorlu otomatik Ford Mondeo 110.000 km'lik arabasında SHELL'in en pahalı eurodieselini kullanıyor. Neydi, unuttum ismini yakıtın. Gerçekten çok farketti diyor. Arabanın çekişi arttığı gibi 1 litre motorin ile gittiğim yolun mesafesi de arttı diyor. Daha iyi yanmasına rağmen daha fazla yol yaptırıyormuş. Sürekli ondan alıyor artık.

    Kendisi çok titiz ve zor beğenen biridir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zugasi_berepe


    quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    benzinlisini deneyen varmı. mazotta da olduğu gibi eurodizel kaldırıp sadece bunu mu koymuşlar. bugün depoyu fulleyeceğim fiyat aynıysa bir deneyelim. bu ultra force benzini


    gerçi daha 3500 km olan bir araca ne gibi faydası olur bilemiyeceğim


    Oluyo oluyo benim arabada daha 8000'de benzinli araçta bir miktar ama mazotlu araçta iyi-dandik mazot farkını hemen hissettiriyor


    hadi ya. fiyat aynıysa bir deneyelim o zaman zaten depoda 30 km lik benzin vardı iyi olur




  • Shell GTL , gaz to liquid dir arkadaşlar.

    Yani işlemden geçerek dizel özellikleri kazanmış DOĞALGAZ diyebiliriz.

    Jet uçakların yakıtı olarak kullanmayı deniyorlar Airbus ve Shell.

    Gelecekte Kerosen'in yerini almaya aday...


    Tabii shell Türkiyede bunu mazotla karıştırıyor
  • mart ayında sanırım kırsal motorin kaldırıldıktan sonra opetten aldığım dizelin kalitesi inanılmaz kötü. pompaya gittiğinizde euro diesel diyorsunuz hatta artık demenizde gerekmemeli ancak opet muhtemel elinde kalan kırsalı biraz iyileştirip euro diesel diye satıyor. aracım peugeot 5008 ve daha 3500 km de iken aldığım opet yakıt (kırsal kalkışından sonra) arabanın alt devirlerde teklemesine hatta otomatikleştirilmiş şanzımanı olmasa motoru durduracak kadar kötü silkeleme yaptırdı. yakıttan ilk başta şüphelenmedim. çünkü bir önceki aracım olan focus umda 20 ay sadece opet kullandım en ufak bir şikayetim olmadı gayette memnundum. euro diesel / kırsal varken 10 ppm olan kükürt oranı şu an 11-1000 ppm olarak belirtiliyor. bu da kırsaldan biraz daha iyi (yanlış bilmiyorsam Euro5 standardı en fazla 10 ppm, euro 4 ise maks 50 ppm di ). aracımda bu sorunla karşılaşıp opetin sitesinde de bu değerleri görünce emin olmak için yakıtı değiştim. yarım depo opet in üzerine shell v-power gtl+ doldurdum. silkelenmeler azaldı. ancak araç sabah çalıştığında yüksek araç hareketlendikçe azalan ama kaybolmayan bir silkelenme devirlerde saçmalama vardı. çeyrek depo kaldığında tekrar gtl+ ile fullettim ve şu an bir problem yok. buradaki bazı arkadaşların da dediği gibi adını ultraforce yapmışlar ama teknik değerleri o kadar fors yapamıyor reklamdaki gibi... bundan şu anlaşılmasın lütfen. opet kötüdür demiyorum. şu an sunduğu dizel yakıt kalitesiz. ne zamanki ultraforce un teknik değerlerini açıklarlar iyi kaliteli yakıtı sunarlar tabii ki olur. ama şu an dizel yakıtı web sitesinde açıkladıkları ürünse adını hint kumaşı verseler yemez :)




  • depoyu fulledim. normal kursunsuz 95 oktan artık yok opette. ultra force kursunsuz 95 oktan var. ben daha pek bir faydasını görmedim. bakalım ilerleyen günlerde ne göreceğiz
  • suana kadar 290 km yaptım.Normalde 100 tl'lik opet eurodizel ile yaptığım km 320 km'dir.Görünüşe göre 320 km'yi devirecek bu sefer çünkü ışık yanar yanmaz 80 km kala mazot alıyorum göstergeye göre 320'yi geçer.Shell v-power+gtl kullanmadım hiç sadece birkez v-power eurodizel koymuştum aracın çekişi bariz şekilde artmış ancak motor gürültülü çalışmaya başlamıştı bu ultra forceda dediğim gibi km iyi ve motor sessiz bakalım bir daha shell deneyip sonra birinde karar kılıcam
  • Ben bugün aldım 50 tl lik denemek için 68 km menzilim vardı. Şimdilik gayet iyi duruyor motor eski opetten daha çekişli ve sessizleşti ama shell kadar iyi değil ama alınabilir bir yakıt shell 3.67 tl, bu ultra force 3.58 tl ayrıca daha uzun menzin veriyor......
  • acayıp kara duman attiryor fazlalaştı dıyebılırım .temizliyormu acaba yoksa kötümü
  • Arkadaşlar herkese selam öncelikle görevimden bahsetmek istiyorum, ben Opet akaryakıt dolum tesislerinde mühendis olarak çalışıyorum .. Objektif olarak konuşacağım. Görüyorum ki bazı arkadaşlar gerçekten yanlış bilgilere sahip ve insanları yanlış yönlendiriyor. Çok fazla teknik detaya girmeden üretim depolama ve satış süreçleri firmaların yakıtları hakkında bilgi vermek istiyorum. Bildiğiniz üzere kırsal motorin yada diğer adıyla motorin 1000ppm önce üretici sonra dağıtıcı en son satıcı aşamalarında kaldırıldı ve biz bu geçiş sürecinde bir arkadasın bahsettiği gibi asla kırsal motorini euro dizele katıp satmadık zaten böyle birşey yapmamız hem şirket politikamız gereği hemde EPDK kontrolleri dahilinde mümkün değildi. Şirketler stok ve mal alımlarını bu bitiş tarihine göre ayarlayıp sorunsuz(opet adına) geçişi sağlamıştır hatta ve hatta bayilere kırsal motorin satma taahütü gereği kaldırmadan son zamanda satılan kırsal motorinler 20-50 kükürt seviyelerinde verilmiştir. Sonuç olarak tesislerimizde kırsal ile euro asla karısmamıştır. Şimdi gelelim satış aşamalarına, bildiğiniz üzere Tr de firmalara ithal alım olmadığı sürece nihai ürün satıcısı(motorin,benzin,jet, fuel oil vs.) tüpraştır. opet shell petrol oifisi bp total büyük oranlarda alımlarını tüpraştan sağlarlar yani biz dağıtım şirketleri çoğu zaman aynı kaynaktan ürün alırız ve bu ürünleri belirli kalite standartlarında alırız, bu ürünlerin kalitesi akredite laboratuvar çalışmalarıyla tescillenir. Tüpraş asla ve asla su oranı yüksek kirlilik oranı yüksek veya euro ise 10 ppm kükürtten yüksek ürünü hiçbir firmaya satamaz. Burda anlatmak istediğim opet dizeli kalitesiz shellin ki kaliteli diyemezsiniz, peki diyeceksiniz firmaların yakıtları nasıl farklı .. Evet farklı çünkü bu fark esas yakıtın kendi kalitesiyle alakalı değil tamamen eklenen özel katık karışımları, depolama kalitesi koşulları, taşıma kalitesi, istasyon kontrolüyle alakalıdır. Her fimanın kendi geliştirdiği özel katıkları vardır(ultra force, v power vs.) biz bunları bayi akaryakıt tankerine dolum esnasında otomasyonel olarak enjekte ederiz. Bunlar reklamlarda bahsedilen(düşük tüketim,yüksek perf. vs.) artıları sağlamaktadırlar. Tüpraşta kontrolü yapıldığı halde biz satış sırasında tekrar ürünün kalite analizlerini yaparak bu analiz sonuçlarını ürünle beraber bayiiye vermekteyiz. Artık ürün ultra force katıklı olarak kalite standartlarına uygun dolum tesisindende çıktı aklınıza şu gelebilir yolda ürünü bozabilecek müdehale olabilir mi ? cevap hayır çünkü bayii tankerinin dolumu bittikten sonra tüm tanker vanaları ürün bölüm kapakları hepsi numarasıyla tarafımızdan mühürlenir bu mühürler koptu mu aynı mühür asla geri takılamaz. Şimdi ürün bayiiye geldi bayi istasyon tanklarına aldı diyebilirsiniz ki bayiinin kendi tankı içine suda koyabilir başka yakıtta?? cevap bizde hayır çünkü biz ürünü bayiye verirken katıkla beraber ürünün içine opet marker yani yakıtın opet oldugunu belirleyen gizli bir kimyasal enjekte ederiz(ulusal marker gibi düşünün) bunun oranı belirlidir ve yakıtın içine dışarıdan müdehale geldiği an bu oran değişir ayrıca istasyon tankları uydu takip sistemiyle kontrol edilir. Şimdi gelelim son aşamaya her firmada olduğu gibi gezici kalite kontrol ekipleri istasyon satış pompalarından numune alırlar burda yakıtın kalitesi tekrar kontrol edilir ( kükürt, su, kirlilik, opet marker vs.) ve miktar kontrolü yapılır (mesela 30 tl ye tam miktarda yakıt vermesi gibi fakat bu pompalar bu bakımdan zaten mühürlü ve epdk kontrolündedir ) opet olarak bizim iç kontrollerimiz yetmezmiş gibi yüzlerce EPDK ekipleride her istasyona baskın yapıp ürünün kalite,miktar durumunu ve kaçakçılığa karşı yasal olup olmadıgını kontrol etmektedirler. Şimdi siz diyeceksiniz arkadaşım her anlattıgın güllük gülistanlık hiç mi kötü yakıt sorunu olmuyor .. tabiki olur Burda asıl dikkat etmemiz gereken firmalar ne kadar dürüst ve bayilerini ne kadar kontrol altına alabildiğidir bakın Petrol Ofisi sektör lideridir ancak 2000 den fazla bayisini özellikle anadoluda kontrol konusunda zolandığı bilinmektedir, veya düşük satış seviyesinde ki (starpet, kadoil vs.) firmalarında sırf bayi bağlamak adına istasyonları çok zorlamadıkları bilinmektedir. Reklamlar olarak düşünmeyin ancak bildiğiniz üzere opet 5 yıldır müşteri memnuniyetinde birincidir bunun nedeni çok satması değildir (opet sektörde şu an 3.cü) tamamen istasyonları tuvaletinden marketine yakıtından tankerine kalitesini kontrol altında tutabilmesidir. Bugüne kadar elbet sorun yaşadık ancak inanın sorunlu bayilerin sayısı 1-2 yi geçmemiş olsada firmaya ne kadar kazandırsada lisansını iptal ettik, opet denince akla gelen market içi güvenli temiz tuvalet standardını sağlayamayan bayinin wc yüzünden lisans iptali bile olmuştur. Bence önemli olan ardahandada edirnedede bi markanın istasyonuna girdiginizde aynı hizmet kalite ve temizligi verebilmesidir. Çok uzattım hepinizden özür diliyorum çok düzgün yazabildim mi bilmiyorum :) en nihayetinde sonuç olarak tüm firmalar rekabet içinde kendilerini geliştirmektedir evet eski opet ürün katıkları yeni nesil olmasada bu yeni ultra force benzin ve dizel katığının tofaş-fiat fabrikasında ki test verileri hiçbir firmanın ulaşamadığı düzeydeydi en azından bir depo denemenizi tavsiye ederim. Sadece bilgi amaçlı yazmak istedim tercihlerinizde hataya düşmemeniz dileğiyle .. varsa sorularınıza memnuniyetle yardımcı olurum .. iyi günler arkadaşlar




  • Yenilenmiş yakıtları deneyen arkadaşlar hemen aracın çekişinin , performansının , sesinin ve tüketiminin değiştiğini fark etmişler. Bunu anlamak o kadar kolay oluyor mu bilmiyorum.Bana biraz da pisikolojik geliyor. Ben hem opeti hemde shell i denedim. Eskilerinde de basınca gidiyordu bunlarda da gidiyor. Hele sesin değiştiğini hiç fark etmedim.Tüketim ise bu çok ince hesap olmalı.Sonuçta biz robot değiliz.Her zaman aynı yolu aynı devirde ve hızda gitmeyi garanti edemeyiz. Ama yine de bu değişiklikleri fark eden arkadaşları tebrik ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adnan84

    Arkadaşlar herkese selam öncelikle görevimden bahsetmek istiyorum, ben Opet akaryakıt dolum tesislerinde mühendis olarak çalışıyorum .. Objektif olarak konuşacağım. Görüyorum ki bazı arkadaşlar gerçekten yanlış bilgilere sahip ve insanları yanlış yönlendiriyor. Çok fazla teknik detaya girmeden üretim depolama ve satış süreçleri firmaların yakıtları hakkında bilgi vermek istiyorum. Bildiğiniz üzere kırsal motorin yada diğer adıyla motorin 1000ppm önce üretici sonra dağıtıcı en son satıcı aşamalarında kaldırıldı ve biz bu geçiş sürecinde bir arkadasın bahsettiği gibi asla kırsal motorini euro dizele katıp satmadık zaten böyle birşey yapmamız hem şirket politikamız gereği hemde EPDK kontrolleri dahilinde mümkün değildi. Şirketler stok ve mal alımlarını bu bitiş tarihine göre ayarlayıp sorunsuz(opet adına) geçişi sağlamıştır hatta ve hatta bayilere kırsal motorin satma taahütü gereği kaldırmadan son zamanda satılan kırsal motorinler 20-50 kükürt seviyelerinde verilmiştir. Sonuç olarak tesislerimizde kırsal ile euro asla karısmamıştır. Şimdi gelelim satış aşamalarına, bildiğiniz üzere Tr de firmalara ithal alım olmadığı sürece nihai ürün satıcısı(motorin,benzin,jet, fuel oil vs.) tüpraştır. opet shell petrol oifisi bp total büyük oranlarda alımlarını tüpraştan sağlarlar yani biz dağıtım şirketleri çoğu zaman aynı kaynaktan ürün alırız ve bu ürünleri belirli kalite standartlarında alırız, bu ürünlerin kalitesi akredite laboratuvar çalışmalarıyla tescillenir. Tüpraş asla ve asla su oranı yüksek kirlilik oranı yüksek veya euro ise 10 ppm kükürtten yüksek ürünü hiçbir firmaya satamaz. Burda anlatmak istediğim opet dizeli kalitesiz shellin ki kaliteli diyemezsiniz, peki diyeceksiniz firmaların yakıtları nasıl farklı .. Evet farklı çünkü bu fark esas yakıtın kendi kalitesiyle alakalı değil tamamen eklenen özel katık karışımları, depolama kalitesi koşulları, taşıma kalitesi, istasyon kontrolüyle alakalıdır. Her fimanın kendi geliştirdiği özel katıkları vardır(ultra force, v power vs.) biz bunları bayi akaryakıt tankerine dolum esnasında otomasyonel olarak enjekte ederiz. Bunlar reklamlarda bahsedilen(düşük tüketim,yüksek perf. vs.) artıları sağlamaktadırlar. Tüpraşta kontrolü yapıldığı halde biz satış sırasında tekrar ürünün kalite analizlerini yaparak bu analiz sonuçlarını ürünle beraber bayiiye vermekteyiz. Artık ürün ultra force katıklı olarak kalite standartlarına uygun dolum tesisindende çıktı aklınıza şu gelebilir yolda ürünü bozabilecek müdehale olabilir mi ? cevap hayır çünkü bayii tankerinin dolumu bittikten sonra tüm tanker vanaları ürün bölüm kapakları hepsi numarasıyla tarafımızdan mühürlenir bu mühürler koptu mu aynı mühür asla geri takılamaz. Şimdi ürün bayiiye geldi bayi istasyon tanklarına aldı diyebilirsiniz ki bayiinin kendi tankı içine suda koyabilir başka yakıtta?? cevap bizde hayır çünkü biz ürünü bayiye verirken katıkla beraber ürünün içine opet marker yani yakıtın opet oldugunu belirleyen gizli bir kimyasal enjekte ederiz(ulusal marker gibi düşünün) bunun oranı belirlidir ve yakıtın içine dışarıdan müdehale geldiği an bu oran değişir ayrıca istasyon tankları uydu takip sistemiyle kontrol edilir. Şimdi gelelim son aşamaya her firmada olduğu gibi gezici kalite kontrol ekipleri istasyon satış pompalarından numune alırlar burda yakıtın kalitesi tekrar kontrol edilir ( kükürt, su, kirlilik, opet marker vs.) ve miktar kontrolü yapılır (mesela 30 tl ye tam miktarda yakıt vermesi gibi fakat bu pompalar bu bakımdan zaten mühürlü ve epdk kontrolündedir ) opet olarak bizim iç kontrollerimiz yetmezmiş gibi yüzlerce EPDK ekipleride her istasyona baskın yapıp ürünün kalite,miktar durumunu ve kaçakçılığa karşı yasal olup olmadıgını kontrol etmektedirler. Şimdi siz diyeceksiniz arkadaşım her anlattıgın güllük gülistanlık hiç mi kötü yakıt sorunu olmuyor .. tabiki olur Burda asıl dikkat etmemiz gereken firmalar ne kadar dürüst ve bayilerini ne kadar kontrol altına alabildiğidir bakın Petrol Ofisi sektör lideridir ancak 2000 den fazla bayisini özellikle anadoluda kontrol konusunda zolandığı bilinmektedir, veya düşük satış seviyesinde ki (starpet, kadoil vs.) firmalarında sırf bayi bağlamak adına istasyonları çok zorlamadıkları bilinmektedir. Reklamlar olarak düşünmeyin ancak bildiğiniz üzere opet 5 yıldır müşteri memnuniyetinde birincidir bunun nedeni çok satması değildir (opet sektörde şu an 3.cü) tamamen istasyonları tuvaletinden marketine yakıtından tankerine kalitesini kontrol altında tutabilmesidir. Bugüne kadar elbet sorun yaşadık ancak inanın sorunlu bayilerin sayısı 1-2 yi geçmemiş olsada firmaya ne kadar kazandırsada lisansını iptal ettik, opet denince akla gelen market içi güvenli temiz tuvalet standardını sağlayamayan bayinin wc yüzünden lisans iptali bile olmuştur. Bence önemli olan ardahandada edirnedede bi markanın istasyonuna girdiginizde aynı hizmet kalite ve temizligi verebilmesidir. Çok uzattım hepinizden özür diliyorum çok düzgün yazabildim mi bilmiyorum :) en nihayetinde sonuç olarak tüm firmalar rekabet içinde kendilerini geliştirmektedir evet eski opet ürün katıkları yeni nesil olmasada bu yeni ultra force benzin ve dizel katığının tofaş-fiat fabrikasında ki test verileri hiçbir firmanın ulaşamadığı düzeydeydi en azından bir depo denemenizi tavsiye ederim. Sadece bilgi amaçlı yazmak istedim tercihlerinizde hataya düşmemeniz dileğiyle .. varsa sorularınıza memnuniyetle yardımcı olurum .. iyi günler arkadaşlar

    adnan bey merhaba.klavyenize sağlık diyorum ve bilgi paylaşımınız için teşekkür ediyorum.benim sormak istediğim şu opet istasyonlarında tank temizliği ve yakıt kontrolleri ne kadar zamanda bir yapılıyor.mesela lukoil istasyonlarında 6 ayda bir tank temizliği yapıldığını öğrendim ki bence uzun bir süre.teşekkür ederim.




  • denemeye değer diyorum. zaten opetten alıyordum ki ben
  • arkadaşlar ben bir opet bayisi biliyorum az önce açıklama yapan arkadaşın dediği gibi kontrolleri yapılıyor ama adam takmıyor resmen opet dışından aldığı tankerlerce mazotu satabiliyor opet bunu bilmiyormu bayiye kendisinden habersiz 1 lt akaryakıt konulsa sistem uyarı veriyor ama bazen gözyummak zorunda kalıyorlar

    lukoil de tank temizliği 6 ayda bir bazen 1 yılı bile bulabilmekte ama shell de tank temizliği 3 ayda bir standart olarak yapılmakta sadece marka değilde bildiğiniz yerden almakta fayda var. ve devamlı aynı yerden bence en faydalısı bu

    ben shellden 3 depo v power kullanıyorum sonra 1 depo GTL alıyorum.
  • Şunu anladım yakıtında iyileşme olduğu belli normal yakıtta (euro dizel olarak) opet tercih edilebilir yaklaşık shell den 7-8 krş. daha hesaplı bu da hem km uzaltıyor hemde depo daha ucuza doluyor. Araca ara sıra Gtl+ alarak aracı memnun etmekte ayrı bir düşünce.......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sdrturhan

    arkadaşlar ben bir opet bayisi biliyorum az önce açıklama yapan arkadaşın dediği gibi kontrolleri yapılıyor ama adam takmıyor resmen opet dışından aldığı tankerlerce mazotu satabiliyor opet bunu bilmiyormu bayiye kendisinden habersiz 1 lt akaryakıt konulsa sistem uyarı veriyor ama bazen gözyummak zorunda kalıyorlar

    lukoil de tank temizliği 6 ayda bir bazen 1 yılı bile bulabilmekte ama shell de tank temizliği 3 ayda bir standart olarak yapılmakta sadece marka değilde bildiğiniz yerden almakta fayda var. ve devamlı aynı yerden bence en faydalısı bu

    ben shellden 3 depo v power kullanıyorum sonra 1 depo GTL alıyorum.





    Tekrar selam sizin gibi düşünen çok insan bizi şikayet için arıyor ama hemen açıklamasını yapayım. Bir opet istasyonu veya başka bir istasyon sahibi akaryakıt tankeri almak zorunda değildir maliyet hesapları(bakım,vergi,şöfor maaş+sigorta vs.) gereği dışarıdan taşımacılık hizmeti alabilir bu firmaların araçları temizlikleri standartlara uygunlugu yine bizim kontrolümüzdedir. Şöyle düşünün şirketler nasıl çalışanları için servis almıyor taşıma şirketiyle anlasıyorsa buda öyle birşey. Sonuç olarak logosuz bir tankerin istasyona boşaltım yaptıgını görsenizde ürünün o firmaya ait oldugundan şüpheniz olmasın.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.