Şimdi Ara

Opel Corsa C 1.7 Dti Büyük Turbo Uygulaması.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
21.968
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hayırlısı olsun takip ediyoruz bakalım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    http://www.youtube.com/watch?v=DMdX066cDHM

    bu vidyo o arabanın..

    Ama çekildiği zaman araç 130 hp 280 Nm gibi değerlerdeydi..

    birde arkadaş özensiz çekmiş..Daha güncel ve güzel videolar çekeceğiz..


    merabalar;

    beni hatırlarmısın bilmiyorum, bi zamanlar 1.3cdti corsa'dan 120hp alabilmeyi umuyodum, sana da sormuştum..
    hatta onno usta'ya da mail attığımı söylemiştim.. :)

    bu projeni şimdi gördüm, hoşuma gitti..

    videoyu izledim, bişey sormak istiyorum:
    170km/h civarlarında yanan arıza ışığının nedeni nedir ?

    bide son mesajında 170hp 350nm'den bahsederken kullandığın "dumanlı dumanlı" tabirinin bi görüntüsünü alabilirmiyiz? :)

    bide "altları box'la doldurma"yı açıklarsan sevinirim... ;)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: fircam


    merabalar;

    beni hatırlarmısın bilmiyorum, bi zamanlar 1.3cdti corsa'dan 120hp alabilmeyi umuyodum, sana da sormuştum..
    hatta onno usta'ya da mail attığımı söylemiştim.. :)

    bu projeni şimdi gördüm, hoşuma gitti..

    videoyu izledim, bişey sormak istiyorum:
    170km/h civarlarında yanan arıza ışığının nedeni nedir ?

    bide son mesajında 170hp 350nm'den bahsederken kullandığın "dumanlı dumanlı" tabirinin bi görüntüsünü alabilirmiyiz? :)

    bide "altları box'la doldurma"yı açıklarsan sevinirim... ;)



    Merhabalar Fırat bey..

    Arıza ışığı yüksek turbo basıncından dolayı yanıyor..Herhangi bir problem teşkil etmiyor..Sonra sönüyor zaten..

    O dumanı şu şekilde tarif edebilirim..

    http://208.65.153.253/watch?v=ybMF6f3UoTE

    linkteki videoda görünen dumana eşdeğer gibi..

    Malum düşük hacimden yüksek güç alabilmenin sırrı yüksek turbo basıncında..Ama yüksek basınç sağlıyabilen turboların devirlenmesi geç olacağından Turbo Lag dediğimiz turbo gecikmesi engellenememekte..Box ile yakıt basıncını normalden daha erken yükselterek alt devirlerdeki yanmayı şiddetlendiriyoruz..Daha şiddetli yanma daha fazla eksoz gazı edbisi oluşturuyor..Buda az da olsa turboyu daha erken devreye sokuyor..




  • herşey için çok teşekkürler fakat duman kafaya takılması gereken bi ayrıntı, bunu önlemenin bi yolu yok mu?
    yada dumansız maksimum ne yapabilir ne kadar güç alabiliriz?


    ha birde, 2001 corsa 1.4 için (z14xe olmalı kodu) turbo kitleri var mı piyasada, bilginiz var mı?
  • Evet o motor içi kitler var..Lexmaul un sitesinden veya benzer sitelerden inceleyebilirsiniz..

    O duman o araç gibi yarış veya özel durumlarda kullanılan araçlarda olur..Caddeye göre ayarlanan arabalara o kadar duman attırılmaz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orjinalden alıntı: fircam


    merabalar;

    beni hatırlarmısın bilmiyorum, bi zamanlar 1.3cdti corsa'dan 120hp alabilmeyi umuyodum, sana da sormuştum..
    hatta onno usta'ya da mail attığımı söylemiştim.. :)

    bu projeni şimdi gördüm, hoşuma gitti..

    videoyu izledim, bişey sormak istiyorum:
    170km/h civarlarında yanan arıza ışığının nedeni nedir ?

    bide son mesajında 170hp 350nm'den bahsederken kullandığın "dumanlı dumanlı" tabirinin bi görüntüsünü alabilirmiyiz? :)

    bide "altları box'la doldurma"yı açıklarsan sevinirim... ;)



    Merhabalar Fırat bey..

    Arıza ışığı yüksek turbo basıncından dolayı yanıyor..Herhangi bir problem teşkil etmiyor..Sonra sönüyor zaten..

    O dumanı şu şekilde tarif edebilirim..

    http://208.65.153.253/watch?v=ybMF6f3UoTE

    linkteki videoda görünen dumana eşdeğer gibi..

    Malum düşük hacimden yüksek güç alabilmenin sırrı yüksek turbo basıncında..Ama yüksek basınç sağlıyabilen turboların devirlenmesi geç olacağından Turbo Lag dediğimiz turbo gecikmesi engellenememekte..Box ile yakıt basıncını normalden daha erken yükselterek alt devirlerdeki yanmayı şiddetlendiriyoruz..Daha şiddetli yanma daha fazla eksoz gazı edbisi oluşturuyor..Buda az da olsa turboyu daha erken devreye sokuyor..

    Turbo lagı en aza indirmek için boxın dışında blow da kullanılabilir bence




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.