Şimdi Ara

opel astra 1.3cdti easytronic siyah essentia (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
27.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gorole opel corsa easytronic hakkında bilgin yokmu???
    aslında ben corsa düşünüyordum ama baktımki corsa easytronic olsaydı 35 ten aşağı olmazdı.35 e corsamı 36 ya essentia astramı dedim.sonra 36 ya essentia alana kadar 40 a enjpy+sp dedik....
    anladımki bunun sonu yok.....
  • Ya şimdi 36000'e Corsa da alırsın ama Astra'ya göre donanımlı olur. 36.000'e essentia astra yerine bence donanımlı bir Corsa daha iyi olur derim. Tabi Corsa'nın ufak olması senin için sorun yaratmazsa...
  • yani ortada easytronic corsa yok ama gelir diye düşünüyorum en geç yıl sonuna
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drberti

    gorole opel corsa easytronic hakkında bilgin yokmu???
    aslında ben corsa düşünüyordum ama baktımki corsa easytronic olsaydı 35 ten aşağı olmazdı.35 e corsamı 36 ya essentia astramı dedim.sonra 36 ya essentia alana kadar 40 a enjpy+sp dedik....
    anladımki bunun sonu yok.....


    ben corsa eastronik kullanıyorum gercekten mükemel bir araç bana kimse birdaha düz vites araç aldıramaz çok dik yokuslarda kalkışta sorun yaşanıyor bu bi gerçek oplellerin sistemi duz balata sistemi ve iki robot ile calısıyor birisi baskıyabalataya digeri vites degistirme ve araç dik yokusta kalkısta gaza yeterli basmasssanız geriye ivmeli birsekilde kayıyor eger cok basarsanız busefer onunuzdeki araca çarpma riski olusuyor yada arac patinaj cekiyor biraz sıkıntılı ama gecenlerde türibin sistemli bir honda civic otomatik kullandım aynı sorun ondada var yani kalkarken elfreni kullanacaksınız kitapcıkta yazanda zaten bu yarım elfreni hafif kalkıs bence bunun dısında duz vitesten hic bir eksigi yok ne surus keyfini ne de performasa olumsuz etkisi yok fakat bircok olumlu yonu var 4 saat dur kalk trafiginde bile canınız cıkmıyor ve gayet rahat inip isinize bakıyorsunuz araçtan.diger konuya gelince eger imkanınız varsa astra 14.3 cdti eastronik cosmo almanızı tavisye ederim siyah olması tercih sebebeniz zaetn yazmıssınız suanda birkac yerde derikoltuk hediyesi var diye biliyorum deri koltuk ve ısıtmalı koltuk eger imkanınınız yoksa ozaman astra 1.3 east. essentia alın pişman olmassınız.ne alırsanız alın hayırlı olması dileğimle kazası belasız kullanın inşallah.




  •  opel astra 1.3cdti easytronic siyah essentia


    gorele buyur senin gittiğin yoldan ben de az önce döndüm ve sırf herkes neyin ne olduğunu görsün diye 90 km/h ile sabitleyerek TEMde 50 km yol geldim, içim bayıldı. Neymiş ASTRA 1.6 TWİNPORT'UN SABİT 90 km/h'deki BENZİN TÜKETİM ORTALAMASI: 4.9LT (BİR DAHA YAZIYORUM DÖRT NOKTA DOKUZ LİTRE )
    Bir daha dizel de dizel diye konuşup durmazsın belki. Şimdi al bir hesap makinası eline, aradaki farkın sana avantaj olarak dönebilmesi için kaç bin km dizel motor kahrı çekmen gerektiğini hesapla.
    Fotograf kötü çünkü cep telefonu ile 90 la giderken gece çekimi ancak bu kadar kalitede çıktı , haftaya da hızımı 70'e sabitleyip geleceğim, sizce ortalama ne olacak
    ( ben zaten kaç olduğunu biliyorum, siz de görmek istersiniz diye).


    Karar verdim ben de bu fotografı astra 1.3 dizel içeren tüm konulara yapıştırıyorum, kusura bakmayın artık.




  • Ümit gerçekten komiksin biliyormusun?

    Sırf o kadar yavaş gitmeye gerek var mıydı ya? Tabii araban 5 vites, 6. vitesin olmadığı için 90 nı geçmemişsin:::


    Benimkisi 110 km /h sabithızla yapılan 4.2 ( 4.3 rölantide beklerken oldu)

    Sen 110 km/h hızla gidersen yakıtın 6 L/100km olurdu::

    Yani seninkisi ile 6X2.88====> 170 lira kmde!!!!
    Dizel ile 4.2 X 2.38======>>> 95 lira YANİ NERDEİYSE YARISI 110 km /h hızda...


    astra 1.6 sınıfının en az yakan 1.6 sıdır, heryerede bunu söyeledim bugüne kadar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 2 Nisan 2007; 0:55:46 >
  • Bana gece yarısı sokaklara çıkartıp benzin tükettirme boşuna, 4.3 lt ortalamayla dönmeyeyim
    sen de 90 km ile bir yol yap bakalım kaç lt harcıyorsun 4.3 gene tutacak mı yoksa söyle bir 4.6-4.7 mi olacak görürüz.
    Ayrıca sabit hızda öyle peki hızlanıp yavaşlaman gerektiğinde senin dizel ne yakacak?
    Hesabı da çok iyi yapmışsın yani, 170 lira yok artık 17 kuruş km'de diyecektin herhalde. Ben 90 la gidiyorum var mı diyeceğin bu ülkede hız sınırı 90, 90nı geçmiyorum. 4.9 X 2.91 /100 =0,14 lira. 4,2 . 4.2 X 2.38 /100 = 0.09 lira.

    Şimdi zurnanın o kısmı geliyor.
    1.3 CDTi enjoy: 37.841 YTL - 1.6 Benzin enjoy: 34,777 YTL = 3064 YTL (mart 2007 enjoy'un fiyatları senin araç enjoydu herhalde)
    Geliniz bu tarafa 0.14- 0.09 lira = 0.05 ylt
    3064 / 0.05 = 61280 km ============> 61.280 km
    Eğer atmış bin km filan kullanırsan dizelini ancak benzinliyle başa baş hale gelecek . BU da mi? Buradan öyle gözükmedi.


    Özetle Hadi dizelciler, yallah şoför yallah , kara geçmeniz lazım boş vakitlerinizde biraz yol yapın, bu hükümet dizele zammı oturmadan önce.... Yoksa yapmanız gereken km 80-90.000 filan olacak(tabi bu opelciler için geçerli fordçular daha acıklı durumdalar da ağlayanları yok)




  • ben de 1.3 cdti astra almak istiyorum da paket olarak satış danışmanı bana Njoy+ spor paket onerdi.. Acaba bu donanim versiyonunda Hız sabitleyici var mı? bide bazı astralarda orjinal bi ön ve arka tampon ve yan marşpiyel eklemesi goruyorum.. Acaba bu bodykitler için ekstra bi ücret i ödemek gerekiyor yoksa cosmo donaniminda içinde falan mı mevcut bu bodykit?
  • Ben de sana 1.6 benzinli cosmo öneriyorum nerdeyse aynı fiyat, kat kat daha performanslı, çok daha iyi donanımlı. Şu dizel hayranlığından vazgeçin artık.Tasarruflu filan olduğu yok sonraları kullandıkça ödeceğiniz parayı önceden ödüyorsunuz, sonra kazançlı olduğunuzu düşünüp mutlu oluyorsunuz. Satarken daha iyi fiyata satar gene aynı hesaba getiririm diyenler elleri böğürlerinde baka kaldıklarında ne yapacaklar bilmiyorum dizelin avantajlı duruma gelmesi için gereken kilometreleri yaptıktan sonra arabanın cılkı çıkmış oluyor zaten , kimse de 2. el dizel peşine düşmediğinde benzinli motorlardan çok daha fazla değer kaybediyor. Garanti dışı bir dizel motorda oluşacak arızalarda ödenen fahiş fiyatlar en büyük handikap zaten. Bunun içinde turbosu var yakıt pompası var enjektörleri var
    Tüm bunu bir yana koyalım Donanımsız araba almak diet kek yemeğe benzer, yersin yersin bir türlü tadını almazsın ya onun gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Umit -- 4 Nisan 2007; 21:38:41 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

     opel astra 1.3cdti easytronic siyah essentia


    gorele buyur senin gittiğin yoldan ben de az önce döndüm ve sırf herkes neyin ne olduğunu görsün diye 90 km/h ile sabitleyerek TEMde 50 km yol geldim, içim bayıldı. Neymiş ASTRA 1.6 TWİNPORT'UN SABİT 90 km/h'deki BENZİN TÜKETİM ORTALAMASI: 4.9LT (BİR DAHA YAZIYORUM DÖRT NOKTA DOKUZ LİTRE )
    Bir daha dizel de dizel diye konuşup durmazsın belki. Şimdi al bir hesap makinası eline, aradaki farkın sana avantaj olarak dönebilmesi için kaç bin km dizel motor kahrı çekmen gerektiğini hesapla.
    Fotograf kötü çünkü cep telefonu ile 90 la giderken gece çekimi ancak bu kadar kalitede çıktı , haftaya da hızımı 70'e sabitleyip geleceğim, sizce ortalama ne olacak
    ( ben zaten kaç olduğunu biliyorum, siz de görmek istersiniz diye).


    Karar verdim ben de bu fotografı astra 1.3 dizel içeren tüm konulara yapıştırıyorum, kusura bakmayın artık.




    ya sana zahmet şu resmi ve varsa digerlerini,http://forum.donanimhaber.com/m_13285277/mpage_1/key_//tm.htm#13356272 linkteki anlamaz arkadaşlarada gösterirmisin? ben şimdi resim cekip gönderince inanmıcaklar cünkü astranın ne olduğunu bilmeyen ama bol kepçeden sallayan çok insan var...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: at2010

    ben de 1.3 cdti astra almak istiyorum da paket olarak satış danışmanı bana Njoy+ spor paket onerdi.. Acaba bu donanim versiyonunda Hız sabitleyici var mı? bide bazı astralarda orjinal bi ön ve arka tampon ve yan marşpiyel eklemesi goruyorum.. Acaba bu bodykitler için ekstra bi ücret i ödemek gerekiyor yoksa cosmo donaniminda içinde falan mı mevcut bu bodykit?

    hız sabitleyici yok ama soradan takılabiliyor diye biliorum. marşpiyeler içinse opc line paket adındaki paketi almalısın cosmoda da opsiyondur o paket ve bence pek şık durmuyo ön tampon kısmı başka bi araba için yapılmış gibi gelio bana nedense.
  • Sayın arkadaşlar eğer aracınızı çoğunluk şehir içi kullanacaksanız ki şehir içinde ışıklara takılırsınız trafik yoğundur sokak arası kullanırsınız yani şehir içi otobanda kullanmak değildir o şehir dışı kullanıma girer, vede 20000KM ve üzeri yol yaparsanız dizel her zaman benzinliye göre öndedir. Karda, yağmurda, rüzgarda, ağır yükle kullandığınızı da düşünürseniz bu avantaj biraz daha artar. Yeni araba alacaklar bu açıdan düşünsünler bence. Herkezin kullandığı yol farklı olabilir. Kimi işe gitmek için şehir içinde otoban kullanır her gün 50Km yol yapar(İstanbulda oturanlar bu lükse sahip bu arada) kimi 30Km yol yapar ama trafik vardır yol üzerinde çok lamba vardır vs. 50Km yol yapan kadar tüketir. O yüzden herkez senelik yapacağı yolu düşünsün katalog değerleriyle hesabını yapsın derim...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Umit



    Bana gece yarısı sokaklara çıkartıp benzin tükettirme boşuna, 4.3 lt ortalamayla dönmeyeyim
    sen de 90 km ile bir yol yap bakalım kaç lt harcıyorsun 4.3 gene tutacak mı yoksa söyle bir 4.6-4.7 mi olacak görürüz.
    Ayrıca sabit hızda öyle peki hızlanıp yavaşlaman gerektiğinde senin dizel ne yakacak?
    Hesabı da çok iyi yapmışsın yani, 170 lira yok artık 17 kuruş km'de diyecektin herhalde. Ben 90 la gidiyorum var mı diyeceğin bu ülkede hız sınırı 90, 90nı geçmiyorum. 4.9 X 2.91 /100 =0,14 lira. 4,2 . 4.2 X 2.38 /100 = 0.09 lira.

    Şimdi zurnanın o kısmı geliyor.
    1.3 CDTi enjoy: 37.841 YTL - 1.6 Benzin enjoy: 34,777 YTL = 3064 YTL (mart 2007 enjoy'un fiyatları senin araç enjoydu herhalde)
    Geliniz bu tarafa 0.14- 0.09 lira = 0.05 ylt
    3064 / 0.05 = 61280 km ============> 61.280 km
    Eğer atmış bin km filan kullanırsan dizelini ancak benzinliyle başa baş hale gelecek . BU da mi? Buradan öyle gözükmedi.


    Özetle Hadi dizelciler, yallah şoför yallah , kara geçmeniz lazım boş vakitlerinizde biraz yol yapın, bu hükümet dizele zammı oturmadan önce.... Yoksa yapmanız gereken km 80-90.000 filan olacak(tabi bu opelciler için geçerli fordçular daha acıklı durumdalar da ağlayanları yok)



    Aracımı 36.5bın ytl ye aldım. Hesabını bırdaha yap istersen

    Dizel alan ınsan çok yol yapar. 60bın km dizelcilerin 1 yıllık kullanımıdır.

    Gelelım senın hesabını duzeltmeye 36,500-34,500= 2bın ytl

    2,000 / 0,05 = 40bın km herhalde yanlışmıyım ?

    Ayrıca dizel düşmanlığın nedir ? Sen kendi doğrunu koymuşsun sana ne anlatmaya çalışsan boş bence

    Benzınlı herzaman tercıhımdır ama Kopelde benzınlı ıle dızel arasında pek fıyat farkı olmayınca dizel aldık.

    Herkes kendısıne gore mantıklı olanı almalı...

    Sana göre doğru bana göre yanlış. Bu aracı alırken 200bın km yapmayı hedeflıyorum...




  • Tamamen yanlış yönlerdirme yazısı:::

    1. 1.6 kesinlikle kat kat daha performanslı değil ve hatta 115 ps olanıda değil... ara hızlanmalarda dizel daha iyi.

    2. Önceden dizel alırken ödenen para 2 bin YTL daha fazla, çok önemli değil.

    3. dizelle 10 bin kmde 1000 YTL karın var, 100 bin km de 10 milyar eder.

    4. Dizelde en önemli şey, benzin parası sıkıntısından kurtulmak, psikolojik ama çok önemli, kafan rahat.

    5. 1.3 cdti, 1.6 gibi değil, yağ değişimi dizelde 30 bin km de bir, triger kayışı yok, masraf yok, bakım maliyeti, benzinliden ucuz. isteyen servisi ara ve sorar...

    6. 2. elde dizel çok daha rahat satılıyor...Bunu istediğiniz yere sorun, araştırın, sıfırdaki az yakıt düşüncesi 2. elde de var, siz de yok o ayrı...

    7. Şu an dizel kullananların çoğunun bir önceki arabası benzinli, aradaki farkı senden daha iyi biliyorlar, dizelin yok çünkü...

    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    Ben de sana 1.6 benzinli cosmo öneriyorum nerdeyse aynı fiyat, kat kat daha performanslı, çok daha iyi donanımlı. Şu dizel hayranlığından vazgeçin artık.Tasarruflu filan olduğu yok sonraları kullandıkça ödeceğiniz parayı önceden ödüyorsunuz, sonra kazançlı olduğunuzu düşünüp mutlu oluyorsunuz. Satarken daha iyi fiyata satar gene aynı hesaba getiririm diyenler elleri böğürlerinde baka kaldıklarında ne yapacaklar bilmiyorum dizelin avantajlı duruma gelmesi için gereken kilometreleri yaptıktan sonra arabanın cılkı çıkmış oluyor zaten , kimse de 2. el dizel peşine düşmediğinde benzinli motorlardan çok daha fazla değer kaybediyor. Garanti dışı bir dizel motorda oluşacak arızalarda ödenen fahiş fiyatlar en büyük handikap zaten. Bunun içinde turbosu var yakıt pompası var enjektörleri var
    Tüm bunu bir yana koyalım Donanımsız araba almak diet kek yemeğe benzer, yersin yersin bir türlü tadını almazsın ya onun gibi.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Tamamen yanlış yönlerdirme yazısı:::

    1. 1.6 kesinlikle kat kat daha performanslı değil ve hatta 115 ps olanıda değil... ara hızlanmalarda dizel daha iyi.

    2. Önceden dizel alırken ödenen para 2 bin YTL daha fazla, çok önemli değil.

    3. dizelle 10 bin kmde 1000 YTL karın var, 100 bin km de 10 milyar eder.

    4. Dizelde en önemli şey, benzin parası sıkıntısından kurtulmak, psikolojik ama çok önemli, kafan rahat.

    5. 1.3 cdti, 1.6 gibi değil, yağ değişimi dizelde 30 bin km de bir, triger kayışı yok, masraf yok, bakım maliyeti, benzinliden ucuz. isteyen servisi ara ve sorar...

    6. 2. elde dizel çok daha rahat satılıyor...Bunu istediğiniz yere sorun, araştırın, sıfırdaki az yakıt düşüncesi 2. elde de var, siz de yok o ayrı...

    7. Şu an dizel kullananların çoğunun bir önceki arabası benzinli, aradaki farkı senden daha iyi biliyorlar, dizelin yok çünkü...

    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    Ben de sana 1.6 benzinli cosmo öneriyorum nerdeyse aynı fiyat, kat kat daha performanslı, çok daha iyi donanımlı. Şu dizel hayranlığından vazgeçin artık.Tasarruflu filan olduğu yok sonraları kullandıkça ödeceğiniz parayı önceden ödüyorsunuz, sonra kazançlı olduğunuzu düşünüp mutlu oluyorsunuz. Satarken daha iyi fiyata satar gene aynı hesaba getiririm diyenler elleri böğürlerinde baka kaldıklarında ne yapacaklar bilmiyorum dizelin avantajlı duruma gelmesi için gereken kilometreleri yaptıktan sonra arabanın cılkı çıkmış oluyor zaten , kimse de 2. el dizel peşine düşmediğinde benzinli motorlardan çok daha fazla değer kaybediyor. Garanti dışı bir dizel motorda oluşacak arızalarda ödenen fahiş fiyatlar en büyük handikap zaten. Bunun içinde turbosu var yakıt pompası var enjektörleri var
    Tüm bunu bir yana koyalım Donanımsız araba almak diet kek yemeğe benzer, yersin yersin bir türlü tadını almazsın ya onun gibi.





    madem dizel performansı daha iyi olabilio neden spor arabaların tamamı benzinli? o zaman dizel yapsınlar o arabalarıda...
    hani diosun yaaa 115hpden daha performanslı benim 90hplik dizelim diye...
    her zaman benzinli araba dizel arabadan daha performanslıdır cıkarın at gözlüklerinizi




  • astrayi uzun sure kullanmadım bilemem ama dizel arabalar gercekten cok seri artık.. yeni 320 d ler hem 320 i leri hem 520 i leri hemde 200 kompr.mercedeslerin canına okuyor.. Dizellerin en onemli dezavantajı ilk vites yada kalkışta.. sonradan cok iyi canlanıyor ve yuksek torkla koltuga yapıştırıyolar... astra ise sadece 5 dk lıgına test edebildim.. performansı ve ara hızlanmaları yeterli geldi bana.. bazı arkadaslar otobanda 200 e yaklastıklarını yazmışlarki bu da cok iyi bence 1.3 bir arac icin...
  • bloody, yanlış anlamışsın, ümit arkadaş benzinli KAT KAT daha performanslı demiş, ben ise kat kat bir

    performans fazlalığı yok dedim, tamam tabiki kalkışda , son hızda ve genel olarak iyi olabilir ama ara

    hızlanma ve yokuşda dizel daha iyi, nedeni son ikisinde tork önemli ve dizelde tork 200 ps....

    Umarım ne demek istediğimi anltabilmişimdir.

    Saygılar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    bloody, yanlış anlamışsın, ümit arkadaş benzinli KAT KAT daha performanslı demiş, ben ise kat kat bir

    performans fazlalığı yok dedim, tamam tabiki kalkışda , son hızda ve genel olarak iyi olabilir ama ara

    hızlanma ve yokuşda dizel daha iyi, nedeni son ikisinde tork önemli ve dizelde tork 200 ps....

    Umarım ne demek istediğimi anltabilmişimdir.

    Saygılar...



    Anlamak istemiyorlar canım boşver gitsin

    Benzınlı astrada az yakar dizel astrada benzınlı kardesınden daha az yakar.

    Bu şekilde Özetlenebilir




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    bloody, yanlış anlamışsın, ümit arkadaş benzinli KAT KAT daha performanslı demiş, ben ise kat kat bir

    performans fazlalığı yok dedim, tamam tabiki kalkışda , son hızda ve genel olarak iyi olabilir ama ara

    hızlanma ve yokuşda dizel daha iyi, nedeni son ikisinde tork önemli ve dizelde tork 200 ps....

    Umarım ne demek istediğimi anltabilmişimdir.

    Saygılar...




    YOO gayette dogru söylüyorsun... kesinlikle katılıyorum, max hızda benzinli daha iyi, ama hızlanmalarda dedigin gibi olabilir lafım yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okanttnc

    Anlamak istemiyorlar canım boşver gitsin

    Benzınlı astrada az yakar dizel astrada benzınlı kardesınden daha az yakar.

    Bu şekilde Özetlenebilir



    iki kişi konuşuyomuş araya okanttc atlamış... sen anladın onu
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.