Şimdi Ara

OPEL ASTRA 1.3 CDTI almayı düşünüyorum.Artıları eksileri nelerdir? Tavsiyelerinizi bekliyorum (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
319
Cevap
3
Favori
437.326
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pembekuzu

    1.3 cdti astram var. aldığımda üzerinde 17 inc jant 215 65 lastik var. arabayı çok yorduğunu düşünüyorum.sizce lastikleri küçülttüğümde hangi ebat jant ve lastik taktırmalıyım???


    205/55/R16
  • sıfır opel astra 1.3 cdti dizeli opelin kendi sitesinin fiyat listesinde göremiyorum. bugun gittiğim izmirdeki opel bayiisindede haziranda gelecek dediler. alan arkadaşlar varsa fiyatı ne kadar bu benim çok önemli öğrenciyim çünkü mutlaka dizel almam gerek ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soykyyy

    sıfır opel astra 1.3 cdti dizeli opelin kendi sitesinin fiyat listesinde göremiyorum. bugun gittiğim izmirdeki opel bayiisindede haziranda gelecek dediler. alan arkadaşlar varsa fiyatı ne kadar bu benim çok önemli öğrenciyim çünkü mutlaka dizel almam gerek ...

    http://fiyatlistesi.opel.com.tr/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snnkrs

    quote:

    Orijinalden alıntı: soykyyy

    sıfır opel astra 1.3 cdti dizeli opelin kendi sitesinin fiyat listesinde göremiyorum. bugun gittiğim izmirdeki opel bayiisindede haziranda gelecek dediler. alan arkadaşlar varsa fiyatı ne kadar bu benim çok önemli öğrenciyim çünkü mutlaka dizel almam gerek ...

    http://fiyatlistesi.opel.com.tr/

    Alıntıları Göster
    bugün bana astra 1.3 cdtı+konfor paket için 37.850 tl dediler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_44

    bugün bana astra 1.3 cdtı+konfor paket için 37.850 tl dediler

    Alıntıları Göster
    Eski kasa içindir 37850 tl 'lik fiyat. Yeni kasasının fiyatı belli değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yilsev

    Eski kasa içindir 37850 tl 'lik fiyat. Yeni kasasının fiyatı belli değil.

    Alıntıları Göster
    2006 model 1.3 cdti 75000 km' de 2 parça boya bulunan bir araç ne kadar eder? piyasası nedir bu araçların? şu sıralar malum yaz mevsiminde olduğumuz için fiyatları yüksek yazıyorlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper1684

    2006 model 1.3 cdti 75000 km' de 2 parça boya bulunan bir araç ne kadar eder? piyasası nedir bu araçların? şu sıralar malum yaz mevsiminde olduğumuz için fiyatları yüksek yazıyorlar..

    Alıntıları Göster
    Herkese merhaba,

    2006 yılından beri opel 1.3 CDTI motor kullanan iki araca sahibim.
    Bu güne kadar birçok markayı uzun süreler kullandım.

    Şu an aracımın biri 250 bin kilometreyi geçti.

    Öncelikle, bu şekilde uzun km.yapan opel 1.3 CDTI'ların kronik sorunları oluşuyor.
    Özellikle 1.3 CTDI diyorum, çünkü bu araçlardan önce, Tigra 1.6 Benzinli aracı 5 yıldan fazla kullandım.
    Arada arıza yönünden farklılıklar var.

    Bu sorunları yazmaktaki amacım, aracı alacaklar başlarına gelecekleri bilsinler ve
    ilk satın almada kontrol ettirecekleri parçaları gözden geçirsinler.

    Bununla birlikte araçtan kesinlikle memnunum. Özellikle rahatlık ve yakıt ekonomisi olarak
    1.3 motora göre çok çok iyi. Hatta geçtiğimiz aylarda babama, 1.3 Opel Meriva aldım (malum torunlar falan :).

    Opel, Alman arabası olduğundan araba gibi araba.
    Koltuğuna oturup, kapıyı kaparken bu kaliyeyi hissediyorsunuz. Teneke gibi sesler yok.
    Bu fiyata alınabilecek en iyi kalite.

    1.3 'lerin kronik sorunlarını kısaca şöyle sıralayabiliriz:

    1- Direksöyon kutusundan tıkırtılar geliyor, değiştiriyorsunuz düzeliyor. Şu ana kadar 1 kez değiştirdim.
    Yakında tekrar değiştirecek gibiyim.

    2- Volan opellerin kronik sorunu, bir kez değiştirdim. Yine değiştireceğim. Yeni versiyonlarda sorun yok diyorlar.
    Bundan öncekini de değiştirirken de aynı şeyi söylemişlerdi.

    3- Egr valfi. Ülkemizdeki kalitesiz dizeller yüzünden, egr valvinde zaman içerisinde kurumlar birikiyor.
    Temizlemek falanda fayda etmiyor. Devre dışı bırakılabilir. Devre dışı bırakmanın artısı: Çekiş Artıyor.
    Büyük eksileri: Çok çok yakıt tüketmeye başlıyor, inanılmaz şekiltde eksozdan duman atıyor ve
    böyle oluncada, avrupa eksoz normlarından fazla gaz çıkardığından araç muayenesinden geçemiyor.
    Şu an yenisi 350 tl. civarı.

    4- CD çalarlı model almayacaksanız (ikinci elciler için), radyo dinlerden zaman zaman yayın birden kesilip geliyor.
    Buda benim gibi müzik meraklılarını rahatsız ediyor, çok insan bunun farkında bile değil.

    5- Kapı kilitleri çok çabuk bozuluyor. Bozulan kapıda, açma ve kapama işini otomatik yapmıyor.
    Bunu her iki aracımda da iki kez tamir ettirdim, bu şekilde çalışıyor.

    6- Direksiyon üzerindeki korna düğmeleri ve anahtarlıkta basılan açma kapama düğmeleri zamanla yırtılıyor.
    Korna düğmelerinin olduğu bölüm, airbag kapağı olarak geçiyor. Ucuza değiştirilebiliyor.
    Anahtarlığı ucuza getirmek isteyenler, dışını anahtarcılarda bulabilirler. Ben öyle yaptım,
    birkaç yıldır iş görüyor.

    Bu araçların özellikle motor bakımları söz konusu olduğunda mutlaka ama mutlaka orjinal servise götürmenizi tavsiye ediyorum.

    Diğer türlü, uydurup uydurup tamir etmeye çalışıyorlar veya çıkma parçalarla falan onarıp yapıyorlar.
    Her servis için bunu söyleyemem ama bir çoğu böyle yapıyor. Kesinlikle orjinalin dışına çıkmayın.

    Bunlar haricinde söylenecek büyük bir sorun yok.
    Almayı düşünen arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abana12

    Herkese merhaba,

    2006 yılından beri opel 1.3 CDTI motor kullanan iki araca sahibim.
    Bu güne kadar birçok markayı uzun süreler kullandım.

    Şu an aracımın biri 250 bin kilometreyi geçti.

    Öncelikle, bu şekilde uzun km.yapan opel 1.3 CDTI'ların kronik sorunları oluşuyor.
    Özellikle 1.3 CTDI diyorum, çünkü bu araçlardan önce, Tigra 1.6 Benzinli aracı 5 yıldan fazla kullandım.
    Arada arıza yönünden farklılıklar var.

    Bu sorunları yazmaktaki amacım, aracı alacaklar başlarına gelecekleri bilsinler ve
    ilk satın almada kontrol ettirecekleri parçaları gözden geçirsinler.

    Bununla birlikte araçtan kesinlikle memnunum. Özellikle rahatlık ve yakıt ekonomisi olarak
    1.3 motora göre çok çok iyi. Hatta geçtiğimiz aylarda babama, 1.3 Opel Meriva aldım (malum torunlar falan :).

    Opel, Alman arabası olduğundan araba gibi araba.
    Koltuğuna oturup, kapıyı kaparken bu kaliyeyi hissediyorsunuz. Teneke gibi sesler yok.
    Bu fiyata alınabilecek en iyi kalite.

    1.3 'lerin kronik sorunlarını kısaca şöyle sıralayabiliriz:

    1- Direksöyon kutusundan tıkırtılar geliyor, değiştiriyorsunuz düzeliyor. Şu ana kadar 1 kez değiştirdim.
    Yakında tekrar değiştirecek gibiyim.

    2- Volan opellerin kronik sorunu, bir kez değiştirdim. Yine değiştireceğim. Yeni versiyonlarda sorun yok diyorlar.
    Bundan öncekini de değiştirirken de aynı şeyi söylemişlerdi.

    3- Egr valfi. Ülkemizdeki kalitesiz dizeller yüzünden, egr valvinde zaman içerisinde kurumlar birikiyor.
    Temizlemek falanda fayda etmiyor. Devre dışı bırakılabilir. Devre dışı bırakmanın artısı: Çekiş Artıyor.
    Büyük eksileri: Çok çok yakıt tüketmeye başlıyor, inanılmaz şekiltde eksozdan duman atıyor ve
    böyle oluncada, avrupa eksoz normlarından fazla gaz çıkardığından araç muayenesinden geçemiyor.
    Şu an yenisi 350 tl. civarı.

    4- CD çalarlı model almayacaksanız (ikinci elciler için), radyo dinlerden zaman zaman yayın birden kesilip geliyor.
    Buda benim gibi müzik meraklılarını rahatsız ediyor, çok insan bunun farkında bile değil.

    5- Kapı kilitleri çok çabuk bozuluyor. Bozulan kapıda, açma ve kapama işini otomatik yapmıyor.
    Bunu her iki aracımda da iki kez tamir ettirdim, bu şekilde çalışıyor.

    6- Direksiyon üzerindeki korna düğmeleri ve anahtarlıkta basılan açma kapama düğmeleri zamanla yırtılıyor.
    Korna düğmelerinin olduğu bölüm, airbag kapağı olarak geçiyor. Ucuza değiştirilebiliyor.
    Anahtarlığı ucuza getirmek isteyenler, dışını anahtarcılarda bulabilirler. Ben öyle yaptım,
    birkaç yıldır iş görüyor.

    Bu araçların özellikle motor bakımları söz konusu olduğunda mutlaka ama mutlaka orjinal servise götürmenizi tavsiye ediyorum.

    Diğer türlü, uydurup uydurup tamir etmeye çalışıyorlar veya çıkma parçalarla falan onarıp yapıyorlar.
    Her servis için bunu söyleyemem ama bir çoğu böyle yapıyor. Kesinlikle orjinalin dışına çıkmayın.

    Bunlar haricinde söylenecek büyük bir sorun yok.
    Almayı düşünen arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun.

    Vallahi şu yazdığınız sorunlar 250 bin km sonunda olduysa bu arabayı kimse kaçırmasın. Çünkü yazdığınız sorunlarda gördüğüm kadarıyla 1.3 motor kaynaklı tek sorununuz egr valfi. Buda yakıt kalitesi ile alakalı birşey. 4 senede 250.000 yapan bir arabada hepi topu bu sorunlar çıkıyorsa bence kesinlikle çok doğru kararlar vermişiz. İçime su serpildi valla. İyiki almışım bu arabayı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ekorender -- 16 Ağustos 2010; 14:17:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lawyer23

    Direksiyon elektro-hidrolik diye aldık ama bazı araçlarda kullanılan ikinci bir pompa kullanılmadığı için ağır olduğunu düşünüyorum. Bununla birlikte tabiki sonuçta hidrolik ve çok sıkıntı yaratmıyor.Ben uzun yıllar corsa kullandığım için belki de zor geldi, ama şimdi alıştım ve sıkıntı duymuyorum.
    Viraj stabilitesi ve yol tutuşundan çok memnunum, şeridinizi taşmanız gerekmiyor,ayrıca güven hissi veriyor, çizgisini koruyor, tabiri caizse yerini sağlam basıyor, zaten spor paketli alırsanız aliminyum alaşım jant ve 205/55 R 16 lastik de kullanacağınızdan, bunun da ekstra katkısı oluyor.
    Motor canlandığında, ara hızlanma ve sollanmalarda çok iyi, 1750-3000 devir arası mükemmel bir ivme kazanıyyor.Canınızı sıkmayacaktır.
    Vites geçişleri çok rahat, vites kolu kısa ve dizaynı da çok hoş.
    6. vitesi 110'un altındayken kullanamıyosunuz. Ancak 110'u geçtiğinizde motorun düzenli çalıştığını ve 2000 deviri ancak aştığını görüyorsunuz.Dizel bir araç olduğundan, yüksek hızlarda yüksek devirin motorun ömrünü azaltacağı düşünülürek 6. vites konumuş diye tahmin ediyorum. Ayrıca yüksek hızda büyük bir sessizlik kaynağı. Mesela 140'la giitiğinizde devir saati 2500ü gösteriyo, süper bi sessizlik.
    Süspansiyonu biraz sert, ama konforlu sürüş için yeterli. Bence bu kadar sertlik de yol tutuş için gerekli.Bu dengeyi çok iyi sağladıklarını düşünüyorum.
    Bir eksi not ilave edeyim, klima çalışırken 1750 devrin altındaki cansızlık daha da artıyo. 1750'yi geçince sıkıntı yok ama, öncesinde gerçekten sinirlendirebilir.Bunun çaresi de 1'den 2'ye atarken biraz arabayı bağırtmak(3500 devir)
    Artı olarak da euro-ncap çarpışma testinde 5 yıldız almış ve kompakt sınıfta birinci olmuş.



    valla arkadaşım sen bir kez yeni kasa honda city e bin astra bana honda dan sonra süspansiyon olarak amerikan arabası gibi geldi :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademy

    Bence beş para verilecek bi araba değil.Benim favorim Grande Punto.Aslında kullanılan motor aynı ama corsa eski nesil bir araba artık almaya kesinlikle deymez.Clio III te plase.



    ARKADAŞ ASTRAYI SORMUŞ FORM DA ASTRA DİZEL ÜZERİNE GİDİYOR :) VE GRENDE PUNTO İLE OPEL'İN HER HANGİ BİR MODELİ KARŞILAŞTIRMAK TENEKE İLE ALTINI KARŞILAŞTIRMAK GİBİ OLUYOR BENDE LİNEA VARDI SATTIM CİTROEN ALDIM ARIZASINDAN YILDIM ONUDA SATTIM HONDA ALDIM TAM KÜTÜK ÇIKTI O DA TÜM MARKALARI ARAŞTIRDIM DÜŞÜNDÜĞÜM TÜM MODELLERİ KULLANDIM PARÇA FİYATLARINI VS.. KARŞILAŞTIRDIM KALİTESİNE BAKTIM OPEL ALDIM FİAT VS OPEL SONUCU BELLİ MAÇ MAHALLE TAKIMI İLE DEVLER KARMASI PUHAA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rekreb89

    KUSURA BAKMA ARKADAŞIM AMA KOMPAK SINIFIN BİRİNCİSİ YENİ FORD FOCUS TUR.

    ŞİMDİYE KADAR ALINMIŞ EN YÜKSEK SKORA 15. FAZ TESTİNDE 36,34 PUAN ALMIŞTIR.

    BİLİP BİLMEDEN KONUŞMAYINIZ...



    KASASINA LAFIM YOK AMA ÖNCE DİZEL MOTORU KENDİLERİ ÜRETSİNLER SONRA KONUŞALIM CİTROEN DEN ALMA MOTORLA OLMAZ BU İŞLER 80.000 DE BİTEN ENJÖKTÖR DUYDUNUZMU OPELDE BENİM HEM FUSION TDCI M HEMDE FOCUS TDCI M SÖZLEŞMİŞ GİBİ 80.000 KUSURLARDA ENJEKTÖR YEDİ YETKİLİ SERVİS NORMAL DİYOR YA FORT LARIN KRONİK SORUNUYMUŞ SERVİS GİDERLERİ DE KAYMAKLI EKMEK KADAYIFI FORD A BİN MERCEDES GİBİ BAKIM PARASI ÖDE ... BİR ARACI KÖTÜLERKEN ÖNCE SAVUNDUĞUNUZ MARKANIN EKSİLERİNİ BİLİN SAYGILAR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lawyer23

    190 YTL mi? Hangi servis bu, ben mersin gedizlerde yaptırdım. normalde 280 olduğunu söylemişlerdi. Bu kadar fark çok fazla ve çok ayıp. Çok sinirlendim


    gene iyi

    adana onatça 350 + 60 (carbon clean)= 410 aldı benden . :S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonsuzuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: lawyer23

    190 YTL mi? Hangi servis bu, ben mersin gedizlerde yaptırdım. normalde 280 olduğunu söylemişlerdi. Bu kadar fark çok fazla ve çok ayıp. Çok sinirlendim


    gene iyi

    adana onatça 350 + 60 (carbon clean)= 410 aldı benden . :S

    Alıntıları Göster
    kesinlikle katılıyorum insanı şaşırtan bir motor gücü var... araba resmen kaymak gibi.... :D evde bide focusumuz var onlada 10bin km yaptım 2010 model titanium 1.6 benzinl otomaik. astrayı ise daha gecen ay aldık dizelinden 1.3 easytronik... focustan sonra içi ilk başlarda yavan geldi ama arabayı kullandıkça alışıyo ve bağlanıyo insan:) hem cebi yakmıyo çok güzel ekonomi yapabiliyosunuz. yol tutusu ve yere yakın olması harikulade... focusu kullanırken insanlar diken üstündeydi nedense yogun bir araba değildi ama insanlar astrada daha rahat olduklarını ve daha güvende hissettiklerini üstüne basa basa belirttiler :) ve fordun bazı konularda inanılmaz kalitede kötü işçiliği var.... müziksever bi insan olarak focusta sony sistem vardı ve mükemmeldi.. ondan sonra astranın ki tırt geldi yada alışamadıgımdanda olabilir :)) onun dısında motoruna hayran kaldım 1 de kalkısta sıkıntı ama 2den sora adeta süzülüyor araba:)) yokus yukarı cıkarken 2de biraz kökleyince gazı öyle bir fırlatıyor ki arabanın kontrolu zorlasıyor adeta :)) tork olayı mütiş... kesinlikle tavsiye ederimm :) ayrıca sport moduda ayrı bi güzellik katıyo... süspansiyonlar sertleşiyo direksiyon agırlasıyo araba cabuk devir yükseltiyo ve müthiş bir ivme yaratıyo ve yol tutusuda bi o kadar müthiş :) şimdilik aktaracaklarım bu kadar ciddi düşünenler varsa pm atabilirler deneyimlerimi anlatabilirim :=



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blucerchiati -- 30 Ağustos 2010; 14:24:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otuuuz5

    ASTRA 1.3 CDTİ = 2004, 2005 Fevkalade. 2006, 2007 fevkaladenin de fevkinde(kroniklerin çoğu giderilmiş). İşte bu aracın şifresi : " Bol gaz-Bol vites ". Merak etme çok vites seni korkutmasın pamuk gibi bir Debriyajı ve çok yakın mesafeli vitesi var.

    Alıntıları Göster
    opel için sabah kalkarsın bi bakmışın çalışmıyo diyenler için 1996 model 1,4 8v opel astra 70 binde aldım 7 yıl kullandım 137 binde sattım 3 4 kere yolda kaldım 3 ü benzin bitti :) 1' i ise benzin hortumu çatladı herneyse hiç düşünmedim araştırmadım... gittim 2006 opel astra 1,3 cdti aldım şahane bir araba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nardlee

    opel için sabah kalkarsın bi bakmışın çalışmıyo diyenler için 1996 model 1,4 8v opel astra 70 binde aldım 7 yıl kullandım 137 binde sattım 3 4 kere yolda kaldım 3 ü benzin bitti :) 1' i ise benzin hortumu çatladı herneyse hiç düşünmedim araştırmadım... gittim 2006 opel astra 1,3 cdti aldım şahane bir araba


    onu diyen halt etmiş,babamda 1998 astra var 170.000 de.birinci el sahibiyiz.
    hiç yolda bırakmadı
    kışın -15 derecede bir kerette marş alıyor hala...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webislander

    quote:

    Orijinalden alıntı: nardlee

    opel için sabah kalkarsın bi bakmışın çalışmıyo diyenler için 1996 model 1,4 8v opel astra 70 binde aldım 7 yıl kullandım 137 binde sattım 3 4 kere yolda kaldım 3 ü benzin bitti :) 1' i ise benzin hortumu çatladı herneyse hiç düşünmedim araştırmadım... gittim 2006 opel astra 1,3 cdti aldım şahane bir araba


    onu diyen halt etmiş,babamda 1998 astra var 170.000 de.birinci el sahibiyiz.
    hiç yolda bırakmadı
    kışın -15 derecede bir kerette marş alıyor hala...

    Alıntıları Göster
    selam ağustos 2010 da astra 1.3 cdti cosmo easytronik aldım.hiç hesapta yokken aniden karar verip aldım.aracım 94000 kmde.kullanımı ve sürüş keyfi çokmgüzel.tek eksi yönü eşya gözlerinin yetersiz olması.şehirdışı 4.8 lt/100 km de yakıyor.ilkönce biraz pahalı aldım gibi geldi ama kullandıkça verdiğim paraya değdi.iyi ki almışım.30000 tlye aldım.zenon far mevcut.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmri

    selam ağustos 2010 da astra 1.3 cdti cosmo easytronik aldım.hiç hesapta yokken aniden karar verip aldım.aracım 94000 kmde.kullanımı ve sürüş keyfi çokmgüzel.tek eksi yönü eşya gözlerinin yetersiz olması.şehirdışı 4.8 lt/100 km de yakıyor.ilkönce biraz pahalı aldım gibi geldi ama kullandıkça verdiğim paraya değdi.iyi ki almışım.30000 tlye aldım.zenon far mevcut.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar, öncelikle herkese merhaba, ben yeni üye oldum ve ben de 1.3 cdti almayı düşünüyorum, ancak sedan almak istiyorum ve astra sedan 1.3 motor seçeneğinde easytronic şanzıman yok ve easytyronic olmayanlarında esp plus, çekiş kontrol sistemi, manevra kontrol mantığı, spor sürüş modun ve yokuşta kalkış desteği yok görülüyor opelin kendi sitesindeki teknik özellik broşüründe, yoksa ben mi böyle anlıyorum, bu konuda bilgisi olan varsa bilgilerini paylaşırsa çok memnun kalırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haroonsun

    arkadaşlar, öncelikle herkese merhaba, ben yeni üye oldum ve ben de 1.3 cdti almayı düşünüyorum, ancak sedan almak istiyorum ve astra sedan 1.3 motor seçeneğinde easytronic şanzıman yok ve easytyronic olmayanlarında esp plus, çekiş kontrol sistemi, manevra kontrol mantığı, spor sürüş modun ve yokuşta kalkış desteği yok görülüyor opelin kendi sitesindeki teknik özellik broşüründe, yoksa ben mi böyle anlıyorum, bu konuda bilgisi olan varsa bilgilerini paylaşırsa çok memnun kalırım


    Evet dostum bu özellikler sadece easytronik vitesli araçlarda var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdurmus

    quote:

    Orijinalden alıntı: haroonsun

    arkadaşlar, öncelikle herkese merhaba, ben yeni üye oldum ve ben de 1.3 cdti almayı düşünüyorum, ancak sedan almak istiyorum ve astra sedan 1.3 motor seçeneğinde easytronic şanzıman yok ve easytyronic olmayanlarında esp plus, çekiş kontrol sistemi, manevra kontrol mantığı, spor sürüş modun ve yokuşta kalkış desteği yok görülüyor opelin kendi sitesindeki teknik özellik broşüründe, yoksa ben mi böyle anlıyorum, bu konuda bilgisi olan varsa bilgilerini paylaşırsa çok memnun kalırım


    Evet dostum bu özellikler sadece easytronik vitesli araçlarda var

    Alıntıları Göster
    benim aracım easytronik ama hb ve hepsi mevcut.istersen görüşelim kardeşim.renk siyah.şiddetle tavsiye ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmri

    benim aracım easytronik ama hb ve hepsi mevcut.istersen görüşelim kardeşim.renk siyah.şiddetle tavsiye ederim

    Alıntıları Göster
    izmri hocam, aracınız mutlaka iidir ama sedan araç almak istiorum hocam, önceki aracım hp idi ve yazın tatile giderken nerdeyse kendi ayaklarımın altındaki boşluklara bile birkaç küçük poşet içinde bişeyler koyarak seyahat etmek zorunda kalıyordum onun için sedan araç istiorum ama anladığım kadarıyla esp vb önemli bazı donanımlar olmıycak, aslında astrayı gerçekten istiorum ama galiba vazgeçicem çünkü esp olsun istiorum, peki sıfır astra almak mı daha mantıklıdır yoksa ikinci el mi, artık bu aldığım aracı Allah korusun bi kaza bela olmadıkça yaklaşık 10 yıl kullanmayı düşünüyorum, böyle bi durumda herhalde sıfır alınsa da pek zarar edilmiş olmaz sanırım, görüşlerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum, şimdiden teşekkürler




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.