Şimdi Ara

Online işlemlerden geçici hat kapatma ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
34.099
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar hazırkart hattım var online işlemlerde geçici hat kapatma diye bir olay var bunu yaparsam bir sorun olurmu mesela önümüzdeki 3 gün hattımı arayan olunca aradığınız numara kullanılmamaktadır mesajı alsın istiyorum çünkü bela olanlar var ve tek numara engelleme olayı yok malesef hattı değişme şansımda yok belki bu şekilde yakamdan atarım . yani istediğim an kapatıp istediğim an açma şansım varmı sonra bir sorun yaşamayım ?



  • İstadiğin zaman abone merkezlerinden açtırabilirsin. Sorun olmaz.
  • gene kendim online işlemlerden açtıramazmıyım abone merkezinemi gitmem gerekli
  • Açtıramazsın. Telefonda da zor halledersin, en iyisi abone merkezine gidip açtırmak. Başka çaresi yok.
  • 4440532 den tekrar açtırabiliyorsun
  • öyle yapana kadar telefonu kullanılmayan bir turkcell numarasına yönlendir. hatta 0533 575 3772 buna yönlendir. emin ol kullanılmaz :D
  • İŞİN ASLINI SÖYLÜYORUM:

    Online merkezden gecici olarak hattı kapattığında süresi yanlış hatırlamıyorsam 7 gündü.

    7 Gün kapalı kalıyor bu 7 gün içinde Turkcell Extra'ya gidip resmi olarak hattını kapattırma başvurusunda bulunmazsan

    Sistem otomatik hattını yine açıyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: deville

    öyle yapana kadar telefonu kullanılmayan bir turkcell numarasına yönlendir. hatta 0533 575 3772 buna yönlendir. emin ol kullanılmaz :D



    Doğru valla sevdim bunu teşekkür edrim yardımlarınız için ben bugünden itibaren yapayım bu olayı , geçici hat kapatma iyi güzelde sonradan açtırması dert hat benim üstüme değil çünkü.
  • hocam en guzeli arkadasin dedigi gibi yap bende yaptim zamaninda kari kiz aramasin die birtane kullanılmayan veya geciciolarak servis disi olan numaraya yönlendir ayni sey..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CW_Doktoray

    İŞİN ASLINI SÖYLÜYORUM:

    Online merkezden gecici olarak hattı kapattığında süresi yanlış hatırlamıyorsam 7 gündü.

    7 Gün kapalı kalıyor bu 7 gün içinde Turkcell Extra'ya gidip resmi olarak hattını kapattırma başvurusunda bulunmazsan

    Sistem otomatik hattını yine açıyor.

    ben türkcell kullanmadığım için bilemiyorum ama arkadaşın yazdığına katılıyorum olması lazım kapattırdığım gibi açabilrsinde aynı yerden
    tahminimce öyle olması lazım

    aveada kullandım ben bunu
    orada deaktif yapıyon numara sevis dışı diyor sana 2 tane irtibat numarası istiyor sonra 124 saat içinde avea merkezden seni arıyorlar neden iptal ettirmek istiyorsun diye işte 9 gün içerisinde avea abone merkeine kimliğinle gidip hattını iptal ettirebilrsin diye yazıyor yine aynı yerden hattımı aktif duruma getirebiliyorum

    @swatcamgoz
    sen hattını iptal talabini yollyınca müşteri hizmetlerinden arayabilrler irtibat numarasından seni...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bungee20

    Konu 12 şubat 2008 tarihinde açılmış.


    biliyorum ama konuyu ben hortlatmadım soruya cvp verdim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.