Şimdi Ara

Online arıza takibi hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
4.483
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Laptopu bugün servise verdim, online olarak internetten arıza takibi yapabileceğimi söylediler, alttaki linkten sorguladım,

    http://www8.hp.com/tr/tr/destek/repairstatus.html

    ancak arıza bulunamadı diyor, acaba Ürün/Cihaz Kodu/Modelini yanlış formatta mı yazıyorum, nasıl yazmalıyım, benim cihaz HP Pavilion dv6-6010et



  • TÜKETİCİ ürünleriniz için onarım durumu sorgulaması

    Görüntüleme ve Baskı Grubu Ürünleri ›



    siteden de görülebildiği gibi.. tüketici olarak sadece IPG denilen baskı görüntüleme ürünlerinin garanti durumunu öğrenebilirsiniz.. size verilen takip no ile ancak müşteri hizmetlerini arayıp bilgi alabilirsiniz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrounD_ZerO

    TÜKETİCİ ürünleriniz için onarım durumu sorgulaması

    Görüntüleme ve Baskı Grubu Ürünleri ›



    siteden de görülebildiği gibi.. tüketici olarak sadece IPG denilen baskı görüntüleme ürünlerinin garanti durumunu öğrenebilirsiniz.. size verilen takip no ile ancak müşteri hizmetlerini arayıp bilgi alabilirsiniz..

    Forumda şu konuyu buldum,

    http://forum.donanimhaber.com/m_19884372/tm.htm

    burada verilenhttp://pavilion.servisportal.com/ linkinden laptop arıza takibini yapanlar olmuş, bende denedim ancak yine arıza bulunamadı uyarısı verdi.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.