Ölü Piksel Garantisi konusunda bilgisi olmayan kişiler için dün gece Vatan bilgisayar, bugünde NetSiparis.com a mesaj attım,
Mesajımda , Web Sitenizden x bir monitör aldım, bunu almadan önce mağazada ürünü çalıştırabiliyoruz ayrıca ölü pikselide kontrol edebiliyoruz peki webden alışverişlerde bu uygulama yapılıyormu? Ayrıca ürünü kargodan aldıktan sonra çalıştığında Ölü Piksel bulunduğunu görürsem NetSiparis.com un sorumluluğu nedir?
diye bir mesaj attım, Olumsuz sayılacak bir mesaj almış bulunmaktayım bunu herkesle paylaşmak istedim.
Cevap;
"Ürünler size ulaştırılmadan önce ölü piksel testi yapılmamaktadır. Monitörlerde Dünya standartlarına göre 5 adete kadar ayıp veya arıza sayılmamaktadır. 5 Pikselden sonra Garanti kapsamındadır, Ürün geldiğinde 4 Piksel Ölü çıkarsa değişim olmamaktadır."
Kısaca aldığınız monitörde Ölü Piksel çıkmasın diye dua ediceksiniz.