Şimdi Ara

Ogame Strateji Rehberi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
56
Cevap
2
Favori
60.733
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HIZLI GELİŞİM TAKTİĞİ


    S1 M1 M2 S2 M3 K1 S3 M4 K2 S4 D1 S5 M5 K3 K4 S6 K5 S7 M6 M7 S8 K6 M8 S9 D2 M9 S10 M10 K7 S11 K8

    S: Solar Enerji
    M: Metal Madeni
    K: Kristal Madeni
    D: Deut Sentezleyici

    yeni açılan evrenlere kayıt olduğumda kullandığım taktiktir. yeni arkadaşlara yardımcı olmak için yazdım

    metal 10, kristal 8, deut 6 olduğunda kn çıkarmaya uğraşıyoruz. 2,5 günde çıkıyor. ilk kn ile heryeri yağmalayacaksınız, hiç boş durmayacak. sonra ikinci knyi basıp, bilgisayar tekniğini 1.kademeye getirdikten sonraki hedefiniz sonda çıkarmak. gemilerimiz gezegende hiç boş durmayacak püf noktası bu. yani sürekli yağma
    _____________________________________________________________________________________________________

    HESAP GELİŞTİRME TAKTİKLERİ


    uzun süredir ogame oynuyorsunuz ancak hesabınız hala sıralamada çok düşük yerlerde ve bu moralinizi bozuyorsa bu taktikler tam size göre!!!

    Filocu Taktik

    Filocu olmak için bolca boş vakte ihtiyaç wardır. eğer oyuna ayırcak çok fazla vaktiniz yoksa kesinlikle filocu olmanızı tavsiye etmiyorum.
    filocu taktiğini oynadığınız evrenin açılması üstünden geçen zamana göre 2ye ayırabiliriz.

    Eğer oynadığınız evren açılalı 1-2 ay olduysa;

    Eğer oynadığınız evren açılalı 1-2 ay kadar süre olduysa elinizden geldiğince filo yapıp bilgisayar tekniğinizi yükseltip yağma yapmaya ve filo vurmaya yönelebilirsiniz. oyunun ilk başlarında en hızlı yükselme sağlayacak taktik budur sürekli yağma yapmak bilgisayar tekniğini elinizden geldiğince yükselterek aynı anda daha fazla yağma yapmak

    Oynadığınız evren açılalı 3 aydan fazla olduysa;

    en önemlisi etrafınızda çok güçlü ve sizi vurmayı hedefliyen biri olduğu zaman kaçmanız tavsiye edilir. bunun dışında 2 sömünüze hiç bina kurmayıp bunları gerektiğinde savaş sömürgesi olarak kullanarak (düşmanla aynı sayfaya sömürge atıp farkedilmeden düşmanı vurup tekrar güvenilir bi yere taşınmak) karlı sawaşlar yapabilirsiniz.

    Binacı taktik

    sadece yağma yapabilecek kadar filo basıp boş vakitlerinizde yağma yapıp üretilen ve yağmadan gelen madenide binaya çevirerek 0 riskle çok yüksek sıralara çıkabilirsiniz tabi bu bi sawaş oyunu olduğu için sawaşmadan oynamak sıkıcı gelebilir ama filonuzun vurulma riski yoktur vurulsa bile çok az bi filo olduğu için sizi etkilemez hiç yağma yapmayıp biriken madeni bassanız bile yani oyunla çok ilgilenmeseniz bile yinede sıralamada yükselirsiniz. ayrıca ürettiğiniz deutu filoculara satıp maden kademelerinizin yükselmesinede hız katabilirsiniz. filocu olmadığınız için çok fazla araştırma yapmanızada gerek yok araştırmada harcayacağınız madende size kalacak. söylemekte fayda gördüğüm diğer bir nokta ise tüm gezegenlerinizde kademeler aynı olsun yani birinde metal 30 warken diğer gezegende metal 25 olmasın buda size sistemli gelişmenin kapılarını sonuna kadar açacak.

    ALINTIDIR :http://rehber.ogamemaps.com/taktik.php
    _____________________________________________________________________________________________________

    SAVAŞ STRATEJİLERİ


    Savaş stratejileri genel anlamda düşmanın filosunu bir şekilde yok etmeye ve harabe alanını kaldırmaya yönelik stratejilerdir. Özellikle saldırı stratejileri yerine savaş stratejileri başlığını seçtim. Çünkü savaşı her zaman saldırarak yapmayacağız. Biz düşmanlarımız için sürekli tuzaklar kuracağız ve yeri gelecek düşmanın bize saldırmasını sağlayarak savaşacağız. Yani saldıran taraf karşı taraf olacak ancak savaş bizim planladığımız şekilde işlediği için kar eden, savaş sonucu kazanan taraf biz olacağız.

    Ogame gün geçtikçe basit bir savaş simülasyonundan öte stratejiler çarpışması oyununa dönüşüyor. Oyuncular ve oyuncuların tecrübesi arttıkça, standart saldır kazan tekniği yerine tıpkı satranç oynar gibi hamleler yaparak düşmanı alt etme gereksinimi doğuyor. Bu nedenle ben bazı stratejilerimi sizlerle paylaşarak oyunu hem daha karmaşık hem de daha zevkli bir hale dönüştürme çabasındayım.

    Önemli olan düşmanınızdan daha güçlü olmak değil, düşmanınızı hazırladığınız tuzaklara istediğiniz şekilde çekebilmektir. Yani kısaca savaşı kazanmanın yolu düşmanınızın nasıl düşündüğünü anlamaya çalışmak ve hep bir adım önde olabilmektir.

    Karışıklığı önlemek için yazacağım her stratejiye bir isim vereceğim. Sizden ricam bu başlığa herhangi birşey yazmamanız ve bu başlıkta sadece stratejilerin olmasını sağlamanızdır. Ve stratejiler ile ilgili sorularınız olursa ayrı başlık açarak sözkonusu strateji üzerinde tartışma başlatmanız veya özel mesaj atarak sorularınızı iletmenizdir.

    Genel açıklama içeren bu mesajın altında yer alan her mesajda bir strateji anlatacağım. Umarım stratejiler işinize yarar ve ogame'i yeri geldiğinde benim gibi bir zeka oyunu olarak kabul edip sizlerde yeni yeni stratejiler geliştirirsiniz ve oyunu daha da zevkli hale getirirsiniz.

    STRATEJİ 1 : YEMLEME STRATEJİSİ

    Size saldırılmasını istemediğinizde ne yapıyorsunuz? Filolarınızı ve madenlerinizi gezegende bırakmıyorsunuz. Filolarınızı havalandırıyor, madenlerinizi ise ya harcıyor ya da gemilere yükelyip uzayda dolaştırıyorsunuz. Peki ya size saldırılmasını isterseniz ne yapacaksınız? Gezegende bir miktar filo ve bolca hammadde bulunduracaksınız.

    Birilerinin size nasıl saldıracağını anlattık. Ancak neden saldırmalarını istediğimizi anlatmadık. O zaman açıklayalım. Amacımız size saldıran filoyu neredeyse bizim hiç kaybımızın olmadığı bir savaşla yok etmek.

    Öncelikle neredeyse tüm oyuncular saldıracağı gezegenin savunma ve filo durumuna göre simülasyon yaparak, yetecek seviyede bir filo ile size saldırırlar. Yani 30 komutalık bir filoya 1000 komuta ile gelen bir düşman pek de rast geldiğimiz bir durum değildir. Siz eğer yem olarak sunduğunuz gezegene 30 komuta koyduysanız size saldıracak filo 70-80 en fazla 100-110 komutalık bir filo olacaktır.

    Şimdi tuzağı nasıl kuracağımızı anlatalım. Öncelikle en garanti sonuç için aynı sistem içinde iki gezegeniniz olması gerekli. Aksi halde tuzağınızın işe yarama ihtimali bir miktar düşüyor. Açıklamanın bundan sonraki kısmında bu gezegenlerden düşmanı çekeceğimiz gezegene yem gezegen diğerine ana gezegen diyeceğiz.

    Yem gezegende çok fazla bir harakete ihtiyacımız yok. Bolca hammadde. Mesela 1 Milyon metal 500 bin kristal 300 bin deut olan bir gezegen en dikkatli kullanıcıların biel gözünü kamaştıracaktır. Bir de bu gezegene 30-40 komuta koyarsak, düşmanınız gözü kapalı şekilde saldırıya geçecek, benden önce başkası saldırmasa bari diye de telaşlanacaktır.

    Ana gezegende ise düşmanımızın filosuna karşı koyabilecek güçte bir filomuz olmalı. Mesela düşmanı 30-40 komutalık yemle çektiğimize göre 100-110 komutaya karşılık verebilecek bir filo, yani 350 komuta gibi sizin zarar etmeden savaşı kazanmanızı sağlayabilecek bir rakam gayet hoş olur. Ancak, bu filo ana gezegende yerde olursa düşman saldırmadan önce mutlaka bu gezegeni sondalayacaktır. Hatta sıradan tüm gezegenleri sondalayan ve mal arayan insanlar eğer ana gezegeninizdeki filoyu görürse durumdan kıllanacak ve saldırmayacaktır. O zaman yemi yem gezegenine bıraktıktan sonra yapmanız gereken ana gezegendeki filoyu sürekli havada tutmak ama çok da uzaklaşmamasını sağlamak. Yani ana gezegenden kalkacak, ancak bir saldırı gelmese bile 10 dakika içinde geri çağrılacak.

    Biz ana filomuzu ileri geri oynatırken elbet er ya da geç birileri yemi yutacaktır. Filoyu sürekli gönderip geri çağırmanın en az deu harcatan yolu ana gezegeninizde bir harabe alanı olduğu zamanlarda filoyu ana gezegenin harabe alanına göndermektir. Dolayısıyla gezegeninizde az bir harabe alanı varsa bunuu toplamamaya gayret edin.

    Filoyu sürekli uçurmak, özellikle puanınız biraz ileri ise ve az sonda alıyorsanız can sıkıcı olabilir. Saatlerce uğraşmak yerine size önerim ara sıra genel ekrana bakarak sondalar gelirken ana gezegendeki filoyu kaldırmanız ve sonda geldiğinde filoyu görememesini sağlamanızdır.

    İstediğimiz sayıda gemi ile bir düşman sonunda size saldırıyor şimdi ne yapmalısınız? Öncelikle düşman filonun gezegeninize ne zaman ineceğini saat dakika saniye olarak bir yere kaydedin. Mesela saat 16:24:55 de düşman filo yem gezegene ulaşmış olacak. Şu anda saatimiz 14:55:10.

    Şimdi yapmamız gereken ana gezegende filoyu seçip konuşlandır komutu ile yem gezegen yollamak. Ancak saat hesabı ile.

    Saat hesabını nasıl yapacaksınız? Filo menüsünde hız yazan yere dikkat edin. hızı değiştirdikçe süre de değişiyor. şimdi yapacağınız bir % seçip önünüzdeki dakikar içinde filonuza en uygun zamanda kalkış emri vermeyi beklemek ve filonuzun düşman filodan 15 saniye kadar önce yem gezegende olmasını sağlamanız.

    Tabii GD'leri de yem gezegene aynı saat ayarı ile savaştan 3-5 saniye sonrası için göndermeyi unutmayın .

    STRATEJİ 2 : İKİZ SALDIRI

    Bu defa amacımız, rakibimizin bizim saldırımız için tuzak kurmasını sağlamak, ancak onun tuzağına daha büyük bir tuzakla karşılık vermek.

    Bunun için yapmamız gereken rakibe tuzak kurması için gerekli zamanı sağlayabilmek. Ancak sizin tuzağınızı da görememesini sağlamak.

    Bu nedenle öncelikle küçük bir filoyu çok uzun sürecek %10 hızda bir saldırıya yollayın. Yol en az 17-18 saat sürsün, ancak filo sabah 6 gibi düşman gezegende olsun.

    Şimdi düşmanınız online olduğunda saldırıyı görecek ve saldırı olan gezegene gelen saldırı için tuzak kurabilecek zamanı olduğunu düşünecek. Ve sessizce saldırı olan gezegenine sizin filonuzu alt edebilecek düzeyde bir filo gönderecek. 30-40 komutaya 100-110 komuta gönderir mesela. Ancak sizin planınız bu aşamada başlıyor. Gece yarısından sonra, yatmadan hemen önce, olabildiğince geç saatte (düşmanın uyuması için) ana filonuzu yani 110 komutayı alt edecek filoyu 350-400 komuta mesela diğer filonuzdan hemen 1 saniye önce o gezegende olacak şekilde ayarlayın. (saniyeyi uzatmayın rakip çok iyi tuzak kurmuş olabilir.)

    Ve düşmanın kurduğu tuzağa ikinci bir tuzakla karşılık vererek onun komutalarını yok edin. tabii gd'leri harabeye göndermeyi unutmayın Smile

    dipnot : bu taktiği filo gücü çok güçlü oyunculara yapmayın. Tüm filosu ile de kendi gezegenine gelebilir. Mümkünse filo gücünün sizin her halükarda yenebileceğiniz düzeyde oyuncular olmasına dikkat edin. Öncelikle iyi bir analiz edin düşmanı. İstatistiklerden kontrol edip düşmanın sonda ile tespit ettiğinizin dışında kaç gemisi var öğrenin.

    STRATEJİ 3 : POSTACI TAKTİĞİ

    Postacıların en ilginç özelliği genelde aynı adreslere hep aynı saatte gelmeleridir. Birkaç dakika şaşsa da aşağı yukarı hep aynı saatlerde aynı yerdedirler.

    Ne ilginçtir ki, bu ogame'de filolar içinde geçerlidir. Çünkü biz insanlar bir miktar robotlaştık ve yatma kalkma saatlerimiz işten gelme saatlerimiz tıpkı postacı örneğindeki gibi belirgin.

    Ancak biz insanların bir huyu daha var. Sabırsızlık ve acelecilik.

    Bu strateji ile filosunu hep havalandıran, yerde bırakmayan bir düşmanı nasıl avlamalısınız o anlatılacak.

    Yapılan araştırmalar gösteriyor ki kullanıcıların %90'ı filolarını hep aynı saatlerde kaldırıyor ve sözkonusu filo hep aynı saatlerde gezegene iniyor. Ve yine araştırmalar gösteriyor ki kullanıcılar ekran başında filonun gelişini beklemeyi sevmiyor. Kendi sistemlerinde bir düşmanları varsa gelecek saldırının 30 dakikadan önce ulaşamayacağını, aynı sistemde düşman yoksa saldırının 1 saatten önce gezegenlerine ulaşamayacağını düşünüyorlar. Ve bu nedenle genelde filolarını oyunu açmadan yarım saat önce gezegende olacak şekilde ayarlıyorlar.

    Size düşen filosunu kaçıran bir kullanıcıya ara ara sonda atarak onun günlük haraketlerini analiz etmeniz.

    Ve saatleri öğrenince, yani postacı saat kaçta geliyor anlayınca filonuzu 10-15 dakikalık bir opsiyon ile saldırtmanız. Karşıdaki kullanıcı filosu daha havadayken bir saldırı başlayacağını planlamayacak ve size gafil avlanacaktır.

    Belki ilk denemede filoyu avlayamayacaksınız. Ancak birkaç denemede güzel bir filo avladığınızı göreceksiniz.

    Gdleri göndermeyi unutmayın

    ALINTIDIR :http://www.ogame-tr.com/forum/viewtopic.php?t=1507
    _____________________________________________________________________________________________________

    SAVUNMA STRATEJİLERİ


    Daha önce birçok yerde söylediğim üzere gar saldırıları 3/24 kuralı dışında bırakıldığı için gezegenlere savunma kurmak oldukça anlamsız bir hal alıyor. Ancak yine de ben savunma ağırlıklı oynamak istiyorum diyenler çıkacaktır. Bu nedenle savunma stratejisini nasıl geliştirmeniz gerektiği konusunda bir yazı yazmayı uygun gördüm.

    Öncelikle gezegenlere savunma yapmanın avantajlarını ve dezavantajlarını irdeleyelim.

    Ben şahsen her gezegene az düzeyde savunma yapmanızı, yani saldırılara karşı koymak yerine önüne gelenin hammaddenizi çalmasını engelleyecek düzeyde, ancak yıkılırsa da giden emek ve zamana acımayacağınız bir savunma öneriyorum. Yani 100-150 r.a. 1-2 plazma 3-4 gaus'dan oluşan bir savunma. Bu savunmanın özelliği saldırana her halükarda zarar vermesidir. (ölüm yıldızı ile gelmesi haricinde) Bu nedenle de sıradan sistemleri sondalayan yağmacılar gezegeninize yağmaya gelmek yerine gemi kaybetmeyecekleri diğer gezegenleri tercih ederler.

    Ancak biliyorum ki tüm tavsiyelerime rağmen yine de abartılı düzeyde bir savunma kurmak isteyenler çıkacaktır.

    Ben yine son bir uyarı yapayım. Eskiden savunma, yeteri kadar online olamayanlar için bir sığınma aracıydı. Yani gemileri ve hammaddeyi başkalarının ele geçirmemesi için bir kurtuluş idi. Ancak gar kuralı değişince bir oyuncu tüm gezegenlerinden sizi gar yağmuruna tutabilir. Bir kaç arkadaşı da ona destek verirse, hiçbir savunma bu gar yağmuruna direnemez.

    Bu kadar uyarmama rağmen savunma yapacaklar unutmasınlar ki artık savunmanıza da sahip çıkmanız gerekiyor. Yani savunma yapacaksanız savunmanızın yok olmaması için de online sürenizin uzun olması gerekiyor. Yani eski amacından öte daha fazla online olmanıza neden olabilir.

    Peki avantajı yok mu savunmanın? Elbette var. Savunma sizi çekici bir hedef olmaktan çıkarır. Yani kimse size öylesine saldırmaz. Ve gemileriniz ve madenleriniz nispeten daha güvenli bir limanda bekler. Ancak puanınız artmaya başladıkça çevrenizdeki oyuncular sizi tehdit olarak görmeye ve size düşmanlık beslemeye başlayanlar çıkacaktır ve tek amacı düşmana zarar vermek olan ve herhangi bir kar sağlamayan gar saldırılarına başvuracaklardır.


    Peki gezegenimde çok güçlü bir savunma istiyorum, online sürem de savunmama sahip olacak kadar yeterli diyorsanız, nasıl bir savunma kurmalısınız ve o savunmayı nasıl korumalısınız...

    Öncelikle savunmanın bel kemiği roket atarlar (düşman filosuna ucuz hedef olması açısından), plazma atıcılar (gelen filoya mutlaka zarar verdikleri için) ve gauslardır (oyunda herkesin komuta gemilerini tercih etmesi nedeniyle)

    Peki sayılarını nasıl ayarlamalısınız? Bu sorunun kesin bir cevabı yok. Puanınıza, savunmaya ayırabileceğiniz madenlere ve size saldırabilecek düşmanların filosuna göre bu rakam değişir. Ancak ben savunma kurmak isteyen orta karar bir oyuncuyu temel alacağım.

    Benim tavsiyem x kadar plazma atıcıya karşılık 100x'den daha fazla sayıda roketatar olacak. Gaus ise aslında birçok bileşene bağlı. Her bir gaus'u birer komuta gemisi gibi düşünebilirsiniz. Dolayısıyla az sayıda gaus güçlü filolara karşı anlamsız olurken küçük filolara karşı oldukça etkili olacaktır. Dolayısıyla gaus'u düşman gücüne göre belirlemeniz gerekir. Kişisel tavsiyem ise 4x gibi bir rakam.

    Roketatarların esas amacı değerli savunma araçlarının vurulmasını önlemek ve savaşın bir turda bitmesini engellemektir. Bu sayede güçlü savunma araçlarına bir kez daha ateş etme şansı doğacak ve daha fazla filo düşürebileceksiniz.

    Yani çok extrem bir örnek vermek gerekirse. 2 plazma atıcınız ve 5000 roketatarınız olduğunu düşünelim. Ve üzerinize 1000 komuta geliyor. Savaş 6 tur sürer ve berabere biter. ve her turda sizin plazma atıcılarınız 1 veya 2 adet komutayı düşürür ve savaş bitene kadar vurulmaz. Çünkü komutalar roketatarları patlatmakla uğraşmaktadır.

    Peki diğer savunma birimlerinden hiç yapmayacak mıyız? Öncelikle savunmanın esas amacı saldırı gelmesini engellemektir. Bu nedenle diğerlerinden de araya serpiştirin ama ana stratejinizde çok da işe yaramayacaklarını unutmayın. Sadece düşman size sonda attığında bir sürü savunma gereci olduğunu görmesi açısından size yararlı olacaktır.

    Kendi stratejinize en uygun savunmayı yapmak için sürekli simülasyon yapın. üzerinize değişik filolar saldırıyormuş gibi simüle edin. Ve hangi savunma oranının sizin için en doğrusu olduğunu ve en masrafsızı olduğuna kendiniz karar verin.

    Şimdi plazmalı, gauslu, roketatarlı savunmamızı tamamladık. İster benim önerdiğim oranlarla ister kendi benimsediğiniz oranla geliştirmiş olun bu savunmayı savunmak zorundasınız. Yani yakalayıcı yapmak zorundasınız.

    Yakalayıcı yapmak roket silosu kademesi geliştirmeye bağlı olduğundan ve bir aşamadan sonra çok fazla maden istediğinden dolayı yeterli sayıda yakalayıcınız asla olmayacak.

    Peki yakalayıcı sayımı neye göre belirlemeliyim? Öncelikle atılan her gar ciddi anlamda maliyet getirir. Bu yüzden 40 gar'ı yakalayıcılara yakalatmak ciddi düşmanlık beslemeyen düşmanlarınızı caydıracaktır.

    Peki ya sizi gar yağmuruna tutmaya niyetleniyorlarsa? Yapacak hiçbirşeyiniz yok mu? Elbette var. Nanit!

    Nanit ile savunmanın alakası ne dediğinizi duyar gibiyim. Üzerinize gar yağmuru başladığında alakasını öğrenmemeniz için ben açıklayayım. GEnelde gar saldırısı yapan insanlar bir yandan gar yapar bir yandan fırlatır. YAni hepsi aynı anda gelmez. Bir kaç dakika ara ile gelir. VE eğer nanit seviyeniz 2 ve üstündeyse size yeni roketler gezegeninize ulaşmadan yakalayıcı yapma şansı doğar. Yani üzerinize garlar gelmeye başladığında hemen yakalayıcı yapmalısınız. VE pek tabii ki savunmalı gezegeninizde daima yakalayıcı yapabilecek metal ve deut bulundurmalısınız.

    Örneğin 60 yakalayıcınız varken. 30-40 tane de saldırı anında yaptığınız yakalayıcılar roketleri deaktive ederse savunmanızı büyük ölçüde kurtarmış ve size saldıranın boşa masrafa girmesini sağlamış olursunuz.

    Genel değerlendirme yapmamız gerekirse...
    -Savunma yaptığınız gezegende yakalayıcı sayısını olabildiğince arttırın.
    -Savunma bulunan gezegenin tersanesine asla fazla iş yıkmayın. Aksi halde gar saldırısında hızlıca yapmak zorunda olduğunuz yeni yakalayıcıları inşa edemezsiniz.
    -Nanit seviyenizi olabildiğince yukarda tutun.


    Genel anlamda savunmayı ve savunmayı nasıl koruyacağınızı özetledim. Son söz olarak bir kez daha söyleyeyim. Gezegene güçlü bir savunma yapmak artık hiç de mantıklı değil. Bunun yerine başka bir başlıkta anlattığım ve anlatacağım üzere ay savunmasına öncelik verin. Ayınız yoksa ay sahibi olmak için stratejiler uygulayın. Savunmacı iseniz sizin rahat etmek için tek çareniz ay sahibi olmak ve aya savunma kurmaktır. Aksi halde tam oyuna ısınmışken yaşayacağınız bir gar saldırısı sizin ciddi puan ve moral kaybınıza yol açabilir.

    ALINTIDIR :http://www.ogame-tr.com/forum/viewtopic.php?t=1506



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReFReSH -- 8 Şubat 2007; 21:26:12 >







  • Emek Verilmiştir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RuNCoLLeCToR -- 8 Şubat 2007; 0:07:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RuNCoLLeCToR

    Emek Verilmiştir...
    edit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReFReSH -- 11 Şubat 2007; 1:18:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReFReSH

    edit

    Alıntıları Göster
    ewt arkadasin taktigi biraz farkli normal taktiklerden ama ben hemen kn yi acmak icin metal 12 kristal 10 ken deutu 10a getiriyorum solar 12 ye gelcek ve 3 tane solar uydu ekledinizmi kn yi 2,5 -3 gun icinde acabilirsiniz (bu arada metal uretimi belli bir yerden sonra fazla ve gereksiz olacak hammadde ekranindan onu %50 ye getirceksiniz) bu sekilde saatte 500 metal 500 kristal 200 deut ureteceksiz biraz oyunun basinda durarsaniz bunlari yaparak gemiyi acarsiniz....... biraz karisik oldu ama yeni baslayan arkadaslarimiz cok iyi bir sekilde anlamayabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    ewt arkadasin taktigi biraz farkli normal taktiklerden ama ben hemen kn yi acmak icin metal 12 kristal 10 ken deutu 10a getiriyorum solar 12 ye gelcek ve 3 tane solar uydu ekledinizmi kn yi 2,5 -3 gun icinde acabilirsiniz (bu arada metal uretimi belli bir yerden sonra fazla ve gereksiz olacak hammadde ekranindan onu %50 ye getirceksiniz) bu sekilde saatte 500 metal 500 kristal 200 deut ureteceksiz biraz oyunun basinda durarsaniz bunlari yaparak gemiyi acarsiniz....... biraz karisik oldu ama yeni baslayan arkadaslarimiz cok iyi bir sekilde anlamayabilir

    Alıntıları Göster
    Emek Verilmiştir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RuNCoLLeCToR -- 8 Şubat 2007; 0:08:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RuNCoLLeCToR

    Emek Verilmiştir...

    Alıntıları Göster
    arkadaş yardımcı olmaya çalışmış,çok mu dert oluyor forumda bir gereksiz olduğunu dşündüğünüz bir topik açılması!!!ölmek üzere zaten forum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    ewt arkadasin taktigi biraz farkli normal taktiklerden ama ben hemen kn yi acmak icin metal 12 kristal 10 ken deutu 10a getiriyorum solar 12 ye gelcek ve 3 tane solar uydu ekledinizmi kn yi 2,5 -3 gun icinde acabilirsiniz (bu arada metal uretimi belli bir yerden sonra fazla ve gereksiz olacak hammadde ekranindan onu %50 ye getirceksiniz) bu sekilde saatte 500 metal 500 kristal 200 deut ureteceksiz biraz oyunun basinda durarsaniz bunlari yaparak gemiyi acarsiniz....... biraz karisik oldu ama yeni baslayan arkadaslarimiz cok iyi bir sekilde anlamayabilir

    Alıntıları Göster
    edit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReFReSH -- 7 Şubat 2007; 0:23:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kakarikikiri

    arkadaş yardımcı olmaya çalışmış,çok mu dert oluyor forumda bir gereksiz olduğunu dşündüğünüz bir topik açılması!!!ölmek üzere zaten forum...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kakarikikiri

    arkadaş yardımcı olmaya çalışmış,çok mu dert oluyor forumda bir gereksiz olduğunu dşündüğünüz bir topik açılması!!!ölmek üzere zaten forum...

    arkadasa katiliyorum bu konuda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    quote:

    Orjinalden alıntı: kakarikikiri

    arkadaş yardımcı olmaya çalışmış,çok mu dert oluyor forumda bir gereksiz olduğunu dşündüğünüz bir topik açılması!!!ölmek üzere zaten forum...

    arkadasa katiliyorum bu konuda

    Alıntıları Göster
    biz asıl konumuza dönelim. ilk mesajıma daha sonra yapacaklarınızı editleyip yazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReFReSH -- 11 Şubat 2007; 1:19:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReFReSH

    biz asıl konumuza dönelim. ilk mesajıma daha sonra yapacaklarınızı editleyip yazdım.

    Alıntıları Göster
    bu taktik %90 dogrudur yeni arkadaslarimiz sadece kristal 8 bittikten sonra deut madenlerini yukseltsinler hep bu yolla enerji acigi olusacagindan metal ve kristal madenlerinin uretimini metalden baslayarak dusurmeye baslasinlar %90 %80 bu yolla enerji acigi azalacak deut uretimine giden enerji artacaktir


    not bunlari yazmamin nedeni solar enerji santrali 12 ye geldikten sonra bosuna maden harcayip basmasinlar
    bu madenleri arastirmaya ayirip gemiyi cabuk acsinlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReFReSH

    biz asıl konumuza dönelim. ilk mesajıma daha sonra yapacaklarınızı editleyip yazdım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ReFReSH

    tmm arkadaşlar boşverin o herifi tauren midir nedir. biz asıl konumuza dönelim. ilk mesajıma daha sonra yapacaklarınızı editleyip yazdım.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RuNCoLLeCToR -- 8 Şubat 2007; 0:09:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    bu taktik %90 dogrudur yeni arkadaslarimiz sadece kristal 8 bittikten sonra deut madenlerini yukseltsinler hep bu yolla enerji acigi olusacagindan metal ve kristal madenlerinin uretimini metalden baslayarak dusurmeye baslasinlar %90 %80 bu yolla enerji acigi azalacak deut uretimine giden enerji artacaktir


    not bunlari yazmamin nedeni solar enerji santrali 12 ye geldikten sonra bosuna maden harcayip basmasinlar
    bu madenleri arastirmaya ayirip gemiyi cabuk acsinlar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kkkkariman

    bu taktik %90 dogrudur yeni arkadaslarimiz sadece kristal 8 bittikten sonra deut madenlerini yukseltsinler hep bu yolla enerji acigi olusacagindan metal ve kristal madenlerinin uretimini metalden baslayarak dusurmeye baslasinlar %90 %80 bu yolla enerji acigi azalacak deut uretimine giden enerji artacaktir


    not bunlari yazmamin nedeni solar enerji santrali 12 ye geldikten sonra bosuna maden harcayip basmasinlar
    bu madenleri arastirmaya ayirip gemiyi cabuk acsinlar


    +999



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReFReSH -- 7 Şubat 2007; 1:11:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReFReSH

    quote:

    Orjinalden alıntı: kkkkariman

    bu taktik %90 dogrudur yeni arkadaslarimiz sadece kristal 8 bittikten sonra deut madenlerini yukseltsinler hep bu yolla enerji acigi olusacagindan metal ve kristal madenlerinin uretimini metalden baslayarak dusurmeye baslasinlar %90 %80 bu yolla enerji acigi azalacak deut uretimine giden enerji artacaktir


    not bunlari yazmamin nedeni solar enerji santrali 12 ye geldikten sonra bosuna maden harcayip basmasinlar
    bu madenleri arastirmaya ayirip gemiyi cabuk acsinlar


    +999

    Alıntıları Göster
    edit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReFReSH -- 11 Şubat 2007; 1:19:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReFReSH

    edit

    Alıntıları Göster
    7 Şubat 01:34 Konu Güncellendi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RuNCoLLeCToR

    quote:

    Orjinalden alıntı: ReFReSH

    tmm arkadaşlar boşverin o herifi tauren midir nedir. biz asıl konumuza dönelim. ilk mesajıma daha sonra yapacaklarınızı editleyip yazdım.





    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Tauren_Chiftain

    quote:

    Orjinalden alıntı: ReFReSH

    tmm arkadaşlar boşverin o herifi tauren midir nedir. biz asıl konumuza dönelim. ilk mesajıma daha sonra yapacaklarınızı editleyip yazdım.



    kapa ceneni kendi cok bilioda bide taktik verior pff

    burda paylasim yapiyoruz katilirsin katilmazsin ama kimseye kapa ceneni diyemezsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    quote:

    Orjinalden alıntı: Tauren_Chiftain

    quote:

    Orjinalden alıntı: ReFReSH

    tmm arkadaşlar boşverin o herifi tauren midir nedir. biz asıl konumuza dönelim. ilk mesajıma daha sonra yapacaklarınızı editleyip yazdım.



    kapa ceneni kendi cok bilioda bide taktik verior pff

    burda paylasim yapiyoruz katilirsin katilmazsin ama kimseye kapa ceneni diyemezsin

    Alıntıları Göster
    kkkkariman senin dedigin taktigi hesapladım ( M12 - K10 - D10 - S12 + 3 solar uydu )

    bunlar için gerekli kaynaklar (sadece binalar için) 68925 metal, 23685 kristal, 1500 deut.

    ve bunlara araştırma ve kucuk nakliyeyi de eklersen ihtiyac su oluyor : 74725 metal, 27845 kristal, 4800 deut

    Bunları 2,5 - 3 gunde yapabilirsin demişsin. 3 gunde bunları yaptıgımızı dusunursek ve bu kaynakları harcamak için saatte ne kadar kaynağın gerekli oldugunu hesaplarsak
    metal için : 74725 / (24*3) = 1037,8
    Kristal için = 386,7
    deut için = 66,6

    burada uretimi mantıklı olan tek kaynak deut bence.
    Kristal için konusursak, server acıldıktan sonraki ilk 8 saat içinde kristal kademeyi en fazla 4 yaparsınız ( mantık cercevesinde. yoksa 5 belki 6 da olabilir ama metal kıtlıgı cekersiniz) . ve kademe 4 u yaptıktan sonra 3 gunde kn cıkartmak için ortalama 430 civarına yukseliyor ki buda kristal kademe 9 un saaatteki getirisine esit oluyor. Kısacası 3 gunde saldırabilecek kristal uretilemiyor bu taktikte
    Metale gelirsek ; saatte 1037 getirebilen metal kademesi 12 ( saatte 1149 getirir ). tabii direk kademe 12 yi yapamayacagımıza gore metal olayı da 3 gunde saldırıyı saglamıyor...

    kkkkariman eger bu taktiği tam acıklarsan ( tabii gizli tutmak istersen o baska ) o zaman tam sureyi hesaplayabiliriz ve buna gore en iyi taktigi hep beraber tartışarak yapabiliriz. Boylece herkese bi katkımız olmuş olur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Masterblaster

    kkkkariman senin dedigin taktigi hesapladım ( M12 - K10 - D10 - S12 + 3 solar uydu )

    bunlar için gerekli kaynaklar (sadece binalar için) 68925 metal, 23685 kristal, 1500 deut.

    ve bunlara araştırma ve kucuk nakliyeyi de eklersen ihtiyac su oluyor : 74725 metal, 27845 kristal, 4800 deut

    Bunları 2,5 - 3 gunde yapabilirsin demişsin. 3 gunde bunları yaptıgımızı dusunursek ve bu kaynakları harcamak için saatte ne kadar kaynağın gerekli oldugunu hesaplarsak
    metal için : 74725 / (24*3) = 1037,8
    Kristal için = 386,7
    deut için = 66,6

    burada uretimi mantıklı olan tek kaynak deut bence.
    Kristal için konusursak, server acıldıktan sonraki ilk 8 saat içinde kristal kademeyi en fazla 4 yaparsınız ( mantık cercevesinde. yoksa 5 belki 6 da olabilir ama metal kıtlıgı cekersiniz) . ve kademe 4 u yaptıktan sonra 3 gunde kn cıkartmak için ortalama 430 civarına yukseliyor ki buda kristal kademe 9 un saaatteki getirisine esit oluyor. Kısacası 3 gunde saldırabilecek kristal uretilemiyor bu taktikte
    Metale gelirsek ; saatte 1037 getirebilen metal kademesi 12 ( saatte 1149 getirir ). tabii direk kademe 12 yi yapamayacagımıza gore metal olayı da 3 gunde saldırıyı saglamıyor...

    kkkkariman eger bu taktiği tam acıklarsan ( tabii gizli tutmak istersen o baska ) o zaman tam sureyi hesaplayabiliriz ve buna gore en iyi taktigi hep beraber tartışarak yapabiliriz. Boylece herkese bi katkımız olmuş olur...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar üst konu olması için moderatör arkadaşlarımıza pm atarsanız sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Masterblaster

    kkkkariman senin dedigin taktigi hesapladım ( M12 - K10 - D10 - S12 + 3 solar uydu )

    bunlar için gerekli kaynaklar (sadece binalar için) 68925 metal, 23685 kristal, 1500 deut.

    ve bunlara araştırma ve kucuk nakliyeyi de eklersen ihtiyac su oluyor : 74725 metal, 27845 kristal, 4800 deut

    Bunları 2,5 - 3 gunde yapabilirsin demişsin. 3 gunde bunları yaptıgımızı dusunursek ve bu kaynakları harcamak için saatte ne kadar kaynağın gerekli oldugunu hesaplarsak
    metal için : 74725 / (24*3) = 1037,8
    Kristal için = 386,7
    deut için = 66,6

    burada uretimi mantıklı olan tek kaynak deut bence.
    Kristal için konusursak, server acıldıktan sonraki ilk 8 saat içinde kristal kademeyi en fazla 4 yaparsınız ( mantık cercevesinde. yoksa 5 belki 6 da olabilir ama metal kıtlıgı cekersiniz) . ve kademe 4 u yaptıktan sonra 3 gunde kn cıkartmak için ortalama 430 civarına yukseliyor ki buda kristal kademe 9 un saaatteki getirisine esit oluyor. Kısacası 3 gunde saldırabilecek kristal uretilemiyor bu taktikte
    Metale gelirsek ; saatte 1037 getirebilen metal kademesi 12 ( saatte 1149 getirir ). tabii direk kademe 12 yi yapamayacagımıza gore metal olayı da 3 gunde saldırıyı saglamıyor...

    kkkkariman eger bu taktiği tam acıklarsan ( tabii gizli tutmak istersen o baska ) o zaman tam sureyi hesaplayabiliriz ve buna gore en iyi taktigi hep beraber tartışarak yapabiliriz. Boylece herkese bi katkımız olmuş olur...

    Alıntıları Göster
    bu yazacaklarım siteye üye ama banlı bi arkadaşımın anlattıklarıdır(anladınız siz )


    Yeni evrende her zaman ilk kn basan birinci olur kn basmak içinde tersane ve yanmalı motor basmak gerekir tersane içinde robot

    kısacası bunlar için deuterium gereklidir

    D1 M1 M2 D2 M3 M4 K1 K2.... gerekli yerlerde solar basın

    deut 2 de bir günde 324 deut üretecek buda bizim deut için beklememizi önleyecek hemen robot basacağız ordan tersane ve b.a.l basıp kn basarsınız ilk kn yi çıkardıktan sonra normal taktiğinize dönün ister maden basın ister ha ama bir an önce sonda basmaya önem gösterim oyunda knden sonra sonda ondan sonra ha, kru sırasıyla basılması gereken gemilerdir


    tekrar söylüyorum ben yazmadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CONQUER.

    bu yazacaklarım siteye üye ama banlı bi arkadaşımın anlattıklarıdır(anladınız siz )


    Yeni evrende her zaman ilk kn basan birinci olur kn basmak içinde tersane ve yanmalı motor basmak gerekir tersane içinde robot

    kısacası bunlar için deuterium gereklidir

    D1 M1 M2 D2 M3 M4 K1 K2.... gerekli yerlerde solar basın

    deut 2 de bir günde 324 deut üretecek buda bizim deut için beklememizi önleyecek hemen robot basacağız ordan tersane ve b.a.l basıp kn basarsınız ilk kn yi çıkardıktan sonra normal taktiğinize dönün ister maden basın ister ha ama bir an önce sonda basmaya önem gösterim oyunda knden sonra sonda ondan sonra ha, kru sırasıyla basılması gereken gemilerdir


    tekrar söylüyorum ben yazmadım

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: HaSaN

    bu yazacaklarım siteye üye ama banlı bi arkadaşımın anlattıklarıdır(anladınız siz )


    Yeni evrende her zaman ilk kn basan birinci olur kn basmak içinde tersane ve yanmalı motor basmak gerekir tersane içinde robot

    kısacası bunlar için deuterium gereklidir

    D1 M1 M2 D2 M3 M4 K1 K2.... gerekli yerlerde solar basın

    deut 2 de bir günde 324 deut üretecek buda bizim deut için beklememizi önleyecek hemen robot basacağız ordan tersane ve b.a.l basıp kn basarsınız ilk kn yi çıkardıktan sonra normal taktiğinize dönün ister maden basın ister ha ama bir an önce sonda basmaya önem gösterim oyunda knden sonra sonda ondan sonra ha, kru sırasıyla basılması gereken gemilerdir


    tekrar söylüyorum ben yazmadım


    SyNDRoMe_ mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReFReSH

    quote:

    Orjinalden alıntı: HaSaN

    bu yazacaklarım siteye üye ama banlı bi arkadaşımın anlattıklarıdır(anladınız siz )


    Yeni evrende her zaman ilk kn basan birinci olur kn basmak içinde tersane ve yanmalı motor basmak gerekir tersane içinde robot

    kısacası bunlar için deuterium gereklidir

    D1 M1 M2 D2 M3 M4 K1 K2.... gerekli yerlerde solar basın

    deut 2 de bir günde 324 deut üretecek buda bizim deut için beklememizi önleyecek hemen robot basacağız ordan tersane ve b.a.l basıp kn basarsınız ilk kn yi çıkardıktan sonra normal taktiğinize dönün ister maden basın ister ha ama bir an önce sonda basmaya önem gösterim oyunda knden sonra sonda ondan sonra ha, kru sırasıyla basılması gereken gemilerdir


    tekrar söylüyorum ben yazmadım


    SyNDRoMe_ mi ?

    Alıntıları Göster
    paylasim icin tesekkuler ben yeni basladim cok faydali oldu




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.