Şimdi Ara

octavia 3 ve jetta (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
1
Favori
924
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M Y S T

    Bugün Renault Megane Hb Gt-line 1.6 dci 130 hp aldım kontratı imzaladım. Yarın veya Pztsi arabayı teslim alacağım. 63.500 TL. Aracın liste fiyatı 74.000
    2012 model fırsat aracı diye satıyorlar. Bi tane de renault muğla bayisinde var.

    Arabayı beğendim motorunu bizzat test edemesem de 1.5dci kat kat iyi olduğu 320 tork 0-100 9.8 sn hızlanma verileri beni kendisine çekti.

    4-5 tane alman arabası değiştirdikten sonra ilk kez fransız arabasına bineceğim. Normal megane lardan çok farklı olduğunu aracın ispanya üretimi olduğunu söylediler. şasisinin süspansiyonun Renault Sport tarafından hazırlandığını ifade ettiler. Normal Türkiye üretimi megane larla kapısının kapatılışını bile kıyasladığımda gerçekten bariz farklıydı.

    hayırlı olsun, Renault böyle fırsatlar yaratıyor hem müşteri aracı deglendiriyor, hemde Renault elindekini değerlendiriyor...

    megane 3 ü porsche panamera ya benzetiyorum : )1.6 130bg gayet güzel seçenek.




  • tüm arabalar uzun ömürlüdür, önemli olan kronik sorunları olmayan, performansı yerinde olan araba tercih edilmeli.
    suanda hangi arabaya binerseniz binin en basitinden symbole binin size Mercedes gibi gelir.
    dolayısıyla 94 modelden inip diğer arabaları araştırdığınızda hemen aldanmayın, kafanıza yatan arabayı tekrar araştırın öyle son noktayı koyun derim.

    tüm arabalar aşağı yukarı aynı donanım olarak,önemli olan motoru. opel kesilikle düşünme motorundan dolayı.

    jetta, Corolla düşüne bilirsin.

    şunu net belirteyim tasarımını beğendikten sonra gerisi ip söküğü gibi gelir. sen beğendiğin tasarımları belirt, burdaki arkadaşlar teker teker eleyerek iki araba bırakırlar tercih için : )

    benim kendi düşüncem türkiyede 2. plana atılan arabalardan uzak dur.
    türkiyedeki tutulan markalar belli.
    ford,peugeot,volkswagen,opel,toyota,honda,renault... bunlar altın bilezik gibidir sattığında aracının değerinde alıcı bulursun, diğerleri tamamen zarar.

    şuanda 94 model, satışa çıkar peynir ekmek gibi hemen satılır. ileriyide düşünmek lazım ömür boyuluk alırsın ,acil paraya sıkışırsın mecburen satarsın aracını.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    tüm arabalar uzun ömürlüdür, önemli olan kronik sorunları olmayan, performansı yerinde olan araba tercih edilmeli.
    suanda hangi arabaya binerseniz binin en basitinden symbole binin size Mercedes gibi gelir.
    dolayısıyla 94 modelden inip diğer arabaları araştırdığınızda hemen aldanmayın, kafanıza yatan arabayı tekrar araştırın öyle son noktayı koyun derim.

    tüm arabalar aşağı yukarı aynı donanım olarak,önemli olan motoru. opel kesilikle düşünme motorundan dolayı.

    jetta, Corolla düşüne bilirsin.

    şunu net belirteyim tasarımını beğendikten sonra gerisi ip söküğü gibi gelir. sen beğendiğin tasarımları belirt, burdaki arkadaşlar teker teker eleyerek iki araba bırakırlar tercih için : )

    benim kendi düşüncem türkiyede 2. plana atılan arabalardan uzak dur.
    türkiyedeki tutulan markalar belli.
    ford,peugeot,volkswagen,opel,toyota,honda,renault... bunlar altın bilezik gibidir sattığında aracının değerinde alıcı bulursun, diğerleri tamamen zarar.

    şuanda 94 model, satışa çıkar peynir ekmek gibi hemen satılır. ileriyide düşünmek lazım ömür boyuluk alırsın ,acil paraya sıkışırsın mecburen satarsın aracını.

    cok tesekkür ederim cok güzel anlatmıssınız benimde hep düsündüğüm bi konuya değinmissin ne alırsak alalım brodwayden sonra hepsi güzel gelicek dogrusu

    belki brodwayde cok sıkıntı cektiğim için midir bilmiyorum belki cok önemli değil ama yalıtım gibi geliyo.yalıtımı konforu iyi bi arac tercihim 2gün sonra gıcırtı takur tukur sesler gelmesin sagdan soldan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: free_whitewolf

    suan 94 de sıfır aldıgımız reno broadwayi kullanıyoruz ve değiştirme zamanı geldi gibi

    dizel ve sedan olması bizim için önemli.secenek cok olunca insanın haliyle kafası cok karısıyor forumlarda gezerken insan hergün fikir değiştiriyor.

    yeni opel astra sedan cosmo
    ford focus titanyum
    skoda octavia eleganse
    jetta highline

    farklı segmentlerde olsada insan su modelleride düsünüyo

    yeni seat toledo fulu
    skoda rapid fulu
    yeni skoda superb ambition (fiyatı nerdeyse jettanın fuluyle aynı)

    arabadan beklentilerim yalıtım yeterli performans konfora yönelik süspansiyon aile arabası niteliğinde bi otomobil yani.

    bütceye gelince max 70bin diyelim ama oda gercekten değecekse.açıkcası
    alınca uzun süre binmeyi düşünürüyoruz ve herkes gibi f/p acısından en iyisini almak istiyoruz.
    kafamda söle bi kac model otursa onların arasında test sürüsü yaparak karar vermeyi düşünüyorum.

    siz değerli arkadaslarımdan deneyimlerinizi paylasmanızı istiyorum hangisi bizim için en iyi tercih olur acaba?


    arkadaşım 70 bin tl verip , dizel c sınıfı alırsan inan ki değmez o paraya kesin ve net... buna mı verdim dersin dünya parayı bence d sınıfı dizel bir araç bak...superb olur, passat olur hatta 508 bile olur ( mondeo kasa değiştirecek uzak dur ) ancak 70 bin gibi bir parayı yatırdığına değer ( aslında çok para ama malesef uçtu gitti fiyatlar ) ...

    octavia 3 ne passat ın p si ne superb s si eder o kadar diyeyim aynı şekilde jetta da...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: free_whitewolf

    suan 94 de sıfır aldıgımız reno broadwayi kullanıyoruz ve değiştirme zamanı geldi gibi

    dizel ve sedan olması bizim için önemli.secenek cok olunca insanın haliyle kafası cok karısıyor forumlarda gezerken insan hergün fikir değiştiriyor.

    yeni opel astra sedan cosmo
    ford focus titanyum
    skoda octavia eleganse
    jetta highline

    farklı segmentlerde olsada insan su modelleride düsünüyo

    yeni seat toledo fulu
    skoda rapid fulu
    yeni skoda superb ambition (fiyatı nerdeyse jettanın fuluyle aynı)

    arabadan beklentilerim yalıtım yeterli performans konfora yönelik süspansiyon aile arabası niteliğinde bi otomobil yani.

    bütceye gelince max 70bin diyelim ama oda gercekten değecekse.açıkcası
    alınca uzun süre binmeyi düşünürüyoruz ve herkes gibi f/p acısından en iyisini almak istiyoruz.
    kafamda söle bi kac model otursa onların arasında test sürüsü yaparak karar vermeyi düşünüyorum.

    siz değerli arkadaslarımdan deneyimlerinizi paylasmanızı istiyorum hangisi bizim için en iyi tercih olur acaba?


    arkadaşım 70 bin tl verip , dizel c sınıfı alırsan inan ki değmez o paraya kesin ve net... buna mı verdim dersin dünya parayı bence d sınıfı dizel bir araç bak...superb olur, passat olur hatta 508 bile olur ( mondeo kasa değiştirecek uzak dur ) ancak 70 bin gibi bir parayı yatırdığına değer ( aslında çok para ama malesef uçtu gitti fiyatlar ) ...

    octavia 3 ne passat ın p si ne superb s si eder o kadar diyeyim aynı şekilde jetta da...

    dediğiniz gibi 70bin iyi para ama en kötü c segmenti dizel arac 60e dayanmıs cogu en düşük donanımlısı fiyatlar cok yüksek insan napcanı bilemiyor acıkcası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: free_whitewolf

    belki brodwayde cok sıkıntı cektiğim için midir bilmiyorum belki cok önemli değil ama yalıtım gibi geliyo.yalıtımı konforu iyi bi arac tercihim 2gün sonra gıcırtı takur tukur sesler gelmesin sagdan soldan





    quote:

    Orijinalden alıntı: free_whitewolf
    dediğiniz gibi 70bin iyi para ama en kötü c segmenti dizel arac 60e dayanmıs cogu en düşük donanımlısı fiyatlar cok yüksek insan napcanı bilemiyor acıkcası.


    hocam piyasa almış başını gitmiş, yok şu arabaya verilmez, şu arabaya verilir durumu yok.
    B segmentinin fulü C segmentinin baz donanımına, C nin fulü D nin baz donanımına eşit. böyle böyle gidiyor.

    dolayısıyla bi bakmışsın ki 80-90bin tllere kadar çıkmışsın.
    insan oğlu doyumsuzdur,azla kanaat etmeyen çoğu hiç bulamaz. bundan ötürü dışarda eski araca binipte, atıyorum B,C, segmentinin baz donanımı olsun Benim olsun diyen insan çok vardır.

    elindeki parayla C segmenti full donanım alıyorsun, D segmenti alayım dersen baz donanım alırsın. arabanın diz mesafesi biraz daha geniş olur.
    kesinlikle yalıtımdan korkmayın tüm arabların yalıtımı denilebilecek seviyede. herkezin tek yakındığı nokta 150 km hızdan sonra içeri ses girdiğini belirtiyorlar.
    ister merces alın, ister passat,ister Corolla bu böyledir.

    sizin ilk deneyiminiz olduğundan dolayı kuşkuda kalmanız normal. test sürüşüne çıktığınızda söylenenlerin neyi kasdettiğini anlayacaksınız.
    ................
    kimse size şu arabadan ses gelir veya gelmez yada teknik donanımdan ötürü ses gelir gelmez diyemez. her arabada çıtırtı vardır önemli olan o çıtırtının çözümü olması.

    yeni araba alıyorum diye ,sorunla karşılaşmayacam diye bir şey yok, ufak tefek sorunlarla karşılaşa bilirsiniz belkide hiç karşılaşmayacaksınız, bunada hazırlıklı olun.şuanki türkiyenin durumu sıfır arabada bile allem kullem oluyor. aracı teslim almadan sağına soluna her parçasına dikkatli sekilde bakacaksınız.
    tıra yüklerken çiziliyor tekrar boyanıyor, veya bayinin önünde bir şey oluyor gibi... artık gerisini siz düşünün..

    bence şuanda her kafadan ses çıkar ve her marka aracı öneren olur. bence siz iç dış tasarım olarak beğendiklerinizi belirtin C segenti veya D segmenti ona göre yorumlar gelsin.

    böyle olursa mitsubishi lancer diyen bile olur.
    geniş kriter tutarak sadece kafanızı karıştırır sağlıklı yorumlar alamazsınız.




  • Hemen yazıyorum...MAZDA 3 - OKTAVİA - JETTA... Honda civic sedan dizeli gelmedi...Onuda yazacaktım...Bu kadar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    quote:

    Orijinalden alıntı: free_whitewolf

    belki brodwayde cok sıkıntı cektiğim için midir bilmiyorum belki cok önemli değil ama yalıtım gibi geliyo.yalıtımı konforu iyi bi arac tercihim 2gün sonra gıcırtı takur tukur sesler gelmesin sagdan soldan





    quote:

    Orijinalden alıntı: free_whitewolf
    dediğiniz gibi 70bin iyi para ama en kötü c segmenti dizel arac 60e dayanmıs cogu en düşük donanımlısı fiyatlar cok yüksek insan napcanı bilemiyor acıkcası.


    hocam piyasa almış başını gitmiş, yok şu arabaya verilmez, şu arabaya verilir durumu yok.
    B segmentinin fulü C segmentinin baz donanımına, C nin fulü D nin baz donanımına eşit. böyle böyle gidiyor.

    dolayısıyla bi bakmışsın ki 80-90bin tllere kadar çıkmışsın.
    insan oğlu doyumsuzdur,azla kanaat etmeyen çoğu hiç bulamaz. bundan ötürü dışarda eski araca binipte, atıyorum B,C, segmentinin baz donanımı olsun Benim olsun diyen insan çok vardır.

    elindeki parayla C segmenti full donanım alıyorsun, D segmenti alayım dersen baz donanım alırsın. arabanın diz mesafesi biraz daha geniş olur.
    kesinlikle yalıtımdan korkmayın tüm arabların yalıtımı denilebilecek seviyede. herkezin tek yakındığı nokta 150 km hızdan sonra içeri ses girdiğini belirtiyorlar.
    ister merces alın, ister passat,ister Corolla bu böyledir.

    sizin ilk deneyiminiz olduğundan dolayı kuşkuda kalmanız normal. test sürüşüne çıktığınızda söylenenlerin neyi kasdettiğini anlayacaksınız.
    ................
    kimse size şu arabadan ses gelir veya gelmez yada teknik donanımdan ötürü ses gelir gelmez diyemez. her arabada çıtırtı vardır önemli olan o çıtırtının çözümü olması.

    yeni araba alıyorum diye ,sorunla karşılaşmayacam diye bir şey yok, ufak tefek sorunlarla karşılaşa bilirsiniz belkide hiç karşılaşmayacaksınız, bunada hazırlıklı olun.şuanki türkiyenin durumu sıfır arabada bile allem kullem oluyor. aracı teslim almadan sağına soluna her parçasına dikkatli sekilde bakacaksınız.
    tıra yüklerken çiziliyor tekrar boyanıyor, veya bayinin önünde bir şey oluyor gibi... artık gerisini siz düşünün..

    bence şuanda her kafadan ses çıkar ve her marka aracı öneren olur. bence siz iç dış tasarım olarak beğendiklerinizi belirtin C segenti veya D segmenti ona göre yorumlar gelsin.

    böyle olursa mitsubishi lancer diyen bile olur.
    geniş kriter tutarak sadece kafanızı karıştırır sağlıklı yorumlar alamazsınız.

    ilginiz için tesekkürler.

    jetta octavia superb hem dıs hem iç görünüm olarak hosuma gidiyor acıkcası bana göre huzur veren bi sadelikleri var.(özellikle jetta)gecenlerde cok kısa mesafede olsa ford focusa bindim biraz daha sportif dizayna sahip ve o kadar hosuma gitmedi acıkcası.bu benim fikrim tam tersini düşünende vardır benle aynı düşünende.ama sırf dizayndan dolayı bi otomobil almak istemiyorum yani cok asırıda önemli değil.herkes gibi en iyi tercihi yapmak istiyorum sonucta az uz para vermiyorsun.94de 30bin marka aldımız brodwayi kıyıp satamadık ve nerdeyse 20yıl iyisiyle kötüsüyle bindik.simdi alınca bi 10yıl bineriz sanırsam onun içinde en iyi kararı vermek lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: free_whitewolf
    en iyi kararı vermek lazım.

    hocam hakkınızda hayırlısı olsun, olabildiğince herşeyi açıklamaya çalıştım.
    umarım anlata bilmişimdir, umarım doğru arabada karar kılarsınız.

    herşey gönlünüzce olsun.
  • Toyota Avensis de düşünebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 123xxx123

    Toyota Avensis de düşünebilirsiniz.

    bütceyi asar avensis
  • Tüm seçimler arasında Octavia 1.6tdi Elegance en mantıklısı gibi. Kasası daha yeni çıktı, uzun bir süre kasası değişmeyecek. 1.6 tdi motoru yeni Passat'ta kullanılan Greentec motor. İç tasarımı sade ve hoş. Manuel düşündüğünüz için DSG'den dolayı acaba demenize de gerek yok. Ayrıca sınıfının ve hatta birçok D sınıf araçtan da daha büyük bir bagaja sahip.

    Jetta'nın yüzü de içi de eskidi artık. Fluence'da artık şirket, filo, rent a car arabası imajı var, satarken bile insanlar bu imajdan dolayı zorlanıyorlar.

    Dizel-Manuel kombinasyonunda şu an ya Octavia derim, ya da yine kasası yeni olan Corolla derim.

    Bunların dışında belki gereksiz yere 70 bin lirayı vermek istemezseniz, 15 bin TL daha ucuz olan Toledo 1.6 tdi veya Rapid 1.6tdi bakabilirsiniz. Toledo'nun bagajı bile birçok D segmenti aracın bagajından daha büyük, hatta S60 3'e katlar:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bethesta

    Tüm seçimler arasında Octavia 1.6tdi Elegance en mantıklısı gibi. Kasası daha yeni çıktı, uzun bir süre kasası değişmeyecek. 1.6 tdi motoru yeni Passat'ta kullanılan Greentec motor. İç tasarımı sade ve hoş. Manuel düşündüğünüz için DSG'den dolayı acaba demenize de gerek yok. Ayrıca sınıfının ve hatta birçok D sınıf araçtan da daha büyük bir bagaja sahip.

    Jetta'nın yüzü de içi de eskidi artık. Fluence'da artık şirket, filo, rent a car arabası imajı var, satarken bile insanlar bu imajdan dolayı zorlanıyorlar.

    Dizel-Manuel kombinasyonunda şu an ya Octavia derim, ya da yine kasası yeni olan Corolla derim.

    Bunların dışında belki gereksiz yere 70 bin lirayı vermek istemezseniz, 15 bin TL daha ucuz olan Toledo 1.6 tdi veya Rapid 1.6tdi bakabilirsiniz. Toledo'nun bagajı bile birçok D segmenti aracın bagajından daha büyük, hatta S60 3'e katlar:)

    octavia benimde hosuma gidiyor fakat bi aklımda jettada kalıyor.jettada sanırsam daha 3-4 yıl kasa değiştirmez.bi yandanda toledoyla rapidide düşünüyorum 15-20bin lira sonucta az değil ama sonradan keske keske demek istemiyorum bunca yıldan sonra içime sinsin istiyorum.




  • söylediğim arabalardan jetta yada octavianın bize daha uygun olacagına karar verdik.ikisinin fulu arasında 5bin gibi bi fark var.

    jetta 70bin
    octavia 65bin

    motor ve performans acısından bi farklarının oldunu düşünmüyorum.

    konfor
    yalıtım
    işçilik açısından hangisinin secilmesi daha uygun olur acaba? 5binlik farka değer mi?

    arabayı kaza bela olmassa en az 5-6yıl kullanıcaz belkide daha fazla.octaviayı secmem mantıklı olur mu ikinci el acısından?
  • Şirket aracı olarak hem Octavia, hem de Jetta'larımız mevcut.

    Octavia Jetta'dan daha büyük ve konforlu bir araç.

    Ayrıca fiyat olarak daha uygun gümrük vergisi muhabbetinden dolayı (JEtta Meksika'dan geldiği için %10 gümrük vergisi ödenir)

    Şu an araçlarımız 50000km'yi geçmedikleri için uzun dönem dayanıklılığı açısından bir yorum yapamayacağım, fakat Octavia ile Jetta yan yana durduğunda bile aradaki boyut farklılıkları insanı cezbediyor.

    Performans olarak birbirinden farksız araçlar.

    Octavia'nın platformu daha yeni bir platform bildiğim kadarıyla.

    Jetta biraz daha az rüzgar sesi alıyor kabine.

    Octavia'nın bagaj hacmi ve kullanımı liftback tasarım sayesinde daha başarılı. İki ceset rahat sığar.

    Octavia'nın da, Jetta'nın da yol tutuşu ortalamalarda, ne çok iyi, ne de kötü.

    Octavia alırsanız, kaza yapmamaya çalışın. Basit parçaların bile temini uzun sürebiliyor yetkili servisler tarafından.

    Arkadan çarpılmış bir aracımız 2 ay serviste yattı neredeyse, ve halen birkaç parça eksiği var, geldiğinde takılacak.

    Yerinizde olsam, Octavia'nın SW modeli Combi alırdım.

    Muntazam bir iç hacme ve bagaja sahip. Tam bir aile arabası.

    Avrupa'daki satışlarının %80'i Combi modeli.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Şirket aracı olarak hem Octavia, hem de Jetta'larımız mevcut.

    Octavia Jetta'dan daha büyük ve konforlu bir araç.

    Ayrıca fiyat olarak daha uygun gümrük vergisi muhabbetinden dolayı (JEtta Meksika'dan geldiği için %10 gümrük vergisi ödenir)

    Şu an araçlarımız 50000km'yi geçmedikleri için uzun dönem dayanıklılığı açısından bir yorum yapamayacağım, fakat Octavia ile Jetta yan yana durduğunda bile aradaki boyut farklılıkları insanı cezbediyor.

    Performans olarak birbirinden farksız araçlar.

    Octavia'nın platformu daha yeni bir platform bildiğim kadarıyla.

    Jetta biraz daha az rüzgar sesi alıyor kabine.

    Octavia'nın bagaj hacmi ve kullanımı liftback tasarım sayesinde daha başarılı. İki ceset rahat sığar.

    Octavia'nın da, Jetta'nın da yol tutuşu ortalamalarda, ne çok iyi, ne de kötü.

    Octavia alırsanız, kaza yapmamaya çalışın. Basit parçaların bile temini uzun sürebiliyor yetkili servisler tarafından.

    Arkadan çarpılmış bir aracımız 2 ay serviste yattı neredeyse, ve halen birkaç parça eksiği var, geldiğinde takılacak.

    Yerinizde olsam, Octavia'nın SW modeli Combi alırdım.

    Muntazam bir iç hacme ve bagaja sahip. Tam bir aile arabası.

    Avrupa'daki satışlarının %80'i Combi modeli.



    parça fiyatları arasındaki fiyat farkı yaklasık ne kadar acaba?




  • Fiyatları bilmiyorum, kiralık araçlar oldukları için çıkan hiçbir masraftan mesul değiliz, periyodik bakımlar sonrasında bile faturalar bize değil, anlaşmalı olduğumuz filo kiralama firmasına gönderildiği için direkt, fiyatları görme şansımız olmuyor. Yine de fiyatların diğer markalardan farklı olmadığını düşünüyorum. Parçası pahalı otomobil filo aracı olmaz.
  • jac0B0 kullanıcısına yanıt
    Ne olmuş o kadar masraf çıkmış merak ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyCoDeR

    Ne olmuş o kadar masraf çıkmış merak ettim.

    Turbo
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.